MAN Lions coach
|
|
« Reply #900 on: August 27, 2011, 21:40:37 » |
|
Stup-Vogošća je linija koja često ima ispuštene vožnje radi gužvi u Rajlovcu.Boga ti ne govori ono što ne znaš.I to je zadnjih 3-4 godine.Dođe jedan u špici pa ga nema bar 2 sata.Za razliku od Sutjeske-Vogošća.
Azra ja živim u Boljakovm potoku, moja linija (23 i 23a) prolazi istom rutom kojom prolazi i linija 22a. Prema tome govorim nešto što vrlo dobro znam. Svaki dan su gužve nesnosne na stupskoj petlji. Ja mislim da ti govoriš nešto što ne znaš. Ove sedmice u ponedjeljak na liniji 22a su bili 815 i 828 što znači da to i nije tako loše kao što se želi predstaviti. Osim toga imaju alternativu liniju 21, 21a, i 22 Lin 21 u špicu prometuje svakih 12 minuta što je veliki luksuz za gras u ovoj situaciji. Znam da su velike gužve, znao sam ga i ja čekati po 40 min do 60 min ali kad linija 31 ili linija 39 ne radi onda je to tako čisto normalno, ne može to tako. Vogošćani se voze svakih 12 minuta a lin 31 se ne održava.Neka ti znaš a neka ja ne znam kada se "pođonim" linijom Stup-Vogošća ako mi ode kombi.I to zadnje 3-4 godine kad idem na vikendicu.Još manje mi trebaju tvoji doživljaji i iskustva pored mojih ličnih. A neću previše pominjati nedjelju i onaj užasni primitivizam sa tonama otpada i ljudi po cesti od Stupa pa nadalje u vidu "pijace"
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #901 on: August 27, 2011, 21:47:25 » |
|
ma sve je to maslo konduktera Kerle. Kakva briga za Vogošćane kakvi bakrači?? Zasto bas se to potencira sada kada je situacija u GRASu veoma teska? Zar i ranije nisu imali (ako imaju i danas) istih problema ali nije bilo slicnih zahtjeva? Evidentno je da SDA stranka ide na to da razvali GRAS kako bi posao dodjelila privatnoj firmi CTS koja je pod njihovom kontrolom što se više čak i ne pokušava prikriti.
To transformers ! Slažem se sa tobom u potpunosti Ja lično nisam član nijedne partije niti ikoga favoriziram.Ja ne znam d aje iko normalan se uhvatio rješavanje problema bilo gdje u ovoj državi. Tako isto Načelnik Starog Grada je osuo paljbu o GRAS-u kada se prala priča o minibusima upravo zato jer je kadar SDA. Upravo je već pomenutra stranka i omogućila prodaju CTS i privatizaciju za maLku. I ako bi ja išta volila,da barem jednom pročitam u medijima nešto na temu gradskog saobraćaja, a da neko ne pomene nečije kadrove, stranke, poslanike, i ofe i one...mislim da to neću doživjeti.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #902 on: August 27, 2011, 23:38:25 » |
|
Hajmo malo prekinuti sa nacionalnim istupima i stavovima pojedinih Stranaka OVO NIJE FORUM ZA TAKVE STVARI OVDJE SMO RADI AUTOBUSA
de ti malo se*i jer nisi odavno to radio. Ne radi se o nacionalnim istupima(pčigledno ne znaš šta to znači kad već ovo smatraš nacionalnim istupom), nego se radi o činjenicama uteneljenim na veoma logičnim dokazima. Ne treba biti mnogo pametan da skontaš ove stvari.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #903 on: August 28, 2011, 01:00:32 » |
|
Ovako bi izgledao produžetak linije 22a za Dobrinju. Produžena vožnja bi trajala nekih 8-10 minuta duže (u jednom pravcu, van špice), sa stajanjem na stajalištima u prosjeku 30s i uračunatim zaustavljanjima na semaforima. Međutim treba uzeti u obzir i špicu kada treba nekoliko minuta da se pređe petlja. Pošto rade dva vozila interval bi bio oko 45 minuta van špice (umjesto sadašnjih 35). U slučaju da Dobrinja bude samo produžetak linije Stup-Vogošća (primjer linije 20b, 26, 27, itd...) jedno bi vozilo moglo raditi do Stupa, a drugo do Dobrinje, u tom slučaju bi na glavnom pravcu, van špice mogao biti interval od 40 minuta, dok bi na sekundarnom potezu Stup-Dobrinja interval u prvo vrijeme bio 90 minuta. Kada brojno stanje autobusa to bude dozvoljavalo, onda bi se moglo ubaciti i treće vozilo. U tom slučaju sva tri vozila bi išla do Dobrinje, sa intervalom od 30-35 minuta. Mislim da bi GRAS trebao ozbiljno razmisliti o ovome jer je na njih adresiran taj dopis. Jedino što me brine je što neznam kakva je procedura za produžavanje postojeće linije sa sadašnja 2 RV-a, i dali to podrazumjeva javni poziv, ali mislim da je tu ipak GRAS u Prednosti nad Centrotransum zbog tarifnog sistema. Mislim da je Kerla kontao da zatraže potpuno novu liniju Vogošća-Dobrinja, računajući da GRAS nema kapaciteta ni za postojeće a kamoli za nove linije, tako da bi se njegova firma mogla tu ubaciti. Mislim da nije računao na ove opcije koje sam ja gore iznio, a nadam se da će neko od nadležnih iz GRAS-a pročitati ovo što pišem i da će razmisliti o ovome. Meni kao stanovniku Dobrinje bi odgovaralo da se spojim sa Vogošćom ili Rajlovcem, a Kerli bi bio izbijen još jedan argument protiv GRAS-a.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #904 on: August 28, 2011, 11:10:01 » |
|
Stup-Vogošća je linija koja često ima ispuštene vožnje radi gužvi u Rajlovcu.Boga ti ne govori ono što ne znaš.I to je zadnjih 3-4 godine.Dođe jedan u špici pa ga nema bar 2 sata.Za razliku od Sutjeske-Vogošća.
Azra ja živim u Boljakovm potoku, moja linija (23 i 23a) prolazi istom rutom kojom prolazi i linija 22a. Prema tome govorim nešto što vrlo dobro znam. Svaki dan su gužve nesnosne na stupskoj petlji. Ja mislim da ti govoriš nešto što ne znaš. Ove sedmice u ponedjeljak na liniji 22a su bili 815 i 828 što znači da to i nije tako loše kao što se želi predstaviti. Osim toga imaju alternativu liniju 21, 21a, i 22 Lin 21 u špicu prometuje svakih 12 minuta što je veliki luksuz za gras u ovoj situaciji. Znam da su velike gužve, znao sam ga i ja čekati po 40 min do 60 min ali kad linija 31 ili linija 39 ne radi onda je to tako čisto normalno, ne može to tako. Vogošćani se voze svakih 12 minuta a lin 31 se ne održava.Neka ti znaš a neka ja ne znam kada se "pođonim" linijom Stup-Vogošća ako mi ode kombi.I to zadnje 3-4 godine kad idem na vikendicu.Još manje mi trebaju tvoji doživljaji i iskustva pored mojih ličnih. A neću previše pominjati nedjelju i onaj užasni primitivizam sa tonama otpada i ljudi po cesti od Stupa pa nadalje u vidu "pijace" Azra ti ideš na vikendicu možda jednom ili dva puta sedmično ili još manje već 3-4 godine a ja se vozim svaki dan sa linijom koja prolazi tom maršutom već 12 godina otkad eto nešto pamtim . Vjeruj mi vozni redovi su tako tolerantni da se za jedan obrt na liniji 23 radnim danom ostavi i 1 i 20 minuta a realni obrt je 60-65 minuta, to važi i za lin 22a kojoj je obrt dat za 65-75 minuta a realno je 55-65 minuta. A što se tiče nedjelje i ja se užasavam iznova i iznova svaki put. Možda sam prenaglio sa ovim da ti ne znaš pa zbog toga izvini
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #905 on: August 28, 2011, 11:16:06 » |
|
Ovako bi izgledao produžetak linije 22a za Dobrinju. Produžena vožnja bi trajala nekih 8-10 minuta duže (u jednom pravcu, van špice), sa stajanjem na stajalištima u prosjeku 30s i uračunatim zaustavljanjima na semaforima. Međutim treba uzeti u obzir i špicu kada treba nekoliko minuta da se pređe petlja. Pošto rade dva vozila interval bi bio oko 45 minuta van špice (umjesto sadašnjih 35). U slučaju da Dobrinja bude samo produžetak linije Stup-Vogošća (primjer linije 20b, 26, 27, itd...) jedno bi vozilo moglo raditi do Stupa, a drugo do Dobrinje, u tom slučaju bi na glavnom pravcu, van špice mogao biti interval od 40 minuta, dok bi na sekundarnom potezu Stup-Dobrinja interval u prvo vrijeme bio 90 minuta. Kada brojno stanje autobusa to bude dozvoljavalo, onda bi se moglo ubaciti i treće vozilo. U tom slučaju sva tri vozila bi išla do Dobrinje, sa intervalom od 30-35 minuta. Mislim da bi GRAS trebao ozbiljno razmisliti o ovome jer je na njih adresiran taj dopis. Jedino što me brine je što neznam kakva je procedura za produžavanje postojeće linije sa sadašnja 2 RV-a, i dali to podrazumjeva javni poziv, ali mislim da je tu ipak GRAS u Prednosti nad Centrotransum zbog tarifnog sistema. Mislim da je Kerla kontao da zatraže potpuno novu liniju Vogošća-Dobrinja, računajući da GRAS nema kapaciteta ni za postojeće a kamoli za nove linije, tako da bi se njegova firma mogla tu ubaciti. Mislim da nije računao na ove opcije koje sam ja gore iznio, a nadam se da će neko od nadležnih iz GRAS-a pročitati ovo što pišem i da će razmisliti o ovome. Meni kao stanovniku Dobrinje bi odgovaralo da se spojim sa Vogošćom ili Rajlovcem, a Kerli bi bio izbijen još jedan argument protiv GRAS-a. Super je to tako al kad bi moglo, zna se desiti da na 22a radi samo 1 bus pa to bude jako intersantno ! Zar je teško prošetati do tramavja sa završne stanice stup i voziti se 2-3 min do Nedžarića i zatim koristiti lin 31 koja je naravno priča za sebe a o kojoj mi već sve vrlo dobro znamo.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #906 on: August 28, 2011, 11:23:57 » |
|
Bravo Troler za ovaj prikaz, jako dobro urađeno i analizirano... Mora se priznati da bi ovo i moglo upaliti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #907 on: August 28, 2011, 12:02:18 » |
|
Ovo što kaže MAN 464 da se zna desiti da radi jedno vozilo, onda je interval 70 minuta, na to treba dodati 15-20 minuta ako bi vozilo išlo do Dobrnje. Inače do 1999 linija 22a je išla do Nedžarića, a valjda je skraćena baš zbog gužvi na petlji. Znači bilo bi i pozitivnih i negativnih strana ako se u ovom trenutku linija produži do Dobrinje, ali kad se obnovi vozini park, tako da mogu raditi 3 vozila, onda bi svakako trebalo razmisliti o ovome.
Što se tiče linije 31 tu u glavnom radi 1 autobus svako pola sata, umjesto 3 vozila na 10 minuta. Zbog toga dosta raje produži 500 metara do trolejbusa. Do sada se 2 puta desilo da fali čitav dan, a par puta se desilo da ga nema par sati.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #908 on: August 28, 2011, 12:28:05 » |
|
Ma sjajna je ideja o produženju linije 22a međutim mislim da sa dva vozila nebi bilo moguce to odraditi. Za to su potrebna najmanje tri vozila. Mislim da je najbolji moguci nacin da se usutka "kondukter" Kerla je osposobljavanje elektro mreze za Vogoscu. Tu bi GRAS ostvario višestruku korist. Prvo direktno bi povezao Vogoscu sa centrom grada bez presjedanja, direktno bi povezao Vogošću sa naseljima Otoka, DObrinja i sl. Uvođenjem trolejbusa povecao bi se broj autobusa jer nebi bilo potrebe za liniju 21 a mogao bi se uvesti autobus Ilijaš Vogošća sa mnogo većim brojem polazaka a samim tim i mnogo manjim intervalom čekanja. Istina trolejbusi nisu u nekom idealnom stanju ali ih ima a osim toga uvijek se mogu nabaviti polovni što smo i navikli. Evo kakvi kadrovi CTS-a zastupaju "općenarodne interese" Utvrđeno je da Ibrahim Kerla, dok obavlja funkciju vijećnika u Općinskom vijeću Vogošća istovremeno obavlja:
- u periodu od 13.11.2008. godine do danas funkciju člana odnosno predsjednika Nadzornog odbora privatnog preduzeća „Centrotrans“ prevoz putnika d.d. Kakanj, - u periodu od 13.11.2008. godine do danas funkciju člana Skupštine i od 01.01.2010. godine do danas funkciju člana Uprave privatnog preduzeća „Centrotrans-eurolines“ d.o.o. Sarajevo
koja preduzeća su u 2008., 2009. i 2010. godini sklapala ugovore vrijednosti veće od 5.000,00 KM godišnje, sa organima koji se finansiraju iz budžeta bilo kojeg nivoa vlasti,čime je počinio zabranjene aktivnosti iz člana 6. stav (2) Zakona o sukobu interesa u organima vlasti u Federaciji Bosne i Hercegovine, pa mu je primjenom člana 16. stav (1) navedenog zakona, izrečena sankcija:
Nepodobnost za kandidovanje za bilo koju funkciju izabranog zvaničnika, nosioca izvršne funkcije ili savjetnika u periodu od četiri (4) godine nakon počinjenog prekršaja tj. od 31.12.2010. godine. Novčana kazna u iznosu od 10.000,00 (desethiljada) KM.izvor: www.izbori.ba
|
|
« Last Edit: August 28, 2011, 12:40:09 by transformers »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #909 on: August 28, 2011, 15:15:31 » |
|
Stup-Vogošća je linija koja često ima ispuštene vožnje radi gužvi u Rajlovcu.Boga ti ne govori ono što ne znaš.I to je zadnjih 3-4 godine.Dođe jedan u špici pa ga nema bar 2 sata.Za razliku od Sutjeske-Vogošća.
Azra ja živim u Boljakovm potoku, moja linija (23 i 23a) prolazi istom rutom kojom prolazi i linija 22a. Prema tome govorim nešto što vrlo dobro znam. Svaki dan su gužve nesnosne na stupskoj petlji. Ja mislim da ti govoriš nešto što ne znaš. Ove sedmice u ponedjeljak na liniji 22a su bili 815 i 828 što znači da to i nije tako loše kao što se želi predstaviti. Osim toga imaju alternativu liniju 21, 21a, i 22 Lin 21 u špicu prometuje svakih 12 minuta što je veliki luksuz za gras u ovoj situaciji. Znam da su velike gužve, znao sam ga i ja čekati po 40 min do 60 min ali kad linija 31 ili linija 39 ne radi onda je to tako čisto normalno, ne može to tako. Vogošćani se voze svakih 12 minuta a lin 31 se ne održava.Neka ti znaš a neka ja ne znam kada se "pođonim" linijom Stup-Vogošća ako mi ode kombi.I to zadnje 3-4 godine kad idem na vikendicu.Još manje mi trebaju tvoji doživljaji i iskustva pored mojih ličnih. A neću previše pominjati nedjelju i onaj užasni primitivizam sa tonama otpada i ljudi po cesti od Stupa pa nadalje u vidu "pijace" Azra ti ideš na vikendicu možda jednom ili dva puta sedmično ili još manje već 3-4 godine a ja se vozim svaki dan sa linijom koja prolazi tom maršutom već 12 godina otkad eto nešto pamtim . Vjeruj mi vozni redovi su tako tolerantni da se za jedan obrt na liniji 23 radnim danom ostavi i 1 i 20 minuta a realni obrt je 60-65 minuta, to važi i za lin 22a kojoj je obrt dat za 65-75 minuta a realno je 55-65 minuta. A što se tiče nedjelje i ja se užasavam iznova i iznova svaki put. Možda sam prenaglio sa ovim da ti ne znaš pa zbog toga izvini Zamoliću te da me ne proganjaš svojim komentarima o luftanju polazaka sa Stupa i da još sebi daješ ekskluzivno pravo da brojiš moje odlaske u vikendicu koliko puta sedmično i u kojim terminima jer je to vrlo vrlo bezobrazno,pogotovo pronošenje stvari sa kojima evidentno nisi upoznat koje se pretvaraju u laži sa ciljem da mi preneseš red vožnje i interval polazaka i proglasiš moju konstataciju o kašnjenju vozila netačnom.Drugo,samnom nećeš razgovarati takvim tonom jer ja nisam glupa balavica od 15 godina koja ne zna za sat niti vremensku orijentaciju u prostoru pogotovo za stvari koje sam doživjela lično ja i ostali putnici. Minutažu ostavi za sebe i svoje papir-đon evidencije,a ja ću reći ono što je istina u praksi na terenu i što se dešava.To ako meni ode kombi i poslužim se busom (rijetko) ali se uvijek desi da okasni ili propusti vožnje,pogotovo dok je na snazi zimski režim vožnje kada je protok putnika veći. Ono što ja vrlo vrlo dobro znam nemoj porediti Rajlovački sa Stup-Vogošća jer isti taj bus iz Vogošće zna upasti u gužvu kada nastavi prema ulici Kurta Šorka,dok Rajlovački produži prema Boljakovom gdje je manja frekvencija vozila. I ti ćeš meni napisati interval vožnje i reći mi da govorim stvari koje ne znam da bi mene ubijedio da ja nisam čekala 2 sata autobus da dođe? Ja nisam rekla da se to redovito dešava,ali kada se desi ispad onda nije malo kada se za toliko vremena nakupi putnika i histerišu po stanici.I to se dešava u špici,kad svijet ide sa posla kući ili kada je pijaca nedeljom. Alajhimanet.
|
|
« Last Edit: August 28, 2011, 15:30:47 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #910 on: August 28, 2011, 15:45:31 » |
|
Azra iako ti je ton malkice "svadjalački" što je i razumljivo jer prag tolerancije nije kod svakoga na istom mjestu. I ja spadam u osobe sa veoma kratkim "fitiljem" i to je tako. Međutim u suštini si u pravu. Autobus sa lnije 22a je u najnormalnijim okolnostima i kad su radila po dva odnosno tri vozila na toj lniji kasnio upravo zbog guzve pogotovo u sezoni godisnjih odmora kad svi oni koji dolaze iz pravca Zenice, DOboja, Maglaja, Tesnja i sl krenu na godisnje odmore prema moru. Znači u najnormalnijim okolnostima autobusi su kasnili. Kad se izgradi tj ako se izgradi famozna "sarajevska zaobilaznica" guzvi nece biti tako da se tek tada treba nadati da ce autobusi biti redovni.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #911 on: August 28, 2011, 15:54:29 » |
|
Ma vidi nešto,nije meni uopće do rasprave,meni je trebalo od Kineski radnji(nezz kako se ulica zove,npr od Megamixa sadašnjeg do pumpe u Briješću) ravno sat vremena u autu na vrućini,pa nisam ja jedna osoba i znam šta je gužva a pogotovo to mi se desilo pa najvećem jadu od vremena kada je bio snijeg sa autobusom.Pa ja se ne sjećam u špici kada nije bila kolona od Heco pijace krajnje skretanje desno prema Wisi vazda kolone da Bog sačuva.Bar nekako i pročepi Reljevo/Rajlovac prema Boljakovom,ali ovaj do Stupa uvijek uzme zaglavljivati,ne može on voziti preko drugih auta dastigne na vrijeme,šta je tu je. Tvrdim da linija sa sadašnjim uređenjem na cesti ne može biti pouzdana,još da je produžiš onda bi histerije putničke bilo na sve strane. Čekat ćemo do obilaznice hiljadu godina. Saobraćajna infrastruktura u KS je loša+broj vozila=haos na cesti.
Što se tiče linije sa Sutjeske stvarno je ok,nikakve zamjerke ja lično nisam imala, a koristim je bar 3 puta sedmično,brza udobna na vrijeme,sve ostalo su gluposti.
|
|
« Last Edit: August 28, 2011, 15:58:45 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #912 on: August 28, 2011, 18:39:53 » |
|
Zamoliću te da me ne proganjaš svojim komentarima o luftanju polazaka sa Stupa i da još sebi daješ ekskluzivno pravo da brojiš moje odlaske u vikendicu koliko puta sedmično i u kojim terminima jer je to vrlo vrlo bezobrazno,pogotovo pronošenje stvari sa kojima evidentno nisi upoznat koje se pretvaraju u laži sa ciljem da mi preneseš red vožnje i interval polazaka i proglasiš moju konstataciju o kašnjenju vozila netačnom.Drugo,samnom nećeš razgovarati takvim tonom jer ja nisam glupa balavica od 15 godina koja ne zna za sat niti vremensku orijentaciju u prostoru pogotovo za stvari koje sam doživjela lično ja i ostali putnici. Minutažu ostavi za sebe i svoje papir-đon evidencije,a ja ću reći ono što je istina u praksi na terenu i što se dešava.To ako meni ode kombi i poslužim se busom (rijetko) ali se uvijek desi da okasni ili propusti vožnje,pogotovo dok je na snazi zimski režim vožnje kada je protok putnika veći. Ono što ja vrlo vrlo dobro znam nemoj porediti Rajlovački sa Stup-Vogošća jer isti taj bus iz Vogošće zna upasti u gužvu kada nastavi prema ulici Kurta Šorka,dok Rajlovački produži prema Boljakovom gdje je manja frekvencija vozila. I ti ćeš meni napisati interval vožnje i reći mi da govorim stvari koje ne znam da bi mene ubijedio da ja nisam čekala 2 sata autobus da dođe? Ja nisam rekla da se to redovito dešava,ali kada se desi ispad onda nije malo kada se za toliko vremena nakupi putnika i histerišu po stanici.I to se dešava u špici,kad svijet ide sa posla kući ili kada je pijaca nedeljom. Alajhimanet.
Au što smo danas neraspoloženi, ja gledam da prekinemo sa ovom temom a tiiii Dalje nećemo razgovarati ni o kojoj temi. A ovo : balavica i slično si samo rekla. I još nešto :ja tebe ne nabjeđujem da si u krivu.
|
|
« Last Edit: August 28, 2011, 19:15:03 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #913 on: August 29, 2011, 16:12:57 » |
|
Rajlovac: Kad je ovo bio 416 na 22a?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|