Ovo su prvi protutipovi TAM-a 260A119. Bio je manji broj autobusa s ovom maskom. Ima na autobusi.net slike ovih TAMova, neki su s MANovim motorima.
Svaka cast net-u al meni su nekako draze nase slike makar bile i losijeg kvaliteta,iako ne bi bio problem da smo i od njih poneku posudili.Evo nesto zlata vrijedno.Kako je nastajao TAM 260 A 119.Njega je dizajnirao Georg Goedel a neke njegove vizije sam postavio u temu "crtezi autobusa"Ovo je iz Automagazina 1985 godine a iste godine je dozivio svjetsku premijeru u Frankfurtu.
TAM 260 A 180 predstavljen na Beogradskom sajmu automobila 1985 godine.Kasnije je dobio cetvrtaste farove.Meni je najinteresantnije sto se za zagrijavanje unutrasnjosti koristi toplota koju oslobadja automatski mjenjac.
TAM za teske uslove voznje.Rijec je o TAM 110 T7 BV 4X4.Cetverocilindricni motor ima snagu od 115 KS i pokrece obadvije osovine.Medjuosovinski razmak je 2.85m,moze da poveze 16 putnika a dozvoljena masa je 6450 kg
Svi su materijali iz Slovenacke revije "Auto magazin"1984 i 1985 godina