bhbus.ba
June 08, 2024, 01:39:10 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 314573 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1380 on: November 24, 2011, 18:23:15 »

Ko želi da pravi incidente moraće to učiniti pod policijskom pratnjom koja će tu biti prisutna.Bujrum vandalima.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1381 on: November 24, 2011, 20:48:01 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/67000-poskupljenje-cijena-gras-a-neopravdano-i-stetno.html

Quote
"Nakon što smo saznali da je Sarajevo najzagađeniji grad u Evropi, možemo ustvrditi i da Sarajevo ima nejneefikasniji gradski prijevoz u Evropi. Jedan od prvih prijedloga najnovijeg novog direktora GRAS-a Harisa Kadića, je da se cijena karata poveća za 25 posto. Time bi se izjednačila sa cijenom gradskog saobraćaja u Zagrebu, gdje se građani voze u novim, niskopodnim, klimatiziranim tramvajima i autobusima, vozni red je kompjuteriziran i svima dostupan i karta vrijedi za neograničen broj vožnji u jednom smjeru u tramvajima i autobusima i uspinjači u trajanju od 90 minuta", kaže se u saopćenju "Centra za zastupanje građanskih interesa" (CPI).

Fondacija CPI smatra da je prijedlog direktora GRAS-a površan i jednosmjeran. Prebacivanjem troškova neefikasnog poslovanja samo na leđa građana tj. dizanjem cijena karata i kupona, g. Kadić neće dugoročno riješiti probleme GRAS-a, nego će samo dodatno pogoršati standard i kvalitet života građana Sarajeva, ponajviše onih najugroženijih.

"Pozivamo direktora GRAS-a g. Kadića da prije nego započne razmišljati o povećanju cijena usluga preduzeća GRAS posebnu pažnju posveti podizanju efikasnosti i adekvatnosti strukture zaposlenih, usklađivanju procesa nabavki s važećim propisima o javnim nabavkama, pravilniku o potrošnji goriva, neefikasnom upravljanju zalihama i naplati potraživanja.

Od svega navedenog, najveći problem s kojim se suočava GRAS su visoki troškovi zaposlenih, uprave i administracije. Uporedna analiza operativnih troškova javnih prevoznika u 5 evropskih gradova koju je radila Fondacija CPI, pokazala je da GRAS ima daleko najviše troškove zaposlenih.

Tako npr. skopsko Javno saobraćajno preduzeće, u gradu sa 670.000 stanovnika, broji oko 1.300 zaposlenih i prometuje sa 349 vozila, dok sarajevski GRAS u kantonu sa oko 420.000 stanovnika, javni prevoz obavlja sa 358 vozila i na platnom spisku vodi oko 2.000 radnika.

Struktura operativnih troškova JKP GRAS, neupitno ukazuje na to da je ovo preduzeće neodrživo ukoliko ne smanji broj radnika i na taj način oslobodi sredstva za poboljšanje svojih usluga, ponajprije u dijelu podizanja kvalitete i bezbjednosti vozila u kojima obavlja svoju primarnu djelatnost.

Važno je napomenuti da sva preduzeća obuhvaćena analizom, iz Londona, Praga, Budimpešte i Skopja objavljuju svoje finansijske izvještaje na internetu, dok su nam u službi GRAS-a rekli da su ti podaci poslovna tajna i da možemo poslati zahtjev za podacima ali to ne znači da ćemo ih dobiti. Zato smo njihove službene podatke za ovu analizu bili primorani kupiti od AFIP-a", kaže se u saopćenju CPI-a.

Kakve su ovo nebuloze? Kojih 358 vozila? U ovom trenutku GRAS ima 180-190 vozila u voznom stanju u sva 4 vida saobraćaja.
Mislim da nema više ni 2.000 radnika, nego možda oko 1.8xx
Drugo, za primjer Skoplja je uzet JSP, a nisu uračunali brojne privatnike koji tamo voze.
Meni se čini da je jedini cilj svega ovoga članka da se na GRAS navuče još veći gnjev javnosti.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #1382 on: November 24, 2011, 20:56:27 »

Zašto je poskupljenje karata GRAS-a neopravdano
http://www.radiosarajevo.ba/novost/68402/zasto-je-poskupljenje-karata-gras-a-neopravdano
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1383 on: November 24, 2011, 21:40:44 »

I da, zaboravio sam gore napisati. Napisali su kako JSP Skoplje ima 1.300 radnika, a GRAS 2.000 pritom se zaboravlja da Skoplje nema ni tramvaj ni trolejbus, samim tim ni pogone za održavanje kontakt-mreže, elektrovučnih podstanica, tramvajskih šina...

Svi govore 500 radnika viška, a niko ne govori kojih radnika (administrativnih), i niko ne govori da možda fali efektivnih radnika. Neka me neko ispravi, ali mislim da fali vozača tramvaja, jer kad je ovima istekao ugovor, skresan je red vožnje.

Izvinjavam se ako sam možda dosadan, ali stalo mi je da se sutra imam sa čim prebaciti sa tačke A na tačku B, a jako bi mi teško palo kad bi se GRAS ugasio.

Teško mi pada i ovaj "pljuvački" odnos javnosti prema GRAS-u, a znamo šta je GRAS uradio za ovaj grad, poput besplatnog prevoza putnika u ratnom periodu.
« Last Edit: November 24, 2011, 21:46:52 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1384 on: November 24, 2011, 22:44:03 »

Nije istina da fali vozača tramvaja.To je bezvezna priča da bi se proturio nelegalan potez nekadašnjeg Direkotra Bašića koji je uposlio cca 80 ako ne i više ljudi.

Skoplje me ne zanima,neka opozicija u ovoj državi kupi metro i napravi 17 saobraćajnih traka.

Kod njih se sva teorija rješenja problema u GRAS-u svela na višak ljudi,što je potpuno pogrešno informisanje javnosti sa ciljem diskreditacije preduzeća od nekih evidentnih lobija što unutar firme što van firme.

Pošto Zakon očito nije jača strana u ovoj državi,otpustiti u jednom naletu "500 famoznika" je protivno zakonu o privrednim društvima.Postoji i edukacija ljudi i preobuka i sl.

Potrebne su neke druge stvari ovom preduzeću osim sitematizacije radnih mjesta poput obezbjeđenja koordinacije između vozila sa dispečerskim centrima,nabavljati resurse po utvrđenim planovima nabavke,redovno održavati vozila,stimulisati pravilnu uoptrebu vozila i ako treba obučiti dodatno ljude kao što se svugdje u svijetu radi,urediti način obračun amortizacije i sl. tehničke organizacije,pa unificirati vozni park,bla bla bla,sve je to kap u moru problema koji se neće sigruno riješiti sa 2-3 godine već 10 godina kontinuiranim i mukotrpnim radom pod uslovom da sve ide po planu.
Ajdin je izjavio da GRAS ima oko cca 1700 uposlenika.

Priča u medijima se u svim komunalnim djelatnostima svela na 2000 uposlenih i 500 viška.Kako da ne.

Ja jednom rekoh da novinarsko pero mora imati zakonske odgovornosti.
Ali to nije cenzura.Kako neki misle.
« Last Edit: November 24, 2011, 22:50:17 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1385 on: November 24, 2011, 23:05:09 »

Zaboravih napisati neka Centar za zastupanje građanskih interesa" (CPI) pokaže rezultate svoga rada,sem ako to nije neka firma za statističku analizu i pravljenje dijagrama medijima i neka dostave svoje platne liste.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1386 on: November 25, 2011, 15:04:33 »

Kakvo je bilo juče i kakvo je danas stanje sa gorivom?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #1387 on: November 26, 2011, 10:08:21 »

Malo zezancije Tongue .
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1388 on: November 27, 2011, 18:31:15 »

man 464 mene vidio, a Troler me i slikao, a ja njih nisam vidio, al sam zato vidio Azru... Ljudi, iduće godine se trebamo dogovoriti zajedno da budemo, barem da kafu popijemo Smiley
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1389 on: November 27, 2011, 18:38:53 »

Ja nisam nikoga vidjela.A svako je svakoga vidio.hehehehhe
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1390 on: November 27, 2011, 18:52:04 »

Ja sam tebe vidio gore gdje si i slikala, a evo vidim da smo se svi vidjeli a u biti nije niko nikog hahahaha
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1391 on: November 27, 2011, 21:09:33 »

man 464 mene vidio, a Troler me i slikao, a ja njih nisam vidio, al sam zato vidio Azru... Ljudi, iduće godine se trebamo dogovoriti zajedno da budemo, barem da kafu popijemo Smiley

A i ti si mene slikao i na skenderiji i u Vašingtoncu i u željezničkoj hahaha
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1392 on: November 28, 2011, 22:21:58 »

Već najmanje sat i po ne rade Trolejbusi za Dobrinju. Za sad neznam dali je u pitanju samo potez Dobrinja-Mojmilo ili dalje. od 21:00 su počeli raditi zamjenski autobusi.
« Last Edit: November 28, 2011, 22:29:01 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1393 on: November 28, 2011, 22:33:21 »

Već najmanje sat i po ne rade Trolejbusi za Dobrinju. Za sad neznam dali je u pitanju samo potez Dobrinja-Mojmilo ili dalje. od 21:00 su počeli raditi zamjenski autobusi.

Bojim se da su se sumnje ostvarile..... Kontaktna mreža u obliku kruga neće ići nikako...

Nadam se da nisam upravu  Angry Huh? Cry
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1394 on: November 28, 2011, 22:41:51 »

Već najmanje sat i po ne rade Trolejbusi za Dobrinju. Za sad neznam dali je u pitanju samo potez Dobrinja-Mojmilo ili dalje. od 21:00 su počeli raditi zamjenski autobusi.

Bojim se da su se sumnje ostvarile..... Kontaktna mreža u obliku kruga neće ići nikako...

Nadam se da nisam upravu  Angry Huh? Cry

Ne prdi.

4144 imao udes sa renoom kod Bosmala.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.085 seconds with 22 queries.