bhbus.ba
November 22, 2024, 11:22:08 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Pitanja/Odgovori u vezi autobusa  (Read 68179 times)
Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #60 on: October 01, 2013, 15:49:57 »

Setra 417 HDH je potežak autobus, samim tim i veći potrošač.. Sa upaljenom klimom troši i 30 litara na 100 km, plus još ako vozi konstantno 100 km/h na autocesti. Na 3000 km prema ovoj računici potroši oko 900 litara goriva. Fabrički im je rezervoar za gorivo kapaciteta 560 litara, znači mora tankati još najmanje jednom. E sad, da li se može dograditi neki dodatni rezervoar za gorivo da kapacitet bude veći, to ne znam...  Wink
Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #61 on: October 26, 2013, 10:43:31 »

Neki dan sam saznao da ima dva rezervoara...

Zanima me još nešto, oko eksplatacije vozila:
-Ako je vozilo stajalo mjesec dana u garaži i sad treba ići na ekskuruziju od par hiljada km, da li je pravilnije da napravi koju liniju (ako sam prevoznik ima redovne linije), ili bar neku lakšu turu, jer nakon mjesec dana u garaži izlazak na turu od 2-3 hiljade kilometara mi izgleda suludo... Jel se bus treba malo "uhodati" prije tolikog putovanja?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #62 on: October 26, 2013, 10:59:54 »

Ma ne mora ako je paljen bus da malo odradi motor.
Logged
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #63 on: October 26, 2013, 12:38:09 »

Neki dan sam saznao da ima dva rezervoara...

Zanima me još nešto, oko eksplatacije vozila:
-Ako je vozilo stajalo mjesec dana u garaži i sad treba ići na ekskuruziju od par hiljada km, da li je pravilnije da napravi koju liniju (ako sam prevoznik ima redovne linije), ili bar neku lakšu turu, jer nakon mjesec dana u garaži izlazak na turu od 2-3 hiljade kilometara mi izgleda suludo... Jel se bus treba malo "uhodati" prije tolikog putovanja?

Pa 90% buseva ima dva rezervara to ti je ukupno oko 300 litara.
Ma nije pod moranje da negdje ide prije te vanredne ali to svako praktikuje ja mislim, bar mi to radimo, jer je sigurnije ali opet ako je šta suđeno to će i bit'. 
hicme drugacije je kad samo radi u garazi a drugacije kad pomalo radi na liniji nekoj.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #64 on: October 26, 2013, 17:15:05 »

Pa 90% buseva ima dva rezervara to ti je ukupno oko 300 litara.

Kassbohrer je gore napisao da je kod S 417 HDH rezervoar od 560 litara. Wink A neki dan mi je vozač rekao da ima dva rezervoara, što znači ukupnog kap. 1120 litara... Mada mi ne ide u glavu kako je tolika zapremina stala u bus; bilo kako bilo, izdržao je 3000 km sa jednim punjenjem. 80% je autoput (1500 o/min pod tempomatom na 100), bila je upaljena klima, većinu puta je muzika bila na vol. 100. Cheesy
Logged

Setra S 417 HDH !!!

BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #65 on: October 26, 2013, 19:52:12 »

Pa dobro , što veći autobus to je veći i rezervoar. Mah potrošnja je minimum na autoputu Smiley
Logged
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #66 on: October 26, 2013, 20:29:53 »

Drugacije je kad bus u zadnjih mjesec nije uopste paljen a naravno da je bolje ako prije puta odradi neku liniju. Ali to je od vlasnika do vlasnika.
Logged
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #67 on: October 26, 2013, 21:08:24 »

Mah paljen, ne paljen kad motor ne dostigne svoju temperaturu i nema nikakvog pritiska, ali eto opet bolje je i po malo da radi.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #68 on: October 26, 2013, 21:37:27 »

Ne pitam samo za motor, nego uopšte za pokretne dijelove na busu, da li ih treba malo "razraditi" nakon tolikog stajanja Cheesy
Logged

Setra S 417 HDH !!!

the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #69 on: October 26, 2013, 23:14:42 »

Bitno je samo da ne ostane nista upaljeno I da rucna nije povucena inace si us*o' motku.
Logged
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #70 on: October 27, 2013, 03:25:20 »

Sto se tice osovina ne treba, ali ima ostalih stvarćica koje se pokvare.

Hicme zavisi od autobusa do autobusa cak i kada je sve pogaseno kod nas u neoplana nove baterije izvuče za 15 dana, pali se on 2-3 puta u tih 15 dana ali džaba, dok setru ne moraš ni palit u tih 15 dana ona ce upalit. Ne znam kakve veze ima ručna, ona se svakako sama zategne kad nestane zraka Smiley
Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #71 on: October 27, 2013, 14:54:23 »

Bitno je samo da ne ostane nista upaljeno I da rucna nije povucena inace si us*o' motku.

Zasto ovo za rucnu?
Logged
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #72 on: October 27, 2013, 15:28:19 »

Zato sto mogu "zapec" disk za pakne kod nekih autobusa.
Logged
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #73 on: October 27, 2013, 18:42:46 »

Zapeknu cilindri, al mogu zapec i kod onog vozila sto stalno radi, zato sto se rijetko pritisce kocnica do kraja i klipovi ne izlaze skroz.
Logged
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #74 on: November 09, 2013, 18:32:00 »

Pa 90% buseva ima dva rezervara to ti je ukupno oko 300 litara.

Kassbohrer je gore napisao da je kod S 417 HDH rezervoar od 560 litara. Wink A neki dan mi je vozač rekao da ima dva rezervoara, što znači ukupnog kap. 1120 litara...
I da hoces toliko ne moze da bude, samo da ukupno staje 560 l u oba rezervoara sto znaci da u jedan rezervoar staje 280 l(izmedju 2 rezervoara ima crevo), jer 1120 l bi zauzelo prostor jos jednog celog boksa.
Autobusi u principu imaju od 22 do 30 l potrosnju na 100 km pa vi saberite i oduzmite da li bi bilo realno da ima toliki rez.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 21 queries.