bhbus.ba
November 28, 2024, 04:02:27 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 45   Go Down
  Print  
Author Topic: Setra Serija 200  (Read 177503 times)
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #435 on: February 13, 2013, 18:45:27 »

Da i Tamovi su na tom principu kao ovi obični sa 6 brzina i oni isto kreću iz druge normalno.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #436 on: February 13, 2013, 18:59:55 »

Koliko znam jedino Higer na našim prostorima ima prvu brzinu lijevo dole  Grin

Ja mislim da imaju i G&S i Steyr, prigradski tipovi, kao i onaj stariji gradsko-prigradski Steyr (sličan G&S 240M12). Lik je vozio G&S 270M12 niz jedno brdo, ubacio je je desno pa dole, ja ga pitam koja je to brzina, kaže sedma.

Znači kod Setre je ovako:

1-3-5
LER
2-4-6

A rikverc može biti gore ili dole...

Ja do sad mislio da je ovako: Grin

R-2-4
LER
1-3-5

I da li autobusi imaju "C" brzinu? Kod Mercedesa O 405 sam vidio mjenjač na kojem je ovako:

R-1-3-5-7
LER
C-2-4-6-8

Nema sklopku, tj. za mjenjanje brza-spora.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

mmarko
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 446



« Reply #437 on: February 13, 2013, 19:28:25 »

Kod Golubove Setre je rikverc skroz lijevo gore,a 4x4 nema sklopku,već samo u leru "gurne" polugu mjenjača u desno za brze,a ulijevo za spore.
Logged
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #438 on: February 13, 2013, 19:40:50 »

Pa da 4x4 mjenjač, tako je i kod naše HD-evke ide ko luda. Na desnoj strani je 5,6,7,8 a lijevoj 1,2,3,4, tako piše na polugi od mjenjača.
Logged
DjordjeC63
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 50



« Reply #439 on: February 13, 2013, 23:44:07 »

Nisam znao da postoji 4x4 u autobusima(ako sam dobro razumio), hvala na informaciji Cheesy
Logged
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #440 on: February 14, 2013, 14:09:13 »

Nije 4x4 vec 4+4. To su razlicite operacije.
Logged
mmarko
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 446



« Reply #441 on: February 14, 2013, 14:38:19 »

Greška u pisanju,znam da je 4+4.
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #442 on: February 14, 2013, 14:50:32 »

Kad smo kod položaja brzina, npr. kod Isuzu Turkiza je:

R-2-4-6

1-3-5

Kod Marbusa:

1-3-5

R-2-4


Oba vozila kreću iz druge brzine..
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Setra Top Class
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 577



« Reply #443 on: February 14, 2013, 16:10:41 »



Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #444 on: February 28, 2013, 14:40:53 »

Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #445 on: February 28, 2013, 18:43:27 »

Ako je dole lijevo druga brzina, kako se ja sjećam da je poluga mjenjača bila dole lijevo, a IŠLI SMO NEKIM MAKADAMOM 20 km/h sa 3000 OBRTAJA (NAJVIŠE OBRTAJA KOD VEĆINE BUSEVA) ?!
Je l' Mercedesi O 305 I O 405 imaju prvu brzinu dole lijevo?
I da li turistički autobusi (noviji ili stariji - nebitno) imaju C brzinu (najsporiju brzinu, koja - prepostavljam - služi za izvlačenje u jačim brdima)?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #446 on: March 03, 2013, 21:19:18 »

Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #447 on: March 12, 2013, 19:09:17 »

Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #448 on: March 12, 2013, 20:00:34 »

Ako je dole lijevo druga brzina, kako se ja sjećam da je poluga mjenjača bila dole lijevo, a IŠLI SMO NEKIM MAKADAMOM 20 km/h sa 3000 OBRTAJA (NAJVIŠE OBRTAJA KOD VEĆINE BUSEVA) ?!
Je l' Mercedesi O 305 I O 405 imaju prvu brzinu dole lijevo?
I da li turistički autobusi (noviji ili stariji - nebitno) imaju C brzinu (najsporiju brzinu, koja - prepostavljam - služi za izvlačenje u jačim brdima)?

Prijatelju jel taj vozac amater ili profi, pa 3000 obrtaja je smrt za motor, zasto je bila potreba da u tolikoj turazi vozi, ako je bila prva mogao je ici drugom sa manjim obrtajima a istom brzinom, nije svacije kroz selo pjevati. Smiley
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #449 on: March 12, 2013, 20:15:05 »

Ne znam je l' završio za vozača ali vozi u Mig tours-u.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Pages: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 45   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 21 queries.