JEDNA ZANIMLJIVOST
Naime, vozac Autoprevoz-Tesanj danas je popravio crijevo za gorivo svojim konkurentima Bosnaexpres-doboj jug. mislim konkurentima na toj liniji Tesanj - Sarajevo - Tesanj....
Što se tiče vozača koji vozi redovno na liniji za Sarajevo od AP Tešanj, stvarno sam u par situacija uvidio da je stvarno vozač velika ljudina, hoće uvijek pomoći, a i primjetio sam da ima veliko iskustvo u ovome poslu i da se razumije oko mehanike autobusa...
Konkurenti im BE jesu, ali sigurno se vozači ne gledaju tako, jer činjenica je da su obje firme iz možemo komotno reći i iz iste opštine, i iz pouzdanih izvora znam da su vozači iz BE i vozači AP-a svi poznaju, a većina je i u prijateljstvima pravim, jer većina njih je zajedno vozilo u prijeratnim firmama ...
Isti slučaj je i sa Kantićevim vozačima na relaciji BE D.Jug i AP Tešanj, jer sam se lično par puta uvjerio... Jer su svi ti vozači od ovih prevoznika ljudi iz istoga grada i poznanici većina od malenih nogu, i sasvim je normalna stvar da će pomoći u svakome trenutku kada je potrebna pomoć, isto tako i na relaciji prema Zet Toursu, jer sva ova 4 prevoznika su iz iste "Mahale", bolje rečeno "Čaršije" ...
A što se tiče pomoći između vozača, u veoma velikom procentu slučajeva, predpostavljam da je to sigurno oko 90% vozači će pomoći drugim kolegama ukoliko mogu a i pri tome ne ugrožavaju svoj posao i obaveze, prioritete svojih putnika autobusa itd itd
Isto jedan primjer kojem sam ja zimus svjedočio je taj da je Kantićev vozač, pri onim niskim temperaturama, pomogao na parkingu od AS Sarajevo, vozaču Setre 215 od Hozića, ista nije mogla upaliti jer je imala veoma loše akulumatore, te su vozači spojili autobuse i na taj način uspješno uspili upaliti "Hozićku"
, nakon toga Setra je radila neko pola sata, te ju je vozač ugasio jer polazak iz Sarajeva je sigurno bio udaljen još nekih 1-1,5 h, a vjerujući pri tome da je uspio za to pola sata rada autobusa napuniti akulumatore bar u toj mjeri da uspije upaliti opet autobus... Kantićev vozač je nakon određenih radnji i obaveza koje je obavio, zaključao prekontrolisao svoj bus i krenuo prema stanu, u tome Hozićev vozač mu kaže da samo još pričeka da ovaj proba ponovo upaliti Setru, i nažalost ne uspjeva, pri tome nekako dolazi Setra 328 DT činimi se od BE D.Jug, i na prijedlog Kantićevog vozača ovoga puta bez ikakve dvoumice i ne podržavanja ideje spajaju BE bus sa Hozićevom Setrom kako bi upalila i uspjeva, te je taj dan uspješno otišla za Bugojno, kako su kolege iz BE-a ispoštovale i Hozićevog vozača a i Kantićevog kako isti nebi morao paliti ponovo autobus itd itd ...
I isto usput informacija neke povezanosti ovih firmi iz regiona Doboj Jug, Jelah i Tešanj, jedan mali i banalni primjer, vozač kod Kantića, možemo reći mlađih godina, cca malo preko 30 god, radi i vozi kod Kantića, a njegovi brat i otac su također profesionalni vozači i isti rade kod BE-a D. Jug, tako da je to hoću da kažem u svemu ovome, povezano i da u tome svijetu vozača autobusa postoji dosta poštovanja, cjenjenja čak i sitnica, sve to održavajući u veoma prijatnoj vozačkoj atmosferi, osnovne stvari/pravila te atmosfere upravo jesu da se pomogne kolegi ukoliko mu je potrebna pomoć, druženje, podrška, solidarnost, poštovanje između svakog pojedinca itd itd ...
Opet se napisa, ali volim ovako napisati duže postove kada imam na osnovu čega napisati i kada Vam imam prenjeti po meni neke bitne i interesantne, značajne informacije... A u ove 2-3 godine od kako pratim ovaj svijet autobusa, prikupio sam dosta i zapazio dosta informacija, tako da sam u dosta finoj veličini potkovan informacijama o pojedinostima vezanim za ovaj svijet autobusa