Kassbohrer
|
|
« Reply #60 on: October 01, 2013, 15:49:57 » |
|
Setra 417 HDH je potežak autobus, samim tim i veći potrošač.. Sa upaljenom klimom troši i 30 litara na 100 km, plus još ako vozi konstantno 100 km/h na autocesti. Na 3000 km prema ovoj računici potroši oko 900 litara goriva. Fabrički im je rezervoar za gorivo kapaciteta 560 litara, znači mora tankati još najmanje jednom. E sad, da li se može dograditi neki dodatni rezervoar za gorivo da kapacitet bude veći, to ne znam...
|
|
|
Logged
|
Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom. Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #62 on: October 26, 2013, 10:59:54 » |
|
Ma ne mora ako je paljen bus da malo odradi motor.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #63 on: October 26, 2013, 12:38:09 » |
|
Neki dan sam saznao da ima dva rezervoara...
Zanima me još nešto, oko eksplatacije vozila: -Ako je vozilo stajalo mjesec dana u garaži i sad treba ići na ekskuruziju od par hiljada km, da li je pravilnije da napravi koju liniju (ako sam prevoznik ima redovne linije), ili bar neku lakšu turu, jer nakon mjesec dana u garaži izlazak na turu od 2-3 hiljade kilometara mi izgleda suludo... Jel se bus treba malo "uhodati" prije tolikog putovanja?
Pa 90% buseva ima dva rezervara to ti je ukupno oko 300 litara. Ma nije pod moranje da negdje ide prije te vanredne ali to svako praktikuje ja mislim, bar mi to radimo, jer je sigurnije ali opet ako je šta suđeno to će i bit'. hicme drugacije je kad samo radi u garazi a drugacije kad pomalo radi na liniji nekoj.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #64 on: October 26, 2013, 17:15:05 » |
|
Pa 90% buseva ima dva rezervara to ti je ukupno oko 300 litara.
Kassbohrer je gore napisao da je kod S 417 HDH rezervoar od 560 litara. A neki dan mi je vozač rekao da ima dva rezervoara, što znači ukupnog kap. 1120 litara... Mada mi ne ide u glavu kako je tolika zapremina stala u bus; bilo kako bilo, izdržao je 3000 km sa jednim punjenjem. 80% je autoput (1500 o/min pod tempomatom na 100), bila je upaljena klima, većinu puta je muzika bila na vol. 100.
|
|
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #65 on: October 26, 2013, 19:52:12 » |
|
Pa dobro , što veći autobus to je veći i rezervoar. Mah potrošnja je minimum na autoputu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #66 on: October 26, 2013, 20:29:53 » |
|
Drugacije je kad bus u zadnjih mjesec nije uopste paljen a naravno da je bolje ako prije puta odradi neku liniju. Ali to je od vlasnika do vlasnika.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #67 on: October 26, 2013, 21:08:24 » |
|
Mah paljen, ne paljen kad motor ne dostigne svoju temperaturu i nema nikakvog pritiska, ali eto opet bolje je i po malo da radi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #69 on: October 26, 2013, 23:14:42 » |
|
Bitno je samo da ne ostane nista upaljeno I da rucna nije povucena inace si us*o' motku.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #70 on: October 27, 2013, 03:25:20 » |
|
Sto se tice osovina ne treba, ali ima ostalih stvarćica koje se pokvare. Hicme zavisi od autobusa do autobusa cak i kada je sve pogaseno kod nas u neoplana nove baterije izvuče za 15 dana, pali se on 2-3 puta u tih 15 dana ali džaba, dok setru ne moraš ni palit u tih 15 dana ona ce upalit. Ne znam kakve veze ima ručna, ona se svakako sama zategne kad nestane zraka
|
|
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #71 on: October 27, 2013, 14:54:23 » |
|
Bitno je samo da ne ostane nista upaljeno I da rucna nije povucena inace si us*o' motku.
Zasto ovo za rucnu?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #72 on: October 27, 2013, 15:28:19 » |
|
Zato sto mogu "zapec" disk za pakne kod nekih autobusa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #73 on: October 27, 2013, 18:42:46 » |
|
Zapeknu cilindri, al mogu zapec i kod onog vozila sto stalno radi, zato sto se rijetko pritisce kocnica do kraja i klipovi ne izlaze skroz.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #74 on: November 09, 2013, 18:32:00 » |
|
Pa 90% buseva ima dva rezervara to ti je ukupno oko 300 litara.
Kassbohrer je gore napisao da je kod S 417 HDH rezervoar od 560 litara. A neki dan mi je vozač rekao da ima dva rezervoara, što znači ukupnog kap. 1120 litara... I da hoces toliko ne moze da bude, samo da ukupno staje 560 l u oba rezervoara sto znaci da u jedan rezervoar staje 280 l(izmedju 2 rezervoara ima crevo), jer 1120 l bi zauzelo prostor jos jednog celog boksa. Autobusi u principu imaju od 22 do 30 l potrosnju na 100 km pa vi saberite i oduzmite da li bi bilo realno da ima toliki rez.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
|