bhbus.ba
November 22, 2024, 00:26:36 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 317893 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #960 on: May 30, 2012, 22:38:16 »

Prvo sektori se ne mogu privatizovati i izdvajati iz firme uz pomoć nekih tendera za linije koje bi Ministarstvo objavilo.Dalje,morao bi se mijenjati statut firme i to sve provesti kroz Sudski registar,to se neće dogoditi nikakvim tenderima koji se raspišu.Bilo šta da se radi i mijenja u Statutu za to je nadležna Skupština preduzeća.
Dalje već smo pričali o konkurencijskom vijeću i njihovoj ulozi na ovu temu,kao i linijama u paketu koje bi prevoznici dobili.
Koncesionar neće moći bilo šta napamet raditi već će imati svoje obaveze prema Zakonu.
A o tzv.stečaju kojeg propagiraju pojedinci je vrlo upitno govoriti,jer ako GRAS posluje sa gubitkom od 125 mil.,a ovi što vole pričati o toj cifri zaboravljaju činjenicu da samo 40 mil. otpada na doprinose.
Samo da vidimo ko će to anulirati dugove firme i kojim parama?Koja je to osoba?Ako si nekome nešto dužan,ne možeš to nekim smiješnim stečajem poništiti.
Probala se tako Turistička agencija ugasiti zimus,pa nije išlo,sad još manje.
Mi imamo svoje linije bez obzira na broj vozila.Radimo šta smo planirali bez obzira na Odluke o JLP na koje smo se i mi na kraju izjasnili i poslali u daljnju proceduru.
I to nije šta mi uposlenici mislimo i želimo nego što je to neoboriva činjenica sviđalo se to nekima ili ne.
A da,i onaj propali košarkaš je dobio svoju porciju g**ana poslije svojih izjava za novine.
Jednostavno neke ljude boli činjenica da smo smanjili gubitak i pto nas stvarno ne interesuju kojekakve izvale.
« Last Edit: May 30, 2012, 22:41:13 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #961 on: May 30, 2012, 22:41:49 »

Kakvu je porciju dobio i od koga?
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #962 on: May 31, 2012, 07:16:09 »

Kakvu je porciju dobio i od koga?

ni od koga jer i dalje laje kao što je lajao i ne obzire se plaho na okolinu.
Azra nemojmo biti naivni. Bez namjere da omalovažavam rad ne novog menadžmenta nego direktora dakle samo direktora jer jedini on nije ništa kriv ostali su svi bili dio ranijih rukovodstava koja su dobrim dijelom kriva za ovakvu situaciju, dobro ti znaš ko čini skupštinu i ako to vladi kantona padne na um , ma oni će promjeniti i statut i svu moguću pravnu legislativu.  Osim  toga koliko sam ja shvatio (a ti me molim te ispravi ako griješim) autobuske i minibuske linije će na tender. Znači da bi učestvovao na tenderu za linije moraš imati određene reference prvenstveno osnovna sredstva za rad u ovom slučaju autobuse i minibuse. To GRAS danas NEMA. Kanton neda pare za vozila a GRAS vozila ne može nabaviti putem samofinansiranja. Znači GRASu će ostati 30 ak ispravnih vozila a ti sama skontaj koliko linija će moći opsluživati sa tim brojem vozila, vozače će neke penzionisati nekih se riješiti putem sistematizacije ili će ih prebaciti na trolejbus. Kantonu je bezbolnije pustiti privatnicima da uđu u javni gradski prevoz nego davati novac za kupovinu vozila GRASu.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #963 on: May 31, 2012, 11:20:32 »

Izmjena režima saobraćaja za 30. i 31. maj 2012. godine         

Obavještavamo cjenjene korisnike da će, u skladu sa Rješenjem Ministarstva saobraćaja KS, zbog rekonstrukcije tramvajske pruge, u dane 30. i 31. maja 2012. godine, u vremenu od 23,00 do 05,00 sati, biti na snazi sljedeće izmjene u odvijanju javnog gradskog prevoza:

- Autobusi koji prevoze putnike umjesto tramvaja na relaciji Skenderija -Baščaršija neće biti u funkciji,

- Autobuska linija br.31e Vijećnica – Dobrinja dijelom će mijenjati trasu i polazni terminal, te će skretati preko mosta Skenderija i saobraćati trolejbuskom trasom do terminala Trg Austrije gdje će se okretati.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #964 on: May 31, 2012, 11:56:27 »

Ako će davati sve linije u KS na tender onda nek dadnu i Centrotransove linije u Ilijašu i liniju za Raštelicu. Znam da ih GRAS neće dobiti, ali eto reda radi.

U Beogradu su to odlično napravili. Koliko znam tamo su linije podjeljene na one koje drži GSP i na linije koje drži GSP sa privatnim kooperantima. (znači nema da privatnik sam uzme liniju)
I tamo privatnici moraju imati vozila mlađa od 5 godina i klima uređaj, a u GSP-u još ima Ikarusa od preko 20 godina.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #965 on: May 31, 2012, 13:11:28 »



ni od koga jer i dalje laje kao što je lajao i ne obzire se plaho na okolinu.
Azra nemojmo biti naivni. Bez namjere da omalovažavam rad ne novog menadžmenta nego direktora dakle samo direktora jer jedini on nije ništa kriv ostali su svi bili dio ranijih rukovodstava koja su dobrim dijelom kriva za ovakvu situaciju, dobro ti znaš ko čini skupštinu i ako to vladi kantona padne na um , ma oni će promjeniti i statut i svu moguću pravnu legislativu.  Osim  toga koliko sam ja shvatio (a ti me molim te ispravi ako griješim) autobuske i minibuske linije će na tender. Znači da bi učestvovao na tenderu za linije moraš imati određene reference prvenstveno osnovna sredstva za rad u ovom slučaju autobuse i minibuse. To GRAS danas NEMA. Kanton neda pare za vozila a GRAS vozila ne može nabaviti putem samofinansiranja. Znači GRASu će ostati 30 ak ispravnih vozila a ti sama skontaj koliko linija će moći opsluživati sa tim brojem vozila, vozače će neke penzionisati nekih se riješiti putem sistematizacije ili će ih prebaciti na trolejbus. Kantonu je bezbolnije pustiti privatnicima da uđu u javni gradski prevoz nego davati novac za kupovinu vozila GRASu.


Prvo,dobio je upozorenje za svoje lajanje poslije zadnjeg ispada u novinama,to što se on ne obazire to je njegov problem.
I njegov problem je što nije svjestan šta radi.On je megafon svoje stranke,a ne onoga što je on zaključio u svojoj glavici.
Ako ćemo ono realno pričati o referencama koje na sadašnjoj odluci JLP postoje,nijedno GRAS-ovo vozilo "da ima Zakona" ne bi smjelo izaći da vozi.Niti je ispunilo elementarne uslove za to.A kapacitet po linijama je posebna priča.
Dalje,baš me zanima,ovom gradu,kojem su potrebe evidentno veće nego ikad, ko će se to pojaviti sa 200 vozila i opslužiti građane?Da vidim koji tender,koji ljudi,koja vozila i linije i ostalo.I neću da se raspravljam na ovu temu,ja neke stvari vidim drugačije po ovom pitanju.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #966 on: May 31, 2012, 13:17:56 »

Ako će davati sve linije u KS na tender onda nek dadnu i Centrotransove linije u Ilijašu i liniju za Raštelicu. Znam da ih GRAS neće dobiti, ali eto reda radi.

U Beogradu su to odlično napravili. Koliko znam tamo su linije podjeljene na one koje drži GSP i na linije koje drži GSP sa privatnim kooperantima. (znači nema da privatnik sam uzme liniju)
I tamo privatnici moraju imati vozila mlađa od 5 godina i klima uređaj, a u GSP-u još ima Ikarusa od preko 20 godina.

Linije će kao ići po sistemu ugovor o koncesiji.E sad šta će on njega obavezati pod tim ugovorom vidjećemo,da li će mu tražiti naknade neke ili posebne uslove koje mora ispunjavati to ćemo vidjeti,isto kao i da ukoliko se prijavi na jednu liniju dobije sa njom u paketu neprofitabilnu,a ne da bira.Odluka ima još da prođe mnoge nivoe prije nego bude usvojena.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #967 on: May 31, 2012, 19:07:54 »



ni od koga jer i dalje laje kao što je lajao i ne obzire se plaho na okolinu.
Azra nemojmo biti naivni. Bez namjere da omalovažavam rad ne novog menadžmenta nego direktora dakle samo direktora jer jedini on nije ništa kriv ostali su svi bili dio ranijih rukovodstava koja su dobrim dijelom kriva za ovakvu situaciju, dobro ti znaš ko čini skupštinu i ako to vladi kantona padne na um , ma oni će promjeniti i statut i svu moguću pravnu legislativu.  Osim  toga koliko sam ja shvatio (a ti me molim te ispravi ako griješim) autobuske i minibuske linije će na tender. Znači da bi učestvovao na tenderu za linije moraš imati određene reference prvenstveno osnovna sredstva za rad u ovom slučaju autobuse i minibuse. To GRAS danas NEMA. Kanton neda pare za vozila a GRAS vozila ne može nabaviti putem samofinansiranja. Znači GRASu će ostati 30 ak ispravnih vozila a ti sama skontaj koliko linija će moći opsluživati sa tim brojem vozila, vozače će neke penzionisati nekih se riješiti putem sistematizacije ili će ih prebaciti na trolejbus. Kantonu je bezbolnije pustiti privatnicima da uđu u javni gradski prevoz nego davati novac za kupovinu vozila GRASu.


Prvo,dobio je upozorenje za svoje lajanje poslije zadnjeg ispada u novinama,to što se on ne obazire to je njegov problem.
I njegov problem je što nije svjestan šta radi.On je megafon svoje stranke,a ne onoga što je on zaključio u svojoj glavici.
Ako ćemo ono realno pričati o referencama koje na sadašnjoj odluci JLP postoje,nijedno GRAS-ovo vozilo "da ima Zakona" ne bi smjelo izaći da vozi.Niti je ispunilo elementarne uslove za to.A kapacitet po linijama je posebna priča.
Dalje,baš me zanima,ovom gradu,kojem su potrebe evidentno veće nego ikad, ko će se to pojaviti sa 200 vozila i opslužiti građane?Da vidim koji tender,koji ljudi,koja vozila i linije i ostalo.I neću da se raspravljam na ovu temu,ja neke stvari vidim drugačije po ovom pitanju.



daj ba Azra ko ga je upozorio??? To što se on ne obazire je isto tako naš problem više nego njegov jer on *ebe nas u zdrav mozak a ne mi njega. Tačno je to što si rekla da je on megafon svoje stranke a njegova stranka je vlast tj participira u vlasti barem trenutno. Činjenica je da SDA favorizira CTS i da Bakir H na sve načine pokušava da CTS "uvali" na budžet. Što se tiče referenci uvijek je bilo "jednakih i jednakijih". Dakle za onu firmu koojoj vjetar u leđa budu davale stranke na vlasti reference će biti bespotrebne. Najbolja referenca je stranačka podobnost. naravno da se niko neće pojaviti sa 200 vozila ali će se pojaviti jedan sa 20 drugi sa 30 treci i sve tako i rasparčat će ovo malo dobrih linija....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #968 on: June 02, 2012, 09:11:09 »

Izmjena u odvijanju javnog gradskog prevoza         

1.
Obavještavamo korisnike javnog gradskog prevoza da će zbog izvođenja radova na podvožnjaku pruge Sarajevo - Ploče, a u skladu sa Rješenjem ministarstva saobraćaja KS, od 1.do16. juna doći do sljedeće izmjene u odvijanju javnog gradskog prevoza;

Minibuska linija 80 Tarčin – Luke će saobraćati skraćeno do podvožnjaka.
Po završetku radova navedena linija će funkcionisati po redovnom režimu rada.


2.
Obavještavamo korisnike javnog gradskog prevoza da će zbog nadoknade nastave u osnovnim i srednjim školama Kantona Sarajevo, u subotu 2. juna javni gradski prevoz biti pojačan sa većim brojem vozila i na većini linija odvijaće se po režimu rada radnog dana.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #969 on: June 02, 2012, 20:24:06 »



ni od koga jer i dalje laje kao što je lajao i ne obzire se plaho na okolinu.
Azra nemojmo biti naivni. Bez namjere da omalovažavam rad ne novog menadžmenta nego direktora dakle samo direktora jer jedini on nije ništa kriv ostali su svi bili dio ranijih rukovodstava koja su dobrim dijelom kriva za ovakvu situaciju, dobro ti znaš ko čini skupštinu i ako to vladi kantona padne na um , ma oni će promjeniti i statut i svu moguću pravnu legislativu.  Osim  toga koliko sam ja shvatio (a ti me molim te ispravi ako griješim) autobuske i minibuske linije će na tender. Znači da bi učestvovao na tenderu za linije moraš imati određene reference prvenstveno osnovna sredstva za rad u ovom slučaju autobuse i minibuse. To GRAS danas NEMA. Kanton neda pare za vozila a GRAS vozila ne može nabaviti putem samofinansiranja. Znači GRASu će ostati 30 ak ispravnih vozila a ti sama skontaj koliko linija će moći opsluživati sa tim brojem vozila, vozače će neke penzionisati nekih se riješiti putem sistematizacije ili će ih prebaciti na trolejbus. Kantonu je bezbolnije pustiti privatnicima da uđu u javni gradski prevoz nego davati novac za kupovinu vozila GRASu.


Prvo,dobio je upozorenje za svoje lajanje poslije zadnjeg ispada u novinama,to što se on ne obazire to je njegov problem.
I njegov problem je što nije svjestan šta radi.On je megafon svoje stranke,a ne onoga što je on zaključio u svojoj glavici.
Ako ćemo ono realno pričati o referencama koje na sadašnjoj odluci JLP postoje,nijedno GRAS-ovo vozilo "da ima Zakona" ne bi smjelo izaći da vozi.Niti je ispunilo elementarne uslove za to.A kapacitet po linijama je posebna priča.
Dalje,baš me zanima,ovom gradu,kojem su potrebe evidentno veće nego ikad, ko će se to pojaviti sa 200 vozila i opslužiti građane?Da vidim koji tender,koji ljudi,koja vozila i linije i ostalo.I neću da se raspravljam na ovu temu,ja neke stvari vidim drugačije po ovom pitanju.



daj ba Azra ko ga je upozorio??? To što se on ne obazire je isto tako naš problem više nego njegov jer on *ebe nas u zdrav mozak a ne mi njega. Tačno je to što si rekla da je on megafon svoje stranke a njegova stranka je vlast tj participira u vlasti barem trenutno. Činjenica je da SDA favorizira CTS i da Bakir H na sve načine pokušava da CTS "uvali" na budžet. Što se tiče referenci uvijek je bilo "jednakih i jednakijih". Dakle za onu firmu koojoj vjetar u leđa budu davale stranke na vlasti reference će biti bespotrebne. Najbolja referenca je stranačka podobnost. naravno da se niko neće pojaviti sa 200 vozila ali će se pojaviti jedan sa 20 drugi sa 30 treci i sve tako i rasparčat će ovo malo dobrih linija....

Ko god uđe moraće dati procenat nama,sviđalo mu se to ili ne,a kako je sa vlasti krenulo,vidjećemo ko će ostati i ko će ga gurati.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #970 on: June 03, 2012, 23:02:48 »


Jadni 413. Nakon nesretnog udesa stvarno jadno izgleda, a mislim da je bio jedan od očuvanijih dok je radio na komercijali, prije udesa.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #971 on: June 04, 2012, 17:18:47 »

Izgleda da su zasad odustali od 461, iako je bio na dobrom putu da ga poprave.
849 Nije više tamo gdje je bio parkiran, možda ga prave.


mogu praviti koliko god hoce,u septembru nece biti ispravno ni pola voznog parka. nije mi jasno,vidim pisete vozilo se pregrijalo,hajde sto se pregrije vozilo koje je preslo 700000 km i vise ali sta je sa novim ikarbusima,nije u njima motor od sanosa sa 160 ks vec su to motorcine,znaci vozaci i odrzavanje zakazuju.
« Last Edit: June 04, 2012, 19:31:16 by The_Dubster » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #972 on: June 04, 2012, 17:54:03 »

Izgleda da su zasad odustali od 461, iako je bio na dobrom putu da ga poprave.
849 Nije više tamo gdje je bio parkiran, možda ga prave.

mogu praviti koliko god hoce,u septembru nece biti ispravno ni pola voznog parka. nije mi jasno,vidim pisete vozilo se pregrijalo,hajde sto se pregrije vozilo koje je preslo 700000 km i vise ali sta je sa novim ikarbusima,nije u njima motor od sanosa sa 160 ks vec su to motorcine,znaci vozaci i odrzavanje zakazuju.


baš tako. Ne znam šta rade toliki inžinjeri u GRASu ako do sada nisu otrkili razloge grijanja relativno novih autobusa...
« Last Edit: June 04, 2012, 19:32:03 by The_Dubster » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #973 on: June 04, 2012, 19:50:55 »

Može biti i do vozača,do održavanja,do tog da više voze pretovareni ili da jednostavno vozilo ne valja samo od sebe,i da inžinjeri jednostavno nisu zainteresovani da saznaju u čemu je problem.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #974 on: June 04, 2012, 20:14:03 »

Može biti i do vozača,do održavanja,do tog da više voze pretovareni ili da jednostavno vozilo ne valja samo od sebe,i da inžinjeri jednostavno nisu zainteresovani da saznaju u čemu je problem.
pa i ako voze pretovareni nema gasa do daske,svako vozilo ako se forsira do kraja mora riknuti. stajer 703 je imao oko 800 000 predjenih kilometara kad je dosao 1997 a moj stari ga je predao sa blizu 1 400 000 km,nikad motor dirnut nit otvaran. znaci, vecina vozačića je za šticara!!!!!!!!!!!!!
Logged
Pages: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 23 queries.