bhbus.ba
November 25, 2024, 00:29:46 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 282898 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #225 on: September 24, 2012, 23:38:08 »


Kad je ovo slikano? Svi koje sam danas vidio u Brodskoj su imali garažne brojeve i GRAS-ove oznake.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #226 on: September 25, 2012, 00:41:34 »

Oko podne.Nije ovaj imao ništa na sebi.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #227 on: September 25, 2012, 12:18:59 »

Šta se tiče održavanja vozila, isto kao historijskih vozila, ovdje stavljam dvije slike tramvaja K2 iz slovačke Bratislave (koja baš nije prebogata i javni saobraćaj je tamo jako zanemaren):



Svakako ima tamo u saobraćajnom preduzeću volje da postoji barem nešto...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #228 on: September 25, 2012, 13:08:48 »


Kad je ovo slikano? Svi koje sam danas vidio u Brodskoj su imali garažne brojeve i GRAS-ove oznake.

Ovaj od danas nosi broj 4.

Budu danas slike 10,1, i jos jednog bez broja.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #229 on: September 25, 2012, 13:29:36 »

Gledao sam malo slike sa isporuke Otoyola iz 2005 godine. izgleda da ih je tad došlo 9 a ne 10 kako sam do danas mislio, tj. da je g.b. 99 uljez u voznom parku.

Dali je iko ikad vidio g.b. 99, bilo uživo ili na fotografiji?


Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #230 on: September 25, 2012, 14:06:03 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/odrecite-se-fotelja

Građani naselja Pofalići i Velešići uputili su u četvrtak peticiju sa potpisom više od šest stotina građana na adrese premijera Kantona Sarajevo, gradonačelnika, načelnika Općine Novo Sarajevo i sekretara svih MZ u Velešićima i Pofalićima, te preduzeću Gras, u kojoj zahtijevaju da se odmah poduzmu sve radnje kako bi se normalizovao gradski prevoz na ovom području.
- Od momenta dostave peticije i upita na peticiju, situacija se donekle poboljšala, ali je to još daleko od potpune normalizacije saobraćaja na svim relacijama koje smo naveli. Napominjemo da građani ova dva naselja neće pristati na parcijalna rješenja i zamazivanje očiju, te vas molimo da poduzmete sve kako bi se naši problemi prevazišli. Ukoliko zahtjevi i dalje ostanu nerealizovani, mi ćemo poduzeti daljnje aktivnosti, stoji u pismu koje su poslali građani MZ Velešići i Pofalići.

Zamagljuju nerad

Stanovnici traže ponovnu uspostavu minibuskih linija, koje polaze od Drvenije do Gornjih i Donjih Velešića, te od Ekonomske škole do Huma, Obada i Bakarevca, kao i normalizaciju autobuskog prevoza na relaciji Drvenija - Pofalići i Drvenija - Velešići Gornji. Navedene minibuske linije jedno vrijeme su bile u potpunosti obustavljene, dok su autobuske poremećene, što za građane predstavlja izuzetan problem.

- Tražimo da onaj ko već naplaćuje usluge i ko ima nadležnost, a to su Gras i resorno ministarstvo, uradi ono što mu zakon nalaže. Prije svega, da građanima obezbijedi adekvatan prevoz. Ovo je pokušavanje zamagljivanja svog nerada od  Ministarstva. Pozivam sve nadležne da ispune svoju obavezu i da građanima omoguće normalan prevoz u skladu sa obavezom koju preuzmu onog trenutka kada građanima prodaju kartu, objašnjava načelnik Novog Sarajeva Nedžad Koldžo.
Iako su često ministar prometa i saobraćaja KS-a Haris Lulić, ali i v.d. direktor Grasa Adis Šehić insinuirali da upravo načelnik treba da učestvuje u kupovini vozila za padinske dijelove, nadležnost je jasno definisana i Zakonom o Vladi, Ustavom Kantona, kao i osnivačkim aktima u kojima stoji da nijedna općina ne može da učestvuje u finansiranju preduzeća čiji je osnivač Kanton.

- Neka mi kažu na osnovu kojeg propisa i zakona se uopće o tome može pričati. Ovdje se ne radi o 15 ili 20 hiljada KM, ovdje se radi o stotinama hiljada, odnosno milionima koje općine nemaju. Kada bi Gras besplatno prevozio naše građane, mi bismo razmislili na koji način da finansiramo jednu takvu uslugu, ističe Koldžo.

Za vrijeme elementarnih nepogoda, početkom februara, Općina Novo Sarajevo uvela je interventni prevoz za građane padinskih dijelova.

- Kada je bila vanredna situacija, iskoristili smo zakonske mogućnosti i uveli smo prevoz za građane. Nažalost, Gras i nadležni u Ministarstvu na sve moguće načine i dalje žele da imaju vanrednu situaciju, naplaćujući ljudima karte, a opet ih ne voze, tjeraju ih da plaćaju taksi, što i jeste na neki način vanredna situacija, ističe Koldžo.

Dopisivanje

Dok ministar Lulić objašnjava kako mu načelnik stalno šalje dopise upućujući ga na probleme za koje on zna da postoje, Koldžo nam je kazao da većina ljudi i ne zna gdje je Vlada i Ministarstvo, pa se zbog toga upravo obraćaju svojoj općini.

- Problemi građana i jesu problemi Općine, zato i stojimo na raspolaganju da vidimo na koji način probleme da riješimo. Ono što mi možemo uraditi jeste da ukažemo nadležnima kako bi što prije riješili problem, ako to bilo ko u ministarstvu ne može da uradi, onda neka se odrekne fotelje, naglašava Koldžo.


Raspodjela prihoda

Vlada Kantona još nije donijela zakon o raspodjeli javnih prihoda, čime bi općine dobile više novca, odnosno svoja sredstva.

- Ministarstvo pravde i uprave i Vlada Kantona do dana današnjeg oglušili su se na presudu Ustavnog suda. Njihova obaveza je da donesu zakon o raspodjeli javnih prihoda, tada bismo dobili svoja sredstva, koja sad Kanton zadržava i usmjerava ko zna gdje. Tek tada ćemo moći vidjeti kako i koliko realno možemo pomoći. Za to vrijeme probleme koje ima Kanton, a koji su isključivo samo njihovi, kao što je nadležnost nad Grasom, moraju rješavati sami, kaže za Oslobođenje Koldžo.
---------------------

Očigledno da Koldžo pokušava ubrati koji izborni poen na mukama građana sa gradskim prevozom.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #231 on: September 25, 2012, 15:10:03 »

Gledao sam malo slike sa isporuke Otoyola iz 2005 godine. izgleda da ih je tad došlo 9 a ne 10 kako sam do danas mislio, tj. da je g.b. 99 uljez u voznom parku.

Dali je iko ikad vidio g.b. 99, bilo uživo ili na fotografiji?




da onda brišemo 99?
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #232 on: September 25, 2012, 15:24:25 »

Neznam, izgleda da 99 nije bilo. Ako ga je bilo valjda se neko sjeća?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #233 on: September 26, 2012, 11:33:44 »

Nikada ga ja uživo nisam vidio niti se sjećam da smo ga ikad igdje spominjali. Dugo je i meni upitnik visio iznag glave za g.b. 99. Čini mi se da nikad nije niti postojao, dakle slažem se sa trolerom.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #234 on: September 26, 2012, 11:55:32 »

Onda nije ni postojao i treba ga brisati.
Treba još nešto ispraviti - Otoyoli iz 2001 80-89 su M50 Cityline, a ne M24.
Što se vanjskog izgleda tiče, između modela M50 iz 2001 i 2005 samo je razlika u redizajniranoj maski, i u tome što je kod modela iz 2001 naručena dvodjelna šajba, a 2005 jednodjelna.
M24 je model iz 90-tih, i on se malo više razlikuje od M50.

Obje greške se vjerovatno vuku još sa spiska koji sam ja napravio na drugom forumu prije skoro 3 godine, pa sam i ja na neki način odgovoran za njih.

Evo i starijih minibuseva koji su viđeni da rade od početka godine.

13 22 27
31 32
42
50
52 53 54 55
60 61 63 65 66 70 73
80 82 84 86 87 88 89
90 91 92 93 94 95 96 97 98

« Last Edit: September 26, 2012, 12:04:26 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #235 on: September 26, 2012, 16:09:52 »

ima li kakve informacije za 840,hoce li ubrzo na liniju
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #236 on: September 26, 2012, 17:02:52 »

u toku je proces registracije a što se ostalog tiče spreman je za liniju i ide posadi od vozila 803 Buljubašić /Ušanović/Halimanović koji su radili na liniji 26 godinama
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #237 on: September 26, 2012, 17:25:47 »

drago mi je,doci ce u prave ruke.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #238 on: September 26, 2012, 18:02:45 »

Onda nije ni postojao i treba ga brisati.
Treba još nešto ispraviti - Otoyoli iz 2001 80-89 su M50 Cityline, a ne M24.
Što se vanjskog izgleda tiče, između modela M50 iz 2001 i 2005 samo je razlika u redizajniranoj maski, i u tome što je kod modela iz 2001 naručena dvodjelna šajba, a 2005 jednodjelna.
M24 je model iz 90-tih, i on se malo više razlikuje od M50.

Obje greške se vjerovatno vuku još sa spiska koji sam ja napravio na drugom forumu prije skoro 3 godine, pa sam i ja na neki način odgovoran za njih.

Evo i starijih minibuseva koji su viđeni da rade od početka godine.

13 22 27
31 32
42
50
52 53 54 55
60 61 63 65 66 70 73
80 82 84 86 87 88 89
90 91 92 93 94 95 96 97 98



dobro, to će onda Azra popraviti, kad stigne Wink
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #239 on: September 27, 2012, 19:57:49 »

u toku je proces registracije a što se ostalog tiče spreman je za liniju i ide posadi od vozila 803 Buljubašić /Ušanović/Halimanović koji su radili na liniji 26 godinama

Izgleda da sad rade 803. Nisam ga vidio tamo gdje je bio parkiran.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.053 seconds with 22 queries.