Pratio sam na TV-u najveći dio sjednice. neznam odakle da počnem.
I nije se baš toliko spominjala konkurencija. Čak je bilo priče da se ne dozvoli raspisivanje tendera za linije dok GRAS ne stane na noge.
Veći dio poslanika se izjasnio da žele spasiti GRAS, jedino je Predrag Kojović nešto govorio otprilike kao "GRAS ne vrijedi dizati iz ovolikog duga" (tako nešto u tom smislu)
Više bi volio da su malo više diskutovali o tome kako dalje a neki drugi put tražili krivce.
Koliko sam shvatio ministra u toku su aktivnosti za nabavu autobusa i kombija.
SATRA projekat će najvjerovatnije biti prekinut, odnosno da će biti kompletirani samo tramvaji koji su planirani u ovoj fazi (512-514, 604-606).
Spominjani su i amsterdamski tramvaji koji vuku struje koliko nov petodjelni tramvaj tako da iako imaju tramvaje većeg kapaciteta nemože ih se u većem broju u saobraćaj jer ih mreža nemože podnijeti.
Takođe je lulić rekao da su im nudili tramvaje 1968 godište kao donaciju, ali da je on ih je izgleda odbio (vjerovatno "Genšeri" iz Graza).
Što se trolejbusa tiče rečeno je da je tu stanje samo trenutno bolje i da će i tu uskoro biti problema kao i sa autobusima i minibusima. Spomenuto je da će pokušati napraviti domaći trolejbus. Valjda novi preskupi, a tržište polovnih nije veliko i nema puno izbora.
Bilo je priče i o tome ko će držati žičaru, većina poslanika je za to da je i dalje održava GRAS dok je direktor napomenuo bi žičara mogla povećati gubitke GRAS-a takođe je rekao i da kosi lift stvara velike gubitke.
Predlagano je i ukidanje Turističke agencije, auto škole, štamparije...
Izražena je i sumnja u to da se u štampariji rade ilegalni kuponi za tapkaroše, kao i da se njima u kraj može stati jedino sa novim elektronskim sistemom naplate.
Briga Kojovića kad su ga nakitili.
Potencirala se i priča zvana stečaj.Ma ko će to anulirati dugovanja?Ko je taj lik sa parama?Ko će to da kešira?Smiješno.
Za konkurenciju je rečeno,kad GRAS ozdravi i dovede se u red da se uvodi.Ako bude i bilo potrebe za tim.
Satra projekat se trenutno treba obustaviti jer je preskup i najvjerovatnije će i biti obustavljen.
Autobusi i minibusi- trebaju se voditi dogovori sa Ukrajincima.
Svaka donacija muzejskih bjelosvjetskih primjeraka je promašaj,drugo amsterdamski su obično smeće u svakom smislu.GRAS je bio protiv spajanja dva vozila T-3 (solo ČKD) a isti i danas 35 godina stari voze po Pragu.GRAS ih je pojeo za 8 godina.Užas.Pa GRAS je jedva pristao da se pantograf premjesti naprijed.Uštede svjetske.Nemaš povratnu kabelažu na vučne motora,lakše voziti.Glavna vadiona ,kao problem sekcionera i skretnica.Totalna laž i neznanje.Sad još treba nabavljati vozila koja ne odgovaraju u svakom smislu potrebama Sarajeva?
Amsderdamci razvaljuju prugu,drugo tako su nepraktični u gužvama,uski,ljeti su gasne komore itd.
Žičara je elaborirana da je obično glođanje para i potpuno nepotrebna investicija sada.
Izgleda da će neko morati nečije ćeifove da plaća.Neka je dadnu na korištenje ZOI-u.
Da bi se remontovao komplet lift (sajle,vuča itd)treba mnogo love i mislim da je to bolje bilo popraviti nego plaćati dodatne pare pri revitalizaciji žičare.Jer što kroz medije potencija da je nešto donirano,to nije uopće džaba.Kosi lift je potreba ljudi koji žive na Ciglanama da se ne penju po stepenicama,a može i Kanton da dotira za servis.
Turistička agencija se odavno pretura da se ukine, ali se to neće dozvoliti.
Štamparija isto tako,može ostti a i ne mora.Stvar rentabilnosti u urednom poslovanju.
Smiješno je da dođe lik i kad ga pitaš koliko je izdato kupona izjavi: 3 rolne.
?
Autoškola isto tako.Kome će se nadležnosti prenijeti za obuke osoblja tramvajskog i trolejbuskog saobraćaja?MONKS-u?Bespotrebne obuke se trebaju ukinuti,ali osnova za obučavanje treba ostati u firmi.
Zna se i ko je glavni vođa za štampanje ilegalnih kupona.Kupljene 2 mašine za vrijeme Bimaša i tako se štancali kuponi.
Pojedincima unutar firme će se stati u kraj i njihovim mafijanjem,od debilnih metli Vatrića za 25KM po komadu,nebuloza oko nabave dijelova isto jednog pozicioniranog lika koji gdje god je došao napravio je propast,i mnogih drugih koji su nesavjesnim djelovanjem prouzročili štetu (nabave dijelova,rashodi vozila) firmi, a sebi pribavili ličnu korist.
I kad neko kaže da se ostavimo priče o likovima koji su pržili firmu.
Pa isti ti likovi je i dan danas prže.
Ko će ba procesuirati sav nered?
Sad bi bilo najbolje da zanijemimo i da ih ne pominjemo.