Adin_Zne
|
|
« Reply #330 on: March 07, 2014, 17:51:13 » |
|
Ovaj dole zadnji je samo prva registracija 2001 godine, ne može biti godina proizvodnje nikako 2001.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
Ante
Kondukter
Offline
Posts: 1.141
|
|
« Reply #331 on: March 07, 2014, 18:29:52 » |
|
Ili recimo to da je HR u EU pa možeš uvest auto bilo koje godine proizvodnje i euro norme čini mi se da je Dubrava Bus uvezla translinera 3 osovine 93 godište .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #332 on: March 07, 2014, 18:49:03 » |
|
Posto je Hrvatska u EU mogu uvoziti autobus iz EU kakav god zele.. Samo sto u neke gradove ne mogu ulaziti, npr. Pariz gdje se min. trazi E4 norma..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Ante
Kondukter
Offline
Posts: 1.141
|
|
« Reply #333 on: March 07, 2014, 18:52:42 » |
|
Upravo tako a loša strana toga je što će HR postat europski optad jer će svatko moći uvesti kramu koju želi ali ima i pozitivnih posljedica može se uvesti noviji bus puno jeftinije nego prije jer se plaća samo PDV a ne carina .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #334 on: March 07, 2014, 19:02:23 » |
|
A imam info kada je ovaj dosao u Biss da mu je cijeli zadnji kraj bio izgorio
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #335 on: March 07, 2014, 19:20:52 » |
|
Upravo tako a loša strana toga je što će HR postat europski optad jer će svatko moći uvesti kramu koju želi ali ima i pozitivnih posljedica može se uvesti noviji bus puno jeftinije nego prije jer se plaća samo PDV a ne carina . U europi to jest otpad, ali za naše uslove to je i više nego solidno.. mogu se naci jeftino setre serije 300 manovi, eurolineri itd uglavnom vozila mladja od 96-97 godiste, ali to je u svakom slucaju bolje od steyr-a, graf-ova, 0303, tamova itd.. ta vozila kupuju oni koji imaju neka losija.. Kad pogledas setru 319 gt-hd od travnik transa to u nas izaziva divljenje, dok je to na zapadu smeće..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
bamboo
Pješak
Offline
Posts: 78
|
|
« Reply #336 on: March 09, 2014, 19:31:07 » |
|
Sorry ako je dupli post samo ga ne vidjeh ni na jednoj stranici teme, ili je na nekog od "nevidljivih" slika
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ante
Kondukter
Offline
Posts: 1.141
|
|
« Reply #337 on: March 09, 2014, 20:03:29 » |
|
Upravo tako a loša strana toga je što će HR postat europski optad jer će svatko moći uvesti kramu koju želi ali ima i pozitivnih posljedica može se uvesti noviji bus puno jeftinije nego prije jer se plaća samo PDV a ne carina . U europi to jest otpad, ali za naše uslove to je i više nego solidno.. mogu se naci jeftino setre serije 300 manovi, eurolineri itd uglavnom vozila mladja od 96-97 godiste, ali to je u svakom slucaju bolje od steyr-a, graf-ova, 0303, tamova itd.. ta vozila kupuju oni koji imaju neka losija.. Kad pogledas setru 319 gt-hd od travnik transa to u nas izaziva divljenje, dok je to na zapadu smeće.. He he malo si me krivo shvatio setra 319 gt hd nije otpad , po meni je optad bus kad ga netko kupi sa 800 000 km ili 1 000 000 i kaže vidi ovoga busa uhh kako je dobar a zapravo je kanta a takvih će buseva sve više bit jer ih određene firme uzimaju za izlete primjer u RH jer misli šta će mi bolji zaradit će kao i onaj sa 300 000 km primjer toga je onaj troax transliner "93 godište u Dubrava busa mislim da su mogli si priuštit boljega jer nije mala stvar kupit među prvima City-a 1216 i još demo model . LP
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ecehajic
Moderator Podforuma
Mehaničar
Offline
Posts: 5.792
|
|
« Reply #338 on: March 09, 2014, 21:53:24 » |
|
Uz normalno odrzavanje kilomeraza nije problem,koji je problem kupiti npr Mercedes Tourismo kao Zlatan reisen sa 800 000km,nije nikakav, potrosni materijal se mijenja tako da ako je uraden servis mjenjaca motora i promjenjeno sta treba je li to problem,nije. Htio ti sad priznati ili ne ali kako vozis autobus tako ces i da placas servise(naravno tu ne ubrajam redovni servis),jedan primjer gdje se jedna Setra 431 dt sa preko milion i pol kilometara voza i dan danas bez problema,a imamo MANa koji je 2012 ili 2013 godiste i kojem se zakucao mjenjac na sred autoputa od Sarajeva do Zenice. Ja vjerujem da za Setre cetvorke nikakav problem nece biti da okrenu dva miliona,jer eno Kanticeve i dan danas pucaju Njemacku a neke imaju vjerovatno milion predjenih kilometara. Dobar i redovan servis mirna voznja.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #339 on: March 17, 2014, 03:07:56 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
frukec
|
|
« Reply #340 on: March 18, 2014, 22:16:48 » |
|
|
|
|
Logged
|
[/img]
|
|
|
dreiachser
Putnik
Offline
Posts: 496
|
|
« Reply #341 on: March 21, 2014, 22:34:51 » |
|
Nastavljena je proizvodnja novog Skylinera. Od sada naravno samo sa Euro 6 mororima.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #342 on: March 30, 2014, 00:50:15 » |
|
Neoplan Skyliner N 122/3, Autotransport, Karlovac
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #343 on: March 30, 2014, 15:46:09 » |
|
ni filter ni katalizator nego čitav motor.. kod sve tri vozila su mijenjani motori plus određene karoserijske dorade koje nisu posebno uočljive a po meni ni toliko bitne ali su obavezujuće za promjenu "Eko karakteristike".....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|