man 464
|
|
« Reply #1275 on: July 26, 2012, 15:36:21 » |
|
Ja ti kažem da je vako, ali svakako neka on potvrdi.... možda ima neka caka za koju ja ne znam.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1277 on: July 26, 2012, 16:29:17 » |
|
Da saznamo na kojim će sve linijama biti Centrotrans moraćemo još pričekati zasad znamo 22, 30, 31e, 33. Ovo za lijevu obalu miljacke mislim da su to linije 54, 56, 59, 63 moguće i 70 i 53, ali to može podrazumjevati i linije 31, 36 i 39 ali ne mora. Uglavnom piše da će i Centrotrans kupiti 10 minibusa za gradski saobraćaj do jeseni
Ovi zglobni sa 22, 30, 31e, 33 , mogu pomoći na nekim linijama, ali to neće riješiti problem Doma armije gdje će i dalje vjerovatno i dalje voziti 3-4 autobusa.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1278 on: July 26, 2012, 16:38:46 » |
|
Breka se vazda isprazni kod Kliničkog,ostane 10-15 ljudi u autobusu... Znači moremo očekivati Centrotransovih 50-tak vozila do jeseni... Minibuskih linija treba po 3-4 kombija itd...
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1279 on: July 26, 2012, 16:48:03 » |
|
man 464 možda bi neki IK-206 ili eventualno 406/407/408 mogao doci 23/23a , a koje ovo tačno što je troler napisao.
Pa od kad je završena rekonstrukcija pruge uvijek im radi jedan IK-206, nekad 2
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1280 on: July 26, 2012, 17:03:18 » |
|
Da saznamo na kojim će sve linijama biti Centrotrans moraćemo još pričekati zasad znamo 22, 30, 31e, 33. Ovo za lijevu obalu miljacke mislim da su to linije 54, 56, 59, 63 moguće i 70 i 53, ali to može podrazumjevati i linije 31, 36 i 39 ali ne mora. Uglavnom piše da će i Centrotrans kupiti 10 minibusa za gradski saobraćaj do jeseni
Ovi zglobni sa 22, 30, 31e, 33 , mogu pomoći na nekim linijama, ali to neće riješiti problem Doma armije gdje će i dalje vjerovatno i dalje voziti 3-4 autobusa.
Koja je to linija 54? Pošto njega gura Nedžad Koldžo i prevozio je i djecu u Novom Sarajevu,i za vrijeme onog snijega je njegovim amanetom vozio i narod da "olakša" pošto "GRAS nije htio da radi" pa bi on mogao pokupiti linije Novog Sarajeva za Hum,Obad,Bakarevac,nek uzme i 48,53,61,71,48,tamo one u Tarčinu linije...šta fali?
|
|
« Last Edit: July 26, 2012, 17:05:06 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1281 on: July 26, 2012, 17:11:32 » |
|
54 Latinska Ćuprija-Hošin Brijeg.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #1283 on: July 26, 2012, 17:24:47 » |
|
man 464 možda bi neki IK-206 ili eventualno 406/407/408 mogao doci 23/23a , a koje ovo tačno što je troler napisao.
Pa od kad je završena rekonstrukcija pruge uvijek im radi jedan IK-206, nekad 2 Troler mislio sam na vozila tipa ''MAN Lion's classic G'' da ce im voziti tamo na 23/23a , al male su šanse . A to si upravu od kada je završila rekonstrukcija pruge voze im često IK-206.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1284 on: July 26, 2012, 18:06:48 » |
|
Ispade Latinska ćuprija jedina lijeva strana Miljacke. Hošin Brijeg pola ljeti ne radi ili ne radi cijela,mislim da je ona sezonska tokom škole a 2004 je uvedena. A ni RV-a nema,bezbel da nikako ne vozi. Zato pitam koja je 54.
Ma ja, ide trasom 56 samo dvije stanice kraća. Troler mislio sam na vozila tipa ''MAN Lion's classic G'' da ce im voziti tamo na 23/23a , al male su šanse . A to si upravu od kada je završila rekonstrukcija pruge voze im često IK-206.
Pa i nisu male šanse da neki od njih dođe na 23 pošto se svim zglobnim Classicima izmiču linije. Možda 405 ostane na 31e ali to je 50:50
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1285 on: July 26, 2012, 18:08:04 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1286 on: July 26, 2012, 19:01:41 » |
|
Uglavnom piše da će i Centrotrans kupiti 10 minibusa za gradski saobraćaj do jeseni
Evo vam ekskluzivno informacija: Stiže 10 Citibusa u CTS, možda čak zajedno i sa ovim GRASovim...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1287 on: July 26, 2012, 19:53:37 » |
|
Kad transformers svrati on će to napisati kako ide u zimskom režimu po linijama,on to zna pouzdano.
ne znam tačno ali znam da u zimskom periodu je potrebno više vozila. Ukratko ja sam razočaran direktorovom izjavom ali u potpunosti. Sve što je simpatija stekao od radnika ovom izjavom je popišao. Prepustiti linije koje su rentabilne je glupost planetarna. Nadam se da nece ostati na ovome te da ce famozni sindikati reagirati na pravi način. Sada imaju šansu da dokažu koliko im je bittan interes radnika. Ne znam samo da li je istina ali izgleda da direktor postavljen po zadatku da se jednom za sva vremena "strovalI" autobuski saobracaj i da ga neko "pojeftino" kupi...daj Bože da griješim ali sve ukazuje na to.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1288 on: July 26, 2012, 20:37:32 » |
|
Evo i taj članak iz avaza
Situaciju u kojoj se trenutno nalazi preduzeće GRAS najbolje oslikavaju i opisuju vozila ovog preduzeća koja svakodnevno na ulicama glavnog grada prevoze hiljade putnika.
Sarajlije se voze u zapuštenim tramvajima, minibusima kojima, svako malo, otkažu kočnice ili u autobusima koji se tokom vože zapale, kao što je bio slučaj jučer ujutro u Drinskoj ulici. Samo pukom srećom ova, ali i brojne druge nezgode koje zadese GRAS-ova vozila, prošle su bez većih posljedica.
- Zbog očajne situacije u kojoj se nalazimo, neke linije GRAS-a od septembra će preuzeti "Centrotrans". Sa ovom firmom već pet mjeseci traju pregovori. Mi ćemo im prepustiti linije za Ilijaš, Hadžiće, Tarčin..., kao i lijevu stranu Miljacke i pola komercijale.
Do tog roka oni će nabaviti 10 novih minibusa, što će smanjiti pritisak na naša vozila koja više neće morati raditi 20 sati dnevno. Jedino na ovakav način možemo pružiti sigurnu vožnju - rekao je za "Dnevni avaz" Haris Kadić, direktor GRAS-a.
Prema njegovim riječima, građani će kupone za javni prijevoz moći koristiti i u vozilima "Centrotransa".
- Kvarovi i požari na vozilima dešavaju se zbog maksimalnog korištenja i pregrijanosti motora. To su situacije koje se ne mogu predvidjeti i vrlo se rijetko dešavaju - naglasio je Kadić.
Vozač ugasio plamen
U GRAS-u kažu da je autobus na kojem je izbio požar jučer ujutro iz garaže na ulicu izašao tehnički potpuno ispravan.
- Uzrok izbijanje požara bit će poznat nakon završenog uviđaja. Prema onome što nam je rekao vozač, ništa nije ukazivalo na to da na vozilu postoji neki kvar. Vozač je uspio ugasiti plamen do dolaska vatrogasaca - navode iz GRAS-a.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|