man 464
|
|
« Reply #780 on: April 26, 2012, 09:27:57 » |
|
Čuj koje izdrži 10 godina, pa tramvaji 201, 202, 206, 207, 209 i 210 su izdržali 39 godina u Grasu i još im se kraj ne vidi Mislio sam na trole, buseve i minibuse. Tramvaji su priča za sebe, inače su puno efikasniji i bolji vid prijevoza nego ova tri vida koja sam na početku rečenice neveo.
|
|
« Last Edit: April 26, 2012, 09:29:32 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #781 on: April 26, 2012, 12:23:39 » |
|
Nemojte porediti konstrukcije sinskih vozila sa autobusima i trolejbusima.Jer to nije isto.Dijelove tramvaja mozes regenerisati poput obrtnog postolja koji je najvazniji, kao sto se radi i to vrlo uspjesno,kvalitetno i isplativo,kad vrisne autobus potpuno je druga prica koliko se zapravo dijelova moze iskoristiti.Dalje vozila koja su stizala u firmu poput trolejbusa neovisno od starosti su odrzavana i vrsena je eksploatacija po propisu,sto kod nas nije slucaj,ali za to ima vise faktora. Dalje,nisu vise ni materijali koji se koriste u izradi dijelova za postrojenja toliko postojana kao prije,sastav se dosta promjenio,danas lafo brinu o ekologiji,nekim novim vrstama materijala,kombinacijama svega i svacega koje moze biti pozitivno ,ali i negativno,a ne znam sta im znaci da moram nakon pet godina neki kucanski aparat baciti,a oni koji su stariji od mene same bolje funkcionisu nego novi,samo goli biznis.Isto je sa tehnikom vozila.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #782 on: April 26, 2012, 15:43:15 » |
|
Ma znam to, samo sam se malo našalio za tramvaje Ma oni negdje traju i po 60 pa i više godina. Kad smo već kod izdržljivosti autobusa "Grafonje" nemaju ravnog. Danas sam pogledao na pločicu od 668 i vidio da je 1980 godište, (mislio sam do sad da je 1981 kao 673). Mislim da su u boljem stanju od nekih SL222.
|
|
« Last Edit: April 26, 2012, 15:48:53 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #784 on: April 26, 2012, 21:07:28 » |
|
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #786 on: April 26, 2012, 21:48:55 » |
|
Nemojte porediti konstrukcije sinskih vozila sa autobusima i trolejbusima.Jer to nije isto.Dijelove tramvaja mozes regenerisati poput obrtnog postolja koji je najvazniji, kao sto se radi i to vrlo uspjesno,kvalitetno i isplativo,kad vrisne autobus potpuno je druga prica koliko se zapravo dijelova moze iskoristiti.Dalje vozila koja su stizala u firmu poput trolejbusa neovisno od starosti su odrzavana i vrsena je eksploatacija po propisu,sto kod nas nije slucaj,ali za to ima vise faktora. Dalje,nisu vise ni materijali koji se koriste u izradi dijelova za postrojenja toliko postojana kao prije,sastav se dosta promjenio,danas lafo brinu o ekologiji,nekim novim vrstama materijala,kombinacijama svega i svacega koje moze biti pozitivno ,ali i negativno,a ne znam sta im znaci da moram nakon pet godina neki kucanski aparat baciti,a oni koji su stariji od mene same bolje funkcionisu nego novi,samo goli biznis.Isto je sa tehnikom vozila.
Potpisujem Ma tramvaj je "Bog" po tom pitanju, drndaj, lupaj radi šta hoćeš i onda popravi i ko nov.... Što se tiče ovih kuć. aparata i to je tačno, nove plazme riknu nakon 5 godina, a stari TV prijemnici rade i po 30-ak godina i više Ma znam to, samo sam se malo našalio za tramvaje Ma oni negdje traju i po 60 pa i više godina. Kad smo već kod izdržljivosti autobusa "Grafonje" nemaju ravnog. Danas sam pogledao na pločicu od 668 i vidio da je 1980 godište, (mislio sam do sad da je 1981 kao 673). Mislim da su u boljem stanju od nekih SL222. Manovi sl 222 trebaju "poljubit stope" grafovima........
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #787 on: April 27, 2012, 07:22:02 » |
|
Jutros (Petak): 32 Tramvaja 27 Trolejbusa 25 Minibusa 64 Autobusa
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #788 on: April 27, 2012, 11:21:47 » |
|
jedna prigodna [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1ydg_eXdgCo[/youtube]
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #789 on: April 27, 2012, 13:40:57 » |
|
tobe ja rabbu tobe estagfirullah...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #790 on: April 27, 2012, 13:44:19 » |
|
Jesu li to počeli praviti 840? ne vidjeh ga na parkingu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #791 on: April 27, 2012, 15:54:34 » |
|
Jesu li to počeli praviti 840? ne vidjeh ga na parkingu.
rade nešto i oko njega, a mislim da su tu negdje i 803 i 811
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #792 on: April 27, 2012, 23:41:47 » |
|
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #793 on: April 28, 2012, 01:15:19 » |
|
GFlupost obična.Možda je bolje da pričamo o tome kako su i drugi gubitaši komunalni dobili plate, a mi nismo,ko po običaju,za Novu Godinu,za Bajram i za svaki drugi praznik. tobe ja rabbu tobe estagfirullah...
Meni svakako ne radi zvučna kartica,vrisnula je ima dvije hefte.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #794 on: April 28, 2012, 20:07:08 » |
|
Prva slika: Minibus koji se rijetko viđa, svaka čast na "ulovu". Druga slika: Prema gdje je ovo slikano, jeli prema Drozgometvi ili je negdje drugdje... Može li mi neko objasnit?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|