bhbus.ba
November 24, 2024, 21:38:27 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 282781 times)
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #165 on: September 17, 2012, 20:47:11 »

Kolko ja znam to moze samo odobrit Ministarstvo saobracaja ako se nevaram
Logged

sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #166 on: September 17, 2012, 20:49:30 »

E onda se nadajmo pozitivnom.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #167 on: September 17, 2012, 20:50:47 »

e bas me zanima koliko ce izdrzati i sta ce onda narod reci kad busu isarani.... garant ce bit opet da su ih ozaci zaprljali, isarali i usmrdili...

Naravno Adnane, vozači znaš inače imaju vremena da prvo izmisle razna imena koja će napisati po sjedištima, a zatim će kupiti markere i na pauzama ispisivati po sjedištima, onda dispečeri dođu sa noževima pa malo režu po vozilima i na kraju čistačice polupaju neonke, kako to nisi znao, to se radi svaki dan.....

Uzgred rečeno zlatna sarajavska mladež padinskih dijelova starog grada iz starih sarajevskih porodica nema nikakve veze sa ispisanim i uništenim vozilima, oni su divna i kulturna djeca koja ne znaju šta je marker i čakija te to nikada ne bi upotrijebili (Imao sam čast da osjetim nož pod grlom pa tako imam iskustva sa divnom i milom dječicom)

Ne zaboravimo i sugrađane koji imaju nivo lične higijene na zavidnom nivou, kupaju sa čak 1 u mjesecu, čak im se i tada ne kupa jer će zaboga "proguliti kožu".....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #168 on: September 17, 2012, 20:55:31 »

Što se tiče potpisa mislim da će ih svi dobiti u roku 7 dana, ali nadam se da će ih što duže zaobići čupanja, lomljenja, deranja tapacirunga.

Bilo bi lijepo kad bi jedan mogao zastalno na 200e (Baščaršija-Aerodrom) dok u budućnosti ne dođu neki noviji jer bi jedino tu mogao dugo ostati neoštećen.

Na dobrovoljno davanje linija od strane Grasa zaboravite jer to je Kadića koštalo pozicije iako je uradio mnogo za GRAS. Treba pričekati i da ovaj novi zakon stupi na snagu i nakon toga ćemo vidjeti šta će biti.

Ako će biti po novom zakonu na privremeno mogu dobiti samo linije/polaske koji se ne održavaju duže od 8 dana, a za trajno preuzimanje linije mora biti tender. Predavanje linija 21, 22, 33 i ostalih koje se održavaju bi bilo protivzakonito
« Last Edit: September 17, 2012, 20:57:34 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #169 on: September 17, 2012, 20:58:16 »

Zašto je tu bijela tabla umjesto displeja? Je li se taj displej ručno stavlja ili vozači moraju stavljati one njihove table kao u slučaju kada su tek došli oni otoyali 80-89?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #170 on: September 17, 2012, 20:59:35 »

Displej se doplaćuje, kao i klima. Neznam ima li ova tabla osvjetljenje, ali kod jednog starijeg Isuzua koji prevozi djecu sam viđao da je tabla osvjetljena.
« Last Edit: September 17, 2012, 21:05:40 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #171 on: September 17, 2012, 21:02:05 »

Što se tiče displeya, to me nervira što nema, ali nema veze hvala Bogu došle su ove plastične table na kojima se mogu odštampat linije. Što se tiče klime, apsolutno je nebitno jer se vrata često otvaraju, a i narodu ne bi mogao Bog nagovorit da ne otvaraju prozore.

Bilo bi lijepo kad bi jedan mogao zastalno na 200e (Baščaršija-Aerodrom) dok u budućnosti ne dođu neki noviji jer bi jedino tu mogao dugo ostati neoštećen.

Bilo bi lijepo....
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #172 on: September 17, 2012, 21:10:07 »

I mene nervira što nema displeja. Koliko sam mogao vidjeti na jednom videu tj prezentaciji o ovom vozilu displej se kako da kažem " obrće " baš kao i ovaj displej: http://i50.tinypic.com/2zhgkev.gif   ali eto imamo nove minibuse. Nema veze što nemaju displej samo nek voze.

* zabranjeno citiranje zadnjeg posta
« Last Edit: September 17, 2012, 21:18:00 by The_Dubster » Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #173 on: September 17, 2012, 21:21:27 »

Hoće li platiti da im displej ugrade? Prvo koliko košta taj displej?
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #174 on: September 17, 2012, 21:46:29 »

snimak nije aman zaman, al je frišak. TVSA
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=10JTcxW5S-0[/youtube]

nisam znao da je ovaj vd baš ovaj lik. Predavao mi onu nastavu prije izlaska na testove u Brezi hahahaha
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #175 on: September 17, 2012, 21:59:39 »

Evo ima bolji ovdje od 13:15 do 16:05

http://video.tvsa.ba/pages/play/3015
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #176 on: September 17, 2012, 22:04:37 »

Hoće li platiti da im displej ugrade? Prvo koliko košta taj displej?
Da su htjeli plaćati platili bi i vozila bi došla iz fabrike sa displejom.

Displej je iste veličine kao tabla, broj i destinaciju pokazuje naizmjenično, mada mislim da ono valja samo za prikaz broja linije. Jedva se vidi na sunčanom danu, i mislim da je tabla bolje riješenje u ovom slučaju.

Pogledajte za čim žalite.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #177 on: September 18, 2012, 10:16:15 »

Što se tiče displeya, to me nervira što nema, ali nema veze hvala Bogu došle su ove plastične table na kojima se mogu odštampat linije. Što se tiče klime, apsolutno je nebitno jer se vrata često otvaraju, a i narodu ne bi mogao Bog nagovorit da ne otvaraju prozore.


Ovo se varaš za klimu, jer se svugdje u gradskom saobraćaju vrata često otvaraju. Bitno je da nisu non-stop otvorena.

Što se tiče otvaranja prozora, eno recimo gledam slike iz Beograda i Splita. Na većini autobusa kod kojih radi klima prozori su uredno zatvoreni, mada se ponekad nađe poneka budala koja otvori prozor, a inače putnici im nisu ništa bolji od putnika u Sarajevu, i tamo se lome i šaraju vozila i sl... I tamo su slično govorili "džaba klima kad će narod otvarati pozore", ali eto narod se naučio.

Inače sva vozila koja budu nabavljena nakon stupanja na snagu novog zakona o JLP moraće imati klimu.
Mana je jedino što je veća potrošnja sa upaljenom klimom.
« Last Edit: September 18, 2012, 10:18:29 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #178 on: September 18, 2012, 15:15:41 »

članak u kojem ima jedna veeelika laž.
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/ili-prevoz-ili-blokada

Ogorčeni građani Pofalića i Velešića već duže vrijeme mole vlast da im pomogne u prevazilaženju problema sa prevozom. Njihov vapaj za sada je čula jedino Općina Novo Sarajevo, koja na sve načine nastoji da im pomogne.
Tako je za vrijeme elementarnih nepogoda u februaru Općina obezbijedila vanredni prevoz za građane ovih naselja, iako je ta nadležnost na Kantonu.

Više od šest stotina građana potpisalo je peticiju u kojoj su se Općini obratili stanovnici Velešića i Pofalića sa zahtjevom za normalizaciju gradskog saobraćaja, pozivajući se na ljudska prava zagarantirana Ustavom i zakonima BiH, ali i međunarodnim konvencijama. Ne znajući više kako da riješe problem, građani ovih naselja sazvali su pres-konferenciju u nadi da će oni uspjeti unijeti neke promjene.

600 potpisa

- Prije mjesec i pol obratili smo se premijeru, ministru saobraćaja, načelniku, koji se jedini odazvao, kao i Grasu i gradonačelniku, tražeći da nam se vrate linije koje smo nekad imali. Nama je jednostavno dosta, treba pustiti djecu da sama silaze do škole četiri kilometra, a dani postaju sve kraći. Pomoćnica ministra Lulića Jasminka Strik obećavala je sastanak, a jutros kada sam je zvao na konferenciju, govoreći kako ću sve stvarne činjenice iznijeti, ona me je pitala zar ću baš to reći, kazao je za Oslobođenje Nusret Aganović, predstavnik građana.

Stanovnici ovih naselja traže ponovnu uspostavu minibuskih linija koje polaze od Drvenije do Gornjih i Donjih Velešića, te od Ekonomske škole do Huma, Obada i Bakarevca, kao i normalizaciju autobuskog prijevoza na relaciji Drvenija - Pofalići i Drvenija - Velešići Gornji. Navedene minibuske linije u potpunosti su obustavljene, dok su autobuske linije poremećene, što za građane predstavlja izuzetan problem. Problem nepostojanja gradskog prijevoza izazvao je revolt stanovnika ovih naselja.

- Ne tražimo mnogo, već da nam se vrate linije koje smo imali unazad godinu. Tada smo imali čak tri autobusa u špici, danas imamo jedan autobus koji saobraća na liniji Drvenija - Pofalići i Velešići svaki sat, a ni to nije redovno. Kako se mijenja struktura vlasti, tako i mi šaljemo zahtjeve, slušamo prazna obećanja, a na kraju ništa. Moje dijete kada se završi druga smjena, oko 19.15 sati mora čekati još sat da bi imalo čime doći kući. Ne zanima me ko je na vlasti, znam samo da je uzeto od moje djece. Jedino nam je načelnik pomagao u svakom trenu. Kada je u cijelom Sarajevu bilo vanredno stanje, očišćene su nam saobraćajnice i uvedena je vanredna linija gdje je našu djecu prevozio Centrotrans, ali eto, grasovci su mu i to zamjerili. Zar smo mi građani zadnjeg reda pa se s nama tako postupa, zapitao se Rifet Džaka.

Radikalne mjere

Kako nam je kazao Aganović, strpljenja više nemaju te aktuelnoj vlasti daju vremena do ponedjeljka da nađe rješenje, nakon čega će poduzeti neke radikalnije mjere.

- Ako se do ponedjeljka ne uradi ništa, ako nam se ne normalizuju linije, savjetima mjesnih zajednica uputit ćemo zahtjev za sazivanje zbora, gdje ćemo odlučiti da li ćemo ići u blokadu saobraćajnica pred Kantonom ili možda u neki drugi dio grada, ali mi ćemo tražiti ono što nas sljeduje. Već pet mjeseci su nam ukinute linije, Gras se pravda s tim da nema sredstava, a kupljeno je 10 autobusa koji su upućeni u centralni dio grada, dok za nas nema ništa. Meni ne treba tramvaj, ja trebam komercijalu za koju plaćam kartu, istakao je Aganović.
-----------------------

Svi mi koji ovo pratimo znamo da su minibusi tek juče stigli u gras i da se trebaju da se registruju. A po ovome ispada da su uključeni u saobraćaj i upućeni u centar a njima nema ništa. I neznam šta mu ovo znači "Meni ne treba tramvaj, ja trebam komercijalu za koju plaćam kartu, istakao je Aganović."
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #179 on: September 18, 2012, 15:46:53 »

Quote
Meni ne treba tramvaj, ja trebam komercijalu za koju plaćam kartu, istakao je Aganović.

E moj Troleru,ovo ti je predizborna kampanja Nedžada Koldže,Novo Sarajevo.
Kad je od budžetskih para namirio Centrotrans nelegalnim putem.


"Komercijala" zna se šta je.Ono žargonski.
A to što on mora imati kartu u minibusu,a u tramvaju ne mora,usput malo i lagi da tramvaj ne koristi.

« Last Edit: September 18, 2012, 15:48:51 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 23 queries.