bhbus.ba
December 18, 2024, 04:09:19 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 321593 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #105 on: December 27, 2011, 17:56:20 »

štamparija i autoškola, mogu se ukinuti, ali turistička agencija koliko sam vidio radi solidno...

priča o domaćem trolejbusu -> hmmm e to bi volio vidjeti... a žao mi je zbog projekta SATRA, jer izgleda da su bolji oni nego ovi iz AMsterdama, a busevi iminibusevi se nabavljaju već godinu dana....

čuo sam danas jedino na nekom radiju dio sa sjednice kad je neki poslanik rekao da se puste priče o tome da ima lopova i kriminala u firmi, nego da se konkretno imenuje ko je i šta uzeo i ukrao... To bi bilo zanimljivo vidjeti, pa utvrditi u kojem periodu je koliki gubitak pa pozvati nadležne iz tog perioda pa nek oni pravdaju gubitek ili da ih se optuži za pronevjeru ili šta već...

Sad sve spalo na Kadića koji ni kriv ni dužan mora vadit vrelo kestenje iz vatre...

To što vidiš su vjerovatno vozila koja razvoze radnike jer nema više Steyra, Arni, Grafova i sl. autobusa koji su  to radili. Mislim da to nema veze sa turističkom agencijom osim što su ta vozila.
Transformers neka me demantuje ako sam pogriješio.


turistička agencija nije zasebna dakle djeluje u okviru GRASa i autobusi nisu registrovani na turističku agenciju nego na KJKP GRAS dakle za troškove njihovog održavanja "uzima se sa iste hrpe" kao i za ostale autobuse. Ta vozila su previše skupa da bi radili samo 4 mjeseca u godini intenzivno. Hoću da kažem da puno više "pojedu" nego što zarade....
Bojim se da je i ovo neprestano vrćenje u krug. Trenutno GRASu trebaju mjere sanacije. mislim da je neozbiljno baviti se sada poslom SIPE i ostalih nadležnih institucija a to upravo radi kantonalna skupština. Oni mogu tražiti od tužilaštva i SIPE da udju u GRAS a sada etiketirati ko je šta uzeo kad već to im nije bilo bitno sve ove godine mislim da ne treba biti bitno ni sada. Osim toga pričom "ko je lopov" skrece se pažnja sa glavnog problema a to su mjere sanacije...
Navodno je za 28 "nešto" najavljeno pa vidjećemo o čemu se radi.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #106 on: December 27, 2011, 19:13:37 »

http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=22724

Kako to da je u 2010 bio pad prodaje karata i to u iznosu 10 miliona maraka, kad je bila akcija "ni jedan putnik bez karte" i kad su revizori bili "na svakom ćošku".
do 2010 se znalo dešavati da nekoliko dana ne vidim ni jednog revizora a čitavu 2010 su kontrole bile vrlo česte, bar u trolejbusima i tramvajima, i zato mi tu nešto jako "dismr"

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #107 on: December 27, 2011, 19:44:58 »

http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=22724

Kako to da je u 2010 bio pad prodaje karata i to u iznosu 10 miliona maraka, kad je bila akcija "ni jedan putnik bez karte" i kad su revizori bili "na svakom ćošku".
do 2010 se znalo dešavati da nekoliko dana ne vidim ni jednog revizora a čitavu 2010 su kontrole bile vrlo česte, bar u trolejbusima i tramvajima, i zato mi tu nešto jako "dismr"



Zato što su zbog odluke vlade FBiH o isplati putnih troškova u gotovini kuponi manje prodavani samim tim je pao stepen prodaje karata. Znači radi se o stepenu prodaje karata ne o stepenu naplate. Kada govorimo o naplati prvenstveno se misli o naplati karata u samim vozilima a kada govorimo prodaji onda se misli i na kupone tj mjesečne i višemjesečne karte...
I nije mi jasno šta su se svezali nabavke trolejbusa kad je tamo situacija koliko toliko dobra. Potrebno je barem 20 autobusa i isto toliko kombija. Trolejbusa se može nabaviti 10 a sad se tek vidi koliko je izgubljeno "padom" projekta pravljenja trolejbusa u pogonima energoinvesta...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #108 on: December 27, 2011, 21:40:24 »


Treba se postaviti jedno dobro pitanje kako natjerati uposlenika da jede u menzi firme,a ne da paralelno sa tim prima topli obrok?Najlogičnije bi bilo menzu u potpunosti zatvoriti.
Treba se isto postaviti pitanje što jedan uposlenik dobija naknadu za prevoz pored službene iskaznice?
A nećemo pričati o Šaćirovom kolektivnom ugovoru koji je otjerao firmu u propast.
I da,svi oni koji misle ako su pokrali i izmešetarili da ih treba zaobići sistemom bilo-prošlo,teško da će se izvući.
Pa osnov za rješavanje svih problema nije nabava vozila,već rješavanje uzroka propasti firme unutar iste.
U čemu je razlika da se pare iskeširaju za nabavu potrebnih vozila,a nastavi se sa starim principom
« Last Edit: December 27, 2011, 21:45:52 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #109 on: December 27, 2011, 23:08:27 »


Treba se postaviti jedno dobro pitanje kako natjerati uposlenika da jede u menzi firme,a ne da paralelno sa tim prima topli obrok?Najlogičnije bi bilo menzu u potpunosti zatvoriti.
Treba se isto postaviti pitanje što jedan uposlenik dobija naknadu za prevoz pored službene iskaznice?
A nećemo pričati o Šaćirovom kolektivnom ugovoru koji je otjerao firmu u propast.
I da,svi oni koji misle ako su pokrali i izmešetarili da ih treba zaobići sistemom bilo-prošlo,teško da će se izvući.
Pa osnov za rješavanje svih problema nije nabava vozila,već rješavanje uzroka propasti firme unutar iste.
U čemu je razlika da se pare iskeširaju za nabavu potrebnih vozila,a nastavi se sa starim principom

Azra očigledno se ne razumijemo baš najbolje. Što se tiče "menze" ona svakako ne funkcioniše tj funkcioniše na komercijalan način dakle plaća se kešom. Što se tiče naknade za prevoz pored službene iskaznice niko je ne dobiva ako misliš na radnike GRASa. AKo misliš na uposlenike vlade i sl tehničkih službi i oni dobivaju keš umjesto mjesečne karte. Tako je barem trenutačno.
Što se tiče kolektivnog ugovora nije on Šaćirov niti ga je izmislilo Šaćir nego je kolektivni ugovor koji se primjenjuje za sve uposlenike komunalne privrede. Dakle korigovanje kolektivnog ugovora radnicima GRASa zahtijeva korigovanje i radnicima Vodovoda, Sarajevogasa, Rada i sl komunalnih preduzeca.
Što se tiče lopova koji su pokrali firmu a ima ih popriličan broj mislim da je to posao SIPE i tužiteljstva ne kantonalne skupštine. Da je bilo političke volje istih tih kantonalnih parlamentaraca pola managementa GRASa uključujući i generalne direktore Bimu Jusufranica, Hsana Bašića pa i u mnogome Šaćira Boškaila bi bili u KPZ Zenica, Foča, Mostar i sl...
Što se tiče keširanja teško je vjerovati da će kanton prihvatiti da da sumu za vozila ali mislim da se od nečega mora početi. Tj kanton treba dati odredjenu sumu, nametnuti mjere sanacije s redovnim mjesečnim, kvartarnim, polugodišnjim i godišnjim izvještajima koji će biti obaveza managementa GRASa dakle šta je učinjeno i kakav je intenzitet i uspješnost provodjenja mjera sanacije...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #110 on: December 27, 2011, 23:36:19 »


Treba se postaviti jedno dobro pitanje kako natjerati uposlenika da jede u menzi firme,a ne da paralelno sa tim prima topli obrok?Najlogičnije bi bilo menzu u potpunosti zatvoriti.
Treba se isto postaviti pitanje što jedan uposlenik dobija naknadu za prevoz pored službene iskaznice?
A nećemo pričati o Šaćirovom kolektivnom ugovoru koji je otjerao firmu u propast.
I da,svi oni koji misle ako su pokrali i izmešetarili da ih treba zaobići sistemom bilo-prošlo,teško da će se izvući.
Pa osnov za rješavanje svih problema nije nabava vozila,već rješavanje uzroka propasti firme unutar iste.
U čemu je razlika da se pare iskeširaju za nabavu potrebnih vozila,a nastavi se sa starim principom

Azra očigledno se ne razumijemo baš najbolje. Što se tiče "menze" ona svakako ne funkcioniše tj funkcioniše na komercijalan način dakle plaća se kešom. Što se tiče naknade za prevoz pored službene iskaznice niko je ne dobiva ako misliš na radnike GRASa. AKo misliš na uposlenike vlade i sl tehničkih službi i oni dobivaju keš umjesto mjesečne karte. Tako je barem trenutačno.
Što se tiče kolektivnog ugovora nije on Šaćirov niti ga je izmislilo Šaćir nego je kolektivni ugovor koji se primjenjuje za sve uposlenike komunalne privrede. Dakle korigovanje kolektivnog ugovora radnicima GRASa zahtijeva korigovanje i radnicima Vodovoda, Sarajevogasa, Rada i sl komunalnih preduzeca.
Što se tiče lopova koji su pokrali firmu a ima ih popriličan broj mislim da je to posao SIPE i tužiteljstva ne kantonalne skupštine. Da je bilo političke volje istih tih kantonalnih parlamentaraca pola managementa GRASa uključujući i generalne direktore Bimu Jusufranica, Hsana Bašića pa i u mnogome Šaćira Boškaila bi bili u KPZ Zenica, Foča, Mostar i sl...
Što se tiče keširanja teško je vjerovati da će kanton prihvatiti da da sumu za vozila ali mislim da se od nečega mora početi. Tj kanton treba dati odredjenu sumu, nametnuti mjere sanacije s redovnim mjesečnim, kvartarnim, polugodišnjim i godišnjim izvještajima koji će biti obaveza managementa GRASa dakle šta je učinjeno i kakav je intenzitet i uspješnost provodjenja mjera sanacije...

Šaćiru da je bilo poslovanje firme u interesu,izjasnio bi se po kolektivnom ugovoru.
Isto kao što se firma izjašnjava po mnogim pitanjima kad su u pitanju izmjene Zakona.
Naravno,svima u komunalnoj privredi je bilo u interesu da se plate dignu i sada preko 60% prihoda ode u plate.
Kolektivni ugovori su sada ispade nametnuti firmama da se unište?
Htjedoh reći da menzu treba ukinuti.Izvinjavam se na greški.
Smiješno je ponavljam da se naknada za prevoz od 75KM daje uposlenicima pored službene.To je odluka Šaćira br 01/223 iz 2008 godine.Ili je laž što se pominje u revizorskim izvještajima i što stoji u papirima u firmi?A šta se to promijenilo do danas?Odliv sredstava bio preko milion maraka.
Isto tako dođe radnik i kaže neće službenu,oni bi opet neke pare,donosi potvrde od drugih prevoznika,a nigdje dokaza da je karte kupio(to se samo na sudu priznaje),a zna da će se DŽ vozati.To je brutalno bezobrazno.

Tone debilnih tužbi "radnika" protiv firme gdje je potpuno svejedno da li je tuži NK radnik ili VSS sume su iste.Smiješno.
Nije posao KS-a da hapsi,ali isto tako jeste njihov posao da ne puštaju da radi kako ko hoće.To realno.Drugo je kako koga montiraju po NO itd.
Pitanje je gdje su otišla 2 platna fonda kada je Jusufranić otišao?Možda bi nam Šaćir mogao reći....
Dalje,mogli bi još neke trenutne figure pomenuti koje su zrele za zatvora?
Nije valjda samo sve spalo na Hasana,Jusufranića i Šaćira?
« Last Edit: December 27, 2011, 23:38:18 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #111 on: December 28, 2011, 00:20:44 »

http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=22724

Kako to da je u 2010 bio pad prodaje karata i to u iznosu 10 miliona maraka, kad je bila akcija "ni jedan putnik bez karte" i kad su revizori bili "na svakom ćošku".
do 2010 se znalo dešavati da nekoliko dana ne vidim ni jednog revizora a čitavu 2010 su kontrole bile vrlo česte, bar u trolejbusima i tramvajima, i zato mi tu nešto jako "dismr"



Zato što su zbog odluke vlade FBiH o isplati putnih troškova u gotovini kuponi manje prodavani samim tim je pao stepen prodaje karata. Znači radi se o stepenu prodaje karata ne o stepenu naplate. Kada govorimo o naplati prvenstveno se misli o naplati karata u samim vozilima a kada govorimo prodaji onda se misli i na kupone tj mjesečne i višemjesečne karte...
I nije mi jasno šta su se svezali nabavke trolejbusa kad je tamo situacija koliko toliko dobra. Potrebno je barem 20 autobusa i isto toliko kombija. Trolejbusa se može nabaviti 10 a sad se tek vidi koliko je izgubljeno "padom" projekta pravljenja trolejbusa u pogonima energoinvesta...

Odredba o naknadi je vrlo bezobrazna.
Isplaćivano je npr.53KM u zoni A (i sve ostale zone po tarifi) uključujući i PDV na ruke.
Taj PDV sadržan u cijeni karte je trebao da se odbije,a taj PDV ne ide u džep prevoznika već u državni budžet.Trebalo je isplatiti osnovicu (bez PDV-a).
Ko je uopće dozvolio da taj PDV pretvori kao naknada za trošak korištenja prevoza(usluga prevoznika).Trebalo ga je odbiti.
Sada je u proceduri da se oporezuje naknada za prevoz i sve ostalo 1 ili 2%,kao što je slučaj u RS-u.

Dalje radnički kupon njegova stvarna cijena je 45,XX kad se odbije PDV koji ide u državu,za te pare se vozati u zoni A je jefino,neograničeno puta,tako isto priča o karti 1,8KM u koju je uključen PDV.Zna se koliko ide prevozniku (bilo kojem) a koliko državi.

Riješiće se i to oko karata pa će se i tim glupostima doskočiti.

Trolejbusi mogu sačekati,trenutno je prioritet minibuski i autobuski park.To ko je sjedio na ušima i čuo da treba 20 trolejbusa je glupost.
« Last Edit: December 28, 2011, 00:31:24 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #112 on: December 28, 2011, 00:53:33 »

Neznam ko je to rekao datreba nabaviti po 10 autobusa/minibusa i 20 trolejbusa ali vjerovatno je zabunom "premjestio" 10 i 20. ali su to svi novinari tako prenijeli.

Što se tiče trola treba za prvu pomoć pokušati osposobiti 5-10 vozila koja stoje duže vrijeme a nisu skroz otpisana, a kad se riješi  problem autobusa i minibusa, onda treba početi razmišljati i o nabavci trolejbusa.
« Last Edit: December 28, 2011, 00:56:52 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #113 on: December 28, 2011, 00:59:59 »

Neznam ko je to rekao datreba nabaviti po 10 autobusa/minibusa i 20 trolejbusa ali vjerovatno je zabunom "premjestio" 10 i 20. ali su to svi novinari tako prenijeli.

Što se tiče trola treba za prvu pomoć pokušati osposobiti 5-10 vozila koja stoje duže vrijeme a nisu skroz otpisana, a kad se riješi  problem autobusa i minibusa, onda treba početi razmišljati i o nabavci trolejbusa.

Ma u Oslobođenju piše.Komplet članak od 27.12.
http://imageshack.us/photo/my-images/688/48138456.jpg/
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #114 on: December 28, 2011, 01:10:21 »

Ma nije samo Oslobođenje tako prenijelo nego i TVSA.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #115 on: December 28, 2011, 01:13:19 »

Ja fkt ne znam šta je sa ovim ljudima.
U 21.stoljeću nisu u stanju ni video zapis pregledati prije nego nešto iznesu u javnost,ili uopće pratiti izlaganje.
Daju pogrešne podatke i onda se ne zna šta fali,ni čega ima.
TVSA ne pratim od sinoć,od kada su počeli piskarati na ćoškovima ekrana teorije o stečaju i sl.
Ne pružaju prave informacije.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #116 on: December 28, 2011, 01:30:00 »

Ništa čudno od televizije čija voditeljica u jutarnjem programu prenosi mejlove ljudi koji bi palili grasove tramvaje.

i Federalna me strašno iziritirala. U prilogu "Federacije danas" su spominjali gubitke, poslovanje za Biminog vremena, ugovore za nabavke tepiha od nekoliko hiljada KM itd... i nakon toga zaključuju kako je to "isti onaj GRAS koji je nedavno dva dana držao Sarajlije u talačkoj krizi." time su stavili u istu ravan poštene radnike i lopove iz uprave. Valjda je neko intervenisao pa su u narednim informativnim emisijama preformulisali "kako su Sarajlije zbog problema u ovom preduzeću bili u svojevrsnoj talačkoj krizi"

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #117 on: December 28, 2011, 01:46:17 »

Ništa čudno od televizije čija voditeljica u jutarnjem programu prenosi mejlove ljudi koji bi palili grasove tramvaje.

i Federalna me strašno iziritirala. U prilogu "Federacije danas" su spominjali gubitke, poslovanje za Biminog vremena, ugovore za nabavke tepiha od nekoliko hiljada KM itd... i nakon toga zaključuju kako je to "isti onaj GRAS koji je nedavno dva dana držao Sarajlije u talačkoj krizi." time su stavili u istu ravan poštene radnike i lopove iz uprave. Valjda je neko intervenisao pa su u narednim informativnim emisijama preformulisali "kako su Sarajlije zbog problema u ovom preduzeću bili u svojevrsnoj talačkoj krizi"



Tačno tako.

U prilogu (sad zaboravih koje TV) sinoć (ne bi da lupam) prikazuju lika otvoreno koji kaže ja sam ih gađao jajima.Neki penzić očito besposlen,na današnjem otrovnom i zlom vremenu baca nimet po vozilima GRAS-a.
Da ima države isti bi bio identificiran na osnovu snimka,pronađen i pošaran pendrekom u stanici.

Ne znam šta im samo znači to krhanje po imovini.Ko uĆerivanje u red.Šta li.... Huh?
« Last Edit: December 28, 2011, 01:50:16 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #118 on: December 28, 2011, 08:51:47 »


Treba se postaviti jedno dobro pitanje kako natjerati uposlenika da jede u menzi firme,a ne da paralelno sa tim prima topli obrok?Najlogičnije bi bilo menzu u potpunosti zatvoriti.
Treba se isto postaviti pitanje što jedan uposlenik dobija naknadu za prevoz pored službene iskaznice?
A nećemo pričati o Šaćirovom kolektivnom ugovoru koji je otjerao firmu u propast.
I da,svi oni koji misle ako su pokrali i izmešetarili da ih treba zaobići sistemom bilo-prošlo,teško da će se izvući.
Pa osnov za rješavanje svih problema nije nabava vozila,već rješavanje uzroka propasti firme unutar iste.
U čemu je razlika da se pare iskeširaju za nabavu potrebnih vozila,a nastavi se sa starim principom

Azra očigledno se ne razumijemo baš najbolje. Što se tiče "menze" ona svakako ne funkcioniše tj funkcioniše na komercijalan način dakle plaća se kešom. Što se tiče naknade za prevoz pored službene iskaznice niko je ne dobiva ako misliš na radnike GRASa. AKo misliš na uposlenike vlade i sl tehničkih službi i oni dobivaju keš umjesto mjesečne karte. Tako je barem trenutačno.
Što se tiče kolektivnog ugovora nije on Šaćirov niti ga je izmislilo Šaćir nego je kolektivni ugovor koji se primjenjuje za sve uposlenike komunalne privrede. Dakle korigovanje kolektivnog ugovora radnicima GRASa zahtijeva korigovanje i radnicima Vodovoda, Sarajevogasa, Rada i sl komunalnih preduzeca.
Što se tiče lopova koji su pokrali firmu a ima ih popriličan broj mislim da je to posao SIPE i tužiteljstva ne kantonalne skupštine. Da je bilo političke volje istih tih kantonalnih parlamentaraca pola managementa GRASa uključujući i generalne direktore Bimu Jusufranica, Hsana Bašića pa i u mnogome Šaćira Boškaila bi bili u KPZ Zenica, Foča, Mostar i sl...
Što se tiče keširanja teško je vjerovati da će kanton prihvatiti da da sumu za vozila ali mislim da se od nečega mora početi. Tj kanton treba dati odredjenu sumu, nametnuti mjere sanacije s redovnim mjesečnim, kvartarnim, polugodišnjim i godišnjim izvještajima koji će biti obaveza managementa GRASa dakle šta je učinjeno i kakav je intenzitet i uspješnost provodjenja mjera sanacije...

Šaćiru da je bilo poslovanje firme u interesu,izjasnio bi se po kolektivnom ugovoru.
Isto kao što se firma izjašnjava po mnogim pitanjima kad su u pitanju izmjene Zakona.
Naravno,svima u komunalnoj privredi je bilo u interesu da se plate dignu i sada preko 60% prihoda ode u plate.
Kolektivni ugovori su sada ispade nametnuti firmama da se unište?
Htjedoh reći da menzu treba ukinuti.Izvinjavam se na greški.
Smiješno je ponavljam da se naknada za prevoz od 75KM daje uposlenicima pored službene.To je odluka Šaćira br 01/223 iz 2008 godine.Ili je laž što se pominje u revizorskim izvještajima i što stoji u papirima u firmi?A šta se to promijenilo do danas?Odliv sredstava bio preko milion maraka.
Isto tako dođe radnik i kaže neće službenu,oni bi opet neke pare,donosi potvrde od drugih prevoznika,a nigdje dokaza da je karte kupio(to se samo na sudu priznaje),a zna da će se DŽ vozati.To je brutalno bezobrazno.

Tone debilnih tužbi "radnika" protiv firme gdje je potpuno svejedno da li je tuži NK radnik ili VSS sume su iste.Smiješno.
Nije posao KS-a da hapsi,ali isto tako jeste njihov posao da ne puštaju da radi kako ko hoće.To realno.Drugo je kako koga montiraju po NO itd.
Pitanje je gdje su otišla 2 platna fonda kada je Jusufranić otišao?Možda bi nam Šaćir mogao reći....
Dalje,mogli bi još neke trenutne figure pomenuti koje su zrele za zatvora?
Nije valjda samo sve spalo na Hasana,Jusufranića i Šaćira?

Azra ba nemoj biti nerealna pa ko će to reći "neću ja veću platu"...osim toga tada su poslanički paušali vratolomno išli "ka gore"i normalno je da je svako razmišljao na način  "kad mogu oni možemo i mi". Činjenica je da nigdje nije bilo unutrašnjeg kriminala kao u GRASu. Evo KJKP RAD ima jako loš stepen naplate dugovanja , a radnici imaju solidne plate, regrese i sl, građani se ne žale da "plivaju u smeću" ia ako ima žalbi one su veoma rijetke, vozni park im je star u prosjeku 3 do 5 godina i sl.....
Što se tiče naknade za prevoz to je obična laž jer je niko nije dobivao osim radnika koji dolaze iz drugog kantona (ima dosta ljudi iz Olova, Konjica isl) kojima tih 75 KM ne znači puno premda se ne slažem s davanjem bilo kakve naknade jer svi oni kad su se zapošljavali nisu rekli da im treba naknada za prevoz štaviše neki su čak govorili da ovdje živa a da su tamo samo "prijavljeni"...
Što se tiče "debilnih" tužbi radnika o tome nemoj pričati jer nisu to debilne tužbe nego samo ono što ljudima pripada po zakonu. Osim toga garantujem životom da vlada nije postavila Hasana Bašića za generalnog direktora i da on nije počeo sa terorom i mobingom tužbe nebi bile podnešene. Štaviše mislim da je i danas barem 50% radnika spreman povući tužbu ako vlada učini konretan korak s ciljem poboljšanja stanja , dakle konkretan korak ne prazna obećanja....
Što se tiče kantonalne skupštine oni se ponašaju indolentno tj legaliziraju pljačku postavljajući sumnjive profanisane kadrove u NO ili skupštinu...
A nisu samo ova trojica pa čitav management bi trebao u "pržun"...Svi ti ljudi koji su bili na rukovodecim pozicijama kod Bime tu su i danas samo na nekim drugim pozicijama..Mehanović, Kujović, Kubur, Šehović pa onda Jaganjac i Petrovic iz turističke agencije, štaviše Petrovic i Mehanovic imaju i krivične prijave ali naravno nikada ne procesuirane..
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #119 on: December 28, 2011, 12:41:42 »

Izvini,kolektivni ugovor nije u interesu preduzeća,a najmanje u interesu radnika.Bilo kojih preduzeća.
Kolektivni ugovor je g*vno jer se on mora i treba primjeniti za komunalnu privredu jednoobrazno,a mora se ispostovati ako si pozitivan i imas pare,a ne zaradjivati nista praviti gubitke i traziti placu koja je 80% prihoda,je kretenizam.

Eto ti, primjer je isti sa malobrojnim uposlenicima RAD-a na poslovima redara za koje se izdvojilo 800,000KM za godinu dana.
Ja ne znam koliko ljudi kazne i koliko prihoda od tih kazni ostvare i dali ostvare veći prihod nego što su plaćeni.
Ljudi sjede u kafanama za vrijeme radnog vremena.Do 10-og u mjesecu prime platu preko 1000KM.
Mnogi radnici u GRAS-u govore kako su više volili manju platu kod Bime jer su sa njom mogli sve, nego ovu jer od nje nemaju ništa.


Vezano za tužbe,zašto su debilne:
Ne može čistačica tužiti firmu na iznos XX,XXX i diplomirani inžinjer za istu sumu.
Nije valjda da čistačica i inžinjer imaju isti koeficijent?I sve isto?
Ako je to tako hajmo biti svi čistačice.

Montiranje u NO od strane Vlade je posebna priča.O tome se knjiga može napisati.

Svi koji imaju krivične prijave trebaju biti odstranjeni sa posla.Dovoljan je njihov lopovski rad,koji je povreda radne obaveze da se po hitnom postupku odstrane.Ja ne bi ni čekala presudu,pa neka svoja tzv. prava sa ulice traže.Ako ih neko bude htio saslušati.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 20 queries.