makljen1123
|
|
« Reply #30 on: November 30, 2012, 01:51:04 » |
|
Transformers i Setra 417 HDH: U vezi onog nesporazuma oko brzine vožnje preko Žegulje - molim vas primite moje izvinjenje. O čemu se radi; jednostavno sam pobrkao put Jablanica - Mostar, gdje busevi razviju stoćku kao od šale, i Žegulju. Moja mama je tu negdje rekla: - "Pa ko normalan stavi ograničenje 40 (il' 60, ne sjećam se), da je tu jedna kuća pa hajde, taj čovjek je bitan, al' nigdje kuće!" E, tim riječima je rekla; možda je to bilo na Hodovu, ali svejdeno, sjećam se one talasate ceste, onako puste, pa sam odmah pomislio na Žegulju.
Pitanje: Zanima me u vezi reklamiranja na busevima; kako to ide, jel PLAĆANJE zavisi od veličine odnosno jačine firme koja se reklamira, jel ide na mjesec, dva ili neki vremenski period, koliko košta isti i da li cijena zavisi od veličine busa? Koliko bi otprilike bila (koštala) reklama na onim Turkizima od Sanatransa npr.? Ili je to poslovna tajna?
|
|
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #31 on: December 01, 2012, 00:07:23 » |
|
Hehe, drug i meni je pomalo bilo cudno to niz Zegulju 90. Neki dan je Dodikova savjetnica malo brze isla pa je zavrsila na krovu, u blizini zegulje .. A hodovom se moze, pukao pravac, ja sam isao sa MB Padanom 117 Km/h .. Pa onda niz Kvanj malo teze, ali kad se dodje na bunu pa Ortijes, mozes mu blokadu slobodno, pogotovo uvece, kad ima manje prometa ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #35 on: December 01, 2012, 21:41:30 » |
|
To su Poprati .. Strana je dobila ime po naselju Poprati .. Znaci ide ovako Izlazi se iz Stoca, Poprati (200 m od nacionalnog spomenika Radimlja, tj stecaka na Radimlji) gdje je ta strana, pomalo gadna ali srecom nije duga, oko 1km, onda dolazis na Masline, na Maslinama kod pumpe imas raskrsnicu, desno je za Mostar, a pravo je za Čapljinu, ides desno za Mostar, krivina Kukavuša, tu je prije otprilike 25 godina sletio autobus bivšeg Stolačkog Napredka i poginuo je jedan ucenik, a oko 30 tak djaka je ozlijedjeno, put od te krivine je jako gadan, krivine uzak, i strana od 9% duzina te strane je oko 500 metara, onda dolazis na Hodovo, pravac oko 3-4 kilometra, od Hodova do Rotimlje je osrednji put, pomalo strana, blagih krivina. Dolazis na Rotimlju i onda se spustas niz Kvanj, dug otprilike 5 kilometara, i dolazis na Bunu. Na Buni imas raskrsnicu, lijevo za Čapljinu, a desno za Mostar. Ides desno, preko ortijesa, pravac 3-4 kilometra, inace tu je vrlo zajebano zbog pravca, pa cesto bude radar.. Kad prodjes Ortijes ides na Bišće polje tj industrijsku zonu u Mostaru, gdje su garaze Bregave Trans, Mo- Bus-a APB Mostar, ides tranzitom M-17 preko Šehovine, i dolazis na sjeverni ulaz u Mostar, tj Zalik (S lijeve strane Inina pumpa, a sa desne strane OMV-ova pumpa) ides dalje Vrapčići, pa Salakovac, Bijela, Dreznica, Grabovica, D. Jablanica, Jablanica, tj kanjon rijeke Neretve, inace prelijep pejzaz..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #37 on: December 02, 2012, 00:17:02 » |
|
Upravo tako jako nezgodna krivina, i jako uska, npr. ako kamion ulazi u tu krivinu, mali automobil se mora vratiti unazad, da on prodje, ili stati prije krivine ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
meckoboy
Pješak
Offline
Posts: 3
|
|
« Reply #38 on: February 20, 2013, 19:00:15 » |
|
Moze li mi neko pomoci...naime radi se o modelu Neoplan N4411, e sad me interesuje kako se podesava destinacija il kako vec se to zove promjena rute koja stoji na autobusu naprijed iznad vozaca? Da li je to rucno ili nesto automatski i da li je moguce naknadno text ubacivati?! HVala http://www.niederberg-bus.de/rheinbahn/8709-110402-n_d_m_gelb-b-gutke.jpg
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MART
Kondukter
Offline
Posts: 519
KÄSSBOHRER SETRA
|
|
« Reply #39 on: February 20, 2013, 19:34:36 » |
|
Nszovimo to da ima neki kompjutor,programiras natpis koji zelis i pritiskom na gub mjenjas stasi programira.
|
|
|
Logged
|
SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #40 on: February 20, 2013, 20:10:07 » |
|
Moze se podesiti da prati trasu do nekog djela, ono kada treba pisati via i to i kada prodje to nestane, kada zvrsi krug sam postavi sledecii td. a moze i kako je gore rekao, stavis sto hoces. " samo za nju koje nije tu" na kompu(barem sam ja tako radio) pripremis sto zelis, stavis na jednu karticu,, karticu samo ulozis u slic i gotovo, svaki natpis ima svoj broj i mozes potraziti kada zelis, kod nas je to preko kase a mozes direkt i preko uredjaja.Na kompu imas posebnu amplikaciju da se zezas, nemozes pogrijesiti, imas odredjen broj slova i sl.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #41 on: March 15, 2013, 11:56:26 » |
|
Zanima me pošto sam pročitao na ovom sajtu http://www.auto-osiguranje.ba o osiguranju automobila, da li se to sve odnosi i na autobuse? Da li su isit procesi kao za automobile i slično? Hvala! Autobus je vozilo koje se koristi za prevoz putnika, prema tome kad je osiguranje vozila u pitanju sve je isto bilo da se radi o putnickom autu ili autobusu ili nekom drugom prijevoznom sredstvu, razlika je samo u tarifama placanja polise.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #43 on: July 07, 2013, 17:10:22 » |
|
300KM je ja msm. Da je tahograf digitalni i on se najcesce stavlja umjesto kasetofona jer je tu najlakse dovest zice.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
steyr1985
Putnik
Offline
Posts: 161
|
|
« Reply #44 on: July 14, 2013, 17:54:33 » |
|
Ljudi, je l' to znači da sad vozila bez digitalnog tahografa neće moći ući u Hrvatsku i prolaziti kroz Hrvatsku (da bi došao do Novog Sada npr.)? Jer, ma koliko utegnuta, nisam siguran da baš Bočcova Setra S 215 HD ima tahograf... I Markusova... I Milinovićeva... Je l' to znači pa-pa vozilima koja imaju analogni tahograf? I nisam baš upućen, od koje godine se počeo ugrađivati digitalni tahograf i da li se isti može ugraditi i naknadno, na starijim vozilima?
U Hrvatkoj se primjenjuje od 2009 godine i sva vozila mlađa od 2009 godine moraju imati ugrađen digitalni tahograf. Ostala vozila starija od 2009 nemoraju imati, jedino ako netko želi ugraditi .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|