|
transformers
|
|
« Reply #976 on: June 04, 2012, 21:42:40 » |
|
Ma kad sve ovo što ste naveli saberete dobijete ovo što imamo a to je da se vozilo 416 danas pri popunjenosti manjoj od 60 % po ravnom terenu bez forsiranja zagrije i do 95 stepeni, isti slučaj je i sa 418 i sa velikom većinom. Imate situaciju da se 851, 852 pa i 854 uz najmanje moguće "gasanje" na vanjskoj temperaturi od oko 35 stepeni na ravnom terenu zagrije i do 100 stepeni.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #977 on: June 04, 2012, 21:51:46 » |
|
Ma kad sve ovo što ste naveli saberete dobijete ovo što imamo a to je da se vozilo 416 danas pri popunjenosti manjoj od 60 % po ravnom terenu bez forsiranja zagrije i do 95 stepeni, isti slučaj je i sa 418 i sa velikom većinom. Imate situaciju da se 851, 852 pa i 854 uz najmanje moguće "gasanje" na vanjskoj temperaturi od oko 35 stepeni na ravnom terenu zagrije i do 100 stepeni.
Dali tu ima utjecaja i činjenica da većina vozila radi tri smjene iz dana u dan?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #978 on: June 04, 2012, 21:53:26 » |
|
Ma kad sve ovo što ste naveli saberete dobijete ovo što imamo a to je da se vozilo 416 danas pri popunjenosti manjoj od 60 % po ravnom terenu bez forsiranja zagrije i do 95 stepeni, isti slučaj je i sa 418 i sa velikom većinom. Imate situaciju da se 851, 852 pa i 854 uz najmanje moguće "gasanje" na vanjskoj temperaturi od oko 35 stepeni na ravnom terenu zagrije i do 100 stepeni.
Al zato 853 i 850 rade ko zvijeri. (pogotovo 850) Kad smo već kod pregrijavanja g.b. 820 gori pod nogama al bukvalno ljudi se ustaju sa zadnjih redova stolica jer to puši to klepeče i još na sve to i rerna pod nogama. Sad ga evo čujem "dernja se" ulicom ali vozači su posebna priča, ma to ne "šljivi" putnike ni vozilo ni 5% nego deru drinskom sva trojica 60km/h i više a, jadni punici svaki šaht strahuju hoće li se bus raspast. Dali tu ima utjecaja i činjenica da većina vozila radi tri smjene iz dana u dan?
Pa naravno, ja koliko znam gradski bus je predviđen da radi svije smjene i da treću odmara, ali dugo ćemo se načekati da to vidimo...............
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #979 on: June 04, 2012, 22:12:27 » |
|
Ma kad sve ovo što ste naveli saberete dobijete ovo što imamo a to je da se vozilo 416 danas pri popunjenosti manjoj od 60 % po ravnom terenu bez forsiranja zagrije i do 95 stepeni, isti slučaj je i sa 418 i sa velikom većinom. Imate situaciju da se 851, 852 pa i 854 uz najmanje moguće "gasanje" na vanjskoj temperaturi od oko 35 stepeni na ravnom terenu zagrije i do 100 stepeni.
Al zato 853 i 850 rade ko zvijeri. (pogotovo 850) Kad smo već kod pregrijavanja g.b. 820 gori pod nogama al bukvalno ljudi se ustaju sa zadnjih redova stolica jer to puši to klepeče i još na sve to i rerna pod nogama. Sad ga evo čujem "dernja se" ulicom ali vozači su posebna priča, ma to ne "šljivi" putnike ni vozilo ni 5% nego deru drinskom sva trojica 60km/h i više a, jadni punici svaki šaht strahuju hoće li se bus raspast. Dali tu ima utjecaja i činjenica da većina vozila radi tri smjene iz dana u dan?
Pa naravno, ja koliko znam gradski bus je predviđen da radi svije smjene i da treću odmara, ali dugo ćemo se načekati da to vidimo............... prijeratni ikarusi su imali troclanu posadu,radili su sve tri smjene a prva smjena je pocinjala od 4 i 30 pa do 5 sati,treca zavrsavala na vecini linija iza ponoci.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #980 on: June 04, 2012, 23:35:03 » |
|
Ma kad sve ovo što ste naveli saberete dobijete ovo što imamo a to je da se vozilo 416 danas pri popunjenosti manjoj od 60 % po ravnom terenu bez forsiranja zagrije i do 95 stepeni, isti slučaj je i sa 418 i sa velikom većinom. Imate situaciju da se 851, 852 pa i 854 uz najmanje moguće "gasanje" na vanjskoj temperaturi od oko 35 stepeni na ravnom terenu zagrije i do 100 stepeni.
Hroničnim neodržavanjem kad vozilo popusti više se ne može spašavati kasnije. Najbolje je ostaviti ga u praznom hodu da radi i uključiti grijanje da mu spadne temperatura ako ništa dok ne kupi ljude. prijeratni ikarusi su imali troclanu posadu,radili su sve tri smjene a prva smjena je pocinjala od 4 i 30 pa do 5 sati,treca zavrsavala na vecini linija iza ponoci.
Pitanje je koji omjer materijala i šta je korišteno pri pravljenju motora pa su se mogli derati,odnosno šta se danas ugrađuje.To što je danas nešto skupo i ekskluzivno od neke poznate marke,ne mora značiti da je i stvarno dobro.Standardi su se toliko izmjenjali,danas je samo skupo plati,kratko koristi i kupuj opet novo.
|
|
« Last Edit: June 04, 2012, 23:40:14 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #981 on: June 05, 2012, 11:05:03 » |
|
Ma kad sve ovo što ste naveli saberete dobijete ovo što imamo a to je da se vozilo 416 danas pri popunjenosti manjoj od 60 % po ravnom terenu bez forsiranja zagrije i do 95 stepeni, isti slučaj je i sa 418 i sa velikom većinom. Imate situaciju da se 851, 852 pa i 854 uz najmanje moguće "gasanje" na vanjskoj temperaturi od oko 35 stepeni na ravnom terenu zagrije i do 100 stepeni.
Hroničnim neodržavanjem kad vozilo popusti više se ne može spašavati kasnije. pojedina vozila se griju od dana dolaska, znači stručnjaci koji su ih kupili su trebali na vrijeme reklamirati jer postoji mogućnost da se radi o fabričkoj grešci..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #982 on: June 05, 2012, 12:29:45 » |
|
Pa sad,s obzirom da je tender bio feleričan,ne bi bilo smisla reklamirati ko da bi to imalo smisla,bilo je i drugih ponuda poput City LAZ 20 ,IVECO;IRIS BUS CITELIS,VOLVO – NEOBUS NB 505 GZ,MERCEDES BENZ CONECTO G Euro 3,NEOMAN BUS MAN, Lions SG 313,Sanos DAF-a.Uzeli,zeznuli se,ali tako ti je kad nekompetentne osobe su uključene u nabavku.Bitno je lično uramljivanje,pa hajde i to,ali sa vozilom koji ima ovakve probleme je već previše.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #983 on: June 05, 2012, 12:51:36 » |
|
Vjerovatno je neka fabrička greška jer su isti problem imali Lasta i nisam siguran za Subotica Trans. Ali oni su to nekako riješili.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #984 on: June 05, 2012, 13:00:51 » |
|
Pa sad,s obzirom da je tender bio feleričan,ne bi bilo smisla reklamirati ko da bi to imalo smisla,bilo je i drugih ponuda poput City LAZ 20 ,IVECO;IRIS BUS CITELIS,VOLVO – NEOBUS NB 505 GZ,MERCEDES BENZ CONECTO G Euro 3,NEOMAN BUS MAN, Lions SG 313,Sanos DAF-a.Uzeli,zeznuli se,ali tako ti je kad nekompetentne osobe su uključene u nabavku.Bitno je lično uramljivanje,pa hajde i to,ali sa vozilom koji ima ovakve probleme je već previše.
Pouzdano znam da su Ikarbusi plaćeni oko 175 000 eura po komadu. Mislim da se za ovu sumu nebi mogli kupiti autousi tipa MANa Neoplana, Mercedesa ne znam kakav je Solaris sa cijenom ali u svakom slučaju prednost je trebao imati Neobus, Irisbus pa i Sanos iako sam za njih čuo dosta toga lošega..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #985 on: June 05, 2012, 14:01:29 » |
|
Ako već nebi mogli odvojiti za 15 MAN Lion's Classica koji bi sigurno bio najbolje riješenje jer su isti već u voznom parku, onda je u tom trenutku logično da su uzeti IK-206 jer: -Već su imali vozila te marke u voznom parku -Imaju MAN motorizaciju -Cjenovno među najprihvatljivijima
Eh sad ukoliko se već znalo da IK-206 ima velike mane trebalo je zaobići taj model, kao i ukoliko su postojala negativna iskustva sa prethodnim modelima kad su bili novi.
Od spomenutih su cjenovno prednost mogli imati Sanos i Neobus, a ponuđeni Irisbus i LAZ su vjerovatno skuplji jer su niskopodni.
|
|
« Last Edit: June 05, 2012, 14:04:02 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #986 on: June 05, 2012, 15:50:13 » |
|
City LAZ 20 po ukupnoj cijeni od 2,700.000,00 EUR, što preračunato u KM iznosi 5,280.741,00 KM (bez PDV-a ,1 EUR=1,95583 KM) IVECO, IRIS BUS CITELIS po ukupnoj cijeni od 8.771.897,55 KM (bez PDV-a) VOLVO – NEOBUS NB 505 GZ, po ukupnoj cijeni od 5,899.500,00 KM (bez PDV-a) MERCEDES BENZ CONECTO G Euro 3, po ukupnoj cijeni od 6.832.500,00 KM (bez PDV-a) IKARBUS» a.d. Zemun, koji je ponudio vozila IK 206, po ukupnoj cijeni od 5.272.500,00 KM (bez PDV-a), s tim što dao popust u ukupnom iznosu od 167.500,00 KM za svih 15 vozila. NEOMAN BUS MAN, Lions SG 313 po ukupnoj cijeni od 6.028.845,90 KM. (bez PDV-a)
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #987 on: June 05, 2012, 17:46:53 » |
|
Ako već nebi mogli odvojiti za 15 MAN Lion's Classica koji bi sigurno bio najbolje riješenje jer su isti već u voznom parku, onda je u tom trenutku logično da su uzeti IK-206 jer: -Već su imali vozila te marke u voznom parku -Imaju MAN motorizaciju -Cjenovno među najprihvatljivijima
Eh sad ukoliko se već znalo da IK-206 ima velike mane trebalo je zaobići taj model, kao i ukoliko su postojala negativna iskustva sa prethodnim modelima kad su bili novi.
Od spomenutih su cjenovno prednost mogli imati Sanos i Neobus, a ponuđeni Irisbus i LAZ su vjerovatno skuplji jer su niskopodni.
Vrednovanje po tenderu je bilo 50% cijena,rok isporuke 30% i garantni rok se razbio na karoseriju 10%,te na agregate,transmisiju,podvoz i ostalo 10%.Tako daje bilo 28 mjeseci garancija na agregate, a 10 godina na karoseriju rok. Tako da imanje vozila u parku od ranije nije igralo nikakvu ulogu, isto kao i MAN motorizacija.
|
|
« Last Edit: June 05, 2012, 17:48:34 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #988 on: June 05, 2012, 19:05:50 » |
|
Ako već nebi mogli odvojiti za 15 MAN Lion's Classica koji bi sigurno bio najbolje riješenje jer su isti već u voznom parku, onda je u tom trenutku logično da su uzeti IK-206 jer: -Već su imali vozila te marke u voznom parku -Imaju MAN motorizaciju -Cjenovno među najprihvatljivijima
Eh sad ukoliko se već znalo da IK-206 ima velike mane trebalo je zaobići taj model, kao i ukoliko su postojala negativna iskustva sa prethodnim modelima kad su bili novi.
Od spomenutih su cjenovno prednost mogli imati Sanos i Neobus, a ponuđeni Irisbus i LAZ su vjerovatno skuplji jer su niskopodni.
Vrednovanje po tenderu je bilo 50% cijena,rok isporuke 30% i garantni rok se razbio na karoseriju 10%,te na agregate,transmisiju,podvoz i ostalo 10%.Tako daje bilo 28 mjeseci garancija na agregate, a 10 godina na karoseriju rok. Tako da imanje vozila u parku od ranije nije igralo nikakvu ulogu, isto kao i MAN motorizacija. sami kriteriji su postavljeni toliko tendenciozno a i cijena koja je bila nešto manja od drugog najboljeg ponuđača. Osim toga ispade da je bolje garantne rokove dao Ikarbus nego svi ostali što je teško za povjerovati. Takođe Ikarbus je probio sve moguće rokove u isporuci a na dan potipsivanja ugovora već se nadzirao kraj ere Ikrabusa u ondašnjim okvirima. Da budem konkretan do kraja javna je tajna da je neko za ovo uzeo dobre dobre pare, da u u komisijama za javne nabavke bili raznorazni mešetari i sl. Dobro se sjećam riječi tadašnjeg sindikalca Maida Sikire koji je rekao "ne daju nam da kupimo autobuse Ikarbus hoće da kupujemo niskopodne mercedese koji su duplo skuplji a Ikarbusi su dobra auta"...čovjek koji je bio vozio tramvaj pa bio dispečer dok se nije uvalio u turističku agenciju i koji pojma nema o vozilima. Tadašnji predsjedavajuci NO Nedžad AJdnadžić iako kriminalac skupio je minimum dostojanstva i rekao "sarajlije se ne trebaju voziti srbijanskim konzervama"...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #989 on: June 05, 2012, 19:50:12 » |
|
"Ukrainci" su minimalno skuplji a niskopodni i imaju MAN i Deutz motore u ponudi. Kvalitet je tu negdje sa Ikarbusom ali su ipak niskopodni. http://www.laz.ua/content/images/CityLAZ_en.pdf(Zaglavismo debelo u OT, prijedlog za modove da prebace ovu diskusiju u "razno/diskusije")
|
|
« Last Edit: June 05, 2012, 19:54:40 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|