dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #210 on: September 23, 2012, 19:44:54 » |
|
Evo šta mi je danas palo na pamet prilikom radova na vikendici: Naravno radi se o totalnoj sci-fi, ali mislim mora se maštati. U strogom centru grada se nalaze objekti bivše termoelektrane i električne centrale, koji već godinama propadaju. Da bi ovi objekti bili uspješno spašeni, lijepo bi bilo u ovoj industrijskoj arhitekturi imati tehnički muzej. A mogli bi i historijski tramvaji biti u njemu smješteni, u mojom snu su tamo Vašingtonac broj 71, T3 broj 128 i K2 broj 283 popravljeni, ispolirani, zaštićeni od kiše i mraza, i u očekivanju posjetitelja muzeja te promotivnih vožnja. Muzejski kolosijek bi mogao biti povezan direktno sa ulicom, kao što sam nacrtao na sljedećoj slici:
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #211 on: September 23, 2012, 19:55:59 » |
|
Dobra je ideja. Nemoj zaboraviti i onog prvog električnog tramvaja i onog na konjsku vuču. I njih treba tamo staviti. Troler je rekao da su ostavili i 407 i njegovu prikolicu 4007. Trebat će tu puno posla da bi tu bivšu elektranu pretvoriti u tehnički muzej. Samo ne znam da li ovi u GRAS-u misle isto što i ti misliš. Po mom mišljenju to je dobra ideja.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #212 on: September 23, 2012, 19:57:18 » |
|
Evo šta mi je danas palo na pamet prilikom radova na vikendici: Naravno radi se o totalnoj sci-fi, ali mislim mora se maštati. U strogom centru grada se nalaze objekti bivše termoelektrane i električne centrale, koji već godinama propadaju. Da bi ovi objekti bili uspješno spašeni, lijepo bi bilo u ovoj industrijskoj arhitekturi imati tehnički muzej. A mogli bi i historijski tramvaji biti u njemu smješteni, u mojom snu su tamo Vašingtonac broj 71, T3 broj 128 i K2 broj 283 popravljeni, ispolirani, zaštićeni od kiše i mraza, i u očekivanju posjetitelja muzeja te promotivnih vožnja. Muzejski kolosijek bi mogao biti povezan direktno sa ulicom, kao što sam nacrtao na sljedećoj slici: Uh daleko smo mi od ovoga... Al ideja je super...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #213 on: September 23, 2012, 20:02:01 » |
|
sjajna ideja, ima prostor, našli bi se i radnici, ali materijalnih sredstava....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #214 on: September 23, 2012, 20:04:46 » |
|
Dobra je ideja. Nemoj zaboraviti i onog prvog električnog tramvaja i onog na konjsku vuču. I njih treba tamo staviti. Troler je rekao da su ostavili i 407 i njegovu prikolicu 4007. Trebat će tu puno posla da bi tu bivšu elektranu pretvoriti u tehnički muzej. Samo ne znam da li ovi u GRAS-u misle isto što i ti misliš. Po mom mišljenju to je dobra ideja.
Prvo to su replike tramvaja,osim 407+4007. Drugo električna centrala tj. njena obnova ne zavisi od GRAS-a jer koliko mi je poznatu GRAS-u i ne pripada. Čak štaviše,taj objekat će po svemu sudeći biti pretvoren u neki biznis-stambeni objekat. Ideja o muzeju unutar firme je davno bila tema,gdje bi sve naše bilo izloženo.Novca nije bilo.I mislim da se neće u budućem periodu ni ostvariti.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #215 on: September 23, 2012, 20:06:31 » |
|
Na žalost.
|
|
« Last Edit: September 23, 2012, 20:08:33 by sarajlija211 »
|
Logged
|
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #217 on: September 23, 2012, 20:14:18 » |
|
Dobra je ideja. Nemoj zaboraviti i onog prvog električnog tramvaja i onog na konjsku vuču. I njih treba tamo staviti. Troler je rekao da su ostavili i 407 i njegovu prikolicu 4007. Trebat će tu puno posla da bi tu bivšu elektranu pretvoriti u tehnički muzej. Samo ne znam da li ovi u GRAS-u misle isto što i ti misliš. Po mom mišljenju to je dobra ideja.
Svakako i 407+4007, mada su u Sarajevu vozili samo kratko vrijeme i nisu baš tipično sarajevsko vozilo, isto kao "stari" konjski i električni tramvaj... nažalost ova dva vozila su samo imitacije bez historijske vrijednosti. Napravljeni su bili nakon rata. Nažalost, nijedan originalni uskotračni sarajevski tramvaj je bio sačuvan što je naravno velika šteta. Neka vozila su završila u Dubrovniku gdje je nekoliko godina kasnije tramvaj ukinut nakon one teške saobraćajne nesreće... Onaj električni tramvaj je napravljen (čini mi se) na postolju od tramvaja K2 ili nekog bečkog tramvaja. Ali dobro je da ih ima.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #218 on: September 24, 2012, 14:33:24 » |
|
Garažni brojevi novih minibusa su 1-10, vidio sam ih nekoliko parkiranih u garaži, i vidio sam g.b. 5 kako je otišao na neku liniju, ali nisam vidio koju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #221 on: September 24, 2012, 22:06:43 » |
|
Mislim da ako su fotografije javne (i korisnik je dopustio njihovo pregledanje svima), mogu se koristiti, ali ako to ne može ovdje to je onda ok.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #222 on: September 24, 2012, 22:10:39 » |
|
Jeli proradio 840?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #224 on: September 24, 2012, 22:20:13 » |
|
Dobro.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|