bhbus.ba
November 23, 2024, 23:08:46 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 43   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Slike 2010/2011  (Read 183790 times)
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #135 on: August 31, 2010, 00:15:45 »

Ako taj njegov elektrmotor još uvijek radi ja ću ga gurat svaki puta kad krepa idučih godinu dana,ali svejedno šta GRAS radi od buseva to je strava  Lips Sealed
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #136 on: August 31, 2010, 18:10:11 »

Ako taj njegov elektrmotor još uvijek radi ja ću ga gurat svaki puta kad krepa idučih godinu dana,ali svejedno šta GRAS radi od buseva to je strava  Lips Sealed
Nema se šta tu gurati, elektromotor im jednostavno nije bio kompatibilan sa našom mrežom, i ono što su radili na trolejbuskim linijama, pola su radili u autobuskom režimu, jer su stalno iskakali.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #137 on: August 31, 2010, 20:05:58 »

Nisi me skužio htio sam reć AKO TAJ EM JOŠ RADI znaći da ga spojiš na mrežu da radi da ću ja gurati 491 svojim rukama svaki put godinu dana  Wink


Ajmo dubstere seli ovo u razno  Smiley
Logged
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #138 on: September 01, 2010, 00:10:10 »

Ovi minibusi/midibusi nisu tako stari a izgledaju stvarno očajno Undecided
Logged
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #139 on: September 01, 2010, 00:25:14 »

stvarno sto malo ne povedu racuna o njim bar njih nije tesko dovest u OK stanje,uostalom ako nece radiona nek sofer utegne bus i stavi "veto na njega" jbt mene bi bilo sramota vozit ovakva vozila
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #140 on: September 01, 2010, 00:28:20 »

stvarno sto malo ne povedu racuna o njim bar njih nije tesko dovest u OK stanje,uostalom ako nece radiona nek sofer utegne bus i stavi "veto na njega" jbt mene bi bilo sramota vozit ovakva vozila
To se kod nas u Čazmatransu može na taj način se više čuvaju autobusi. Evo živi primjeri su Otoyoli koji su 2005 godište i stvarno su očajni.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #141 on: September 01, 2010, 01:19:30 »

stvarno sto malo ne povedu racuna o njim bar njih nije tesko dovest u OK stanje,uostalom ako nece radiona nek sofer utegne bus i stavi "veto na njega" jbt mene bi bilo sramota vozit ovakva vozila
To se kod nas u Čazmatransu može na taj način se više čuvaju autobusi. Evo živi primjeri su Otoyoli koji su 2005 godište i stvarno su očajni.
Inače voze po uskim ulicama i po makadamu, i lošem asfaltu. Pogledajte garažni broj 50, on je star 12 godina, i sve osim pozada je original farba, tako izgleda zato što nije vozio standardne minibus linije. Veći dio minibusa 1996-1998 godište je sređen i ofarban u zadnju godinu dana. Pogledajte MAN-ove iz japanske donacije, sjećam se kako su grozno izgledaliprije dvije godine a sad su skoro svi pofarbani
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #142 on: September 01, 2010, 01:45:28 »

stvarno sto malo ne povedu racuna o njim bar njih nije tesko dovest u OK stanje,uostalom ako nece radiona nek sofer utegne bus i stavi "veto na njega" jbt mene bi bilo sramota vozit ovakva vozila
To se kod nas u Čazmatransu može na taj način se više čuvaju autobusi. Evo živi primjeri su Otoyoli koji su 2005 godište i stvarno su očajni.
Inače voze po uskim ulicama i po makadamu, i lošem asfaltu. Pogledajte garažni broj 50, on je star 12 godina, i sve osim pozada je original farba, tako izgleda zato što nije vozio standardne minibus linije. Veći dio minibusa 1996-1998 godište je sređen i ofarban u zadnju godinu dana. Pogledajte MAN-ove iz japanske donacije, sjećam se kako su grozno izgledaliprije dvije godine a sad su skoro svi pofarbani
Još da ih ofarbaju kako valja i pokrpaju to bi bilo ok al ovak u 3 nijanse žute to je ubi me majko sekirom
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #143 on: September 01, 2010, 12:39:02 »

da se vratimo iz OT-a
411 na liniji 31e,a 462 na 31
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #144 on: September 01, 2010, 13:19:29 »

Evo slika od jučer sa Dobrinje.
Prvo pa tri odjednom Cheesy


pa dva i po xD


pa dva


i evo kako izgledaju sjedišta na zglobu u NAW/HESS trolama

Logged


saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #145 on: September 01, 2010, 19:28:30 »

stvarno sto malo ne povedu racuna o njim bar njih nije tesko dovest u OK stanje,uostalom ako nece radiona nek sofer utegne bus i stavi "veto na njega" jbt mene bi bilo sramota vozit ovakva vozila
To se kod nas u Čazmatransu može na taj način se više čuvaju autobusi. Evo živi primjeri su Otoyoli koji su 2005 godište i stvarno su očajni.
Inače voze po uskim ulicama i po makadamu, i lošem asfaltu. Pogledajte garažni broj 50, on je star 12 godina, i sve osim pozada je original farba, tako izgleda zato što nije vozio standardne minibus linije. Veći dio minibusa 1996-1998 godište je sređen i ofarban u zadnju godinu dana. Pogledajte MAN-ove iz japanske donacije, sjećam se kako su grozno izgledaliprije dvije godine a sad su skoro svi pofarbani
Za te linije su i namjenjeni i to voze svuda u svjetu,al tamo se zna mora bit tip top a ovde kako kome padne...aj ok stari nisu mogli odrzavat al de brate ako nabave novo vozilo nek povedu o njemu racuna za sta je amortizacija
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #146 on: September 01, 2010, 23:06:51 »

Takva debela kožna smo i mi imali u tramvajima samo se bojim da ova neće dugo isto kao i naša  Undecided
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #147 on: September 04, 2010, 22:27:34 »

kakve li se procedure moraju odobriti da se neko upusti ovdje? ima pravo zanimljivih buseva dole kod remize što su u rashodu, al pristup im je nula bodova...
Logged


Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #148 on: September 05, 2010, 01:27:08 »

kakve li se procedure moraju odobriti da se neko upusti ovdje? ima pravo zanimljivih buseva dole kod remize što su u rashodu, al pristup im je nula bodova...
Ne brini frende vidjet ćeš,stručnjak je tu samo da izdrže još malo Grin
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #149 on: September 06, 2010, 15:46:44 »

Logged


Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 43   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 23 queries.