MAN Lions coach
|
|
« Reply #465 on: December 07, 2012, 18:33:55 » |
|
Prijatelj mi je rekao da je na TVSA nesto gledao i da se spominjalo 13 trolejbusa da ce se nabaviti...Kada je bilo tender za nabavku buseva (kada je pobjedio Ikarbus),zna li se koje su buseve ponudili ostali Proizvodaci koji su se prijavili ? Nisu se proizvodjaci ni prijavljivali,vec ovlasteni dileri-prodavaci autobusa. I bila je jednom prica koja su se vozila ponudila,tako da mi nije jasna prica o autobusima i tenderu koji je zavrsen haman u Franje Josipa vremenu i nikakve veze nema sa buducim eventualnim tenderima niti je bilo sa cim vise i povezan. A prijatelj malo siri dezinformacije ili nema bas orijentaciju u vremenu,jer se o trolejbusima od jesenas vise i ne govori. I ako su ozbiljne namjere da se ucestvuje na tenderu koji je precizirao da se radi o zglobovima onda ces to i ponuditi,a ne nesto suprotno. I danas mali biser,MUP pravio vjezbu unutar kruga firme.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #466 on: December 07, 2012, 20:06:45 » |
|
Ja prvi put čujem za trolejbuse i autobuse,a pratim TVSA. Sve što je donacija se plaća,ako negdje pronađem dokument staviću i tačnu sumu za GVB tramvaje,jer ništa prilikom ulaska u državu nije prošlo ,a da nije carinjeno i da nije prošlo poreze itd.GRAS bi morao,kako me moje,nadam se ispravno,znanje služi platiti troškove uvoza na polovna vozila bez obzira na donaciju.
Direktor GVB-a Bart Schmeik juče je obavjestio Narcisa Skelića da se 14 LHB tramvaja iduće godine povlači iz saobraćaja i da ispravnih 13 tramvaja može biti poklonjeno Sarajevu. Narcis je inače član foruma vozovi.com tako da je odmah podjelio tu informaciju sa forumašima. Kad bi mogli svi stati u remizu i kad bi uz njih stiglo dosta dijelova koji više neće trebati GVB-u bilo bi dobro, ali s druge strane puno više tih tramvaja stoji nego što radi, a oni koji nisu nikad vozili koriste se za dijelove. Kao što znamo ljeti ih vrlo malo vozi jer su "gasne komore".
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #467 on: December 07, 2012, 20:13:28 » |
|
Jesul to ovi isti tramvaji koje je vec poklonio GVB il su neki drugi model ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #468 on: December 07, 2012, 20:27:04 » |
|
Isti. 16 ih je donirano Sarajevu, a 16 ih je ostalo u Amsterdamu. 2 su stradala u sudaru i isječeni su, 1 ide u muzej, a 13 ih će ih biti slobodno za donaciju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #469 on: December 07, 2012, 20:30:01 » |
|
Lijepo bi bilo al gdje bi se svi smjestili,a ti tramvaji po meni nisu za Sarajeva...ee kud umjesto tramvaja nepise autobusa to bi bilo ekstra
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #470 on: December 07, 2012, 20:49:07 » |
|
Lijepo bi bilo al gdje bi se svi smjestili,a ti tramvaji po meni nisu za Sarajeva...ee kud umjesto tramvaja nepise autobusa to bi bilo ekstra Rješenje ljetnih gasnih komora bi bilo jednostavno... nekolicina majstora sa odgovarajućim alatem, rezalicom sigurnosnog stakla i materijalom... pa pretvoriti cjelovite prozore u prozore sa dijelom za otvaranje. Moram priznati da sam u ljetnom perijodu uvijek radije ostao na stanici, kada je dolazio Amsterdamac, i čekao sam nekog Čeha zbog ventilacije... ufff. Slučajnu situaciju su imali u Budimpešti. Glavonje su naručile supermoderne tramvaje Combino Supra za najopterećeniju liniju 4/6, i nekako su zaboravili da su za Mađarsku tipična veoma vruća ljeta... nakon što su ljudi padali u neisvjest od vrućine, neki od prozora u tramvajima su kasnije dobili duple dijelove za otvaranje, možete vidjeti ovdje - drugi prozor na svakoj strani. Ali u tome GRAS-u gdje nema ni lima ni guma ne može se organizovati ni takva relativno jednostavna stvar Drugo što bi bilo potrebno uraditi je uklonjenje kabine konduktera, što bi dalo puno mjesta za putnike, i demontaža jednog reda sjedišta da bude samo po jednom redu na svakoj strani. Ovi Amsterdamci jesu za 20 cm uži od Čeha K2 i svi znamo da je skoro nemoguće izlaziti posebno u vrijeme špice...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #471 on: December 07, 2012, 20:50:00 » |
|
Ja prvi put čujem za trolejbuse i autobuse,a pratim TVSA. Sve što je donacija se plaća,ako negdje pronađem dokument staviću i tačnu sumu za GVB tramvaje,jer ništa prilikom ulaska u državu nije prošlo ,a da nije carinjeno i da nije prošlo poreze itd.GRAS bi morao,kako me moje,nadam se ispravno,znanje služi platiti troškove uvoza na polovna vozila bez obzira na donaciju.
Direktor GVB-a Bart Schmeik juče je obavjestio Narcisa Skelića da se 14 LHB tramvaja iduće godine povlači iz saobraćaja i da ispravnih 13 tramvaja može biti poklonjeno Sarajevu. Narcis je inače član foruma vozovi.com tako da je odmah podjelio tu informaciju sa forumašima. Kad bi mogli svi stati u remizu i kad bi uz njih stiglo dosta dijelova koji više neće trebati GVB-u bilo bi dobro, ali s druge strane puno više tih tramvaja stoji nego što radi, a oni koji nisu nikad vozili koriste se za dijelove. Kao što znamo ljeti ih vrlo malo vozi jer su "gasne komore". Pretpostavljam da ce GRAS uredno donaciju i pratece troskove da plati kao i prvi put ukoliko pristane na tu varijatu,a Sarajevo da dobije beskorisne tramvaje i da ponovo salje novu garnituru ljudi na obuku.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #472 on: December 07, 2012, 20:57:30 » |
|
I ja mislim da se nebi mogli svi smjestiti. Vjerovatno bi bilo bolje da odu u neki grad u Bugarskoj, Rumuniji, Poljskoj, Ukrajini itd... Jesu oni onako džaba, ali zato valja platiti prevoz i poreze.
Zna li neko zašto je stalo puštanje ovih tramvaja u promet, dali je to bilo zbog stanja pruge, a u međuvremenu su postali žrtve nestašice dijelova, ili jednostavno mreža ne može podnijeti veći broj ovih tramvaja?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #473 on: December 07, 2012, 21:12:16 » |
|
Koliko znam mreža može podnijeti 63 ili 66 K2YU, negdje sam to pročitao, ali kako ih je bilo po 7 prije 2-3 godine u smjeni? Ma mogu se smjestit, ima lufta koliko hoćeš... I kad su svi tramvaji unutra jedan kolosjek je uvijek prazan a može se tu još svašta iskombinovat da oni stanu..... Bojim se da su postali žrtva i nebrige i nestašice dijelova jer radili su 801,802,803,805,811,812,813,814,815,816 a sad rade 801,802,805,811,812,815 i to maksimalno 5 u smjeni... Što se mene tiče, ma koliko god oni bili plinski bojleri ljeti i koliko god bili uski, ako se neće puno carina platit neka dođu pa kud puklo da puklo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #474 on: December 07, 2012, 21:22:40 » |
|
Koliko se sjećam, prije rata, u vrijeme pred olimpijade, je bila maksimalna moć elektrovučnih podstanica povećana tako da može voziti u špici sve do 65 tramvaja tipa K2 (svaki po 160 kW ukupne snage). Amsterdamci jesu malo snažniji, imaju po 212 kW svaki (4 motora po 53 kW). Svakako nisam siguran da bi bilo dovoljno mjesta u remizi, moraš imati neke kolosijeke stalno slobodne radi premještavanja tramvaja u radionice, ranžira itd....
|
|
« Last Edit: December 07, 2012, 22:15:52 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #477 on: December 08, 2012, 21:11:27 » |
|
Sta je bilo sa onim citanjem za linije...Bilo je prvo,sta se dalje desi ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #479 on: December 09, 2012, 21:10:02 » |
|
Centrotrans je najavio ulazak od 1.januara na neke linije.
ma ništa novo, kao i 1.9. i još nekoliko navrata, a Adis hoda po Sarajevu i izjavljuje kako GRAS može pružiti kvalitetnu uslugu građanima...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|