Pravo fin autobus, sviđa mi se interijer i "kokpit".
Istina... pomalo neobičan vanjski izgled, ne previše lijep, ali u globalu jako podsjeća na Starlinera I... Zapravo to i jest Starliner na turski način... Međutim interijer i posebno mogu reći udobna i prostrana sjedišta (duplo šivena), 50 sjedišta za troosovinca omogućavaju putnicima komfor... Jedina mana koju smo kolega i ja uočili jest preglasan rad motora (da li je problem sa motorom ili je tako preglasan Manov motor - zvučao je kao Prošićev kad sam ga na putu za Sarajevo u Žepču sreo, klima radila, mislio sam da tenk ide
)... Ali volio bih napraviti ovu turu na liniji koju su vozili sada da bih mogao dati neko pravo subjektivno mišljenje... Inače vozači su im kao i uvijek do sada, ako se vratimo na početak odnosno otvaranje teme, bili odlično raspoloženi i uvijek susretljivi prema putnicima i drago mi je da smo se i upoznali i popričali... S vremenom će Temsa dobiti i shemu jezera (nisam upamtio da li je rečeno Vranskog ili Modrog jezera)... Nekada je ova firma bila vrlo prepoznatljiva i imala jako dobar vozni park i ja se nadam da će se to ipak jednog dana opet , vremenom vratiti jer imaju dobre linije, imaju putnika (iako je činjenica da danas ljudi imaju sve manje novaca, gorivo sve skuplje, a time i karte skuplje, konkurencija velika...), samo treba dobra ruka koja će istom tom firmom dobro i pošteno upravljati... Imali su Setre 417HDH, Setre 315GT-HD koje su završile u Čazmi....
Ja bih osobno volio da njih kupi Veolia, tj. Panturist Veolia o čemu se već godinama nagađalo, ali nikad se nije obistinilo... I da se taj vozni park sa dovoljnim brojem vozila , marke Neoplan, Setra i Mercedes (nema Imoćana bez mercedesa
) obnovi... Činjenica je da oni nemaju dovoljno vozila i neprestano su na linijama, ne gase se... Srediti kvar jednog vozila, opiturati jedno vozilo, što je nužno za održavati vozila je gotovo nemoguće jer moraš održavati linije, moraš voziti, a s druge strane nema se para.... Takva situacija je u ovo krizno doba i u većini domaćinstava, pa tako i u ovoj kući Autopoduzeća Z. Imotski koja hrani i radnike i njihove obitelji, samo što njihova je kriza počela puno ranije nego globalna kriza....