Troler
|
|
« Reply #1440 on: August 08, 2012, 12:46:20 » |
|
Što se tiče linije 108 Otoka-Dobrinja, bez obzira kako je registrovana, mislim da je zbog čitalaca praktičnije napisati Otoka-Hrasno-Dobrinja, jer linija zaobilazi preko Hrasnog.
|
|
« Last Edit: August 08, 2012, 12:48:09 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1442 on: August 08, 2012, 14:49:10 » |
|
Što se tiče članka o Sarajevskom tramvaju,neke crtice iz moderne prošlosti,su iz raznih novina,neupućenih portala,i mislim da ne prikazuju realno stanje onoga šta se dešavalo.I mislim da su neozbiljni da bi se koristili u svrhe pisanja objektivnog prikaza istog. Mislim da je nerealno napisati da je previsoka cijena karte 53KM,GRAS-u od toga ide oko 43KM(odbitak poreza) direktno sa kojima servisira svoje potrebe,a karta se neograničeno koristi u svim vidovima prevoza osim expres.(str.43) ..... Što se tiče dijela o privatizaciji gdje se pominju zemljišta na str.28,zemljište gdje je smješten minibuski depo u ulici Brodska,je svakako u planu izmještanja radi prolaska-proširivanja kolovoza. ..... Treba za ovo vremena,strpljenja i prevrtanja dosta knjiga i listova,traženja. Kao što sam već naveo, morao sam koristiti materijale koje jesu dostupne i koje mogu navesti kao postojeći izvor, ne kao "čuo sam iza ćoška"... i činjenica je, da tih objektivnih materijala u obliku knjiga, članaka u stručnim časopisama itd. NEMA. Informacije sam skupljao preko godinu dana, uključujući nekoliko dana u sarajevskom arhivu gdje sam prolistao oko sto kilograma starih novina (te stare novine su često pružale tačnije informacije od GRAS-ovih monografija, posebno u 60-tim i 70-tim godinama), i nekoliko mjeseca mi je trebalo da napravim od toga kakav-takav pametan tekst. Razumijem da je korištenje izvora kao što su forumi ili žuta štampa tipa Dnevni Avaz / Oslobođenje nepametno, ali nije bilo ništa drugo dostupno. Tvrdim da je cijena osnovne mjesečne karte 53,00 KM PREVISOKA u odnosu na bosanske plate, isto kao na druge gradove istočne Evrope. Primjer približnih cijena u drugim gradovima, mjesečna radnička karta za sve linije na području grada i najbližih predgrađa: Prag: 44 KM Budimpešta: 60 KM Manji gradovi: Wroclaw: 45 KM Brno: 44 KM Bratislava: 52 KM Dok u Mađarskoj, Češkoj i Poljskoj premašuju zvanične prosječne brutto plate skoro dvaput bosansku platu. Ovo sam onda naveo sa pogleda putnika kojem ne treba da se brine o nekom načinu finansiranja. Preskupo je za putnike. Šta se tiče izmještanja garaža u Brodskoj ulici, poznata mi je ta činjenica. Svakako je za glavonje širom naše regije ugodna i sljedeća opcija: dođe se do posjeda zemljišta koje je razvojim planom namijenjeno za izgradnju neke infrastrukture, onda vlasnik "doji" uz pomoć jarana na vlastima državni budžet, dakle država/kanton od njega otkupi to zemljište po paprenoj cijeni. I, ukoliko je bezveze spominjati minibuske garaže, pitajte ljude iz branže nekretnina i saznaćete da je npr. lokalitet remize na Alipašinom mostu prema njegovim rijećima "rudnik zlata na čekanju".
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1443 on: August 08, 2012, 17:41:04 » |
|
Što se tiče rečenica,svaku si potkrijepio člankom iz novina,i to si naveo kako i gdje. Mislim da to nije sporno i da si se ogradio dobrim dijelom da ne ide sistemom rekla-kazala. Znam da si prevrnuo dosta materijala jer sve bisere ove firme je jako teško poredati koliko ih je bilo.
Što se tiče tarife i cijena,ja imam neko drugo mišljenje po tom pitanju,i mogu pogriješiti,a ja ga i ne vidim kroz povećanje ili nered koji je sada prisutan,pisala sam o tome,ovdje i to sa razlogom. Ja i dalje mislim da država ima itekako novca da vrati građanima onaj silni porez što namaštrafi da bolje živimo.Nije to samo prevoz,.Ima tu još milion stvari.
Kod nas je litar benzina 2,40-2,50KM,i jedino smanjenje ovdje je 5pf što je vid pljačke,a gdje su ostali energenti koje isto GRAS plaća?
Mi smo sjedili u hladnim prostorijama na poslu,jer nemamo za mazuta,jedino se puštalo grijanje samo da ne dođe na sistemu centralnog grijanja do havarija i štete.I onda ti još u neka doba i nezakonito isključi struju.
Što se tiče zemljišta zimus je spriječena bezobrazna otimačina mafijaša ( u Brodskoj) kao i nedavna malverzacija u krugu Remize(prateći objekti) koja je u zadnji minut otkrivena.To je sve spriječio sadašnji dir. u "ostavci". Tako da su mi apetiti na GRAS-ove lokacije inače širom BiH jako dobro poznati,nije samo Sarajevo u pitanju.
|
|
« Last Edit: August 08, 2012, 17:43:45 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1445 on: August 09, 2012, 11:22:30 » |
|
A sta se to desava danas ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1447 on: August 09, 2012, 11:36:49 » |
|
A sta se to desava danas ? Ako si pažljivije čitao forum zadnjih nekoliko dana i ako si pratio u medijima dešavanja oko grasa znaš da se danas odlučuje o ostavki direktora, i ako je prihvate, ko će biti v.d. direktora.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1448 on: August 09, 2012, 11:45:07 » |
|
Ahaaa...jesam,jesam al reko da nije nesto drugo..Hvala
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1450 on: August 09, 2012, 13:06:08 » |
|
Tvrdim da je cijena osnovne mjesečne karte 53,00 KM PREVISOKA u odnosu na bosanske plate, isto kao na druge gradove istočne Evrope. Primjer približnih cijena u drugim gradovima, mjesečna radnička karta za sve linije na području grada i najbližih predgrađa: Prag: 44 KM Budimpešta: 60 KM
Manji gradovi: Wroclaw: 45 KM Brno: 44 KM Bratislava: 52 KM
Dok u Mađarskoj, Češkoj i Poljskoj premašuju zvanične prosječne brutto plate skoro dvaput bosansku platu. Ovo sam onda naveo sa pogleda putnika kojem ne treba da se brine o nekom načinu finansiranja. Preskupo je za putnike.
Zaboravih ti reći da nikada nije bila praksa i nigdje da se na osnovu standarda građana tj. plata njihovih formira cijena karte. To su neka novopečena mišljenja. Ja ti i dalje tvrdim da cca 43 KM mjesečno,neograničeno u svim vidovima prevoza nije skupo.To su pare koje idu prevozniku. Samo uzmi za činjenicu da danas 5 puta uđeš u vozilo,bilo koje,i vozaš se neograničeno,i tako mjesec dana,pa ta tvoja vožnja nije ni 30pf. Pa ti sa tih 30pf servisiraj sve živo.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1451 on: August 09, 2012, 15:45:51 » |
|
OSLOBOĐENJE
Ostavka generalnog direktora KJKP Gras Harisa Kadića nije razmatrana na današnjoj vanrednoj sjednici Nadzornog odbora ovog preduzeća. Kako je kazao Kadić, za srijedu, 15. august, zakazan je sastanak u Domu sindikata, na koji su pozvani premijer KS-a Fikret Musić, ministri saobraćaja i prostornog uređenja Haris LuIić i Zlatko Petrović i predstavnik Skupštine Grasa, na kojem bi se trebalo razmatrati ovo pitanje. On još, kako je rekao, nije dobio poziv da prisustvuje sastanku.
- Ostavku sam podnio iz moralnih razloga jer sam ostao bez podrške Vlade i Skupštine KS-a. Nadzorni odbor ima mogućnost da isposluje kod Vlade ili da imam podršku ili da se prihvati moja ostavka i da dođe novi direktor. U ponedjeljak idem na godišnji odmor, jer ne želim da radnike iritiram prisustvom, kazao je Kadić, potvrdivši još jednom da ostaje pri svojoj ostavci.
Ponovio je da je jedina solucija za opstanak preduzeća saradnja sa Centrotransom.
- Stalni pad prodaje i nezadovoljstvo građana prijete da u narednih šest mjeseci nećemo biti u mogućnosti obavljati svoju funkciju. Neprovođenje zaključaka sa tematske sjednice iz decembra prošle godine je dovelo firmu u tešku situaciju. Jedina šansa u ovom trenutku zbog nedostatka vozila je udruživanje sa nekim. Centrotrans je sve jači, a Gras sve slabiji. Trebate stupiti u partnerstvo dok imate snage išta ponuditi. To ne bi donijelo otpuštanje radnika, dovelo bi do toga da zaradimo više novca. Ukoliko Kanton može obezbijediti sredstva za kupovinu 20 autobusa, 20 minibusa i deset trolejbusa, ja ću biti prvi za to da Gras sam vozi, istaknuo je Kadić.
Iz NO su naveli da ostavka direktora nije razmatrana, jer se očekuje sastanak u Vladi KS-a. Na njemu će se donijeti zaključak da se NO protivi saradnji sa Centrotransom po pitanju eventualnog ulaska ovog preduzeća u sistem javnog gradskog prevoza, te odluka kojom je naloženo upravi preduzeća i direktoru Grasa da se prekinu svi formalni i neformalni razgovori sa Centrotransom o ovoj temi.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1453 on: August 09, 2012, 16:49:55 » |
|
Centrotrans je sve jači, a Gras sve slabiji. Trebate stupiti u partnerstvo dok imate snage išta ponuditi. To ne bi donijelo otpuštanje radnika, dovelo bi do toga da zaradimo više novca. Ukoliko Kanton može obezbijediti sredstva za kupovinu 20 autobusa, 20 minibusa i deset trolejbusa, ja ću biti prvi za to da Gras sam vozi, istaknuo je Kadić.
objasnio čovjek. To je problem, to je i rješenje. Al građani glupi opet neće skontat da su Vlada i Kanton za*ebali i GRAS i Kadića i na kraju samih njih.... Podrška Kadiću!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1454 on: August 09, 2012, 16:59:42 » |
|
Moguće da bi porasla prodaja mjesečnih karata, ali bi GRAS na tim linijama izgubio na pojedinačnim kartama.
U slučaju prepuštanja pola Komercijale bi bio čisti gubitak 50% na toj liniji.
|
|
« Last Edit: August 09, 2012, 17:02:34 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|