bhbus.ba
November 24, 2024, 04:22:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 318745 times)
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1155 on: July 04, 2012, 19:53:13 »

Ja bi volio da za jedno 20 godina GRAS da se izvuče iz te krize i da sve planove koje je imao da ih ispuni , al vidicemo šta ce vrijeme donijeti.
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1156 on: July 04, 2012, 20:05:49 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/104172-vlada-ks-u-pregovorima-s-ebrd-om-i-eib-om-moguca-obnova-pruge-i-do-ilidze.html

Među najznačajnijim ovogodišnjim kapitalnim projektima Vlade Kantona Sarajevo bila je obnova tramvajske pruge od Baščaršije do S krivine na Marindvoru. Nakon što su odgovorni u Evropskoj banci za obnovu i razvoj (EBRD) i Evropskoj investicijskoj banci (EIB) vidjeli kako smo ga implementirali, Vladi su ponudili mogućnost kreditiranja obnove pruge od Marindvora do Ilidže u oba pravca, kazao je za "Dnevni avaz" premijer Fikret Musić.

- Na taj način napravili bismo prugu u nivou asfalta kojom bi saobraćali niskopodni tramvaji. Pruga ne bi bila kanalska, kao što je sada. Također, iskoristili bismo sadašnji prostor oko šina i napravili još jednu brzu, servisnu traku, koju bi isključivo koristila vozila Hitne pomoći, policije, vatrogasci, taksisti... Predstavnici EBRD-a su nam dali do znanja da možemo računati i na kredit za izgradnju pruge od Ilidže do Hrasnice. U naredne dvije godine znat ćemo ima li nas u tom projektu ili ne - rekao je Musić.

Ovo sam čitao i baš bi mene zanimalo kojom profesijom se taj Musić bavio prije ulaska u politiku. To što najavljuje je POČETAK KRAJA sarajevskog tramvaja. Dobro došli u Bosnistan komšiluk Bangladeše. Sad

Nije on to sve isplanirao,  ta ideja se pojavila ima 5 godina minimum, davno prije njega.
O tim stvarima bi više trebao znati Haris Lulić. Ja bi više volio da bude što jeftinije i brže, bez nekih skupih riješenje i da se onda čim prije krene na Hrasnicu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1157 on: July 04, 2012, 20:12:37 »

Sigurno da nije bilo rata , dobro sada došla tramvajska linija za Dobrinju ili Hrasnicu Cheesy .
Logged

dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1158 on: July 04, 2012, 20:16:03 »

Ja bi volio da za jedno 20 godina GRAS da se izvuče iz te krize i da sve planove koje je imao da ih ispuni , al vidicemo šta ce vrijeme donijeti.
Sa ovakvim Musićima i srodnim nema šanse.... ovi planovi su opet ponavljam početak kraja civiliziranog saobraćaja posebno tramvaja u Sarajevu.
- Prića nešto bezze o niskospodnom tramvaju. Jedva je vidio niskospodni tramvaj na slici i nema pojma da jedan takav tramvaj košta nekoliko miliona KM kojih bi Sarajevo trebalo najmanje 40 da je osiguran osnovni saobraćaj. I to u situaciji kada GRAS nema pare ni da kupi sijalice, lim i farbe za majstore i da njima plati zdravstveno osiguranje.

- Dalje totalne gluposti o planovima na promjenu forme tramvajske pruge. Jesam siguran da NISU bankarima iz EBRD pokazali kako su napravili novi dio pruge Baščaršija-M.Dvor ISPOD ASFALTA jer to je PARODIJA NA TRAMVAJSKU PRUGU korisna maksimalno za konjski tramvaj sa vagonom težine do 3 tona.

- Sadašnje trasiranje i forma pruge za Ilidžu su IDEALNE i NE TREBA NIŠTA MIJENJATI OSIM TEMELJNE REKONSTRUKCIJE. Znači postaviti drenažu, promjeniti sve slojeve u dubini 1,2-1 m, napraviti fiksaciju terena, postaviti nove pragove, šine, skretnice, perone na stajalištima, itd. Musić ovdje drugim rijećima predlaže potpunu likvidaciju zelenog pojasa kroz cijelo Sarajevo, još veći prostor za još više automobila i totalno blokiranje tramvaja automobilskim prijevozom. SVI dobro znamo kako to ide sa "iznimkama", prvo vatrogasci i hitna, pa taxi, pa glavonje i na kraju svi. Ovaj sistem je IDEALAN u tome da automobili nemaju previše šansa remetiti tramvajski saobraćaj osim raskrsnica i slučajeva nekih majmuna oji voze auto kroz gelendere na stajalištima. Upravo ovako se svugdje na zapadu gradi tramvajke pruge velikog značaja, u odvojenom dijelu ulice da nema direktnog kontakta sa automobilima. Samo ovi Musići su najbolji stručnjaci za SVE!!!  Angry
Osim toga, koliko će koštati dodatno asfaltiranje danas otvorene pruge koja je sto puta jeftinja za održavanje?Huh? Opet će to platiti građan BiH i sljedeće generacije.


Tramvaj za Hrasnicu bi bila OK ali prvo se mora temeljno popraviti postojeća pruga i tramvaji. Tek kada će dobro raditi ono što jeste može se razvijati dalje. I, ako idete kroz Neđariće/Dobrinju, jasno je da neće nikad biti pruge za Dobrinju jer u koridoru predviđenom prije rata za prugu ima stotine dijelom nelegalno sagrađenih kuća...

Evo gubim svaku nadu da će sarajevski javni saobraćaj ikad još ići civiliziranim pravcem.... :-( ovdje odlučuje fatalna kombinacija megalomanije, neobrazovanosti, gluposti i nesposobnosti... Angry Angry Angry Angry


Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1159 on: July 04, 2012, 20:26:59 »

Kao što kažu nada zadnja umire , al micemo se nadati da ce gradski saobraćaj popraviti za koju godinu , i te kuce što su napravljene fino srušit , kako su napravili može se i srušiti . Koda za one kuce ima papire da je smio graditi .
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1160 on: July 04, 2012, 20:45:40 »

Ja bi volio da za jedno 20 godina GRAS da se izvuče iz te krize i da sve planove koje je imao da ih ispuni , al vidicemo šta ce vrijeme donijeti.
Sa ovakvim Musićima i srodnim nema šanse.... ovi planovi su opet ponavljam početak kraja civiliziranog saobraćaja posebno tramvaja u Sarajevu.
- Prića nešto bezze o niskospodnom tramvaju. Jedva je vidio niskospodni tramvaj na slici i nema pojma da jedan takav tramvaj košta nekoliko miliona KM kojih bi Sarajevo trebalo najmanje 40 da je osiguran osnovni saobraćaj. I to u situaciji kada GRAS nema pare ni da kupi sijalice, lim i farbe za majstore i da njima plati zdravstveno osiguranje.

- Dalje totalne gluposti o planovima na promjenu forme tramvajske pruge. Jesam siguran da NISU bankarima iz EBRD pokazali kako su napravili novi dio pruge Baščaršija-M.Dvor ISPOD ASFALTA jer to je PARODIJA NA TRAMVAJSKU PRUGU korisna maksimalno za konjski tramvaj sa vagonom težine do 3 tona.

- Sadašnje trasiranje i forma pruge za Ilidžu su IDEALNE i NE TREBA NIŠTA MIJENJATI OSIM TEMELJNE REKONSTRUKCIJE. Znači postaviti drenažu, promjeniti sve slojeve u dubini 1,2-1 m, napraviti fiksaciju terena, postaviti nove pragove, šine, skretnice, perone na stajalištima, itd. Musić ovdje drugim rijećima predlaže potpunu likvidaciju zelenog pojasa kroz cijelo Sarajevo, još veći prostor za još više automobila i totalno blokiranje tramvaja automobilskim prijevozom. SVI dobro znamo kako to ide sa "iznimkama", prvo vatrogasci i hitna, pa taxi, pa glavonje i na kraju svi. Ovaj sistem je IDEALAN u tome da automobili nemaju previše šansa remetiti tramvajski saobraćaj osim raskrsnica i slučajeva nekih majmuna oji voze auto kroz gelendere na stajalištima. Upravo ovako se svugdje na zapadu gradi tramvajke pruge velikog značaja, u odvojenom dijelu ulice da nema direktnog kontakta sa automobilima. Samo ovi Musići su najbolji stručnjaci za SVE!!!  Angry
Osim toga, koliko će koštati dodatno asfaltiranje danas otvorene pruge koja je sto puta jeftinja za održavanje?Huh? Opet će to platiti građan BiH i sljedeće generacije.


Tramvaj za Hrasnicu bi bila OK ali prvo se mora temeljno popraviti postojeća pruga i tramvaji. Tek kada će dobro raditi ono što jeste može se razvijati dalje. I, ako idete kroz Neđariće/Dobrinju, jasno je da neće nikad biti pruge za Dobrinju jer u koridoru predviđenom prije rata za prugu ima stotine dijelom nelegalno sagrađenih kuća...

Evo gubim svaku nadu da će sarajevski javni saobraćaj ikad još ići civiliziranim pravcem.... :-( ovdje odlučuje fatalna kombinacija megalomanije, neobrazovanosti, gluposti i nesposobnosti... Angry Angry Angry Angry





svaka ti čast na ovakvom komentaru. Slažem se u potpunosti sa svim napisanim. Političari ovim "finim pričama" kupuju poene a u stvari ni oni sami ne znaju šta pričaju čak ni oni sami ne vjeruju u ono što pričaju....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1161 on: July 04, 2012, 20:58:49 »

Premijer Musić nije saobraćajni stručnjak. On govori ono što su neki tzv. "stručnjaci" isplanirali davno prije njegovog mandata. Vidjećemo kakvo je mišljenje Harisa Lulića ministra saorbraćaja a nadam se da do realizacije toga neće doći.

Što se tiče tramvajske rute za Dobrinju po mom mišljenju to u ovom trenutku nije prioritet. Imamo trolejbus svako 4-9 minuta, imamo autobuske linije koje su veza sa tramvajem. Imamo Komercijalu.
Naravno bilo bi lijepo ali...

Veći je prioritet trolejbus za Vogošću i tramvaj za Hrasnicu jer ako ostanu autobusi na tim profitabilnim linijama veliko je pitanje ko će te linije održavati.
Na Dobrinji ne očekujem tramvaj u narednih 10-15 godina
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1162 on: July 04, 2012, 21:09:25 »

premijer nije stručnjak ali treba imati savjetnika da se ne blamira. Lulić pogotovo nije stručnjak ....za ostalo se slažem s tobom Troler
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1163 on: July 04, 2012, 21:14:41 »

Ja mislim da je Dobrinja jedno od naselja koje je dobro prošlo sa gradskim prevozom što se toga tiče ,...
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1164 on: July 04, 2012, 21:40:09 »

Ko zna šta je Fikret izvalio.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1165 on: July 05, 2012, 16:42:33 »

Za potrebe SFF GRAS obezbjedio specijalan prevoz od Skenderije do Zetre    

Za posjetioce 18. Sarajevo film festivala, a posebno za djecu,koji budu  pratili filmske projekcije iz dječijeg programai programa TEEN arene u Olimpijskoj dvorani Zetra, potrudili smo se za sve njih da organizujemo poseban prevoz udane održavanja projekcija 7., 8. i 14. jula 2012. godine.Prevoz će biti obezbjeđen od Skenderije do Zetre sapolaskom u 16,30 sati sa trolejbuskog stajališta Skenderija.Cijena karte iznosi 1 KM, a ista će se moći kupiti kod vozača autobusa.

Želimo Vam ugodnu i dobru zabavu u vrijeme sarajevskih filmskih dana.

GRAS i SFF
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1166 on: July 07, 2012, 10:31:06 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/104693-gras-ocekuje-donaciju-10-vozila-otvaraju-trolejbusku-liniju-za-vogoscu-i-hrasnicu.html
''U preduzeću GRAS trenutno rade projektnu dokumetaciju za uspostavu trolejbuskih linija do Hrasnice i Vogošće.''
Čuj trolejbus do Hrasnice , stvarno ovi novinari glupost valjaju -.-
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1167 on: July 07, 2012, 11:44:30 »

Uskoro proizvodnja trolejbusa i „konekcije“ s Centrotransom

Bolji prijevoz Sarajlija

http://www.source.ba/clanak/673314299586/vijesti/Bolji-prijevoz-Sarajlija/?ref=tiker
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1168 on: July 07, 2012, 12:26:26 »

U preduzeću GRAS trenutno rade projektnu dokumetaciju za uspostavu trolejbuskih linija do Hrasnice i Vogošće. To nam je potvrdio direktor Haris Kadić, koji je kazao da su limitirani brojem trolejbusa.

- Zbog toga bi nam dobrodošla donacija koju očekujemo. Tražili smo pomoć i Ministarstva vanjskih poslova i Gradske uprave da na svoj način utječu na to da donacija dođe u GRAS. Donijeli smo i odluku o raspisivanju tendera za kupovinu tih 10 trolejbusa koji koštaju oko 250.000 KM ako ih ne dobijemo kao donaciju - kazao je Kadrić.
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/104693-gras-ocekuje-donaciju-10-vozila-otvaraju-trolejbusku-liniju-za-vogoscu-i-hrasnicu.html

PS vjerovatno su htjeli napisati uspostavu tramvajskih i trolejbuskih linija do Hrasnice i Vogošće.
« Last Edit: July 07, 2012, 12:28:57 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1169 on: July 07, 2012, 12:35:35 »

Mene interesuje ovo za proizvodnju trolejbusa ? ? ? Smiley
Logged

Pages: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 22 queries.