bhbus.ba
December 18, 2024, 04:29:09 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 321636 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #90 on: December 23, 2011, 22:12:12 »

slažem se sa transformersom, ovo je ipak neki pomak, dakle javno je rekao da ima svega i da se tome treba stati u kraj. Nadam se da će uspjeti u svojim nakanama.
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #91 on: December 23, 2011, 22:53:18 »

Nadam se da će kanton odobriti pored predviđenih 20 miliona i tih dodatnih 7 miliona. i nadam se da će se do proljeća osposobiti određen broj vozila.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #92 on: December 25, 2011, 14:38:53 »

Skupština KS sutra o problemima GRAS-a.
http://www.sarajevo-x.com/bih/sarajevo/skupstina-ks-sutra-o-problemima-gras-a/111225030
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #93 on: December 25, 2011, 18:07:44 »

Vidjet ćemo da li će Kanton ispasti Djeda Mraz ili Grinč Grin
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #94 on: December 26, 2011, 11:08:28 »

Na TVSA se upravo očekuje uključenje u direktan prenos tematske sjednice o GRAS-u.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #95 on: December 26, 2011, 17:26:11 »

ja bio na faxu, pa nisam pratio, šta su zaključili?
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #96 on: December 26, 2011, 18:20:37 »

Još traje, ali je prekinut prenos zbog programske šeme TVSA.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #97 on: December 26, 2011, 20:29:15 »

Spasiti GRAS uvođenjem konkurencije , ukidanjem monopola , smanjenjem broja radnika
http://depo.ba/front/mjere-za-spasavanje-gras-a-su-uvodenje-konkurencije-smanjenje-broja-radnika-nova-vozila
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #98 on: December 26, 2011, 21:14:26 »

Depo portal iznosi neistine.
O mjerama ce se odlucivati 28 decembra.
Danas se samo pricalo i prozivalo ko je koliko ukrao i stara prica.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #99 on: December 26, 2011, 22:16:37 »

464 na 22a  Huh? Čuo sam preko radio veze da Meša galami ko mahnit, dugo ga nisam čuo onako ljutog. Kaže: "Ja više ovo neću preživljavat.... Vozilo mi se ugasilo u tunelu, a judi me pretiču u tunelu na punu liniju......!"

Inače bili su mu zakrpili ovu rupu naprijed na baniku sa nekom tamno plaom plastikom ali evo otpala je nadam se da ovo vozilo nije na kraju karijere jer mi se čini da bolje da ga nisu pravili, jer otkad je rađen i nije izlazio 4-5 dana na cestu nije pokazao u dobrom svjetlu.......

http://img835.imageshack.us/img835/7095/dscn0335j.jpg
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #100 on: December 26, 2011, 23:08:49 »

Pratio sam na TV-u najveći dio sjednice. neznam odakle da počnem.

I nije se baš toliko spominjala konkurencija. Čak je bilo priče da se ne dozvoli raspisivanje tendera za linije dok GRAS ne stane na noge.

Veći dio poslanika se izjasnio da žele spasiti GRAS, jedino je Predrag Kojović nešto govorio otprilike kao "GRAS ne vrijedi dizati iz ovolikog duga"  (tako nešto u tom smislu)
Više bi volio da su malo više diskutovali o tome kako dalje a neki drugi put tražili krivce.

Koliko sam shvatio ministra u toku su aktivnosti za nabavu autobusa i kombija.
SATRA projekat će najvjerovatnije biti prekinut, odnosno da će biti kompletirani samo tramvaji koji su planirani u ovoj fazi (512-514, 604-606).

Spominjani su i amsterdamski tramvaji koji vuku struje koliko nov petodjelni tramvaj tako da iako imaju tramvaje većeg kapaciteta nemože ih se u većem broju u saobraćaj jer ih mreža nemože podnijeti.
Takođe je lulić rekao da su im nudili tramvaje 1968 godište kao donaciju, ali da je on ih je izgleda odbio (vjerovatno "Genšeri" iz Graza).

Što se trolejbusa tiče rečeno je da je tu stanje samo trenutno bolje i da će i tu uskoro biti problema kao i sa autobusima i minibusima. Spomenuto je da će pokušati napraviti domaći trolejbus. Valjda novi preskupi, a tržište polovnih nije veliko i nema puno izbora.

Bilo je priče i o tome ko će držati žičaru, većina poslanika je za to da je i dalje održava GRAS dok je direktor napomenuo bi žičara mogla povećati gubitke GRAS-a takođe je  rekao i da kosi lift stvara velike gubitke.

Predlagano je i ukidanje Turističke agencije, auto škole, štamparije...

Izražena je i sumnja u to da se u štampariji rade ilegalni kuponi za tapkaroše, kao i da se njima u kraj može stati jedino sa novim elektronskim sistemom naplate.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #101 on: December 26, 2011, 23:15:22 »

štamparija i autoškola, mogu se ukinuti, ali turistička agencija koliko sam vidio radi solidno...

priča o domaćem trolejbusu -> hmmm e to bi volio vidjeti... a žao mi je zbog projekta SATRA, jer izgleda da su bolji oni nego ovi iz AMsterdama, a busevi iminibusevi se nabavljaju već godinu dana....

čuo sam danas jedino na nekom radiju dio sa sjednice kad je neki poslanik rekao da se puste priče o tome da ima lopova i kriminala u firmi, nego da se konkretno imenuje ko je i šta uzeo i ukrao... To bi bilo zanimljivo vidjeti, pa utvrditi u kojem periodu je koliki gubitak pa pozvati nadležne iz tog perioda pa nek oni pravdaju gubitek ili da ih se optuži za pronevjeru ili šta već...

Sad sve spalo na Kadića koji ni kriv ni dužan mora vadit vrelo kestenje iz vatre...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #102 on: December 27, 2011, 00:04:51 »

Pratio sam na TV-u najveći dio sjednice. neznam odakle da počnem.

I nije se baš toliko spominjala konkurencija. Čak je bilo priče da se ne dozvoli raspisivanje tendera za linije dok GRAS ne stane na noge.

Veći dio poslanika se izjasnio da žele spasiti GRAS, jedino je Predrag Kojović nešto govorio otprilike kao "GRAS ne vrijedi dizati iz ovolikog duga"  (tako nešto u tom smislu)
Više bi volio da su malo više diskutovali o tome kako dalje a neki drugi put tražili krivce.

Koliko sam shvatio ministra u toku su aktivnosti za nabavu autobusa i kombija.
SATRA projekat će najvjerovatnije biti prekinut, odnosno da će biti kompletirani samo tramvaji koji su planirani u ovoj fazi (512-514, 604-606).

Spominjani su i amsterdamski tramvaji koji vuku struje koliko nov petodjelni tramvaj tako da iako imaju tramvaje većeg kapaciteta nemože ih se u većem broju u saobraćaj jer ih mreža nemože podnijeti.
Takođe je lulić rekao da su im nudili tramvaje 1968 godište kao donaciju, ali da je on ih je izgleda odbio (vjerovatno "Genšeri" iz Graza).

Što se trolejbusa tiče rečeno je da je tu stanje samo trenutno bolje i da će i tu uskoro biti problema kao i sa autobusima i minibusima. Spomenuto je da će pokušati napraviti domaći trolejbus. Valjda novi preskupi, a tržište polovnih nije veliko i nema puno izbora.

Bilo je priče i o tome ko će držati žičaru, većina poslanika je za to da je i dalje održava GRAS dok je direktor napomenuo bi žičara mogla povećati gubitke GRAS-a takođe je  rekao i da kosi lift stvara velike gubitke.

Predlagano je i ukidanje Turističke agencije, auto škole, štamparije...

Izražena je i sumnja u to da se u štampariji rade ilegalni kuponi za tapkaroše, kao i da se njima u kraj može stati jedino sa novim elektronskim sistemom naplate.



Briga Kojovića kad su ga nakitili.
Potencirala se i priča zvana stečaj.Ma ko će to anulirati dugovanja?Ko je taj lik sa parama?Ko će to da kešira?Smiješno.
Za konkurenciju je rečeno,kad GRAS ozdravi i dovede se u red da se uvodi.Ako bude i bilo potrebe za tim.
Satra projekat se trenutno treba obustaviti jer je preskup i najvjerovatnije će i biti obustavljen.
Autobusi i minibusi- trebaju se voditi dogovori sa Ukrajincima.
Svaka donacija muzejskih bjelosvjetskih primjeraka je promašaj,drugo amsterdamski su obično smeće u svakom smislu.GRAS je bio protiv spajanja dva vozila T-3 (solo ČKD) a isti i danas 35 godina stari voze po Pragu.GRAS ih je pojeo za 8 godina.Užas.Pa GRAS je jedva pristao da se pantograf premjesti naprijed.Uštede svjetske.Nemaš povratnu kabelažu na vučne motora,lakše voziti.Glavna vadiona ,kao problem sekcionera i skretnica.Totalna laž i neznanje.Sad još treba nabavljati vozila koja ne odgovaraju u svakom smislu potrebama Sarajeva?
Amsderdamci razvaljuju prugu,drugo tako su nepraktični u gužvama,uski,ljeti su gasne komore itd.
Žičara je elaborirana da je obično glođanje para i potpuno nepotrebna investicija sada.
Izgleda da će neko morati nečije ćeifove da plaća.Neka je dadnu na korištenje ZOI-u.
Da bi se remontovao komplet lift (sajle,vuča itd)treba mnogo love i mislim da je to bolje bilo popraviti nego plaćati dodatne pare pri revitalizaciji žičare.Jer što kroz medije potencija da je nešto donirano,to nije uopće džaba.Kosi lift je potreba ljudi koji žive na Ciglanama da se ne penju po stepenicama,a može i Kanton da dotira za servis.
Turistička agencija se odavno pretura da se ukine, ali se to neće dozvoliti.
Štamparija isto tako,može ostti a i ne mora.Stvar rentabilnosti u urednom poslovanju.
Smiješno je da dođe lik i kad ga pitaš koliko je izdato kupona izjavi: 3 rolne.Huh?Huh?Huh?Huh?Huh??
Autoškola isto tako.Kome će se nadležnosti prenijeti za obuke osoblja tramvajskog i trolejbuskog saobraćaja?MONKS-u?Bespotrebne obuke se trebaju ukinuti,ali osnova za obučavanje treba ostati u firmi.
Zna se i ko je glavni vođa za štampanje ilegalnih kupona.Kupljene 2 mašine za vrijeme Bimaša i tako se štancali kuponi.
Pojedincima unutar firme će se stati u kraj i njihovim mafijanjem,od debilnih metli Vatrića za 25KM po komadu,nebuloza oko nabave dijelova isto jednog pozicioniranog lika koji gdje god je došao napravio je propast,i mnogih drugih koji su nesavjesnim djelovanjem prouzročili štetu (nabave dijelova,rashodi vozila) firmi, a sebi pribavili ličnu korist.

I kad neko kaže da se ostavimo priče o likovima koji su pržili firmu.
Pa isti ti likovi je i dan danas prže.
Ko će ba procesuirati sav nered?
Sad bi bilo najbolje da zanijemimo i da ih ne pominjemo.
« Last Edit: December 27, 2011, 00:12:24 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #103 on: December 27, 2011, 00:27:21 »

auuuu svašta se napisalo i puno je gluposti. Vrlo teško se odlučiti odakle krenuti. Što se tiče projekta SATRA koji je jedini uspješan projekat GRASa ali ako je tačan budžet projekta mislim da ga treba ukinuti ako je to moguće "juče". Moje subjektivno mišljenje je da je budzet prenapuhan kao i za većinu ostalih stvari.
Što se tiče štamparije problem je što određeni krugovi štampariju osim kao prostor za manipulacije i mahinacije vide i kao "uhljebljenje" kadrova sumnjivog morala i sposobnosti. Koliko ja znam jedina svrha štamparije je štampanje kupona odnosno karata . Ako je to tako onda je štamparije "skup sport" jer sve što se ne može komercijalizirati na bilo koji način je nerentabilno.
Turistička agencija je rak rana GRASa. Totalno nerentabilna , vozila rade 5 mjeseci u godini a više od pola godine stoje. Troškovi održavanja tih vozila su jako visoki tako da oni "jedu sami sebe". Nenormalno je da visokoturistički autobusi kao Lions Star , Cityliner ili Skyliner rade narudžbe tzv "industriju" čija je relacija 20 km gradske vožnje....Međutim s obzirom da turistička agencija GRAS "servisira" skupocjene izlete kantonalne administracije mislim da politički moćnici neće dozvolizi ukidanje turističke agencije..
Ono o čemu niko ne govori su sankcije za one koji su prouzročili dosadašnje gubitke. Zna se dobro ko su ti ljudi i šta rade. Nedopustivo je da se u GRASu mijenja samo generalni direktor a ostala rukovodeca struktura samo mijenja mjesta. Nemoguće je da je sam direktor kriv za sve ....
Revitalizaciju žičare guraju lobistički krugovi koji su zainteresovani za kupovinu određenih mjesta i gradnju odredjenih objekata na Trebevicu. Svako iole normalan zna zašto je to tako...
A što se tiče Kojovića ma neka se on bavi Queer festivalom možda prođe bez batina .....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #104 on: December 27, 2011, 00:48:44 »

štamparija i autoškola, mogu se ukinuti, ali turistička agencija koliko sam vidio radi solidno...

priča o domaćem trolejbusu -> hmmm e to bi volio vidjeti... a žao mi je zbog projekta SATRA, jer izgleda da su bolji oni nego ovi iz AMsterdama, a busevi iminibusevi se nabavljaju već godinu dana....

čuo sam danas jedino na nekom radiju dio sa sjednice kad je neki poslanik rekao da se puste priče o tome da ima lopova i kriminala u firmi, nego da se konkretno imenuje ko je i šta uzeo i ukrao... To bi bilo zanimljivo vidjeti, pa utvrditi u kojem periodu je koliki gubitak pa pozvati nadležne iz tog perioda pa nek oni pravdaju gubitek ili da ih se optuži za pronevjeru ili šta već...

Sad sve spalo na Kadića koji ni kriv ni dužan mora vadit vrelo kestenje iz vatre...

To što vidiš su vjerovatno vozila koja razvoze radnike jer nema više Steyra, Arni, Grafova i sl. autobusa koji su  to radili. Mislim da to nema veze sa turističkom agencijom osim što su ta vozila.
Transformers neka me demantuje ako sam pogriješio.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.027 seconds with 23 queries.