bhbus.ba
June 07, 2024, 12:25:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 314529 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #405 on: February 20, 2011, 17:11:32 »

jel to se standardni FAP pokvario ili..?
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #406 on: February 20, 2011, 22:05:39 »

standardni FAP prebačen na Trnovo
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #407 on: February 20, 2011, 22:58:21 »

pa gdje je MAN što je vozio gore?
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #408 on: February 20, 2011, 23:06:18 »

pa gdje je MAN što je vozio gore?
717  vozi neke linije iz Hadzica odnosno Tarcina koje su nekada bile minibuske a 849 je vracen u gradski saobracaj objektivno to vozilo i nije za Trnova
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #409 on: February 21, 2011, 18:33:45 »

849 stvarno nije za Trnova! U subotu je vozio na Buća Potoku. Opet novi ikari na 23! Ima li iko odgovor na pitanje zašto je to tako?
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #410 on: February 21, 2011, 22:28:58 »

849 stvarno nije za Trnova! U subotu je vozio na Buća Potoku. Opet novi ikari na 23! Ima li iko odgovor na pitanje zašto je to tako?

zato sto nema drugih vozila. Nevjerovatno ali cudno je da GRAS trenutno ima dovoljan broj zglobnih vozila ali je deficitaran  sa "kratkim" vozilima
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #411 on: February 21, 2011, 22:30:26 »

zato bi plinci bili dobrodošli.... kad smo kod njih - gdje je to stalo?
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #412 on: February 21, 2011, 22:36:31 »

zato bi plinci bili dobrodošli.... kad smo kod njih - gdje je to stalo?

ma dobrodosli bi bilo kakvih autobusi vjeruj mi. Imao si priliku vidjeti ovo sto je ostalo u katastrofalnom je stanju. Sto je najgore cim se vozilo pokvari  bilo da se radi o krupnijem ili sitnijem kvaru ( za Gras su sve krupni kvarovi jer nema djelova nikakvih) to vozilo se odmah rascupa. Svako sebi skida ono sto mu je potrebno i obicno vecina tih vozila nikada vise ne izadje u saobracaj. Kad se vozilo pokvari jedini nacin je da se vozaci tog vozila angazuju i bukvalno "moljakaju"  da se to vozilo nekako "skrpi".
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #413 on: February 21, 2011, 22:44:58 »

al ne razumijem kako je došlo do rasklapanja onoliko SL222, pa nije moguće da je svima isti dio otišao pa da se ne može kombinovat... i kako se onoliko O405 zglobnih pokvarilo....
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #414 on: February 21, 2011, 22:55:08 »

al ne razumijem kako je došlo do rasklapanja onoliko SL222, pa nije moguće da je svima isti dio otišao pa da se ne može kombinovat... i kako se onoliko O405 zglobnih pokvarilo....

Ma drug išlo se smišljeno da se upropasti što je moguce više. Ponoviću po ko zna koji put. Prvi je crkao 827. Nije vozio ni godinu dana i odmah mu je crko motor. Vozilo bilo pod garancijom. MAN dao besplatan motor iako je bila u pitanju "korisnicka greska" jer se radi o previše ozbiljnoj kompaniji da bi sitnicarila za jedan motor. Stajao je vise od godinu dana i osposobljen je negdje 2001. Poslije njega crko je 2002. 809 i on nikada nije napravljen. Poslije dolazi 830 sa 150 hiljada kilometara. Kvar motor. U glavnom sva ta vozila su rashodovana zbog motora eventualno mjenjaca. Ti si spomenuo "kombinovanje". E to i jeste problem. Mislim da se nije niti trebalo niti smjelo "kombinovati". Kupi novi motor ili mjenjac i osposobi vozilo. Osim toga svugdje u svijetu motor je vec odavno "potrosni materijal". U glavnom 99% vozila je rashodovano zbog motora...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #415 on: February 22, 2011, 19:23:02 »

Quote
Vozači tramvaja GRAS-a ipak neće danas stupiti u štrajk, kako su najavili prošle sedmice tokom okupljanja na Čengić-Vili. Za građane dobra vijest. Međutim, loša je da u ovom preduzeću dolazi do novih previranja.

Vozači tramvaja su, naime, pod okriljem Sindikata komunalne privrede. Ali, kako nam je rekao potpredsjednik Adnan Himzanija, Sindikat nema veze ni s prošlosedmičnim okupljanjem vozača niti najavom štrajka.

- U pitanju je obična manipulacija iza koje stoje Sindikat vozača i direktor Hasan Bašić. Svi znamo da štrajk treba unaprijed najaviti i ispoštovati proceduru. Evo, mi smo 17. decembra 2010. godine tražili štrajk zbog svih problema, pa nam nikad još nije odobren. Ponavljam, štrajka sutra (danas) neće biti - rekao je Himzanija.

Nazif Dacić, predsjednik Sindikata vozača, samo nam je kratko kazao da su "bili spremni podržati štrajk, ali su oni odustali". Direktor Bašić jučer se nije javljao na telefon.

http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/28551-Iako-radnici-najavili-obustavu-danas-Nee-biti-trajka-vozaa-tramvaja.html
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #416 on: February 23, 2011, 10:31:51 »

http://www.oslobodjenje.ba/index.php?id=13507

Quote
3,8 miliona KM iz kreditnih zaduženja Kantona • Radnici na određeno među najboljima

Ministarstvo prometa i komunikacija Kantona i KJKP Gras mogli bi u ovoj godini finansirati obnovu tramvajskih šina na potezu od Stare crkve na Baščaršiji do Tehničke škole na Marindvoru. Ovo je za Oslobođenje potvrdio direktor Grasa Hasan Bašić.

- Za zamjenu šina trebalo bi oko 3,8 miliona maraka. Tih sredstava nema u budžetu za ovu godinu, ali nadamo se da ćemo to uspjeti odraditi putem kreditnih aranžmana. Ta dionica jeste najkritičnija i, ako nešto ne poduzmemo, u pitanje bi mogla doći sigurnost putnika, ali i objekata koji se nalaze uz šine na tom potezu, istakao je direktor Bašić.

Kako se u posljednjih nekoliko dana pojavila priča o otkazima vezanim upravo za tramvajski saobraćaj, Bašić je objasnio kako je riječ o radnicima primljenim na šest mjeseci.

- Gras nikoga ne prima na neodređeno, a radnicima koji zadovolje kvalitetom rada, ugovor se može produžiti. Iz dosadašnjih iskustava, pokazalo se da su radnici na određeno među najboljima i time podižemo odgovornost u radu, napomenuo je Bašić.

A fkt me zanima koje to uslove nisu ispunili radnici koje je primio na 6 mjeseci pa otpustio
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #417 on: February 23, 2011, 10:37:58 »

"Gras nikoga ne prima na neodređeno, a radnicima koji zadovolje kvalitetom rada, ugovor se može produžiti."

ovo boldovano treba i moramo shvatiti uslovno... Ljudi koji prate GRAS, znat će na ta mislim, da ne pišem sad...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #418 on: February 23, 2011, 15:38:36 »

http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/28689-prevozio-putnike-Tramvajima-juer-nisu-upravljali-vozai-GRAS-.html
Quote
Tramvajima su jučer u prvoj smjeni, od 4.30 do oko 12 sati, upravljali vozači koji nisu ispunjavali sve uvjete za taj posao, saznaje "Avaz". Iako sindikati komunalne privrede i vozača GRAS-a prekjučer nisu najavili štrajk tramvajdžija, direktor preduzeća Hasan Bašić je, kako su nam kazali naši izvori u sindikatima, vozačima prve smjene dao slobodne dane.

Novi vozači

- Na taj potez direktor se odlučio jer je bio uplašen da vozači ne stupe u štrajk. Zato ih je poslao kući na odmor, a pozvao tridesetak novih vozača koji su davno bili na obuci u GRAS-u. Oni su obuku završili prije nekoliko mjeseci i nisu zaposlenici GRAS-a, nego ih je direktor samo pozvao da voze - kazali su u Sindikatu komunalne privrede i dodali da vozači nisu imali ni ljekarsko uvjerenje niti ugovor o radu.

Iako smo zvali direktora i poslali upit pres-službi, izjavu predstavnika Uprave preduzeća nismo uspjeli dobiti.

Inače, kako nam je kazao pomoćnik komandira Saobraćajne policije MUP-a KS Elvedin Muratspahić, da bi neko vozio tramvaj, mora imati položen vozački ispit najmanje B kategorije i završenu obuku u GRAS-u.

Ispit i obuka

- S vozačkom dozvolom i ostalom procedurom, ljekarskim pregledom..., moraju položiti ispite i proći obuku u GRAS-u. Osim toga, vozač mora biti zaposlen u GRAS-u, da mu se uplaćuju doprinosi i mora imati iskaznicu vozača tramvaja. Treba imati i ugovor s firmom jer tramvaj ne može voziti kao vanjski saradnik - rekao je Muratspahić.


Skandalozni Hasan.Ovo ako je istina onda je ovo zaista prevršilo sve granice.
Sreća u nesreći je da ljudi koji su (ako je to istina) i upravljali tramvajem imali završenu obuku za vozača iako nisu u radnom odnosu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #419 on: February 23, 2011, 16:09:35 »

"Gras nikoga ne prima na neodređeno, a radnicima koji zadovolje kvalitetom rada, ugovor se može produžiti."

ovo boldovano treba i moramo shvatiti uslovno... Ljudi koji prate GRAS, znat će na ta mislim, da ne pišem sad...

dobro...a zasto su onda svi ti momci i djevojke koji su primljeni prije vise od 6 mjeseci imali prekid od mjesec dana osim samo jedne osobe a to je kcerka samozvanog predsjednika sindikata vozača Wink Wink Wink
Logged
Pages: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 22 queries.