U DT/CT se spremaju neke promjene, o tome ne mogu govoriti, ali i to je irelevantno za ovu temu..... Ako ćemo, kolega, Vi i ja, uspoređivati autobuse na tim linijama - jasno da je Čazmatrans NAJJAČI!!! Ne mogu to usporediti sa CT koji voze isto stalno - samo možda druge rege i druge posade vozača, ali su tipizirani i najudobniji...
Jako mi je drago vidjeti da se opet na Njemačkoj iz Slavonije pojavljuje 565 (nakon sezone) i 478... Što isti vozi Beograd za 6 putnika tamo i 6 nazad?! Ali vratite nam i da međunarodna ide petkom uvečer.... Pa dosta je više bilo 300-307-312-317-322 ....vikendom ide 353 za Kneževo i brza jer Kneževo ne može pokupiti putnike, jer ako ih dolje u "separe" skupi, autobus lupa, trese da je to za poludit.... putnici to ne mogu shvatiti jer im to tako ne možeš reći, oni odmah kažu vozači pokupili neku trebu pa....
Brza je prije išla kako bi sutradan iz Osijeka kupila putnike ili za Dortmund ili za Berlin ako je o toj kooperaciji riječ... i to je bilo čisto ok... Ne znam kome je to smetalo.... Odvezem Zagreb - direkt Đakovo - Osijek... dođem u 19:45h (najkasnije) spavam idem u 13:15h za Njemačku dovezem do ZG do 18:15h , preuzme druga dvočlana posada i idemo dalje... Povratak opet uzmem ja ili se nešto iskombinira.... Ako je Podravinom, petak vozi opet MJ, svejedno svi spavaju u Mursi , rade prazne kilometre bzvz, ali 60-70 ni vamo ni tamo, kooperant može to preuzeti i presjedamo u Osijeku...... Svejedno ove iz ŽU vidim kak prohuljaju kroz VK, a nemaju niš' od toga....
Nek Marinović oda priznanje onom tko je to osmislio....
subotom ide gbr.351, novi vozač, ne zna ni sam ni odakle je ni kud ide.... ne daj Bože nešto pitati.... vratite Milixxxxxx, ako je još sposoban za radit.... Dobro, nikad nije ni bio, ali barem je kralj....
Sam si napisao u jednom postu - ide za Županju (linija je za Gunju, vjerojatno se radi presjedanje?)... Zašto je toliki problem i recimo staviti 314 na Osijek za stotinjak kofera, a 422 ili 423 na vojsku za par ruksaka?! Euro motor?! Uostalom, vikendom se vojska više-manje ne vozi nikuda!
Nažalost, došli smo u jedno vrijeme gdje vidim da, barem u Hrvatskoj, pravo glasa nemaju vodeći ljudi (one osobe, nesposobne i nekvalificirane, koje su tako nekako postavljene na pozicije kako je kome bilo zgodno, a ne zbog firme i napretka) samo vozači diktiraju i određuju tko će kuda i tko će bolje podmazati odgovarajuću osobu da ga stavi tamo gdje on hoće.... Isto je tako i u :
Čazmatransu
Autotransu
APP Požega
Promet Makarska
Polet Vinkovci
Croatia bus
Panturist - Veolia Osijek (nažalost njih najbolje poznajem i zato iz iskustva kažem...)
itd...
tu svagdje vlada određena "garnitura" vozača, a ne prometnici, direktori ili Uprava.... kad se to riješi, onda si na čistom!