Edin MAN
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 583
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #585 on: June 24, 2012, 22:48:55 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ma nema veze ... hvalaa    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #586 on: June 24, 2012, 23:17:11 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							transformers koja je prva autobuska linija (na  Dobrinji) koja je proradila poslije rata ?
  Alipašin Most-Dobrinja je radila s prekidima i izmjenama trasa od 1994. Kad je proradio tramvaj do Nedžarića polazna stanica je premještena gdje je i sad. 1994 su radili većinom zglobni i solo Ikarusi i neki kockasti zglobni, mislim da je TAM, a nisam ga viđao poslije 1994.  Krajem 1994 je proradila i komercijala, Katedrala-Dobrinja, vozio bijeli minibus Neretva iz 91. krajem 1995 je počeo raditi autobus na ovoj liniji.  1997 je proradila linija 31b Otoka-Dobrinja, prvi autobus kojeg sam vidio da vozi za Otoku je Španac-Pegaso. 1999 linija mijenja broj u 42 39 - 2001 39b - mislim 2004 Trole 103 - 1997, 107 - 2004, 108 - 2010  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							ikar353
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 904
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #587 on: June 24, 2012, 23:20:24 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							U knjigi GRAS 1992-97 godine prkosa i inata piše da je Hajro od Alipašinog polja do Vojne bolnice stizao za 6 minuta uz stanke za ukrcavanje putnika te da je u ratu uvijek vozio maksimalnom brzinom.
  pitao sam ga za taj slucaj,kaze ne sjeca se,novinari pisu svasta ali se sjeca da je ikarusa 21 vozio sinama kod koreje. ovaj tam nije mogao da se salta u drugu brzinu tako da su mu u funkciji bile prva,treca i cetvrta brzina. sjecam se da sam jednom s hajrom dosao kuci,vracao sam se s terena i kad smo dosli kod zraka kaze hajro moram ga zaletiti da izvuce trecom. inace je autobus u ratu u vecini slucajeva bio parkiran kuci.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Edin MAN
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 583
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #588 on: June 25, 2012, 00:01:43 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Troler hvala   )  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #589 on: June 27, 2012, 23:38:15 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Koje su otprilike godište Ikarusi IK-5?
  Pokušavam sastaviti vozni park kroz prošlost pa mi treba informacija. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #590 on: June 28, 2012, 00:11:46 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Od danas ću pomalo postavljati na provjeru dijelove popisa voznog parka kroz historiju.
  Zglobni autobusi nabavljeni u periodu 197x-1990
 
  G.br.   Tip         God. Nab.   God. Povl.   Reg./Prereg 400   Ikarus IK-5      197x    401   Ikarus IK-5      197x 402   Ikarus IK-5      197x 403   Ikarus IK-5      197x 404   Ikarus IK-5      197x 405   Ikarus IK-5      197x    406   Ikarus IK-5      197x 407   Ikarus IK-5      197x    408   Ikarus IK-5      197x    409   Ikarus IK-5      197x    410   Ikarus IK-5      197x    411   Ikarus IK-5      197x       412   Ikarus IK-5      197x       413   Ikarus IK-5      197x       414   Ikarus IK-5      197x    415   Ikarus IK-5      197x 416   Ikarus IK-5      197x 417   Ikarus IK-5      197x 418   Ikarus IK-5      197x 419   Ikarus IK-5      197x 420   Ikarus IK-5      197x    421   Ikarus IK-5      197x    422   Ikarus IK-5      197x 423   Ikarus IK-5      197x    424   Ikarus IK-5      197x    425   Ikarus IK-5      197x    426   Ikarus IK-5      197x    427   Ikarus IK-5      197x      1992 428   Ikarus IK-5      197x       429   Ikarus IK-5      197x 430   Ikarus IK-5      197x    431   Ikarus IK-160      1982      1992 ? 432   Ikarus IK-161B      1990      1992 ? 433   Ikarus IK-161B      1990      1992 ?       434   Ikarus IK-161B      1990      2005 435   Ikarus IK-161B      1990      1992 ? 436   Ikarus IK-161B      1990      2005/06      ?/385-K-102 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: June 28, 2012, 00:16:59 by Troler »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							ikar353
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 904
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #591 on: June 28, 2012, 11:43:47 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							vidjecu sa starim pa ti javim 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							ikar353
							
								Kondukter 
								  
								  Offline
								Posts: 904
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #592 on: June 28, 2012, 13:08:15 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							troler ovako bi trebale stvari da stoje,ovi zglobni ikarusi ik-5 dolazili su u razmaku od 1975 pa do 1981 a poslije dolaze prvi ikarusi 108. vozni park sa zglobovima je bio u to vrijeme dobro dobar a pokazuje nam to da je od 1982 pa do 1990 godine stigao samo jedan zglob i to 431. kad su poceli stizati gb 432-436 ovi ik-5 su isli u rashod,ja se sjecam ko najboljih 427 i 429. poslije olimpijade farbali su ih u crvenu boju a i ik-4 su takodje farbali u crvenu. sjecam se da su se vozali i ik-4 mozda negdje do 1987 najdalje i ti vecinom su vozali djake-skolski prevoz. prije rata nije bila ovolika potreba za zglobove jer su vecinom pokrivali rakovicu,hadzice,grlicu,kasindo,rajlovac a 427 je radio na domu dvokratni red voznje. to je sad sto ti mogu pomoci a bice za koji dan i vise. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #593 on: June 28, 2012, 13:18:15 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Hvala puno 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #594 on: June 28, 2012, 18:43:44 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Da provjerimo i zglobove koji su došli od 1995 do 2005
 
  g.b.  Tip                                              God.nab   God.povl.   Registracije i preregistracije 437  Sanos S200 Prigradski                   1995        2004         957-M-765 438  Graf & Stift GU280 M18                  1996        2003         915-A-711 439  Graf & Stift GU280 M18                  1996        2003         SA-3163-GA , 957-M-774 440  MAN SG220 Avtomontaža               1996        2003 441  MAN SG220 Avtomontaža               1996        2003         284-M-007 442  MAN SG220 Avtomontaža               1996        2003         102-J-690 443  Ikarus 280.02                              1996        2003 444  Ikarus 280.02                              1996        1997/98 445  Ikarus 280.02                              1996        2003 446  Ikarus 280.02                              1996        2003 447  Ikarus 280.02                              1996        2003 448  Ikarus 280.03 (dvoja vrata)           1996        2003         ? , 570-A-052 449  Ikarus 280.02                              1996        2003 450  Ikarus 280.02                              1996        2003 451  Ikarus 280.02                              1996        2003 452  Ikarus 280.02                              1996        2003 453  Ikarus 280.02                              1996        2003 454  Ikarus 280.02                              1996        2003 455  Ikarus 280.02                              1996        2003 456  Ikarus 280.02                              1996        2003 457  Ikarus 280.02                              1996        2003 458  Sanos S200                                 1996/97   2006/07    675-J-960 460  MAN SG312                                  1998        --->         202-A-339 , T50-O-836 461  MAN SG312                                  1998        --->         K20-E-024 462  MAN SG312                                  1998        2010       786-J-500, 118-T-955, 624-J-160 463  MAN SG312                                  1998        --->         820-M-799 , A40-J-258 464  MAN SG312                                  1998        --->         693-A-600, 077-K-794, A71-M-944 465  MAN SG312                                  1998        --->         786-J-501, J37-O-609 466  MAN SG312                                  1998        2008 467  MAN SG312                                  1998        --->         925-A-682, T82-O-623 468  MAN SG312                                  1998        200x 469  MAN SG312                                  1998        --->         162-J-377, T82-O-614 470  MAN SG240H                                1999        2007 471  MAN SG240H                                1999        ?             218-K-084 472  MAN SG240H                                1999        2007 473  MAN SG240H                                1999        2003 474  MAN SG240H                                1999        2005 475  MAN SG240H                                1999        2006        064-J-828 476  MAN SG240H                                1999        ? 477  MAN SG240H                                1999        2005        467-A-747 478  MAN SG240H                                1999        ?              467-A-745 479  MAN SG240H                                1999        ?              573-E-560 480  MAN SG240H                                1999        2007 481  MAN SG242H                                2000        2004? 482  MAN SG242H                                2000        2005 483  TAM 260A 180M                            2001       2004? 484  TAM 272A 180M                            2002       2009 485  TAM 272A 180M                            2002       2008 486  MAN SG220 Avtomontaža               2002       2006/07     858-T-985 487  Mercedes O405GTD                       2002        2007         315-T-989 488  Mercedes O405GTD                       2002 (04)  2007/08    386-J-022 489  Mercedes O405GTD                       2002 (04)  2004 490  Mercedes O405GTD                       2002 (04)  2009         163-K-441 491  Mercedes O405GTD                       2003 (04)  2011         276-J-610, K67-E-795 492  Mercedes O405GTD                       2003 (04)  2011         699-J-277, K67-E-790  493  Mercedes O405GTD                       2003 (04)  2010         348-J-894, 269-M-880 494  Renault PR180                             2004         ?               386-J-043 495  Renault PR180                             2004         2009         386-J-044 496  Renault PR180                             2004         2008         386-J-045 497  Renault PR180                             2004         ? 498  Renault PR180                             2004         ? 499  Mercedes O405G                          2005         ---->         642-M-150, 557-K-001, A71-M-941
  Renumeracije 1996/97 437 ex 2xxx (mislim da je 2001) 438 ex 2010 439 ex 2011 Vozila 440, 441, i 442 su također imala brojeve 2xxx
  Renumeracije duobusa Mercedes O405GTD 2004 godine 487 ex 4118 488 ex 4119 489 ex 4120 490 ex 4121  491 ex 4122 492 ex 4123 493 ex 4124
  Svaka ispravka i dopuna je dobrodošla
  Što se tiče zglobnih od 2005 kreće nova serija od 400 pa na dalje, manje više znam kad su došli, kad su neki rashodovani tako da njih neću stavljati na provjeru.
  Ukratko: 400-404 Ikarbus IK-201 405-408 MAN Lion's Classic SG313 409-419 Ikarbus IK-206 420        Renault PR180 421-423  Neoplan N4021NF 424-427  Ikarbus IK-206 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: June 28, 2012, 18:59:55 by Troler »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #595 on: June 30, 2012, 14:07:54 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Vjerovatno nikad nije stiglo toliko autobusa kao 1996, većinom doniranih a nešto i kupljenih. Znam da su Pegaso, Mercedes O302 i Grafovi plinci povučeni kad su došli Japanci pa sam za njih sve stavio da su povučeni 1998 jer neznam jeli neki od njih ranije rashodovan 96 ili 97.
  Znači evo spisak solo autobusa nabavljenih 1996 ako sam nešto pogriješio ispravite:
  g.b.  Tip                                              God.nab   God.povl.   600  Karosa B731                                1996        2009 601  Karosa B731                                1996        2009 602  Karosa B731                                1996        2009 603  Karosa B731                                1996        ? 604  Karosa B731                                1996        ?                605  Karosa B731                                1996        ?  606  Karosa B731                                1996        ?  607  Karosa B731                                1996        ?  608  Karosa B731                                1996        2009 609  Karosa B731                                1996        ?  610  Karosa B731                                1996        2010 611  Karosa B731                                1996        2011 612  Karosa B731                                1996        ?  613  Karosa B731                                1996        1997/98 614  Karosa B731                                1996        ?  615  Karosa B731                                1996        2009 616  Karosa B731                                1996        ?  617  Karosa B731                                1996        ?  618  Karosa B731                                1996        ?  619  Karosa B731                                1996        ?  620  Karosa B731                                1996        2011 621  Pegaso 6083                                1996        1998 622  Pegaso 6083                                1996        1998 623  Pegaso 6083                                1996        1998 624  Pegaso 6083                                1996        1998 625  Pegaso 6083                                1996        1998 626  Pegaso 6083                                1996        1998 627  Pegaso 6083                                1996        1998 628  Pegaso 6083                                1996        1998 629  Pegaso 6083                                1996        1998 630  Pegaso 6083                                1996        1998 631  Pegaso 6083                                1996        1998 632  Pegaso 6083                                1996        1998 633  Pegaso 6083                                1996        1998 634  Pegaso 6083                                1996        1998 635  Pegaso 6083                                1996        1998 636  Pegaso 6083                                1996        1998 637  Pegaso 6083                                1996        1998 638  Pegaso 6083                                1996        1998 639  Pegaso 6083                                1996        1998 640  Pegaso 6083                                1996        1998 641  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           642  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           643  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           644  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           645  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           646  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           647  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           648  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           649  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           650  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           651  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           652  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           653  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           654  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           655  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           656  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           657  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           658  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           659  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           660  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           661  Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG  1996        1998           662  Graf & Stift LU200 M11                  1996        2004 663  MAN SL200                                   1996        2003 664  MAN SL200                                   1996        2002 665  Heuliez O305                                1996        ? 666  Heuliez O305                                1996        ? 667  Heuliez O305                                1996        2006/07 668  Graf & Stift UH240 M12                  1996        ---> 669  Graf & Stift UH240 M10 (obuka)      1996        ---> 670  Graf & Stift UH240 M12                  1996        2009 671  Graf & Stift UH240 M12                  1996        2010 672  Graf & Stift UH240 M12                  1996        ? 673  Graf & Stift UH240 M12                  1996        ---> 674  Graf & Stift UH240 M12                  1996        2009 675  Graf & Stift UH240 M12 (gradski)    1996        2005 680  Mercedes-Otomarsan O302            1996        1998 681  Mercedes-Otomarsan O302            1996        1998 682  Mercedes-Otomarsan O302            1996        1998 683  Mercedes-Otomarsan O302            1996        1998 684  Mercedes-Otomarsan O302            1996        1998 685  Mercedes-Otomarsan O302            1996        1998 686  Mercedes-Otomarsan O302            1996        1998 687  Mercedes-Otomarsan O302            1996        1998 688  Mercedes-Otomarsan O302 (obuka) 1996       ? 669  Mercedes-Otomarsan O302            1996        1998 690  Mercedes O305 VBK                      1996        2009 691  Mercedes O305 VBK-50                 1996        2005 692  Mercedes O305 VBK-50                 1996        ? 693  Mercedes O305 VBK-50                 1996        2007 694  Mercedes O305 VBK-50                 1996        2003/04 695  Mercedes O305 VBK-50                 1996        ? 696  Mercedes O305 VBK-50                 1996        ? 697  Mercedes O305 VBK-50                 1996        ? 698  Mercedes O305 ARNA                    1996        ? ---   Mercedes O305 ARNA                    1996        Za dijelove 699  Scania ?                                       1996        ? 20xx Van Hool A120                             1996        1996/97 ---    Van Hool A120                             1996        Za dijelove ---    Van Hool A120                             1996        Za dijelove
  RENUMERACIJE: Dio autobusa koji su nabavljeni u prvoj polovini 1996 nakratko su nosili garažne brojeve 2xxx, do kraja 1996 su renumerisani
  669 ex 2009... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							sarajlija211
							
								Putnik 
								 
								  Offline
								Posts: 266
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #596 on: July 03, 2012, 14:36:46 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Dobra ti je to ideja. Svećano neko pravi spisak vozila koje je GRAS imao od 1996 pa na dalje. Nisam ni znao da je gras imao dvije Mercedes ARNE. Arna 698 ti je radila do 2007 ja mislim. Čak nisam ni znao da je GRAS ima Van Hool-a. Dupli Graff & Steyr je imao broj 2xxx ne sjećam se koji broj ali znam da je imao 2 na početku broja. Ovo što piše pored nekih autobusa Za dijelove da li još sjede u garaži ili su ih isijekli? Većina ovih Mercedesa O305 VBK-50 su radili do 2004 neki do 2005 osim 693. I ovo ne mogu vjerovati kako su neki radili 2 godine kao ovi Pegasi i Steyr-i na plinski pogon. Sviđa mi se kako si ovo smislio.    
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #597 on: July 03, 2012, 15:55:49 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ti Pegasi su došli krajem 1996 i vozili su možda do proljeća 98. Znači radili su oko godinu i po dana.
  Dosta tih autobusa je postalo višak kad su došla Japanska donacija od 60 autobusa. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: July 03, 2012, 15:59:20 by Troler »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							sarajlija211
							
								Putnik 
								 
								  Offline
								Posts: 266
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #598 on: July 03, 2012, 16:20:13 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ih tada je višak bio a sada jako malo autobusa imaju.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							transformers
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #599 on: July 03, 2012, 17:51:41 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Pegasso autobusi su bili uski i nisu bili za Sarajevskih gužvi uz to veoma nejaki, imali su neke čudne mjenjače kao poluautomatske u glavnom morali su postati višak jer su u to vrijeme bili daleko najslabija vozila u GRASu. Bolji su bili i Karose, i ono MANova polovnih i Steyra a da ne govorimo o novim MANovima. Znači Pegasso autobusi su mogi u Sarajevu raditi jedino kao "nužno zlo" tj kada nema boljih... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	 |