transformers
|
|
« Reply #15 on: August 04, 2012, 11:45:38 » |
|
u principu se i retarder i tempomat koriste na ravnom i pri uslovno rečeno većim brzinama pogotovo tempomat. Tempomat se niz brdo NIKADA ne koristi , barem se nebi trebao koristiti. Znači nema korišćenja tempomata na 35 km/h. TEmpomat se obično koristi na autoputu gdje se vozi jednoliko pa se između ostalog koristi i da se odmori noga ali i zbog manje potrošnje vozila. Što se tiče retardera on se koristi za smanjivanje brzine bez bespotrebnih trzaja i sl. Postoji ručni i nožni retarder i naravno više tipova retardera. Telma, uljni, sa stepenima, bez stepena, međutim svi služe istoj svrsi. Pravilno korišćenje retardera sačuva disk pločice i diskove i do 50%
|
|
|
Logged
|
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #16 on: August 04, 2012, 15:58:28 » |
|
Naš ga je vozač 90 na sat niz Žegulju, uz Žegulju malo teže, mislim da je čak i u trećoj išao. Isti je slučaj preko Hodova (između Mostara i Stoca), 105 km/h busom Ali onda retarder... A preko Žegulje je pravac, jeste da je malo uži put ali se auto vidi na 300 metara ispred tako da se snađeš na vrijeme... A onda blaga krivina... Transformers, hvala na savjetima .
|
|
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #17 on: August 04, 2012, 18:17:29 » |
|
Nema na čemu drug...LJudi rizikuju ponekada bez potrebe, ne daj Bože naglog kočenja ko zna šta može biti. Na brzini od 60 km/h autobusu je potrebno najmanje 20 metara da bi bezbjedno stao i to ako je put suh. Eh sada skontaj koliko mu treba na toj brzini. Raji je merak voziti se brzo busom, sve sam to oprobao i zaključak je da je prevelik rizik a dobitak nikakav....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Markus
Pješak
Offline
Posts: 1
|
|
« Reply #18 on: August 13, 2012, 15:28:37 » |
|
Zanima me pošto sam pročitao na ovom sajtu http://www.auto-osiguranje.ba o osiguranju automobila, da li se to sve odnosi i na autobuse? Da li su isit procesi kao za automobile i slično? Hvala!
|
|
« Last Edit: March 16, 2013, 02:29:59 by Amar »
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #19 on: October 07, 2012, 17:09:46 » |
|
Pozdrav svima vozačima i ljubiteljima autobusa...
Započeo bih diskusiju o 'blokadama',koliko sam upoznat da su neki blokirani na 105km/h,ili kao N116 iz Cts-a na 109km/h...Koje su posljedice u slučaju skidanje iste?Zanima me u vidu kazni ili eventualnog oštećenja motora i ostalih komponeti.Teoretski može se veća brzina ostvariti.
Pozdrav.
Blokade su zakonom odredjene, barem zapadno od Alpa, je 100 km/h ima zemalja koje dozvoljavaju i vise ali uglavnom 100 km/h.Ako recimo na kontroli u CH takav bus primjeti, isti se iskljucuje iz prometa dok se nenastima i blombira na 100km/h. Ostecenje komponenti, novi buse imaju okretni moment pri jako malim obrtajima stim povezano i jako dugacke konacne prijenose, tako da u predzanjem stupljnu izvuku tih 100 km/h. Ako motor trpi do 2000 o/min a pri 100km/h imas 1300 o/min vidi sad koliko ce to biti pri 2000 o/min? Stari mercedesovi OM402 motori su trpili velike obrtaje radi malog hoda i sa njiam su svasta radili.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MART
Kondukter
Offline
Posts: 519
KÄSSBOHRER SETRA
|
|
« Reply #21 on: November 21, 2012, 01:01:03 » |
|
Pa svaka linija tj. svaki prijevoznik koji obavlja liniju u drugu drzavu mora imat kooperanta iz te drzave,jer se nemogu izdat papiri dopusnice prijevozniku iz druge drzave radi naplacivanja poreza i ostalih potrazivanja prema drzavi kontrola registriranja u ministarstvo i svih ostalih takona da ih nenabrajamo
|
|
|
Logged
|
SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
|
|
|
doBUS
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 1.517
|
|
« Reply #22 on: November 21, 2012, 01:01:10 » |
|
Medjuentitetske i medjunarodne linije obavezne su da imaju koperanta u dvije razlicite drzave (entiteta). Potpisuju ugovor o kooperaciji i nacinu obavljanja prevoza putnika na toj liniji kao i regulisanje prava prevoznika kao i raspodjela dobiti).Mogu se dogovoriti da jedan prevoznik vozi tu liniju 3 mjeseca, godinu dana zatim drugi toliko, mogu se dogovoriti da jedan prevoznik sam vozi linijum mogu se dogovoriti da voze svaki drugi dan.Obicno se radi na kooperativnim linijama da sve prihode i rashode djele prevoznici srazmjesno izmedju sebe po predjenik kolometrima ili ostvarenim polascima.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #23 on: November 23, 2012, 23:12:08 » |
|
Takodjer mora se dobiti i tranzitna dozvola, ako zelis liniju za Njemacku, moras dobiti tranzitne dozvole od Hrvatske, Slovenije, Austrije i naravno BiH i Njemacku, naravno potrebno je imati kooperanta ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #24 on: November 23, 2012, 23:19:25 » |
|
Naš ga je vozač 90 na sat niz Žegulju, uz Žegulju malo teže, mislim da je čak i u trećoj išao. Isti je slučaj preko Hodova (između Mostara i Stoca), 105 km/h busom Ali onda retarder... A preko Žegulje je pravac, jeste da je malo uži put ali se auto vidi na 300 metara ispred tako da se snađeš na vrijeme... A onda blaga krivina... Transformers, hvala na savjetima . Druze, nemoj misliti da kazem da lazes, ali ako nisi se tim putem vozio taj ti vozac ne govori istinu. Zegulja je jedna od najvecih strana u BiH .. Kamioni se spustaju po 30 minuta niz nju, kad dodju u Stolac, osjeti se nesnostan smrad, naravno od kočinica. Kolika je uzbrdica i nizbrdica, dovoljno govori cinjenica, da su se kamioni bivse JNA testirali na njoj. Brat mi se niz Ivan i Bradinu, Makljen pusta 6-tom brzinom naravno uz pomoc retardera. Dok niz Zegulju, 4 tom max. Ja ipak malo bolje znam od svih vas kakva je Zegulja, jer svake sedmice prodjem jedanput ili dvaput
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Dole25
Pješak
Offline
Posts: 1
|
|
« Reply #25 on: November 25, 2012, 14:49:21 » |
|
molim nekoga da mi kaze kako se zove onaj dio sto se nakaci na straznji dio autobusa, a sluzi za prtljagu. ako moze i naziv na engleskom. hvala
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #26 on: November 25, 2012, 15:40:45 » |
|
Kofer.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
MART
Kondukter
Offline
Posts: 519
KÄSSBOHRER SETRA
|
|
« Reply #27 on: November 25, 2012, 16:32:06 » |
|
molim nekoga da mi kaze kako se zove onaj dio sto se nakaci na straznji dio autobusa, a sluzi za prtljagu. ako moze i naziv na engleskom. hvala
SKIBOX
|
|
|
Logged
|
SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #29 on: November 26, 2012, 16:41:31 » |
|
molim nekoga da mi kaze kako se zove onaj dio sto se nakaci na straznji dio autobusa, a sluzi za prtljagu. ako moze i naziv na engleskom. hvala
SKIBOX To bi on trebao biti, ali na zalost tu se tovari jako mnogo a ne samo skije
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|