Strahovi građana Pofalića i Velešića su se obistinili, izbori su prošli, a obećanja da će se prevoz do njihovih domova napokon normalizovati, bila su samo izborna varka. Tako njihova djeca još pješače od kuće do škole izložena opasnosti pasa lutalica, ali i nesavjesnih vozača.
Podsjećamo, stanovnici Pofalića i Velešića unazad mjesec, ako ne i više, traže ponovnu uspostavu minibuskih linija koje polaze sa Drvenije do Gornjih i Donjih Velešića, od Ekonomske škole do Huma, Obada i Bakarevca, kao i normalizaciju autobuskog prevoza na relaciji Drvenija - Pofalići i Drvenija - Velešići Gornji. Ove minibuske linije jedno vrijeme su u potpunosti bile obustavljene, dok su autobuske poremećene, što za građane predstavlja izuzetan problem imajući u vidu i da školska godina uveliko traje, a da sigurnog načina dolaska djece do škola nema.
Građani zadnjeg reda
- Dosta nam je čekanja i činjenice da smo još građani zadnjeg reda, ali opet moramo čekati da se uspostavi nova Vlada u koju polažemo sve svoje nade. Ministar Lulić se nadao da će glasove iz Starog Grada dobiti tako što nove minibuse pošalje samo u općinu u kojoj se kandidovao za načelnika, ali eto i njegovo je prohujalo, objašnjava pomalo sarkastično mještanin Novog Sarajeva Nusret Aganović.
Žalio se Aganović i Grasu, a na pitanje zašto često dolazi do preskakanja redova vožnji, kratko su mu rekli da je to vjerovatno zbog kvarova na minibusu.
- Upravo sam kupio tri mjesečne karte Grasa da bih se vozao taksijem. Nisu to male pare, nekome je to primanje tokom mjeseca. Žalosno je što još moramo moliti za nešto što nam je zakonom propisano, nismo mi odredili ove linije već Vlada koja je izračunala koliko je tačno minibusa potrebno. Linija koja saobraća od Ekonomske škole do Obada nikako nije uspostavljena, ističe Aganović.
Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo održalo je sastanak sa predstavnicima KJKP Gras 13. septembra, kako bi pronašli način normalizacije javnog gradskog prevoza u naseljima Pofalići i Velešići. Kako stoji u saopćenju, nakon izjašnjavanja predstavnika Grasa o ovom problemu, od njih je zatraženo dostavljanje detaljne informacije o poduzimanju mjera za ponovno uspostavljanje i normalizaciju na linijama gradskog prijevoza u općini Novo Sarajevo, sa posebnim akcentom na linije koje pokrivaju naselja Pofalići i Velešići.
Blokada
- Prošlo je mjesec od tog sastanka, a naša situacija je ostala nepromijenjena. Dani su sve kraći i hladniji, samo naša djeca ispaštaju, ogorčen je Aganović.
Na Savjetu mjesnih zajednica stanovnici Velešića i Pofalića odlučili su da se sačeka uspostava novog saziva Vlade i vidi kako će ona riješiti ovaj problem.
- Nemamo šta od toga da krenemo u blokadu kada je Vlada još na čekanju, ali ako se ne promijeni naše stanje, spremni smo da blokiramo institucije vlasti sa svih strana. Spremni smo i da uzmemo službena vozila ministara, da bismo djecu odvezli u školu. Možda, tek tada vide kako je toliko pješačiti, naglašava Aganović.
Centrotrans na čekanju
Iako je početkom školske godine najavljeno da će Centrotrans-eurolines početi prevoz građana Kantona Sarajevo, još se čeka provođenje odluka Kantonalnog suda i Konkurencijskog vijeća, kako bi se saznao krajnji ishod. Centrotrans-eurolines aplicirao je za 12 prigradskih i komercijalne linije Nedžarići - Vijećnica i Dobrinja - Vijećnica.
- Očekujem da će do kraja mjeseca ovo pitanje biti riješeno, ako smo već mogli čekati toliko godina, nije nam problem ni tih 15 dana ili čak mjesec. Bitno je da se radi u skladu sa pozitivnom zakonskom regulativom, na šta ih obavezuju i sudske presude, odnosno presude Konkurencijskog vijeća, kazao je za Oslobođenje generalni direktor Centrotrans-eurolinesa Safudin Čengić.
Bez ataka na Gras
Dok stanovnici Pofalića i Velešića još pješače po nekoliko kilometara, nova 33 vozila Centrotrans-eurolinesa, za koja je izdvojeno 5.651.000 KM, čekaju odluku Ministarstva prometa i komunikacija KS-a.
- Ako nam se dozvoli, sigurno ćemo promijeniti situaciju u kojoj se građani danas nalaze. Ovo nije atak na Gras, već izlaženje u susret putnicima, naglasio je Čengić
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/izbori-zavrseni-prevoza-nigdjeČuj komercijalna linija Nedžarići-Dobrinja. Možda oni imaju namjere da od te linije naprave komercijalnu, ali nadam se da im to ministarstvo neće dozvoliti.