Aky
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #90 on: May 09, 2012, 22:48:23 » |
|
Jeli to istina ili neka patka ako je bar neće biti izlupani zaparani čađavi autobusa a staće se na rep i nestručnom osoblju.Iskreno rečeno volio bi da ih je spasio neko drugi npr Panturist Veolia ali jbg šta je tu je.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
setraman
Pješak
Offline
Posts: 138
|
|
« Reply #92 on: May 11, 2012, 19:35:40 » |
|
ma ne uređuje ih on za globtour šta ti je
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #93 on: May 11, 2012, 19:56:59 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
setraman
Pješak
Offline
Posts: 138
|
|
« Reply #94 on: May 11, 2012, 20:14:35 » |
|
a znaš li možda i koje to autobuse uređuje?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aky
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #95 on: May 11, 2012, 22:13:15 » |
|
A stari bolje pitaj koji nije.Biće sve osim oni jetlinera oni su svoj kruv izili pa nevidim računice za neko ulaganje.U globalu sve je zapušteno neodržavano i ofucano.E onda će se malo bole pazit bar tako mislim
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #96 on: May 11, 2012, 22:48:29 » |
|
Ja pretpostavljam neke neophodne, i autobuse koji imaju trenutno neku vrijednost, pa pokusaju spasiti sto se da.. Inace sumnjam da bi se neke velike pare ulagale u neke krntije ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #97 on: May 12, 2012, 00:35:44 » |
|
Oni u globalu imaju solidan vozni park, ali neodržavanje ih je uništavalo, sve izgleda kao da je izašlo iz II.svjetskog rata... 2 komada N 1116, jednom otišao mjenjač, drugom motor, leže... Scania odavno leži, mislim u Sirobuji u Splitu... Ove S 415HD su valjda nepoderive, ali su isto stalno bez dijelova, u najmanju ruku IM-217-AK je stalno bez blatobrana... Ovi Man-ovi što su uzeti od Briona - očuvani došli, uništeni u Imotskom.... Ali da je i to valjalo, ruku na srce, ne bih se Brioni riješili, a plus toga katastrofa su za putnike... Cityliner N 116H, imao sam prilike voziti se u njemu, kao i naš kolega mate, zvjerka... auto kome je samo nebo granica... nema ga već mjesecima ?? Jetliner - najudobnije njihovo vozilo u kome sam se od njihovih auta vozio... Sad mi ostaje samo još nada da isprobam nekom zgodom njihov Diamond, iako samo ime Temsa ne obećava puno....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #98 on: May 12, 2012, 01:53:54 » |
|
Stvarno steta zbog njih, steta zbog njihove patnje, protekih godina i patnje putnika, i svih oni koji su koristili njihove usluge. Sto se u nas u Bosni kaze iza "Iza muke uvijek Selamet" nadam se da je tako i kod njih, ja im svakako zelim puno srece, i "brz oporavak", Imaju jako solidan vozni park, ako ga malo srede i dotjeraju mogu u narednim godinama mogu puno toga uraditi ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #99 on: May 12, 2012, 06:53:09 » |
|
Jasno da mogu.... uz pravovremene plaće koje će opet uz Jujnovića biti mizerne, ali opet je pitanje šta znači biti mizerno? Mizerno je to bilo da čekaš da neki paket uleti na liniju da ti i kolega nešta podjelite... A da očekuješ hoće li neko nešta uplatiti na karticu da imaš za gorivo i cestarinu? da se sramotiš pred 20 putnika (18+2koje probaju zbariti )...Mi smo jako glup narod... kod nas redovno uzrečica dođe kao dobar dan...NE RADIMO ZA REDOVNO, NEGO ZA ONO ŠTO SMO ZARADILI.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #100 on: May 12, 2012, 13:49:49 » |
|
hahaha, stvarno pored ovolike muke nasi ljudi uvijek nadju mjesta za salu i za druge stvari osim posla, mislim da nas i to jedino i drzi nekako .. Plate kakve su takve su, najbitnije je da su redovne, jos ako vozac moze koji paketic pokupiti, onda moze pokriti sebe to i nije lose toliko .. Nazalost vozaci rade takav posao gdje su uvijek na cesti, gdje im je cesta drugi dom, oni su kao beskucnici, znam iz vl. primjera dodju kuci presvuku se namire odjece za sjedece ture i pravac drum, na putu se hrane spavaju itd .. Kolika god plata njima bila, malo im je .. Nadam se da nece se muciti sa gorivom, i cestarinom koliko toliko ce im to olaksati stvari.. A sto nam drzave ne funkcioniraju, sto je gazdama zapalo da rade kako hoce, najvisi dio krivice snosi narod ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #101 on: May 12, 2012, 21:37:01 » |
|
a ja se nadam da će ponovo početi voziti za Sarajevo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
steyr1985
Putnik
Offline
Posts: 161
|
|
« Reply #102 on: May 12, 2012, 23:29:40 » |
|
I šta vi mislite to će postati novi vlasnik Autopoduzeće, Hoće li Autopoduzeće više ikako postojati i ono šta me najviše zanima kakva je sdbina radnika tog poduzeća, baš bi me zanimala vaša mišljenja.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aky
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #103 on: May 13, 2012, 11:39:00 » |
|
Moje osobno mišljenje Autopoduzeće Imotski nekada velikan ide u povijest kao Autoprijevoz Sinj,Jadrantrans Vrgorac.Ono buseva šta vridi to će malo renovirat i premjestit u Makarku a sve isluženo odvest njima.Pogledaj buseve koji su u Sinju imaju ljubičaste branike i bijeli su neki imaju ljubičastu šaru na bokovima neki ne a logo Autoprijevoz sinj je mali i diskretan.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aky
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #104 on: May 13, 2012, 11:48:44 » |
|
Sudbina radnika ista kao u Autoprijevoz Sinj svi nestručni i nedgovorni lete ća tog mi nije žao mora se znat neki red.Postepeno svi koji imaju stalni radni odnos a dolazit će novi koji će radit na ugovor na određeno tako ko nebude kako on hoće može letit bez ikakvi obaveza prema njemu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|