bhbus.ba
November 24, 2024, 22:18:30 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 282811 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #345 on: October 16, 2012, 12:33:11 »

Ima li novih informacija u vezi sa tenderom za 12 linija? Kad bi mogli biti poznati prvi rezultati?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #346 on: October 16, 2012, 16:01:57 »

Pa nije ni bilo drugo citanje koliko ja znam.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #347 on: October 16, 2012, 18:11:39 »

dobro Azra s obzirom da nas ima i koji ne poznajemo pravila procedure kada su u pitanju tenderi bilo bi fino da ako ti to znas da podijelis s nama. Prvo čitanje, drugo treće ili ne znam ni ja koje ovdje vecini ne znaci nista ,.....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #348 on: October 16, 2012, 18:30:24 »

Pa napisala sam na prošloj stranici.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #349 on: October 16, 2012, 18:37:20 »

I 4422 osao bez reklame koja je skroz fušerski skinuta.

10.000 post na podforumu GRAS
« Last Edit: October 16, 2012, 18:40:06 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #350 on: October 16, 2012, 22:35:19 »

Koliko vidjeh i 4417 nema pola reklame....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #351 on: October 20, 2012, 11:02:11 »

Predstavnici stanovnika mjesnih zajednica Pofalići i Velešići koji su već mjesecima nezadovoljni javnim prijevozom jučer su o ovom, za njih ogromnom problemu razgovarali s izvršnim direktorom za autobuski i minibuski saobraćaj preduzeća GRAS Senadom Međedovićem.

Odgodili blokadu

- Došli smo u GRAS sa zahtjevom da se osposobe sve linije u našim naseljima. Tražimo da ponovo uspostave linije koje su odobrili Vlada i GRAS - kazao nam je Suad Alibašić, zamjenik predsjednika savjeta MZ "Gornji Velešići".

Stanovnici su ranije najavljenu blokadu saobraćajnica odgodili do 2. novembra, a u tom periodu će pratiti je li nešto urađeno na poboljšanju prijevoza. Predsjednik mještana Nusret Aganović kazao nam je da im je dosta lažnih obećanja i da će i dalje vršiti pritisak na nadležne.

- Želimo konkretne pokazatelje da će ponovo osposobiti linije. Mi redovno kupujemo kupone i ne interesira nas stanje u GRAS-u, želimo redovan gradski i prigradski prijevoz jer ga plaćamo. Ova dva naselja broje 20.000 nezadovoljnih ljudi - kazao je Aganović.

Nadležni iz GRAS-a su im, prema Aganovićevim riječima, na sastanku kazali da preduzeće nema čarobni štapić da im odmah ispuni sve zahtjeve, ali će pokušati ponovo uspostaviti nekadašnje linije.

Paralelne vožnje

Adis Šehić, v. d. direktora GRAS-a, rekao nam je da će se u narednom periodu raditi na poboljšanju prijevoza u Pofalićima i Velešićima, linija koje su sada rijetke zbog čestih kvarova, a time i smanjenog broja vozila. 

 

Šehić: Bolji prijevoz


- Što se tiče linija za Pofaliće, 50 posto autobusa jednim dijelom ide i trolejbuskom trasom, što je suludo, jer se preklapaju dva prijevoza, a ta bi se vozila mogla iskoristiti za neke druge linije. Međutim, situacija je takva kakva jeste i mi je moramo poštovati. Ulagat ćemo maksimalan napor da dođe do poboljšanja javnog prijevoza na svim relacijama u Kantonu - kazao je Šehić.

Zahtjevi i iz Vogošće

S v. d. direktora GRAS-a jučer su o poboljšanju javnog gradskog prijevoza razgovarali i predstavnici općine Vogošća. Oni su naglasili potrebu većeg broja vozila na liniji Vogošća - Stup, gdje dolazi do ispuštanja vožnji, zbog čega se stvaraju ogromne gužve na stajalištima.

- Tražili su neke nove linije i stajališta, međutim, mi tu ne možemo ništa bez odobrenja Ministarstva za saobraćaj KS. Također, do donošenja Zakona o javnom prijevozu putnika u Kantonu nama su ruke vezane za bilo kakve promjene - istaknuo je Adis Šehić.

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/gras-u-dali-rok-do-2-novembra-da-im-vrati-linije

Poslali su im jedan novi minibus na 66
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #352 on: October 20, 2012, 15:12:50 »

Ma neka je jedan novi na Ekonomskoj školi, red je..., samo da ga ne unište....

Što se tiče Vogošće, istina je da 22a dosta "šlepa", obično je jedan bus, a zna i on "ispast" jer ako je sg 312 nema šanse da može "u cugu" čitav dan raditi bez odmora pa onda red vožnje sa intervalom od 60-70 min, umjesto 30-35 min, bude i 130-140 minuta.... Ali koliko god 22a "šlepala", uz rijetke izuzetke 21 radi u intervalu od 15-20 min i ima još i 22.... Stvarno malo pretjeruju...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #353 on: October 20, 2012, 17:08:42 »

Nemoj petljati 21 kad se ovdje žale na 22a. to su 2 skroz različita djela grada.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #354 on: October 20, 2012, 17:13:08 »

Pa dobro, može se i tako gledati...

Ali opet ima tu "svačijeg masla" jer 22a koliko god ona išla za drugi dio grada završna stanica je u Vogošći...
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #355 on: October 20, 2012, 17:19:39 »

Da li se iko zapitao što su baš sada općinski predstavnici išli u GRAS??? Dosadašnje žalbe su išle s ciljem vršenja pritiska ali ovo sada je mnogo ozbiljnije jer je ovih dana aktuelna priča oko tih 12 linija koja se vrlo lahko može "proširiti" i na još pokoju liniju. Općinskim predstavnicima bi pametnij bilo da povedu računa o činjenici da im u parku kod opcine trenutno ima barem 20 pasa lutalica a na okretnici u Vogošći svaku drugunoć djeca istih tih predstavnika se biju po sat vremena
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #356 on: October 20, 2012, 17:46:32 »

Zakon kaže da trolejbuske i tramvajske linije obavlja samo GRAS, a ukoliko dođe do prekida na tim linijama da samo GRAS obavlja zamjenu autobusima na takvim linijama dok se trolejbuska ili tramvajska ne osposobi. Vremenski rok nije definisan.

Jeste prošlo dosta godina, ali GRAS nije samovoljno ukinuo trolejbusku liniju za Vogošću, nego je ratom uništena, i od vraćanja trolejbusa na ovu liniju nikad se nije odustalo, samo nema para.

Sad dali se linija 21 može smatrati privremenom zamjenom za trolejbus, (makar ovo "privremeno" značilo 16 godina), i može li GRAS igrati na tu kartu?

Oprostite ako sam se nalupetao gluposti.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #357 on: October 20, 2012, 18:34:25 »

nisi daleko od sustine  ali to ne samo da je registrovano kao autobuska linija vec i kao tehnologija autobuska tako da od tog nema nista niti je registrovana kao privremena linija-zamjena
jer ovo onesposobljenje nije kratkotrajnog karaktera i nema odlike privremene zamjene
taki je grah pao
jer rekonstrukcija moze se desiti za mjesec ili za 10 godina,ne zna joj se zapravo zavrsetak
« Last Edit: October 20, 2012, 18:41:24 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #358 on: October 20, 2012, 18:39:49 »

Strahovi građana Pofalića i Velešića su se obistinili, izbori su prošli, a obećanja da će se prevoz do njihovih domova napokon normalizovati, bila su samo izborna varka. Tako njihova djeca još pješače od kuće do škole izložena opasnosti pasa lutalica, ali i nesavjesnih vozača.
Podsjećamo, stanovnici Pofalića i Velešića unazad mjesec, ako ne i više, traže ponovnu uspostavu minibuskih linija koje polaze sa Drvenije do Gornjih i Donjih Velešića, od Ekonomske škole do Huma, Obada i Bakarevca, kao i normalizaciju autobuskog prevoza na relaciji Drvenija - Pofalići i Drvenija - Velešići Gornji. Ove minibuske linije jedno vrijeme su u potpunosti bile obustavljene, dok su autobuske poremećene, što za građane predstavlja izuzetan problem imajući u vidu i da školska godina uveliko traje, a da sigurnog načina dolaska djece do škola nema.

Građani zadnjeg reda

- Dosta nam je čekanja i činjenice da smo još građani zadnjeg reda, ali opet moramo čekati da se uspostavi nova Vlada u koju polažemo sve svoje nade. Ministar Lulić se nadao da će glasove iz Starog Grada dobiti tako što nove minibuse pošalje samo u općinu u kojoj se kandidovao za načelnika, ali eto i njegovo je prohujalo, objašnjava pomalo sarkastično mještanin Novog Sarajeva Nusret Aganović.

Žalio se Aganović i Grasu, a na pitanje zašto često dolazi do preskakanja redova vožnji, kratko su mu rekli da je to vjerovatno zbog kvarova na minibusu.

- Upravo sam kupio tri mjesečne karte Grasa da bih se vozao taksijem. Nisu to male pare, nekome je to primanje tokom mjeseca. Žalosno je što još moramo moliti za nešto što nam je zakonom propisano, nismo mi odredili ove linije već Vlada koja je izračunala koliko je tačno minibusa potrebno. Linija koja saobraća od Ekonomske škole do Obada nikako nije uspostavljena, ističe Aganović.

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo održalo je sastanak sa predstavnicima KJKP Gras 13. septembra, kako bi pronašli način normalizacije javnog gradskog prevoza u naseljima Pofalići i Velešići. Kako stoji u saopćenju, nakon izjašnjavanja predstavnika Grasa o ovom problemu, od njih je zatraženo dostavljanje detaljne informacije o poduzimanju mjera za ponovno uspostavljanje i normalizaciju na linijama gradskog prijevoza u općini Novo Sarajevo, sa posebnim akcentom na linije koje pokrivaju naselja Pofalići i Velešići.

Blokada

- Prošlo je mjesec od tog sastanka, a naša situacija je ostala nepromijenjena. Dani su sve kraći i hladniji, samo naša djeca ispaštaju, ogorčen je Aganović.

Na Savjetu mjesnih zajednica stanovnici Velešića i Pofalića odlučili su da se sačeka uspostava novog saziva Vlade i vidi kako će ona riješiti ovaj problem.

- Nemamo šta od toga da krenemo u blokadu kada je Vlada još na čekanju, ali ako se ne promijeni naše stanje, spremni smo da blokiramo institucije vlasti sa svih strana. Spremni smo i da uzmemo službena vozila ministara, da bismo djecu odvezli u školu. Možda, tek tada vide kako je toliko pješačiti, naglašava Aganović.

Centrotrans na čekanju

Iako je početkom školske godine najavljeno da će Centrotrans-eurolines početi prevoz građana Kantona Sarajevo, još se čeka provođenje odluka Kantonalnog suda i Konkurencijskog vijeća, kako bi se saznao krajnji ishod. Centrotrans-eurolines aplicirao je za 12 prigradskih i komercijalne linije Nedžarići - Vijećnica i Dobrinja - Vijećnica.

- Očekujem da će do kraja mjeseca ovo pitanje biti riješeno, ako smo već mogli čekati toliko godina, nije nam problem ni tih 15 dana ili čak mjesec. Bitno je da se radi u skladu sa pozitivnom zakonskom regulativom, na šta ih obavezuju i sudske presude, odnosno presude Konkurencijskog vijeća, kazao je za Oslobođenje generalni direktor Centrotrans-eurolinesa Safudin Čengić.

Bez ataka na Gras

Dok stanovnici Pofalića i Velešića još pješače po nekoliko kilometara, nova 33 vozila Centrotrans-eurolinesa, za koja je izdvojeno 5.651.000 KM, čekaju odluku Ministarstva prometa i komunikacija KS-a.

- Ako nam se dozvoli, sigurno ćemo promijeniti situaciju u kojoj se građani danas nalaze. Ovo nije atak na Gras, već izlaženje u susret putnicima, naglasio je Čengić

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/izbori-zavrseni-prevoza-nigdje

Čuj komercijalna linija Nedžarići-Dobrinja. Možda oni imaju namjere da od te linije naprave komercijalnu, ali nadam se da im to ministarstvo neće dozvoliti.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #359 on: October 20, 2012, 18:45:03 »

koliko ja znam ne postoje presude konkurencijskog vijeca niti ono ima karakter suda,hajd da se tako izrazim iako nisam pravnik znaci ispada kao da su pandan sudu u sarajevu sto mislim da je pogresno izvaljeno molicu da me neko ispravi

a komercijala i ostale upotrebe rijeci kojma novinari ni znacenje ne znaju ne treba trositi nerve.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 22 queries.