bhbus.ba
November 22, 2024, 00:07:34 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 317827 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1305 on: July 27, 2012, 15:03:16 »

dobro su zamazali oči kartom od marku i visokoturističkim vozilima na gradskim linijama... E pa kad vam dođu Steyri i ostale skalamerije bez klime, sa gasovima unutra i turbo-folk vozačima, skontaće raja...
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1306 on: July 27, 2012, 15:06:21 »

Nadao sam se ja da će oni uskočiti tamo gdje je najpotrebnije na Buća potok i Dom armije gdje ostvaruje 30-40% polazaka, Na linije koje se nikako ne održavaju jer su napisali u novinama da Centrotrans neće moći napadati profitabilne linije u ravnici. Ali vidi se da su ovi bili ustrajni na famoznih 12 spornih linija.

Ja sam za to da se GRAS ne povlači sa tih linija, ako su oni toliko ustrajni na tim linijama i time uslovljavaju preuzimanje padinskih linija s lijeve strane miljacke, onda da bar voze na tim linijama popola.

Oni kad bi preuzeli svih 12 linija morali bi poslati i solo Štajere na te linije jer nemaju dovoljno 15-metarskih i još manje zglobnih.

Uredu ako GRAS daje 22, 30 i 33 a za uzvrat Centrotrans preuzima neprofitabilne minibuske linije na padinama trebevića, ali mislim da im ne trebaju dati pola komercijale, eventualno da im dadnu 1/3 i ne trebaju im davati 21, 27, i 28 ni po koju cijenu.

Ono što je najgore i što me najviše iritira je to da stanje na Domu armije, Pofalićima, Velešićima će ostati isto i tamo će opet pljuvati po GRAS-u. Ja sam za to da Centrotransu dadnu Pofaliće i Velešiće i eventualno pola Doma armije.

Taman tako, navalili na te linije ko "mutavi"

Samo nek dođu neka se narod osvijesti malo, misle oni turistički autobusi će vozit ahaaaaaaaaa, u najboljem slučaju mogu biti nl 313 i štajeri....
« Last Edit: July 27, 2012, 15:10:53 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1307 on: July 27, 2012, 15:57:24 »

Nadao sam se ja da će oni uskočiti tamo gdje je najpotrebnije na Buća potok i Dom armije gdje ostvaruje 30-40% polazaka, Na linije koje se nikako ne održavaju jer su napisali u novinama da Centrotrans neće moći napadati profitabilne linije u ravnici. Ali vidi se da su ovi bili ustrajni na famoznih 12 spornih linija.

Ja sam za to da se GRAS ne povlači sa tih linija, ako su oni toliko ustrajni na tim linijama i time uslovljavaju preuzimanje padinskih linija s lijeve strane miljacke, onda da bar voze na tim linijama popola.

Oni kad bi preuzeli svih 12 linija morali bi poslati i solo Štajere na te linije jer nemaju dovoljno 15-metarskih i još manje zglobnih.

Uredu ako GRAS daje 22, 30 i 33 a za uzvrat Centrotrans preuzima neprofitabilne minibuske linije na padinama trebevića, ali mislim da im ne trebaju dati pola komercijale, eventualno da im dadnu 1/3 i ne trebaju im davati 21, 27, i 28 ni po koju cijenu.

Ono što je najgore i što me najviše iritira je to da stanje na Domu armije, Pofalićima, Velešićima će ostati isto i tamo će opet pljuvati po GRAS-u. Ja sam za to da Centrotransu dadnu Pofaliće i Velešiće i eventualno pola Doma armije.

Vama se treba barem posebno crtati.
To je dogovor,a ne tender.
Znači sjedili u GRAS-u i CTS zajedno i dogovorili se.

Djelidba je drugačija ne tenderu i kriteriji.

Tako da priča "neće napadati linije" je neosnovana.

GRAS ih je sam dao.Niko nikoga ne može natjerati ako on to sam neće da uradi.Pristali su da se povuku i kraj.

Dovoljno je jasna izjava Sindikata i opisana šta se uradilo.


Vi se bavite linijama,a ovamo zadiranje u tarifni sistem niko ne pominje.



Što se tiče CTS vozila to ne pratim i nikako ne znam šta nude,jer sam jako jako davno se sa njima vozila i to na more i jednom u Ilijaš,da se više i ne sjećam,tako da ne mogu reći ako šta stave da li će to odgovarati i koliko će ljudi biti zadovoljni ponuđenim.
Najbolje je probati pa komentarisati.


10 CTSovih i 10 GRASovih će biti isti...

Napisao si Citibus par stranica prije.Ja nešto jako sumnjam da će Citibus biti u GRAS-u.
Citibus nije za raubovanja po minibuskim linijama definitivno.
Al,svako komanduje svojim buđelarom. Smiley
« Last Edit: July 27, 2012, 16:23:28 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1308 on: July 27, 2012, 17:31:10 »

Nadao sam se ja da će oni uskočiti tamo gdje je najpotrebnije na Buća potok i Dom armije gdje ostvaruje 30-40% polazaka, Na linije koje se nikako ne održavaju jer su napisali u novinama da Centrotrans neće moći napadati profitabilne linije u ravnici. Ali vidi se da su ovi bili ustrajni na famoznih 12 spornih linija.



Ono što je najgore i što me najviše iritira je to da stanje na Domu armije, Pofalićima, Velešićima će ostati isto i tamo će opet pljuvati po GRAS-u. Ja sam za to da Centrotransu dadnu Pofaliće i Velešiće i eventualno pola Doma armije.

baš tako, ovdje se ponovo pokazala istinitom priča da CTS ne želi dobro narodu nego prije svega sebi. Uz puno uvažavanje svih zar u Pofalicima, Velesicima, B Potoku,  Breki Podhrastovima ne živi narod?Huh??
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1309 on: July 27, 2012, 17:34:50 »

Nema tamo naroda.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1310 on: July 27, 2012, 20:03:26 »

Nadao sam se ja da će oni uskočiti tamo gdje je najpotrebnije na Buća potok i Dom armije gdje ostvaruje 30-40% polazaka, Na linije koje se nikako ne održavaju jer su napisali u novinama da Centrotrans neće moći napadati profitabilne linije u ravnici. Ali vidi se da su ovi bili ustrajni na famoznih 12 spornih linija.

Ja sam za to da se GRAS ne povlači sa tih linija, ako su oni toliko ustrajni na tim linijama i time uslovljavaju preuzimanje padinskih linija s lijeve strane miljacke, onda da bar voze na tim linijama popola.

Oni kad bi preuzeli svih 12 linija morali bi poslati i solo Štajere na te linije jer nemaju dovoljno 15-metarskih i još manje zglobnih.

Uredu ako GRAS daje 22, 30 i 33 a za uzvrat Centrotrans preuzima neprofitabilne minibuske linije na padinama trebevića, ali mislim da im ne trebaju dati pola komercijale, eventualno da im dadnu 1/3 i ne trebaju im davati 21, 27, i 28 ni po koju cijenu.

Ono što je najgore i što me najviše iritira je to da stanje na Domu armije, Pofalićima, Velešićima će ostati isto i tamo će opet pljuvati po GRAS-u. Ja sam za to da Centrotransu dadnu Pofaliće i Velešiće i eventualno pola Doma armije.

Vama se treba barem posebno crtati.
To je dogovor,a ne tender.
Znači sjedili u GRAS-u i CTS zajedno i dogovorili se.

Djelidba je drugačija ne tenderu i kriteriji.

Tako da priča "neće napadati linije" je neosnovana.

GRAS ih je sam dao.Niko nikoga ne može natjerati ako on to sam neće da uradi.Pristali su da se povuku i kraj.

Dovoljno je jasna izjava Sindikata i opisana šta se uradilo.

Vi se bavite linijama,a ovamo zadiranje u tarifni sistem niko ne pominje.

Što se tiče CTS vozila to ne pratim i nikako ne znam šta nude,jer sam jako jako davno se sa njima vozila i to na more i jednom u Ilijaš,da se više i ne sjećam,tako da ne mogu reći ako šta stave da li će to odgovarati i koliko će ljudi biti zadovoljni ponuđenim.
Najbolje je probati pa komentarisati.

Pa netreba se crtati, znam da je dogovor i sve će ovo ići na tender za godinu i po. GRAS-u gori pod nogama i

Znači GRAS je zbog katastrofalnog stanja sa minibusima, ponudio Centrotransu da održava tih 5-6 padinskih linija ispod trebevića koje vjerovatno nisu baš najrentabilnije, a oni to preuzimanje uslovljavaju dobijanjem nekih rentabilnih linija, a pucaju na onih famoznih 12 "spornih" linija koje su i najprofitabilnije sa izuzetkom 1-2 linije. Samo je pitanje koliko će uspjeti izvući od toga.

Sad ono što ostaje da se vidi je šta će biti sa kartama, tj. hoće li GRAS plaćati centrotransu kakvu proviziju od mjesečnih karata, hoće li Centrotransove karte važiti u GRAS-ovim vozilima, hoće li možda GRAS-ove karte važiti na linijama za Dragorade, Misoču, Bioču, Sokolinu, hoće li Centrotransove karte važiti u GRAS-ovim vozilima i kako će to sve ići. Do septembra će vjerovatno stupiti taj zakon koji podrazumjeva jedinstveni tarifni sistem i važenje pretplatnih karata kod svih prevoznika.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1311 on: July 27, 2012, 20:08:57 »


10 CTSovih i 10 GRASovih će biti isti...

Napisao si Citibus par stranica prije.Ja nešto jako sumnjam da će Citibus biti u GRAS-u.
Citibus nije za raubovanja po minibuskim linijama definitivno.
Al,svako komanduje svojim buđelarom. Smiley

Ja sam mislio da se Citibus više ne proizvodi pa sam mislio da će biti Novociti. I novine su objavile sliku Novocitija mada njima i nije vjerovati pošto su objavili sliku Amsterdamskog Combina i napisali ovi tramvaji će prevoziti građane Sarajeva kad je trebala doći donacija iz amsterdama. Prevoziće možda, al za 20-30 godina.
Ali ako se Citibus još proizvodi onda je vrlo vjerovatno da će njega GRAS dobiti jer se Novociti možda nije ni proizvodio kad je bio taj tender za minibuse, ali opet bi više volio da dođe taj Novociti
Citibus može svugdje gdje idu i Otoyoli a Citimark je taj savremeniji model koji nije za naših linija osim onih na kojima voze Dortleri.
« Last Edit: July 27, 2012, 20:12:57 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1312 on: July 27, 2012, 20:30:53 »

KVIZ PRONAĐI PROVALE

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/vozaci-ce-se-boriti-za-svoja-radna-mjesta

Quote
Izjava generalnog direktora Centrotransa Safudina Čengića da će od prvog septembra podijeliti linije s Grasom uznemirila je radnike ovog preduzeća. Centrotrans je aplicirao za 12 linija, mahom prigradskih, ali i komercijalu koja bi prevozila putnike Nedžarići - Vijećnica - Dobrinja.

- Izjava generalnog direktora šokirala je sve radnike Grasa. Koliko sam upoznat nikakve procedure nisu provedene. Na sastanku sa vozačima dogovorili smo se da ćemo svim dozvoljenim sredstvima braniti svoja radna mjesta i preduzeće od kršenja zakonskih procedura. Sve ono što bude dogovoreno van zakona nećemo prihvatiti, naglasio je za Oslobođenje Nazif Dacić, predsjednik samostalnog sindikata vozača Grasa.

Kako je kazao Dacić za sada još nije sigurno da li mjere koje budu poduzeli znači stupanje u štrajk ili tužbe protiv onih koji plasiraju ovakve informacije.

Centrotrans tvrdi da ima obezbijeđene autobuse za duže relacije te da su nabavili 10 najsavremenijih kombija za padinske dijelove grada, dok se među vozilima Grasa može vidjeti i Vašingtonac, koji je prestao saobraćati 1970-ih.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1313 on: July 27, 2012, 20:46:19 »

OJ majko moja, nek se ubije!!!!!!!!!!!!  Vašingtonac.......... hohohoooooj...

Što je jako žalosno, oni mogu samo sanjati o raritetu takve vrste

FACEPALM
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1314 on: July 27, 2012, 21:27:44 »

Inače i GRAS-u u avgustu treba da stigne 10 najsavremenijih minibusa, dok se među vozilima Centrotransa može vidjeti i FIAT s kraja 60-tih i početka 70-tih.

(Taj FIAT nema ni 5% historijske vrijednosti Vašingtonca)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1315 on: July 27, 2012, 22:00:18 »

Mrsko mi je citirat poruke pojedinačno pa ću odgovoriti na par njih,jer žurim gledati otvaranje Olimpijade. Grin

U pravilu bi trebalo da se plaća naknada nama,nemam uz sebe tu odredbu mislim da je negdje iz 1999.godine,kao i za raubovanje stajališta po gradu.Ne znam koliko to para iznosi,ali mi je jako dobro poznato da se plaća.

Doista mi nije poznato vrednovanje karata sa prigradskih linija koje mi ne održavamo i nismo nikada,da li će se izdati posebne karte za gradski saobraćaj po istoj cijeni kao kod nas,ili će u potpunosti stručnjaci okrenuti GRAS na ražnju,jer pojedine linije izlaze iz A zone,a da ne pričam o Centrotransovim zonama i tarifnom sistemu koji je zaseban za njih.
Mislim da je upitno miješati ga sa gradskim.

Vjerovatno će biti detalja više poznato u narednom periodu,koji će biti dug i vruć,definitivno.Tako da ne bi nešto lupala.Jedinstvani tarifni sistem je zapravo da svi imaju istu cijenu karte.

Što se tiče izvale za PCC tramvaj,ne znam da li je to skuhano u režiji polupismenih seljančkih novinara  da se digne nam Centrotransu ili im je ovo još jedna kap u nizu kretenizama poput VJEĆNICA-DOBRINJA.Bez obzira bilo jedno ili drugo,izjava je svemirska budalaština kojoj se kraj ne vidi.

Dalje se nadam,toplo,racionalnom reagovanju oba Sindikata,bez gluposti kao što je do sada bilo,po Zakonu.
Jer oni su tu kao da štite interese firme jel? Cool

« Last Edit: July 27, 2012, 22:04:04 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1316 on: July 27, 2012, 22:08:30 »

Nisu ze provalili samo za vašingotnca

Po ovome valjda polazna stanica komercijale u Nedžarićima pa ide do Vijećnice pa onda na Dobrinju

Quote
Izjava generalnog direktora Centrotransa Safudina Čengića da će od prvog septembra podijeliti linije s Grasom uznemirila je radnike ovog preduzeća. Centrotrans je aplicirao za 12 linija, mahom prigradskih, ali i komercijalu koja bi prevozila putnike Nedžarići - Vijećnica - Dobrinja.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1317 on: July 27, 2012, 22:12:08 »

sa Vijećnice ide na Dobrinju ide preko Vraca , pa onda sa Dobrinje u Nedžariće . Tako ispade linija ''Nedžarići-Vijećnica-Dobrinja '' O.O
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1318 on: July 28, 2012, 00:24:20 »

Pa napisala sam gore da  su izvalili za 31 liniju.
To malo lože preko medija da ispadne kako GRAS ima dvije express linije,a jednu i ne održava.

Znači provala PCC,linija 31,i još jedna Nedžarići - Vijećnica - Dobrinja.
Tri u jedan nes kafu molim lijepo!
« Last Edit: July 28, 2012, 00:35:43 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1319 on: July 28, 2012, 08:49:15 »

Ja tim novinarima apsolutno ne zamjerim. to su ljudi koji pojma nemaju o suštini problematike, njima je samo rečeno "kontinuirano pljujte po GRASu", dobili su određene informacije (manji broj tačnih) dobili su i poluinformacije (u glavnom netačne) , što je najgore u svemu što imaju dobre "saveznike" u samom GRASu
Logged
Pages: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.036 seconds with 23 queries.