Troler
|
|
« Reply #915 on: May 21, 2012, 19:33:42 » |
|
Stvari stoje tako da MAN-ova nema, Možda ono preostalih SL172 i ima Hessova u švicarskoj kao što su ovi 4145-4161 ali neznam jesu li na prodaju.
Nema u zapadnoj evropi puno trolejbusa.
A eto kao primjer nove i nepoznate tehnologije navešću MAN-ove SL172 kad su tek došli, od prve grupe pola ih je pokrepalo u prve dvije godine, iako su tada bili stari 10-12 godina.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #917 on: May 21, 2012, 19:39:06 » |
|
Ja što se napričaste puno toga a ništa novoga. Kakva unifikacija voznog parka kakvi bakrači. S obzirom da GRAS trenutno nije u situaciji da pravi strategiju "na duge staze" znači prinuđen je živjeti "od danas do sutra" treba nabaviti ono što je u datom trenutku najpovoljnije s cijenom a da posjeduje i određen kvalitet. Nerealno je očekivati novi Solaris Trolino i sl ali mislim da se treba prestati s praksom kupovine isluženih vozila čiji troškovi održavanja budu enormno visoki a koji rade kratak period i moraju u rashod. Najrealnija i najbolja opcija je MAN ali barem starosti ispod 15 godina. Bilo koja ozbiljna firma prije nego što nabavi vozila pošalje kadrove sa održavanja u proizvodne hale MAN.a Mercedesa, ili nekog drugog proizvođača na obuku i onda se ne može desiti kao kod Neoplana 901 kada su mu zavarili remenicu klime jer se nije "okretala" i vozilo se zapalilo a niko za to nije odgovarao. Za ovakvo mizeran novac (15 000 eura) se ne može kupiti ništa dobro ništa kvalitetno i ništa novijeg datuma proizvodnje tako da ćemo vjerovatno gledati još jednu "promociju" skoro 30 godišnjaka MAN SG200 i MAN SL 172... dok pričamo o trolama autobusa je sve manje i manje i mislim da polahko ali sigurno se obistinjuje priča da gospoda iz kantona namjeravaju privatizirati autobuski možda i minibuski sektor a da će "struja" tj tramvaji i trolejbusi ostati u državnom vlasništvu. Mislim da ćemo do ljeta imati na raspolaganju 20 ispravnih i 10 poluispravnih autobusa (kad izuzmemo turističke) dakle moći ćemo pokrivati 1/5 linija koje smo pokrivali nor 2000, 01,02,03 i sl....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #918 on: May 21, 2012, 19:47:02 » |
|
Ja što se napričaste puno toga a ništa novoga. Kakva unifikacija voznog parka kakvi bakrači. S obzirom da GRAS trenutno nije u situaciji da pravi strategiju "na duge staze" znači prinuđen je živjeti "od danas do sutra" treba nabaviti ono što je u datom trenutku najpovoljnije s cijenom a da posjeduje i određen kvalitet. Nerealno je očekivati novi Solaris Trolino i sl ali mislim da se treba prestati s praksom kupovine isluženih vozila čiji troškovi održavanja budu enormno visoki a koji rade kratak period i moraju u rashod. Najrealnija i najbolja opcija je MAN ali barem starosti ispod 15 godina. Bilo koja ozbiljna firma prije nego što nabavi vozila pošalje kadrove sa održavanja u proizvodne hale MAN.a Mercedesa, ili nekog drugog proizvođača na obuku i onda se ne može desiti kao kod Neoplana 901 kada su mu zavarili remenicu klime jer se nije "okretala" i vozilo se zapalilo a niko za to nije odgovarao. Za ovakvo mizeran novac (15 000 eura) se ne može kupiti ništa dobro ništa kvalitetno i ništa novijeg datuma proizvodnje tako da ćemo vjerovatno gledati još jednu "promociju" skoro 30 godišnjaka MAN SG200 i MAN SL 172... dok pričamo o trolama autobusa je sve manje i manje i mislim da polahko ali sigurno se obistinjuje priča da gospoda iz kantona namjeravaju privatizirati autobuski možda i minibuski sektor a da će "struja" tj tramvaji i trolejbusi ostati u državnom vlasništvu. Mislim da ćemo do ljeta imati na raspolaganju 20 ispravnih i 10 poluispravnih autobusa (kad izuzmemo turističke) dakle moći ćemo pokrivati 1/5 linija koje smo pokrivali nor 2000, 01,02,03 i sl....
MAN-ovi SG200 su svi u Sarajevu osim muzejskog primjerka u Solingenu. MAN-Trolejbusa u evropi skoro više nema, neznam možda dođu oni MAN-Grafovi iz Eberswaldea ako nisu svi prodati Budimpešti a mislim da jesu.
|
|
« Last Edit: May 21, 2012, 19:52:57 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #919 on: May 22, 2012, 10:23:24 » |
|
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #920 on: May 22, 2012, 11:01:48 » |
|
GRAS treba da se orijentise na HESS, i da za njih izgradi infrastrukturu, jer samo njih moze kupovati i nove i polovne.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #921 on: May 22, 2012, 11:06:21 » |
|
To tek treba vidjeti Kadic je rekao slijedece: da su iz Burse da imaju 7 metara da imaju Euro 5 motore sa 190 KS Po tome nije Novociti, jer za pocetak on ima Euro 4 motor sa 155 KS Jedini sa 190 KS i Euro 5 normom je Otokar Navigo C http://www.otokar.com.tr/en/products/product_detail.aspx?urun=107
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #922 on: May 22, 2012, 11:22:49 » |
|
Zna se da su kupljeni od Sejarija, znači najvjerovatnije Isuzu, a i u avazu je stavljena slika ovog modela. Ima i ovaj verziju 190KS i Euro 5 (Tehnički podaci su za Novo - isti bus, samo u "turističkoj" verziji) http://www.sejari.ba/portal/tehnicka_dokumentacija/ISUZU_NOVO_TECH_SPECS.pdf
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #923 on: May 22, 2012, 11:47:11 » |
|
GRAS treba da se orijentise na HESS, i da za njih izgradi infrastrukturu, jer samo njih moze kupovati i nove i polovne.
Pa da se desi košto se desilo sa 147. Mi ionako imamo barem 100 prigovora za Hessa iako smatram da su mnogi neosnovani. I kakav Otokar?Bezveze naglabate.
|
|
« Last Edit: May 22, 2012, 11:53:09 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #924 on: May 22, 2012, 15:34:13 » |
|
Ja bih volio da je Novociti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #925 on: May 23, 2012, 07:28:21 » |
|
Jutros u saobraćaju
36 tramvaja 27 trolejbusa 27 minibusa 63 autobusa
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #926 on: May 23, 2012, 08:23:20 » |
|
Jutros u saobraćaju
36 tramvaja 27 trolejbusa 27 minibusa 63 autobusa
Minibus g.b. 94 popravljen i ponovno u saobraćaju. Izgleda kao potpuno nov, fantastično dobro su odradili popravak. Čak mu je sad branik žut, a prije nesreće je bio crn.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #929 on: May 23, 2012, 17:27:07 » |
|
U pravu si.I ja svašta pišem. Sistematizacija je pri kraju,Vlada donijela uredbu koja se ne poštuje (kuponi),odluku o JLP isto tako (odjednom konkurencijsko vijeće se nešta pita),što se tiče istraga,dva puta je zimus (februar) dolazila finansijska policija,znaš kako je istraga je u toku,mnogi su i dobili pozive na saslušanja,ali oni se ne javljaju,nisu iznijeli dokle su šta na tu temu.Mah,ko su sve tamo zastupnici nije vrijedno ni pomena šta će oni pričati eventualno.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|