bhbus.ba
April 25, 2024, 02:39:30 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 39   Go Down
  Print  
Author Topic: JGP Beograd, Srbija  (Read 160575 times)
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #15 on: December 11, 2010, 20:04:33 »

Za par dana će se pojaviti na ulicama novi IK-218N Avancity naručeni od strane privatnog prevoznika Veolia Transport. Kako neki izvori govore, autobusi su skoro gotovi, a radi se o modelu koji je napravljen zajedno sa Bredommenarini. Zanimljivo je da Ikarbus i dalje proizvodi takve autobuse, iako ga je preuzeo VDL Bus & Coach, mada to ništa nije sigurno.

Slika iz fabrike iz Novembra

Izvor:Novosti.rs

Ovde se bolje vidi o kom modelu se radi:


Pored planirane kupovine 250 autobusa od Ikarbusa i planirane obnove voznog parka privatnih prevoznika kako bi učestvovali na tenderu za dodelu licenca sledeće godine, u Beograd na proleće treba da pristigne prvi od 30 naručenih tramvaja od španskog CAF-a.

Crtež modela

http://www.caf.net/ingles/productos/proyecto.php?cod=4&id=635&sec=desc
Logged
Aleks_BGD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 145



« Reply #16 on: December 20, 2010, 19:41:03 »

Magyar Járműtechnikai Zrt
model:MJT D02-21D

Da dodam da ovaj Madjar koristi kompletnu MAN mehaniku tako da i nije tako los kao sto izgleda.
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #17 on: January 17, 2011, 02:15:39 »

Evo malo bolje slike rusa. Autobus je 2005. godište
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #18 on: January 17, 2011, 15:21:21 »

a kako je ruzan ovaj rus, isto ko da je 85 godiste, a sto se tice ovog ikarbusa i ovog trama , predobro izgledaju ! pogotovo tramvaji, nadamo se ovdje prvim slikama tih tramvaja kada dodju ...
Logged


Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #19 on: January 22, 2011, 22:09:51 »

Taj autobus je još i malo doteran za Evropsko tržište i sa Euro3 motorom, što je i bio minimum da bi ih uvezli u Srbiju, za neke delove Rusije se i dalje proizvodi kao ovakav, što mu je original dizajn:

Ovo mu je naslednik, niskopodni

fotobus.msk.ru

Evo još jedan, ovaj put iz 2007.


Evo kako nov izgleda sa sajta proizvođača:






Inače, ovi Ikarbusi su isporučeni Veoliji Litas iz Požarevca, a ne Veoliji Luv Beograd, tako da će tamo voziti. Naše Ikarbuse su i oni kupovali, međutim prema komentarima, njima se autobus uopšte ne sviđa i tvrde ako su njihovi mnogo lepši Smiley

Naravno, morali su i šoferku da mu podele, to je po ruskim standardima
« Last Edit: January 22, 2011, 22:20:01 by Aleksandar » Logged
apmo
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 81


« Reply #20 on: January 22, 2011, 22:38:06 »

Ne znaš koji je ružniji.. Mislim da bi i ukrajinci i srbi i bjeloruslije i rusi trebali zatvoriti svoje bus fabrike jer znaju napraviti samo rugobe na cestama...
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #21 on: January 22, 2011, 23:07:52 »

Poslednji je italijanski dizajn  Roll Eyes by BredaMenariniBus  Tongue nije Srpski.


I raniji, prethodno postavljen model.


Mada mislim da je VDL Bus & Coaches ipak najgori što se dizana tiče i LiAZ ima više smisla.
« Last Edit: January 22, 2011, 23:12:04 by Aleksandar » Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #22 on: January 22, 2011, 23:24:44 »

Kada smo kod trolejbusa, kažu da su svih 83 trolejbusa stigli u Beograd. Postoje špekulacije da će ih biti 99, a isto se spominje da je deo poklon R.Belorusije glavnom gradu Srbije  Cheesy

Uskoro će početi seča starih modela, video sam predloge da se deo donira Sarajevu ili nekom drugom gradu, jer sko bude stiglo 99 iseći će i trolejbuse iz 2003.
« Last Edit: January 22, 2011, 23:26:16 by Aleksandar » Logged
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #23 on: March 03, 2011, 16:52:54 »

Lastin novi Ikarbus IK-206.
(Slike preuzete sa www.autobusi.net,by NikolaBgd)


Spolja







Unutra









Logged

Veliki fan Ikarbusa.
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #24 on: March 06, 2011, 06:29:30 »

na prvi pogled ne izgleda uopste lose ovaj novi Lastin Ikarbus, a vrijeme ce pokazati kakav je on u svakodnevnoj upotrebi ...
Logged


suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #25 on: March 06, 2011, 12:12:15 »

na prvi pogled ne izgleda uopste lose ovaj novi Lastin Ikarbus, a vrijeme ce pokazati kakav je on u svakodnevnoj upotrebi ...
Ja uvek kažem,što izdrži beogradsku gužvu,to je dobar autobus!A Ikarbusi su se dobro pokazali u Beogradu.
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #26 on: March 06, 2011, 12:16:39 »

Što se tiče beogradske N serije,ona je definitivno loša.Ne zbog Ikarbusa,već zbog politike,pošto se ona umešala u poslovanje te fabrike.Kada je Grad Beograd naručio 100 autobusa tipa IK-112N i IK-218N,bili su izbori za gradonačelnika.Požurivali su Ikarbus da u što kraćem roku napravi tih 100 autobusa.45 solo,IK-112N i 65 zglobnih IK-218N.Kada je neki kupac određivao rokove Mercedesu ili MAN-u?Nikada.
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #27 on: March 06, 2011, 12:34:21 »

Slike preuzete sa www.autobusi.net/mihajlo






Logged

Veliki fan Ikarbusa.
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #28 on: March 06, 2011, 12:37:03 »

Najviše me oduševljavaju ova modernizovana vrata u odnosu na Sarajevske. Sjedalice su kao u IK 201 Sarajevo. Uf tej sam sada vidio i klimu. to je extra
« Last Edit: March 06, 2011, 12:38:46 by man 464 » Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #29 on: March 12, 2011, 18:38:15 »

Novi Neobus


Trolejbus, Banjica
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 39   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.029 seconds with 21 queries.