bhbus.ba
November 22, 2024, 20:17:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama  (Read 312970 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #840 on: January 03, 2012, 12:23:27 »

Terminal Željeznička stanica (nedjelja i državni praznik) 02.01.2012. godine

Prva i druga smjena

Ove nedjelje na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

v.r. 13/26 je 403
v.r. 15/30 je 813

Ove nedjelje na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

v.r. 101/202 je 465
v.r. 103/206 je 400

Treća smjena

Ove nedjelje na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

v.r. 24 je 403
v.r. 28 je 813

Ove nedjelje na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

v.r. 208 je 465
v.r. 212 je 400

Vidio sam još:

14-850/854(III smjena)
15b-801
16-819
16b-852
17-823
17b-853
18-832
20-840
21-427,415
22-405,406
22a-401
23c-807
24-839
31-409
31e-416,851
41-829
41a-808
101-4416...
102-4148,4160,4429,4403...
108-4414,4422...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #841 on: January 03, 2012, 13:06:31 »

826 se vratio na 31
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #842 on: January 03, 2012, 18:06:14 »

Jeli se FAP 321 vratio na Bakiće i koji bus vozi na Bjelašnicu?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #843 on: January 03, 2012, 20:15:28 »

Jeli se FAP 321 vratio na Bakiće i koji bus vozi na Bjelašnicu?

za bjelašnicu voze bijeli Cityliner, Sanos i bordo Cityliner ponekada i FAP 320...a nije se još 321 vratio na Bakiće i pitanje da li će se vratiti jer čovjek koji je dužio 321 ide u penziju a on je sa Nišića i buss je parkirao gore. Eh ko će sada dobiti da radi tu liniju veliko je pitanje...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #844 on: January 04, 2012, 18:42:59 »

Terminal Željeznička stanica ( radni dan )  04.01.2012. - 06.01.2012. godine

Prva i druga smjena

Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

v.r. 11/22 je 400
v.r. ---/26 fali čitav dan
v.r. 15/30 fali čitav dan

v.r. 17/34 je 813

Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

v.r. 101/202 je 464
v.r. 103/206 je 469
v.r. 105/210 fali čitav dan
v.r. 107/214 je 465

Dvokratni vozni redovi

r.v. 012 lin 15 ispušten
r.v. 013 lin 23 ispušten
r.v. 016 lin 23a ispušten
r.v. 021 lin 15 ispušten
r.v. 024 lin 23a ispušten

Treća smjena

Ove sedmice na liniji 15 Željeznička stanica - Buća potok su:

r.v. 24 je 400
r.v  32 fali čitav dan
r.v. 28 je 813

Ove sedmice na liniji 23/23a Željeznička stanica - Rajlovac/Reljevo dom su:

r.v. 204 - 465
r.v .208 - 469
r.v. 212 - 464

Vidio sam još:

21-409,414...
22-406,407...
23c-801 (poslije dugo vremena se promijenio 807 na 23c, zna li neko gdje radi)
27-499,460,403 (403 povremeno uskače)
27a-846
28-412,410
30-424 (Čudno da je 424 na 30, on je stalan na 33)
31e-416,405,418...
32-844
33-411,408,402 (Može li ovaj 402 za Tarčin izdržati?)
37-318 (bordo neoplan)
43-841
49-836
75-60,715
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #845 on: January 04, 2012, 19:17:44 »

807 na 15b radio.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #846 on: January 04, 2012, 19:43:57 »

man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #847 on: January 04, 2012, 19:46:59 »

man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33


što se tiče pouzdanosti , sigurniji su ti IK 201 nego 206...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #848 on: January 04, 2012, 20:41:33 »

man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33

Jest on držao liniju 47 al treba na 33 najnoviji bus, jer ako tamo nešta rikne ko će ga šlepat.

Pitao sam zbog toga što je 424 prešao na 30, ne znam kako će on sad biti parkiran u bazi ili u Tarčinu?

man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33


što se tiče pouzdanosti , sigurniji su ti IK 201 nego 206...

Ma jesu pouzdani ali valja se truckat u njemu do tarčina i dalje.

807 na 15b radio.

Možemo se ja mislim slikat da 807 ako bude radio stalno u brdu.............
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #849 on: January 04, 2012, 21:51:46 »

man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33

Jest on držao liniju 47 al treba na 33 najnoviji bus, jer ako tamo nešta rikne ko će ga šlepat.

Pitao sam zbog toga što je 424 prešao na 30, ne znam kako će on sad biti parkiran u bazi ili u Tarčinu?

man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33


što se tiče pouzdanosti , sigurniji su ti IK 201 nego 206...

Ma jesu pouzdani ali valja se truckat u njemu do tarčina i dalje.

807 na 15b radio.

Možemo se ja mislim slikat da 807 ako bude radio stalno u brdu.............

reko sam ti milion puta da ne pametuješ...Do Tarčina je dobra cesta a ne drucka više od IK 206 ili SG 312 koji su donedavno tamo išli. Kod 807 je ekstra dobro urađen motor i može bez problema u brdo, tako da ne pričaj ono što ne znaš...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #850 on: January 04, 2012, 22:37:16 »

Vjerovatno mu je ostao utisak od ljetos kad je 807 imao nekakvih problema, valjda je to otklonjeno.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #851 on: January 04, 2012, 23:01:21 »

14-850
16-854
16b-852
17-851
17b-853
20-840
20b-673
74-62
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #852 on: January 04, 2012, 23:15:49 »

man464 Neznam što pitaš za 402 može li izdržati. Do nedavno je držao liniju 47 koja je možda i malo duža od 33

Jest on držao liniju 47 al treba na 33 najnoviji bus, jer ako tamo nešta rikne ko će ga šlepat.

Nisam odmah ovo vidio.  Grin Grin Grin

Onda po toj logici bolje na 47 dati najnoviji bus jer tamo radi samo jedno vozilo sa intervalom 2 sata a na Tarčinu ipak rade 3 vozila.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #853 on: January 06, 2012, 08:45:29 »

Četvrtak 05.01.2011. godine

Linija 23/23a

v.r. 101/202 je 469
v.r. 103/206 je 464
v.r. 105/210 je 467
v.r. 107/214 je 465

Kao u dobra stara vremena kad su na 23/23a radili 4 zgloba
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #854 on: January 06, 2012, 15:05:39 »

Petak 06.01.2012. godine

Ž. stanica:

Prva smjena i druga smjena:

15 - 813 i 414/400 (Interval : 30 - 35 min)
23 - 464 i 467 (Interval : 35 - 40 min)
23a - 465 (Po redu vožnje)

1 - 712 i 266 (Po redu vožnje)
4 - 715,709 i 257 (Po redu vožnje)

Treća smjena

15 - 813 i 400 (Interval : 30 - 35 min)
23 - 464 i 467 (Po redu vožnje)
23a - 465 (Po redu vožnje)

1 - 712 (Po redu vožnje)
4 - 715 (Po redu vožnje)
Logged
Pages: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 22 queries.