Ja bi volio da za jedno 20 godina GRAS da se izvuče iz te krize i da sve planove koje je imao da ih ispuni , al vidicemo šta ce vrijeme donijeti.
Sa ovakvim Musićima i srodnim nema šanse.... ovi planovi su opet ponavljam početak kraja civiliziranog saobraćaja posebno tramvaja u Sarajevu.
- Prića nešto bezze o niskospodnom tramvaju. Jedva je vidio niskospodni tramvaj na slici i nema pojma da jedan takav tramvaj košta nekoliko miliona KM kojih bi Sarajevo trebalo najmanje 40 da je osiguran osnovni saobraćaj. I to u situaciji kada GRAS nema pare ni da kupi sijalice, lim i farbe za majstore i da njima plati zdravstveno osiguranje.
- Dalje totalne gluposti o planovima na promjenu forme tramvajske pruge. Jesam siguran da NISU bankarima iz EBRD pokazali kako su napravili novi dio pruge Baščaršija-M.Dvor ISPOD ASFALTA jer to je PARODIJA NA TRAMVAJSKU PRUGU korisna maksimalno za konjski tramvaj sa vagonom težine do 3 tona.
- Sadašnje trasiranje i forma pruge za Ilidžu su IDEALNE i NE TREBA NIŠTA MIJENJATI OSIM TEMELJNE REKONSTRUKCIJE. Znači postaviti drenažu, promjeniti sve slojeve u dubini 1,2-1 m, napraviti fiksaciju terena, postaviti nove pragove, šine, skretnice, perone na stajalištima, itd. Musić ovdje drugim rijećima predlaže potpunu likvidaciju zelenog pojasa kroz cijelo Sarajevo, još veći prostor za još više automobila i totalno blokiranje tramvaja automobilskim prijevozom. SVI dobro znamo kako to ide sa "iznimkama", prvo vatrogasci i hitna, pa taxi, pa glavonje i na kraju svi. Ovaj sistem je IDEALAN u tome da automobili nemaju previše šansa remetiti tramvajski saobraćaj osim raskrsnica i slučajeva nekih majmuna oji voze auto kroz gelendere na stajalištima. Upravo ovako se svugdje na zapadu gradi tramvajke pruge velikog značaja, u odvojenom dijelu ulice da nema direktnog kontakta sa automobilima. Samo ovi Musići su najbolji stručnjaci za SVE!!!
Osim toga, koliko će koštati dodatno asfaltiranje danas otvorene pruge koja je sto puta jeftinja za održavanje?
Opet će to platiti građan BiH i sljedeće generacije.
Tramvaj za Hrasnicu bi bila OK ali prvo se mora temeljno popraviti postojeća pruga i tramvaji. Tek kada će dobro raditi ono što jeste može se razvijati dalje. I, ako idete kroz Neđariće/Dobrinju, jasno je da neće nikad biti pruge za Dobrinju jer u koridoru predviđenom prije rata za prugu ima stotine dijelom nelegalno sagrađenih kuća...
Evo gubim svaku nadu da će sarajevski javni saobraćaj ikad još ići civiliziranim pravcem.... :-( ovdje odlučuje fatalna kombinacija megalomanije, neobrazovanosti, gluposti i nesposobnosti...