bhbus.ba
November 25, 2024, 04:41:42 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 283084 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #255 on: September 28, 2012, 19:50:59 »

Ma jašta je s njima je on na vozilu. Ma Buljke je dobar vozač ali je neodgovoran u nekim stvarima pravo. Zuhdija je dobar vozač i dobar čovjek, uredan pedantan ali on godinama radi treću smjenu tako da ne može puno uticati a mislim da će krajem godine u penziju i on...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #256 on: September 28, 2012, 20:37:50 »

Večeras upala kontrola na liniju 23/23a poslije dugo vremena, neki belaj oko karti je, to ludnica na terminalu....

P.s. Nešto ima problema i sa prometovanjem linije 23a, oko okretnice, čuo sam u par navrata (otkako rade ik206 na v.r. 107/214/212) da je dolazila bezbjednost, evo i večeras prozivaju.....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #257 on: September 28, 2012, 20:44:53 »

jutros na stanici u buca potoku prema fabrici duhana kolska patrola je cekala 818 i prozivala ga na radio vezu,medjutim kad je 818 skrenuo prema otoci njima nije bilo jasno i odmah su se okrenuli i otisli za njim,bili su zacudjeni a meni koliko je poznato  da ovo vozilo vec dvije sedmice radi na 15b.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #258 on: September 28, 2012, 21:00:45 »

Pa trebalo bi da je 15b.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #259 on: September 28, 2012, 21:11:24 »

kreteni...jutros je na liniji 15b radilo vozilo 818 Aščerija Jakubom koji je pošten čovjek i ne krade i angažira se oko naplate zato mi nije jasno zašto su njega čekali, zašto malo ne prošetaju po prigradskim linijama gdje rade "igrači" koji "tale" s njima....
a što se tiče linije 23/23a pa na toj liniji ljudi više od pola godine rade sa pola bloka karata jer je plata neredovna i prinuđeni su trošiti pare od karata da prežive...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #260 on: September 28, 2012, 23:13:23 »

jest,Ascerija radi prvu smjenu i spusta 818 niz buca potok profesionalno u drugoj brzini bez lupanja mjenjaca. juce su se sustigli 820 i 813 tako da su oba uz buca potok isli u razmaku 2-3 minute oko pola sest. stavi tri pouzdana autobusa na liniju 15 i onda u svakom nek bude konstantno kontrola pa ces vidjeti naplate a ovako jadni ljudi i ne smiju traziti kartu.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #261 on: September 29, 2012, 00:04:29 »

Rješenjem Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo, a zbog izvođenja radova na polaganju kabla duž tramvajske pruge u ulici Maršala Tita na relaciji od Trampine do Alipašine ulice, u nedjelju 30. septembra od 6 do 15 sati doći će do izmjena u javnom gradskom prijevozu.
Tramvajski saobraćaj neće biti u funkciji na relaciji Skenderija - Baščaršija - Higijenski zavod, što znači da će tramvajske linije 1 Željeznička stanica - Baščaršija i 3 Ilidža - Baščaršija biti skraćene i saobraćat će do okretnice Skenderija

Na relaciji Skenderija - Baščaršija - Higijenski zavod umjesto tramvaja saobraćat će autobusi, saopćeno je iz Službe za odnose sa javnošću GRAS-a.

Prilikom presjedanja, pojedinačne karte iz jednog prijevoza važit će za nastavak putovanja u drugom prijevozu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #262 on: September 29, 2012, 00:54:14 »


Evo i starijih minibuseva koji su viđeni da rade od početka godine.

13 22 27
31 32
42
50
52 53 54 55
60 61 63 65 66 70 73
80 82 84 86 87 88 89
90 91 92 93 94 95 96 97 98



I 69 radi na Baščaršiji,a 65 je rashodovan.

Toplo se izvinjavam na jednoj greški,65 nije rashodovan,vozan je i vozi,ali se greškom našao na spisku vozila za sječenje.

Samo da dodam da 9.10. će biti usklađivanje RV na spornim linijama,obavijest je izašla prije par dana.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #263 on: September 29, 2012, 08:34:33 »

jest,Ascerija radi prvu smjenu i spusta 818 niz buca potok profesionalno u drugoj brzini bez lupanja mjenjaca. juce su se sustigli 820 i 813 tako da su oba uz buca potok isli u razmaku 2-3 minute oko pola sest. stavi tri pouzdana autobusa na liniju 15 i onda u svakom nek bude konstantno kontrola pa ces vidjeti naplate a ovako jadni ljudi i ne smiju traziti kartu.

ma neće kontrola da se angažuje, Sanel Bajramović, Hasečić  i kompanija se jedinu angažuju kad nekome od vozača treba "skinuti glavu" pa čak i namontirani da je ukro i sl
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #264 on: September 30, 2012, 21:56:27 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/odrecite-se-fotelja

Građani naselja Pofalići i Velešići uputili su u četvrtak peticiju sa potpisom više od šest stotina građana na adrese premijera Kantona Sarajevo, gradonačelnika, načelnika Općine Novo Sarajevo i sekretara svih MZ u Velešićima i Pofalićima, te preduzeću Gras, u kojoj zahtijevaju da se odmah poduzmu sve radnje kako bi se normalizovao gradski prevoz na ovom području.
- Od momenta dostave peticije i upita na peticiju, situacija se donekle poboljšala, ali je to još daleko od potpune normalizacije saobraćaja na svim relacijama koje smo naveli. Napominjemo da građani ova dva naselja neće pristati na parcijalna rješenja i zamazivanje očiju, te vas molimo da poduzmete sve kako bi se naši problemi prevazišli. Ukoliko zahtjevi i dalje ostanu nerealizovani, mi ćemo poduzeti daljnje aktivnosti, stoji u pismu koje su poslali građani MZ Velešići i Pofalići.

Zamagljuju nerad

Stanovnici traže ponovnu uspostavu minibuskih linija, koje polaze od Drvenije do Gornjih i Donjih Velešića, te od Ekonomske škole do Huma, Obada i Bakarevca, kao i normalizaciju autobuskog prevoza na relaciji Drvenija - Pofalići i Drvenija - Velešići Gornji. Navedene minibuske linije jedno vrijeme su bile u potpunosti obustavljene, dok su autobuske poremećene, što za građane predstavlja izuzetan problem.

- Tražimo da onaj ko već naplaćuje usluge i ko ima nadležnost, a to su Gras i resorno ministarstvo, uradi ono što mu zakon nalaže. Prije svega, da građanima obezbijedi adekvatan prevoz. Ovo je pokušavanje zamagljivanja svog nerada od  Ministarstva. Pozivam sve nadležne da ispune svoju obavezu i da građanima omoguće normalan prevoz u skladu sa obavezom koju preuzmu onog trenutka kada građanima prodaju kartu, objašnjava načelnik Novog Sarajeva Nedžad Koldžo.
Iako su često ministar prometa i saobraćaja KS-a Haris Lulić, ali i v.d. direktor Grasa Adis Šehić insinuirali da upravo načelnik treba da učestvuje u kupovini vozila za padinske dijelove, nadležnost je jasno definisana i Zakonom o Vladi, Ustavom Kantona, kao i osnivačkim aktima u kojima stoji da nijedna općina ne može da učestvuje u finansiranju preduzeća čiji je osnivač Kanton.

- Neka mi kažu na osnovu kojeg propisa i zakona se uopće o tome može pričati. Ovdje se ne radi o 15 ili 20 hiljada KM, ovdje se radi o stotinama hiljada, odnosno milionima koje općine nemaju. Kada bi Gras besplatno prevozio naše građane, mi bismo razmislili na koji način da finansiramo jednu takvu uslugu, ističe Koldžo.

Za vrijeme elementarnih nepogoda, početkom februara, Općina Novo Sarajevo uvela je interventni prevoz za građane padinskih dijelova.

- Kada je bila vanredna situacija, iskoristili smo zakonske mogućnosti i uveli smo prevoz za građane. Nažalost, Gras i nadležni u Ministarstvu na sve moguće načine i dalje žele da imaju vanrednu situaciju, naplaćujući ljudima karte, a opet ih ne voze, tjeraju ih da plaćaju taksi, što i jeste na neki način vanredna situacija, ističe Koldžo.

Dopisivanje

Dok ministar Lulić objašnjava kako mu načelnik stalno šalje dopise upućujući ga na probleme za koje on zna da postoje, Koldžo nam je kazao da većina ljudi i ne zna gdje je Vlada i Ministarstvo, pa se zbog toga upravo obraćaju svojoj općini.

- Problemi građana i jesu problemi Općine, zato i stojimo na raspolaganju da vidimo na koji način probleme da riješimo. Ono što mi možemo uraditi jeste da ukažemo nadležnima kako bi što prije riješili problem, ako to bilo ko u ministarstvu ne može da uradi, onda neka se odrekne fotelje, naglašava Koldžo.


Raspodjela prihoda

Vlada Kantona još nije donijela zakon o raspodjeli javnih prihoda, čime bi općine dobile više novca, odnosno svoja sredstva.

- Ministarstvo pravde i uprave i Vlada Kantona do dana današnjeg oglušili su se na presudu Ustavnog suda. Njihova obaveza je da donesu zakon o raspodjeli javnih prihoda, tada bismo dobili svoja sredstva, koja sad Kanton zadržava i usmjerava ko zna gdje. Tek tada ćemo moći vidjeti kako i koliko realno možemo pomoći. Za to vrijeme probleme koje ima Kanton, a koji su isključivo samo njihovi, kao što je nadležnost nad Grasom, moraju rješavati sami, kaže za Oslobođenje Koldžo.
---------------------

Očigledno da Koldžo pokušava ubrati koji izborni poen na mukama građana sa gradskim prevozom.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=440421349338182&set=a.440421152671535.99658.433769156670068&type=1&relevant_count=18&ref=nf

To su te sheme.
« Last Edit: September 30, 2012, 22:00:10 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #265 on: October 01, 2012, 12:45:21 »

Ogorčenje građana Pofalića i Velešića svakog dana sve je veće, a kako sami kažu, najgore je što su baš sad izbori i svako sve obećava dok ne bude izabran, a onda se na ista ta obećanja i građane zaboravi.
Gras je prije nekoliko dana nabavio deset minibusa, a većina njih, kako je tada kazao v.d. direktor Adis Šehić, namijenjena je za centralni dio grada kako bi se poboljšala slika Sarajeva.

- Novi minibusi voze za Stari Grad, što je i sam v.d. direktor potvrdio, da se poboljša slika grada. Nas ne zanimaju turisti u tom kontekstu, hvala Bogu da ih ima, ali ne moraju građani zbog njih ispaštati. Nas interesuju naša djeca da sigurno dođu kući, objasnio je mještanin ovog dijela Novog Sarajeva Nusret Aganović.

Uzalud i peticija

Stanovnici Pofalića i Velešića traže ponovnu uspostavu minibuskih linija koje polaze od Drvenije do Gornjih i Donjih Velešića, od Ekonomske škole do Huma, Obada i Bakarevca, kao i normalizaciju autobuskog prevoza na relaciji Drvenija – Pofalići i Drvenija – Velešići Gornji. Ove minibuske linije jedno vrijeme su u potpunosti bile obustavljene, dok su autobuske poremećene, što za građane predstavlja izuzetan problem imajući u vidu i početak školske godine, te tako nemogućnost sigurnog načina dolaska djece do škola.

- Za naša naselja imamo samo jedan minibus, a ne kao nekada ona dva koja su se križala u Pofalićima kod Ekonomske škole svakih 25 minuta, zbog čega su i gužve bile smanjene. Ništa se nije bitno promijenilo od kupovine ovih novih minibusa. Prema mojim informacijama, Gras ima ugovorene privatne prevoze, te svojim vozačima naloži da preskoče po dvije ture, jer to, kao, niko neće primijetiti, istakao je Aganović.

Iako su poslali peticiju na adrese svih nivoa vlasti, nisu dobili nikakav odgovor i zbog toga će uskoro biti organizovan zbor građana na kojem će stanovnici Pofalića i Velešića odlučiti šta i kako dalje.

- Nisu nas ispoštovali, zato ćemo sazvati zbor građana da donesemo odluku za dalje. Istina je da je teško da građani kontrolišu masu, zbog čega ćemo sve predati institucijama sistema, pa neka oni rade svoj posao, za što su, na kraju krajeva, i plaćeni. Mi smo došli dokle smo mogli, do kraja, ovdje naše mogućnosti prestaju. Predajemo se u ruke vlasti da se one bore za nas kao što smo se mi nekad borili, ističe Aganović.

Aganović i njegove komšije iz Pofalića i Velešića neće prestati da se bore za svoja prava koja su im data zakonom, ističući da će uvijek biti tu za sve građane, ali, ipak, provođenje zakona ostavljaju vlastima.

Bez politike

Pomoćnica ministra saobraćaja KS-a Jasminka Strik obećala je sastanak resornog ministra Harisa Lulića sa građanima, no on još nije održan.

- Strik je obećala da će se ministar sastati s nama, ali kako je vrijeme izbora, za građane iz drugih općina se nema vremena. Ministar Lulić se kandidovao za načelnika Starog Grada, pa mu je prioritet da ovi novi minibusi budu upravo za tu općinu, naglasio je Aganović.
Stanovnici ovih naselja ne žele da imaju ništa s politikom. Iako vjeruju u dobre namjere načelnika Općine Novo Sarajevo Nedžada Koldže, svjesni su da on ne može puno toga da napravi. Kako i sami kažu, njima pare ne uzima Općina, već Kanton i Gras.

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/o-problemima-sa-grasom-na-zboru-gradjana
« Last Edit: October 01, 2012, 12:53:04 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #266 on: October 01, 2012, 13:30:35 »

Vidim da Koldzo ima para dovoljno da finansira sranja po jeftinim kancerogenim novinama.Dokaz vam je i slika odozgo sa celnim ljudima CTS-a inace istaknutim clanovima propale SDA stranke.
Minibusi nisu za turiste da im budu vizuelna atrakcija, pa prema tome Aganovic mora prestati lupetati debilarije.Sto se tice njegovih "informacija" i ugovorenih prevoza.Ima ih dosta ali turistickim autobusima-dzenaze itd.a slabije minibusima.Ustalom kad Aganovic more lupati mogu i ja pa reci bolje ispustiti 2 voznje i prevesti ugovorenu placenu nego vozati svercere bez karata,lomiti kola po krivinama,i vozati 90% stoke od kojih normalan svijet ne moze da boravi u vozilu i za sta je platio kartu.
I kartu ne kupuju samo za vozanje po svojim MZ i do kuce,sluze se oni i drugim vidovima GRASovog prevoza.
Ali tako ti je to kad se boris za jos jednu fotelju nacelnika.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #267 on: October 01, 2012, 15:33:06 »

Prljavo, prljavo.

Što bi na Bakarevcu, i Humu radili novi minibusi, a da u centru grada rade novi. Zar nije najbitnije da se što više linija održava pa nebitno koji je tip autobusa.

Eto na 18 je sad stalno Lion's Classic, zbog čega su žrtvovane linije 16 i 17b koje ne rade. Nekad je i na 41/41a Classic.

Nezadovoljstvo građana je opravdano, ali neko to nezadovoljstvo koristi da bi ostvario lične interese.
Inače danas vidjeh Centrotransov minibus sa tablom "Općina novo Sarajevo"
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #268 on: October 01, 2012, 15:38:36 »

Ma troler to su seljačine obične , ne znam sta ce cudis . Nek su Bogu zahvalni sto im ikako rade linije . Cuj kazu interval autobusa/minibusa 25 min  , pa dobro prođu kako neki ljudi čekaju na Lat.Ćupriji/Vijećnici po 1.5 sat
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #269 on: October 01, 2012, 15:56:32 »

ma dobro to, svako 25 minuta je bilo prije. Sad ili ima jedan svako 50 ili nema nikako. To stoji. Nemožemo kriviti stanovništvo za nezadovoljstvo, ali stvar je u tome što to neko koristi za ubiranje glasova na izborima.

« Last Edit: October 01, 2012, 15:58:30 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.067 seconds with 21 queries.