bhbus.ba
November 14, 2024, 19:26:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 304884 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #180 on: June 23, 2011, 19:46:43 »

Man Lions Coach
Quote
Jel se ovo meni čini ili na ovom 850 ne radi zadnje krilo na zadnjim vratima Shocked . Još nešto jel ovo radni dan Shocked .Ako je radni dan nebi bio u koži tim ljudima koji će se voziti osim ako nije treća smjena. Na ovom 850 su radila komplet prva vrata i lijevo i desno krilo a vidim da je sad vjerovatno izvršeno popularno zaglavljivanje drvetom ili flašom. Kako možeš biti smotan toliko da ne znaš da namjestiš displey, ja stvarno "čestitam" gospodinu koji vozi na tome da ne zna ukucati opciju na displeyu nova tronic. Ja koliko znam na 850 nema nikakva drugao pcija osim 31e instalirana.

što se tiče vrata u pravu si ali što se tiče displeja nisi u pravu. Displej na 850 je ugrađivan naknadno , znači nije ugrađen fabrički. Eh s obzirom da su to radili "stručnjaci" iz GRasa  "struju" su uzeli sa radio stanice koja takođe nije ugrađena fabrički. Eh sad kad uključiš displej ugasi se stanica i obrnuto. Kako je radio veza potrebnija nego displej u glavnom se vozi sa "tablom". Da zlo bude vece kad su instalirali oznake linija na displeyu instalirali su samo linije koje ovaj autobus ne radi i koje vjerovatno jos dugo dugo nece ne raditi kao npr Ilidza Hadzići, Ilidza Tarčin , Ilidza Butmir, Sutjeska Vogošća i sl.....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #181 on: June 23, 2011, 20:37:42 »

Kako to? Pa ranije dok je radio na 31e  uvijek mu je displej radio. Čudno mi je da su mu instalirane i te linije koje neradi a nisu mu ubačene linije 14,16,16b,17,17b. a Linija 31e mu se može prikazivati na dva načina. (Pored onog češćeg ima i način kao na Ikarbusu 427 gdje se izmjenjuju Vijećnica i Dobrinja)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #182 on: June 23, 2011, 20:54:56 »

To je original displey gdje je pisalo i vijećnica i dobrinja, a to kao na 427 je novi ugrađeni displey nova tronic.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #183 on: June 23, 2011, 21:43:15 »

Danas naletim na 511.Baš je baxuzna ova SATRA,vozač se peglao ravno 10 minuta na Otoci,od spuštanja pantografa pa nadalje i nikako nije htjela da krene.Jedva se je odvezao sa putnicima do remize jedno 5km/h....
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #184 on: June 23, 2011, 21:54:49 »

To je original displey gdje je pisalo i vijećnica i dobrinja, a to kao na 427 je novi ugrađeni displey nova tronic.

Mislim da je to jedan te isti displej.
Ti displeji su ugrađeni početkom 2008.  Nema tu nikakvog original displeja.

Prvih nekoliko mjeseci 850 je radio bez displeja.

slika: e-kapija
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #185 on: June 24, 2011, 09:52:21 »

Nakon ove slike je misim da bilo ovako. Majstori su ukinuli ove papire pa stavili displey koji je bio zaleđen na 31E Vijećnica-Dobrinja, a zatim kada su došli ikari neko je skontao da se može dati ta opcija kao na 427 da se mijenja polazište konstantno. Inače kad isključe displey svi se oni pixeli "zbrčkaju" Pola ostane žuto, pola crno. Ali sto je veoma interesantno sve se kroz neko vrijeme iščisti, bio sam svjedok na liniji 14.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #186 on: June 24, 2011, 20:26:34 »

u glavnom na 850 displey nije kao na ostalih MAN-ovima, znači ugrađen je naknadno a sve te linije se instaliraju za maksimalno pola sata, ne znam da li treba i toliko ali eto....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #187 on: June 30, 2011, 11:31:08 »

412 je dobio češanje slično onom na 409. Vidio sam ga jučer na ilidži i nije mi se svidjelo nikako pošto je 412 u prilično dobrom stanju bio vani, a i unutra nije nešto posebno bio išaran jer je jedno vrijeme radio na komercijali. Dobro na 409 je mnogo veće oštećenje ali i na 412 otpala su poziciona svjetla ( ono po dnu autobusa, čitavom dužinom ko mačije oči - ovo pišem da ne bi došlo do zabune).

833 - kvar na Željezničkoj stanici - Curenje ulja ili već čega ( malo je reć curenje - teče crna rijeka iz poklopca nazad )
418- kvar ali ne znam koji odfurao je u garažu oko 10:00 prazan sa komercijale,a kao zamjena pogađate došao jeeee??. Pa naravno, ljepotan 853. Međutim pri povratku kući vidim 418 pun ljudi ode na Vijećnicu i Dragulj se lagano kotrlja iza sa natpisom na displeyu 16B Dom armije - Koševsko brdo
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #188 on: July 09, 2011, 17:17:18 »

416 se pregrijao pa je otišao u garažu a mjesto njega je došao 852 ( ima nekakav čudan dodatak na rešetki od hladnjaka )
826 se pregrijao pa je vozač zamjenio za 400
807 se pregrijao pa je zamjena bila 810
464 ne može da radi na temperaturi većoj od 30 stepeni pa je sad stalna zamjena 465
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #189 on: July 09, 2011, 18:14:59 »

416 se pregrijao pa je otišao u garažu a mjesto njega je došao 852 ( ima nekakav čudan dodatak na rešetki od hladnjaka )
826 se pregrijao pa je vozač zamjenio za 400
807 se pregrijao pa je zamjena bila 810
464 ne može da radi na temperaturi većoj od 30 stepeni pa je sad stalna zamjena 465

416 se pregrijao pa je otišao u garažu a mjesto njega je došao 852 ( ima nekakav čudan dodatak na rešetki od hladnjaka )
826 se pregrijao pa je vozač zamjenio za 400
807 se pregrijao pa je zamjena bila 810
464 ne može da radi na temperaturi većoj od 30 stepeni pa je sad stalna zamjena 465



svaki dan se obistinjuje ono što sam rekao. Sve više i više vozila "otpada". Čak i novi Ikarbusi se pregrijavaju. Tu ima više razloga. Jedan od razloga je što imaju jake motore a pojedinci ih ne štede. Čitao sam skoro komentar "427 ide uz kobilju glavu 60 km/h....i to pun". Pa mora li ići toliko??? Logično je da ce se na toj brzini sa tolikim opterecenjem pregrijavati. Što se tiče 416 tu je problem "kreni stani" i tu se vozilo najviše pregrijava. Za ove ostale mi nije nikakvo čudo...
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #190 on: July 10, 2011, 16:30:57 »

Danas oko 13:00 na Jezeru trolejbus 4126 ostao u kvaru, i prije par minuta sam vidio kroz Alipašinu ulicu kako ga šlepaju... Tako da nije otklonjen kvar ...

http://img641.imageshack.us/img641/9636/img3653p.jpg
o tome je riječ...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #191 on: July 11, 2011, 13:14:30 »

Danas oko 13:00 na Jezeru trolejbus 4126 ostao u kvaru, i prije par minuta sam vidio kroz Alipašinu ulicu kako ga šlepaju... Tako da nije otklonjen kvar ...

http://img641.imageshack.us/img641/9636/img3653p.jpg
o tome je riječ...

Popravljen je.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #192 on: July 12, 2011, 13:09:57 »

Danas je na nekom od vozila na komercijali pukla guma?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #193 on: July 12, 2011, 19:44:08 »

Oko 17:20 trola 4158 ostala u kvaru na Dobrinji. Nadam se da nije ništa ozbiljno i da će već sutra na liniju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #194 on: July 12, 2011, 20:14:11 »

Oko 17:20 trola 4158 ostala u kvaru na Dobrinji. Nadam se da nije ništa ozbiljno i da će već sutra na liniju.

Ma kakvi sutra, evo sad vidim da su ga osposobili već za treću smjenu Cheesy
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 21 queries.