kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #30 on: August 20, 2010, 14:34:55 » |
|
Super stvar,nadajmo se da ce i ostvareno biti .....................
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #31 on: August 20, 2010, 16:59:54 » |
|
Daj Bože da se i oni pokrenu...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #32 on: August 20, 2010, 17:53:42 » |
|
samo nemoj da im Sarajevo bude "pokusni kunic"
|
|
|
Logged
|
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #33 on: August 20, 2010, 22:53:36 » |
|
Neće Sarajevo,nego Beograd.Ali,slobodno ti mogu reći,da su Ikarbusi dosta jaki,kada su u stanju da pretrpe beogradse gužve.
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #34 on: August 22, 2010, 10:45:17 » |
|
Neće Sarajevo,nego Beograd.Ali,slobodno ti mogu reći,da su Ikarbusi dosta jaki,kada su u stanju da pretrpe beogradse gužve.
ne sumnjam uopće ...sviđalo se nekome ili ne kod Ikarbusa valja motor, mjenjač i ništa višeč. Vanjski izgled im je kritičan a unutrašnji katastrofa. Ovi sarajevski su presli od 50000 do 100 000 otprilike i imaju više raštimanu unutrašnjost sada nego MAN ovi SG 312 sa predjenih vise od milion
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #35 on: December 11, 2010, 20:48:16 » |
|
Za par dana će se pojaviti na ulicama novi IK-218N Avancity naručeni od strane privatnog prevoznika Veolia Transport. Kako neki izvori govore, autobusi su skoro gotovi, a radi se o modelu koji je napravljen zajedno sa Bredommenarini. Zanimljivo je da Ikarbus i dalje proizvodi takve autobuse, iako ga je preuzeo VDL Bus & Coach, mada to ništa nije sigurno. Slika iz fabrike iz Novembra Izvor:Novosti.rs Ovde se bolje vidi o kom modelu se radi:
|
|
|
Logged
|
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #36 on: December 15, 2010, 23:55:01 » |
|
Jedna ispravka.Ovo nije IK-218N,nego IK-218A.Malo mu je modifikovan blatobran.Isti je kao sajamski prototip tipa IK-218A.
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #37 on: December 16, 2010, 00:02:20 » |
|
U većini Ikarbusovih autobusa (IK-103,IK-103P,IK-112N,IK-112A,IK-206,IK-218N i IK-218A)su ugrađivani MAN motori,VOITH automatski menjači i SIEMENS-ova elektronika.Ako dođe do nekog kvara,nije do Ikarbusa koji sastavlja autobuse,nego do proizvođača istih,koje Ikarbus ugrađuje u autobuse.To što se estetika nekim osobama ne sviđa,to je druga priča.Svako ima svoj ukus,i ne bi valjalo da se svima isto sviđa.
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #38 on: February 09, 2011, 21:50:13 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #39 on: February 26, 2011, 23:01:01 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mihael_2646
|
|
« Reply #40 on: April 03, 2011, 22:49:15 » |
|
Jel bi mi mogao tko objasniti znakove modela od Ikarusa , netko tko jako dobro zna o njima , naprimjer Suikar , što znače ove oznake, jer naprimjer ja ne vidim razliku između IK-105B i IK-115B,pa ako bi mi mogao takve manje razlike objasniti kao i kod IK-160P i IK-161B i što znače ove B i P slova na kraju ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Mihael_2646
|
|
« Reply #42 on: April 04, 2011, 10:42:46 » |
|
Hvala Dubster , samo se nadam da će Suikar vidjeti ovo .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleks_BGD
Pješak
Offline
Posts: 145
|
|
« Reply #43 on: April 11, 2011, 22:03:20 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #44 on: June 05, 2011, 19:46:12 » |
|
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
|