Troler
|
|
« Reply #195 on: April 19, 2012, 09:15:42 » |
|
Ja mislim da 21Tr nece zadugo izaci da vozi jednostavno nema izgleda za njih,fali im puno i nisu prioritet,uvijek su po strani. Za Naw,i one su se osule,ne znam da bi nesto moglo proraditi u skorije vrijeme.Ali ne mora znaciti...mozda proradi jedan komad,mozda dva...Ali odjednom ovi sto stoje tesko.Ovo se nije smjelo desiti jer su u dobrom stanju i mnogo bi rasteretili zglobovi,ako podje aBd ovo renoviranje pruge, sada sta vozi puno ce trpiti i bojim se da ce doci do vecih kvarova i kraja za neka vozila.
Šteta, onaj 4147 skoro da nije ni radio, možda mjesec-dva.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #196 on: April 26, 2012, 00:43:01 » |
|
Jednom od Bečkih tramvaja koji nikad nisu vozili (4424) poskidana sva stakla i vjerovatno je spreman za sječenje. Mislim da je on prvobitno trebao biti 713
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #197 on: April 26, 2012, 09:31:35 » |
|
Jednom od Bečkih tramvaja koji nikad nisu vozili (4424) poskidana sva stakla i vjerovatno je spreman za sječenje. Mislim da je on prvobitno trebao biti 713
Ma treba sasjeć sve što je za otpada osim ako se ne može šta iskoristit rezervnih dijelova i kraj priče. Koa npr 301,nevozne bečke,nevozne holande,lohnere c1,češke koji neće ići u modernizaciju i slično, naravno opet kažem ako se nešto može iskoristit neka stoje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #198 on: April 26, 2012, 11:06:42 » |
|
Jednom od Bečkih tramvaja koji nikad nisu vozili (4424) poskidana sva stakla i vjerovatno je spreman za sječenje. Mislim da je on prvobitno trebao biti 713
Ma treba sasjeć sve što je za otpada osim ako se ne može šta iskoristit rezervnih dijelova i kraj priče. Koa npr 301,nevozne bečke,nevozne holande,lohnere c1,češke koji neće ići u modernizaciju i slično, naravno opet kažem ako se nešto može iskoristit neka stoje. Kakve bolan Lohnere C1? onaj jedan je sačuvan za muzeja i eventualno da se nekad u budućnosti osposobi za posebne prilike poput godišnjice firme. Mislim da je većina Holanda je u voznom stanju i čekaju bolja vremena. Što se tiče "čeha" neznam ima li se tu šta sjeći. Neznam šta je sa 275, jesu li mu povadili ispravne dijelove, i jeli predviđen za rashod. Njemu je stradao zglob i postolja prilikom iskakanja iz šina. Što se tiče Bečkih tramvaja tipa E, oni su stari 50 godina, i logično je da sjeku one koji nisu u voznom stanju.
|
|
« Last Edit: April 26, 2012, 11:09:41 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #199 on: April 26, 2012, 11:17:16 » |
|
Jednom od Bečkih tramvaja koji nikad nisu vozili (4424) poskidana sva stakla i vjerovatno je spreman za sječenje. Mislim da je on prvobitno trebao biti 713
Ma treba sasjeć sve što je za otpada osim ako se ne može šta iskoristit rezervnih dijelova i kraj priče. Koa npr 301,nevozne bečke,nevozne holande,lohnere c1,češke koji neće ići u modernizaciju i slično, naravno opet kažem ako se nešto može iskoristit neka stoje. Kakve bolan Lohnere C1? onaj jedan je sačuvan za muzeja i eventualno da se nekad u budućnosti osposobi za posebne prilike poput godišnjice firme. Mislim da je većina Holanda je u voznom stanju i čekaju bolja vremena. Što se tiče "čeha" neznam ima li se tu šta sjeći. Neznam šta je sa 275, jesu li mu povadili ispravne dijelove, i jeli predviđen za rashod. Njemu je stradao zglob i postolja prilikom iskakanja iz šina. Što se tiče Bečkih tramvaja tipa E, oni su stari 50 godina, i logično je da sjeku one koji nisu u voznom stanju. Na tog jednog c1 sam i mislio bolan..... ako je neispravan i ako se ništa ne može od njega -> pod nož. Ima i Holanda koji su nevozni, pričali smo o tome na drugom forumu... Ima i 301 i 128 i 283 i sve to treba sasjeć ako se neće pravit, a kako stoje stvari nema od toga ništa. Bazirati se na Satra program i nastaviti modernizaciju, ponajviše u ogranku satra3.
|
|
« Last Edit: April 26, 2012, 11:20:30 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #200 on: April 26, 2012, 12:20:37 » |
|
Zbog ljudi takvog razmišljanja isječeni su unikatni trolejbusi ŠEAL 100, isječene su trole Škoda i Sanos S200 i unikatni S115, koje su tu od početka a trebalo je po jedan sačuvati. Vjerovatno će biti isječen, opet unikatni Mercedes O405T.
Sreća pa sa tramvajskim sektorom nije takav slučaj pa Sarajevo posjeduje sve tipove tramvaja normalnog kolosjeka. Kad su sjekli C1+c1 tramvaje nisu bez veze ostavili 407+4007, a i 128 treba ostaviti, ne jede hljeba. Nekad kad budu rashodovali K2 tramvaje ili ih slali na modernizaciju mogu iskoristiti dijelove da remontuju 128. Ako se isjeku ta 2 tramvaja i prikolicu izgubiće se mnogo više nego što će dobiti.
U civilizovanom svijetu se uvijek po jedan primjerak nekog tipa trolejbusa ili tramvaja sačuva.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #202 on: April 26, 2012, 21:20:34 » |
|
Zbog ljudi takvog razmišljanja isječeni su unikatni trolejbusi ŠEAL 100, isječene su trole Škoda i Sanos S200 i unikatni S115, koje su tu od početka a trebalo je po jedan sačuvati. Vjerovatno će biti isječen, opet unikatni Mercedes O405T.
Sreća pa sa tramvajskim sektorom nije takav slučaj pa Sarajevo posjeduje sve tipove tramvaja normalnog kolosjeka. Kad su sjekli C1+c1 tramvaje nisu bez veze ostavili 407+4007, a i 128 treba ostaviti, ne jede hljeba. Nekad kad budu rashodovali K2 tramvaje ili ih slali na modernizaciju mogu iskoristiti dijelove da remontuju 128. Ako se isjeku ta 2 tramvaja i prikolicu izgubiće se mnogo više nego što će dobiti.
U civilizovanom svijetu se uvijek po jedan primjerak nekog tipa trolejbusa ili tramvaja sačuva.
Sa višemilionskim gubitkom ne treba razmišljati o nekom muzeju nego o tome kako pokriti gubitke. Ne možeš pozlaćivati kašike i viljuške ako nemaš šta sa njima jesti, nadam se da si/ste shvatili. A to da li smo mi civiliziran svijet ili ne to je nekome drugom da odluči, a šeali, škode neka je sve to sasječeno jer samo skuplja hrđu i raspada lagano i bez veze zauzima prostor, da smo mi Njemačka ili Francuska to bi bilo drugačije.....
|
|
« Last Edit: April 26, 2012, 21:30:28 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #203 on: April 26, 2012, 21:24:53 » |
|
Pa neće tehnički muzej biti grasov muzej, nego o tome država treba voditi računa, što nažalost nije slučaj pa i postojeći muzeji propadaju. To što se neće praviti tehnički muzeji ne treba značiti da GRAS treba isjeći T3YU i Lohnera C1 za par hiljada, samo zato što su trenutno u lošem stanju.
Ja se nadam da neće ponoviti grešku koju su učinili sa trolejbusima.
|
|
« Last Edit: April 26, 2012, 21:29:16 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #204 on: April 26, 2012, 21:31:01 » |
|
Pa neće tehnički muzej biti grasov muzej, nego o tome država treba voditi računa, što nažalost nije slučaj pa i postojeći muzeji propadaju. To što se neće praviti tehnički muzeji ne treba značiti da GRAS treba isjeći T3YU i Lohnera C1 za par hiljada, samo zato što su trenutno u lošem stanju.
Ja se nadam da neće ponoviti grešku koju su učinili sa trolejbusima.
Vidjećemo.......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #206 on: April 27, 2012, 11:29:03 » |
|
i da se sačuva ona turska O302
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #207 on: April 27, 2012, 12:48:59 » |
|
i da se sačuva ona turska O302 Jesi ti stvarno mislio da će njega sačuvati? Reko sam ja da nema ništa od toga, i bio sam u pravu jer je izrezan ubrzo nakon što ste ga poslikali. Bilo bi čudno da on bude kao neki muzejski, a taj tip je možda bio u fukciji 2 godine, a recimo sad neće biti sačuvana ni jedna Karosa iako je taj autobus obilježio jedno vrijeme i 14 godina bio prisutan na sarajevskim ulicama, za Ikaruse 267 i 434/436 da ne govorim. Ovi voze dan danas po turskoj i tamo će sigurno neki završiti u muzeju, a mi smo rezali prve trolejbuse koji su vozili gradom a "do juče" su bili tu, da ne spominjem unikatne trolejbuse! Šeal 100, Sanos 115, pa i Sanos S200 kojih nije puno proizvedeno i koji su samo u Sarajevu ostali u izvornom obliku! Drago mi je što sa tramvajima nije napravljena takva glupost.
|
|
« Last Edit: April 27, 2012, 12:56:27 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #208 on: April 30, 2012, 22:16:52 » |
|
Na rezanje ide:
10 zglobnih autobusa 23 solo autobusa 13 minibusa 6 tramvaja 3 trolejbusa
Kao i staro željezo, bakar, limovi...Ponude će biti otvorene 4. maja.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #209 on: April 30, 2012, 23:39:23 » |
|
Na rezanje ide:
10 zglobnih autobusa 23 solo autobusa 13 minibusa 6 tramvaja 3 trolejbusa
Kao i staro željezo, bakar, limovi...Ponude će biti otvorene 4. maja.
Znaju li se koja ce to biti vozila po g.b.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|