man 464
|
|
« Reply #840 on: January 03, 2012, 12:23:27 » |
|
Terminal Željeznička stanica (nedjelja i državni praznik) 02.01.2012. godine
Prva i druga smjena
Ove nedjelje na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:
v.r. 13/26 je 403 v.r. 15/30 je 813
Ove nedjelje na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:
v.r. 101/202 je 465 v.r. 103/206 je 400
Treća smjena
Ove nedjelje na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:
v.r. 24 je 403 v.r. 28 je 813
Ove nedjelje na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:
v.r. 208 je 465 v.r. 212 je 400
Vidio sam još:
14-850/854(III smjena) 15b-801 16-819 16b-852 17-823 17b-853 18-832 20-840 21-427,415 22-405,406 22a-401 23c-807 24-839 31-409 31e-416,851 41-829 41a-808 101-4416... 102-4148,4160,4429,4403... 108-4414,4422...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #841 on: January 03, 2012, 13:06:31 » |
|
826 se vratio na 31
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #842 on: January 03, 2012, 18:06:14 » |
|
Jeli se FAP 321 vratio na Bakiće i koji bus vozi na Bjelašnicu?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #843 on: January 03, 2012, 20:15:28 » |
|
Jeli se FAP 321 vratio na Bakiće i koji bus vozi na Bjelašnicu?
za bjelašnicu voze bijeli Cityliner, Sanos i bordo Cityliner ponekada i FAP 320...a nije se još 321 vratio na Bakiće i pitanje da li će se vratiti jer čovjek koji je dužio 321 ide u penziju a on je sa Nišića i buss je parkirao gore. Eh ko će sada dobiti da radi tu liniju veliko je pitanje...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #844 on: January 04, 2012, 18:42:59 » |
|
Terminal Željeznička stanica ( radni dan ) 04.01.2012. - 06.01.2012. godine
Prva i druga smjena
Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:
v.r. 11/22 je 400 v.r. ---/26 fali čitav dan v.r. 15/30 fali čitav dan v.r. 17/34 je 813
Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:
v.r. 101/202 je 464 v.r. 103/206 je 469 v.r. 105/210 fali čitav dan v.r. 107/214 je 465
Dvokratni vozni redovi
r.v. 012 lin 15 ispušten r.v. 013 lin 23 ispušten r.v. 016 lin 23a ispušten r.v. 021 lin 15 ispušten r.v. 024 lin 23a ispušten
Treća smjena
Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:
r.v. 24 je 400 r.v 32 fali čitav dan r.v. 28 je 813
Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:
r.v. 204 - 465 r.v .208 - 469 r.v. 212 - 464
Vidio sam još:
21-409,414... 22-406,407... 23c-801 (poslije dugo vremena se promijenio 807 na 23c, zna li neko gdje radi) 27-499,460,403 (403 povremeno uskače) 27a-846 28-412,410 30-424 (Čudno da je 424 na 30, on je stalan na 33) 31e-416,405,418... 32-844 33-411,408,402 (Može li ovaj 402 za Tarčin izdržati?) 37-318 (bordo neoplan) 43-841 49-836 75-60,715
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #846 on: January 04, 2012, 19:43:57 » |
|
man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #847 on: January 04, 2012, 19:46:59 » |
|
man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33
što se tiče pouzdanosti , sigurniji su ti IK 201 nego 206...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #848 on: January 04, 2012, 20:41:33 » |
|
man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33
Jest on držao liniju 47 al treba na 33 najnoviji bus, jer ako tamo nešta rikne ko će ga šlepat. Pitao sam zbog toga što je 424 prešao na 30, ne znam kako će on sad biti parkiran u bazi ili u Tarčinu? man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33
što se tiče pouzdanosti , sigurniji su ti IK 201 nego 206... Ma jesu pouzdani ali valja se truckat u njemu do tarčina i dalje. 807 na 15b radio.
Možemo se ja mislim slikat da 807 ako bude radio stalno u brdu.............
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #849 on: January 04, 2012, 21:51:46 » |
|
man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33
Jest on držao liniju 47 al treba na 33 najnoviji bus, jer ako tamo nešta rikne ko će ga šlepat. Pitao sam zbog toga što je 424 prešao na 30, ne znam kako će on sad biti parkiran u bazi ili u Tarčinu? man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33
što se tiče pouzdanosti , sigurniji su ti IK 201 nego 206... Ma jesu pouzdani ali valja se truckat u njemu do tarčina i dalje. 807 na 15b radio.
Možemo se ja mislim slikat da 807 ako bude radio stalno u brdu............. reko sam ti milion puta da ne pametuješ...Do Tarčina je dobra cesta a ne drucka više od IK 206 ili SG 312 koji su donedavno tamo išli. Kod 807 je ekstra dobro urađen motor i može bez problema u brdo, tako da ne pričaj ono što ne znaš...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #850 on: January 04, 2012, 22:37:16 » |
|
Vjerovatno mu je ostao utisak od ljetos kad je 807 imao nekakvih problema, valjda je to otklonjeno.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #851 on: January 04, 2012, 23:01:21 » |
|
14-850 16-854 16b-852 17-851 17b-853 20-840 20b-673 74-62
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #852 on: January 04, 2012, 23:15:49 » |
|
man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33
Jest on držao liniju 47 al treba na 33 najnoviji bus, jer ako tamo nešta rikne ko će ga šlepat. Nisam odmah ovo vidio. Onda po toj logici bolje na 47 dati najnoviji bus jer tamo radi samo jedno vozilo sa intervalom 2 sata a na Tarčinu ipak rade 3 vozila.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #853 on: January 06, 2012, 08:45:29 » |
|
Četvrtak 05.01.2011. godine
Linija 23/23a
v.r. 101/202 je 469 v.r. 103/206 je 464 v.r. 105/210 je 467 v.r. 107/214 je 465
Kao u dobra stara vremena kad su na 23/23a radili 4 zgloba
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #854 on: January 06, 2012, 15:05:39 » |
|
Petak 06.01.2012. godine
Ž. stanica:
Prva smjena i druga smjena:
15 - 813 i 414/400 (Interval : 30 - 35 min) 23 - 464 i 467 (Interval : 35 - 40 min) 23a - 465 (Po redu vožnje)
1 - 712 i 266 (Po redu vožnje) 4 - 715,709 i 257 (Po redu vožnje)
Treća smjena
15 - 813 i 400 (Interval : 30 - 35 min) 23 - 464 i 467 (Po redu vožnje) 23a - 465 (Po redu vožnje)
1 - 712 (Po redu vožnje) 4 - 715 (Po redu vožnje)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|