suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #15 on: August 01, 2010, 18:56:05 » |
|
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #16 on: August 01, 2010, 19:00:39 » |
|
možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa.. GRAS je tih "trajnih" riješenja imao puno, al ni jedno ipak nije ostalo trajno xD
|
|
|
Logged
|
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #17 on: August 01, 2010, 20:55:56 » |
|
Jedna ispravka:IK-206 nije visokopodni,već srednjopodni.Jer,ima niskopodni,srednjopodni,visokopodni i doubledeckeri. Kod Ikarbusa ide sledećim redosledom:IK-107,IK-112N,IK-218N (Niskopodni);IK-103,IK-103P,IK-312,IK-201,IK-206 (srednjopodni);IK-412,IK-415 (visokopodni).
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #18 on: August 01, 2010, 23:54:08 » |
|
možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa.. GRAS je tih "trajnih" riješenja imao puno, al ni jedno ipak nije ostalo trajno xD ima ti ta mjesta u svakom slučaju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #19 on: August 02, 2010, 21:19:41 » |
|
možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa.. Neka hvala, ovi naši IK-206 su 2 puta bolji od IK-218N. vjerovatno će prije tog "trajnog NE" biti isporučeno 10 IK-103 koji su pobjedili na tenderu iz 2008.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #20 on: August 02, 2010, 21:29:05 » |
|
možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa.. Neka hvala, ovi naši IK-206 su 2 puta bolji od IK-218N. vjerovatno će prije tog "trajnog NE" biti isporučeno 10 IK-103 koji su pobjedili na tenderu iz 2008. Nisu ni loši,a ni dobri.Ja kažem,autobus koji preživi Beograd,preživeće sve.
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #21 on: August 02, 2010, 22:19:37 » |
|
možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa.. Neka hvala, ovi naši IK-206 su 2 puta bolji od IK-218N. vjerovatno će prije tog "trajnog NE" biti isporučeno 10 IK-103 koji su pobjedili na tenderu iz 2008. Ne ni u najgorim snovima ...što se tiče Ikarbusa oni su "završili karijeru" u GRAS-u barem jos dvije godine najmanje
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #22 on: August 08, 2010, 22:32:54 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #23 on: August 08, 2010, 22:39:05 » |
|
Dobra je to mašina.Samo ih treba redovno održavati.IK-103,IK-206,IK-112X i IK-218X imaju ugrađene MAN motore,VOITH automatske menjače i SIEMENS-ovu elektroniku.
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #24 on: August 08, 2010, 22:57:57 » |
|
IK-415 u krugu fabrike Ikarbus.www.autobusi.net
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #25 on: August 08, 2010, 23:01:15 » |
|
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #26 on: August 08, 2010, 23:01:51 » |
|
ne čini mi se loše, podsjeća na setre HDH serije 200 i 300
|
|
|
Logged
|
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #27 on: August 08, 2010, 23:03:14 » |
|
ne čini mi se loše, podsjeća na setre HDH serije 200 i 300 Dobri su autobusi.Stabilni su i brzi.
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #29 on: August 20, 2010, 12:12:13 » |
|
Holanđani kupuju “Ikarbus”N. PANTIĆ | 19. avgust 2010. 20:49 | Komentara: 0 Beogradska fabrika autobusa uskoro bi mogla da dobije novog vlasnika. Ugovoren posao sa prestonicom o kupovini 250 vozilaHOLANDSKI proizvoćač autobusa “VDL” trebalo bi uskoro da postane novi vlasnik beogradske fabrike “Ikarbus”. Ugovor će verovatno biti potpisan narednih dana, ali detalji sporazuma još nisu poznati. Kako smo saznali dogovoren je i prvi posao, koji bi trebalo i da pokrene proizvodnju koja mesecima stoji, pošto grad Beograd planira da od novih poslodavaca kupi 250 autobusa. Predstavnici holandske firme su se u četvrtak, prvo sastali sa gradonačelnikom Beograda Draganom Đilasom sa kojim je i dogovorena kupovina vozila za GSP, a potom je trebalo da se sastanu i sa ministrom ekonomije i regionalnog razvoja s kojim je trebalo da dogovore detalje sporazuma. Kupovinom “Ikarbusa” konačno bi bila pokrenuta proizvodnja koja mesecima stoji. Od kako je raskinut ugovor sa ruskom firmom “Avtodal servis” septembra prošle godine, licitirani su brojni kupci koji su trebali da pokrenu “trake” u fabrici. Iz Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja prvo su najavljivili da je za beogradsku fabriku zainteresovan kineski proizvođač autobusa. Od te saradnje nije bilo ništa, kao ni od najave da će doći Italijani. Sa “Breda Menarinibusom” čak je bilo zakazano i potpisivanje ugovora. Italijani su hteli da zakupe kapacitete i obnove proizvodnju, a sa “Ikarbusom” su sarađivali i pre privatizacije. Međutim, Ministarstvo ekonomije nije pristalo na posrednika u pregovorima i ugovor nikada nije potpisan. RASKINUT UGOVORFABRIKU autobusa “Ikarbus” je polovinom 2008. kupio ruski “Avtodel servis” za 7,1 milion evra. Kako nisu ispoštovali ni socijalni program, ni investicione obaveze, a nisu isplaćivali ni zarade, ugovor je raskinut septembra prošle godine. U januaru je Agencija za privatizaciju pokrenula restrukturiranje “Ikarbusa”, a svi poverioci su pozvani da prijave potraživanja.[/list] Novosti
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
|