BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #435 on: February 13, 2013, 18:45:27 » |
|
Da i Tamovi su na tom principu kao ovi obični sa 6 brzina i oni isto kreću iz druge normalno.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #436 on: February 13, 2013, 18:59:55 » |
|
Koliko znam jedino Higer na našim prostorima ima prvu brzinu lijevo dole Ja mislim da imaju i G&S i Steyr, prigradski tipovi, kao i onaj stariji gradsko-prigradski Steyr (sličan G&S 240M12). Lik je vozio G&S 270M12 niz jedno brdo, ubacio je je desno pa dole, ja ga pitam koja je to brzina, kaže sedma. Znači kod Setre je ovako: 1-3-5 LER 2-4-6 A rikverc može biti gore ili dole... Ja do sad mislio da je ovako: R-2-4 LER 1-3-5 I da li autobusi imaju "C" brzinu? Kod Mercedesa O 405 sam vidio mjenjač na kojem je ovako: R-1-3-5-7 LER C-2-4-6-8 Nema sklopku, tj. za mjenjanje brza-spora.
|
|
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
mmarko
Putnik
Offline
Posts: 446
|
|
« Reply #437 on: February 13, 2013, 19:28:25 » |
|
Kod Golubove Setre je rikverc skroz lijevo gore,a 4x4 nema sklopku,već samo u leru "gurne" polugu mjenjača u desno za brze,a ulijevo za spore.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #438 on: February 13, 2013, 19:40:50 » |
|
Pa da 4x4 mjenjač, tako je i kod naše HD-evke ide ko luda. Na desnoj strani je 5,6,7,8 a lijevoj 1,2,3,4, tako piše na polugi od mjenjača.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
DjordjeC63
Pješak
Offline
Posts: 50
|
|
« Reply #439 on: February 13, 2013, 23:44:07 » |
|
Nisam znao da postoji 4x4 u autobusima(ako sam dobro razumio), hvala na informaciji
|
|
|
Logged
|
|
|
|
allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #440 on: February 14, 2013, 14:09:13 » |
|
Nije 4x4 vec 4+4. To su razlicite operacije.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mmarko
Putnik
Offline
Posts: 446
|
|
« Reply #441 on: February 14, 2013, 14:38:19 » |
|
Greška u pisanju,znam da je 4+4.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #442 on: February 14, 2013, 14:50:32 » |
|
Kad smo kod položaja brzina, npr. kod Isuzu Turkiza je:
R-2-4-6
1-3-5
Kod Marbusa:
1-3-5
R-2-4
Oba vozila kreću iz druge brzine..
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #444 on: February 28, 2013, 14:40:53 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #446 on: March 03, 2013, 21:19:18 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #447 on: March 12, 2013, 19:09:17 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #448 on: March 12, 2013, 20:00:34 » |
|
Ako je dole lijevo druga brzina, kako se ja sjećam da je poluga mjenjača bila dole lijevo, a IŠLI SMO NEKIM MAKADAMOM 20 km/h sa 3000 OBRTAJA (NAJVIŠE OBRTAJA KOD VEĆINE BUSEVA) ?! Je l' Mercedesi O 305 I O 405 imaju prvu brzinu dole lijevo? I da li turistički autobusi (noviji ili stariji - nebitno) imaju C brzinu (najsporiju brzinu, koja - prepostavljam - služi za izvlačenje u jačim brdima)?
Prijatelju jel taj vozac amater ili profi, pa 3000 obrtaja je smrt za motor, zasto je bila potreba da u tolikoj turazi vozi, ako je bila prva mogao je ici drugom sa manjim obrtajima a istom brzinom, nije svacije kroz selo pjevati.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|