bhbus.ba
November 14, 2024, 08:32:14 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 322922 times)
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #975 on: September 05, 2011, 10:40:11 »

kad sam bio u posjeti GRASu kaže mi jedan čovjek dole da su oni troosovinski Neoplani brzo propali i jer nisu bili za naših cesta, te da su se nakon svake smjene morali nešto raditi, jer je cesta bila loša za takav tip vozila..


Jedna od vječnih rečenica u GRAS-u kojom se već 30-40 godina opravdava kupovina Ikarubusovog i FAP smeća...

Po cemu su to kod nas lose ceste? Npr, na komercijali? Ili recimo do Podhrastova? Ili do Jarcedola? Imaju 4-5 sahtova i to je sve.

Da pricaju o motorima i mjenjacima, u redu jer cinjenica je da Sarajevo ima komplikovanu konfigraciju, ali o sasiji i osovinama kod Neoplana pricati je suludo, zato sto ti autobusi prelaze po 1.500.000 u Njemackim gradovima gdje voze po kocki, i za koje su nase ulice ko pista.

Kada su Japanci radili svoju studiju 1997. kao pripremu za isporuku autobusa, rekli su da u Sarajevu nije dobar izbor low-floor, i da treba kupovati low-entry modele. Da obavezno moraju imati automatski mjenjac, i da motor mora biti u najsnaznijoj opciji. Treba li i spominjati da je GRAS trazio da imaju manuelne mjenjace?  Roll Eyes

Tada su Low-entry bili tek u razvoju, i zato je Sarajevo dobilo klasicne MAN, a Mostar recimo low-floor MAN.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #976 on: September 05, 2011, 11:13:14 »

kad sam bio u posjeti GRASu kaže mi jedan čovjek dole da su oni troosovinski Neoplani brzo propali i jer nisu bili za naših cesta, te da su se nakon svake smjene morali nešto raditi, jer je cesta bila loša za takav tip vozila..


Jedna od vječnih rečenica u GRAS-u kojom se već 30-40 godina opravdava kupovina Ikarubusovog i FAP smeća...

Po cemu su to kod nas lose ceste? Npr, na komercijali? Ili recimo do Podhrastova? Ili do Jarcedola? Imaju 4-5 sahtova i to je sve.

Da pricaju o motorima i mjenjacima, u redu jer cinjenica je da Sarajevo ima komplikovanu konfigraciju, ali o sasiji i osovinama kod Neoplana pricati je suludo, zato sto ti autobusi prelaze po 1.500.000 u Njemackim gradovima gdje voze po kocki, i za koje su nase ulice ko pista.

Kada su Japanci radili svoju studiju 1997. kao pripremu za isporuku autobusa, rekli su da u Sarajevu nije dobar izbor low-floor, i da treba kupovati low-entry modele. Da obavezno moraju imati automatski mjenjac, i da motor mora biti u najsnaznijoj opciji. Treba li i spominjati da je GRAS trazio da imaju manuelne mjenjace?  Roll Eyes

Tada su Low-entry bili tek u razvoju, i zato je Sarajevo dobilo klasicne MAN, a Mostar recimo low-floor MAN.

Ma ti MANovi koje je donirao Japan su najbolja vozila ikad došla u gras. Jedina mala zamjerka je motor od 220 KS koji je poslab za Sarajevo. Pa ta vozila su sa nikakvim održavanjem prelazila i prelaze i danas skoro milion. Sa normalnim održavanjem svako od tih vozila prešlo bi barem 1,5 bez problema. Pa 827 su GRASovi stručnjaci sje*ali nije bio prešao ni 100 000...možeš kupiti najbolja vozila ikada napravljena ako održavanje bude kao do sada "loše  im se piše"...
Logged
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #977 on: September 06, 2011, 10:08:45 »

Još uvijek ne jenjavaju problemi s minibuskim prijevozom.
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/53007-jos-uvijek-ne-jenjavaju-problemi-s-minibuskim-prijevozom.html
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #978 on: September 06, 2011, 19:22:36 »

danas je bio sastanak sindikata komunalne privrede kao vecinskog sindikata uposlenika GRAS-a i najrealnija opcija je generalni štrajk ali stoprocentna obustava rada. S obzirom da kantonalna vlada nema sluha za rjesavanje problema u GRAS-u kojima su oni "dobrano" kumovali jedini način da i putnicima i voznom osoblju bude bolje i da se naprave neke korjenite promjene je generalni štrajk..
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #979 on: September 06, 2011, 19:24:42 »

i kad bi taj strajk mogao stupiti?
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #980 on: September 06, 2011, 19:26:24 »

i kad bi taj strajk mogao stupiti?

najvjerovatnije iduce sedmice..
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #981 on: September 06, 2011, 19:38:16 »

Eh sad će vidjeti građani Sarajeva i okolinih mjesta šta im i ovakav GRAS znači... Nek se samo sjete čini mi se 6.aprila 2009... Wink
Logged


man 834
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 8



« Reply #982 on: September 06, 2011, 20:30:40 »

Neznam koliko je istina ali se prica da bi opet Basic mogao doci za direktora...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #983 on: September 06, 2011, 20:47:11 »

Odavno vidim štrajk kao jedino riješenje, a možda bi trebalo blokirati kantonalnu vladu.

Mislim da je prošle godine spominjan nekakav štrajk, ali se u međuvremenu desio upad Centrotransa na linije.

Postoji mogućnost da Centrotrans izađe da "pomogne građanima koje terorišu monopolisti", kako to Kerla & Co vole reći.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #984 on: September 06, 2011, 20:57:12 »

Kada je ministar zdravlja u KS mogao se obračunati i smijeniti Direktora JUDZKS i NO I UO more i ovdje ministar se konačno umješati u svoj posao,ali on to najradije ne bi.Znala sam ja od starta da taj čovjek neće uraditi ništa.
Podržavam štrajk u potpunosti ako se desi jer dosta je više nerada i nebrige razne vrste,a pogotvo radi mudrih građana koji stalno glume paćenike i optužuju GRAS da namjerno ne radi i teroriše ljude.Jedva čekam.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #985 on: September 06, 2011, 21:15:54 »

Mislim da je prošle godine spominjan nekakav štrajk, ali se u međuvremenu desio upad Centrotransa na linije.


u pravu si i ovo... Sad kad skontam, štrajk je mač sa dvije oštrice...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #986 on: September 06, 2011, 21:16:17 »

Neznam koliko je istina ali se prica da bi opet Basic mogao doci za direktora...

To pričaju oni patenici šaka jadova okupljenih oko Bašićevih pulena Nazifa Dacica i Enesa Dizdarevica kojima je Basic dao sve moguce privilegije. Od toga nema ništa jer vraćati se na nešto što je kumovalo ovakvoj situaciji je klasična glupost. Hasan "kopa i rukama i nogama" da se vrati na direktorsko mjesto da bi mogao terorisati i ugnjetavati ono malo radnika što zele da zive od svog rada. Taj kreten moze samo donijeti zlo GRAS-u....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #987 on: September 06, 2011, 21:18:37 »



Mislim da je prošle godine spominjan nekakav štrajk, ali se u međuvremenu desio upad Centrotransa na linije.




Pa neka upadnu na dvije autobuske linije. Stvorice toliku guzvu da ce im autobusi za dva dana biti slomljeni...šta je s tramvajima, šta je s trolejbusima. Nemaju oni toliki broj vozila da pokriju sve vidove prevoza...
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #988 on: September 06, 2011, 22:16:44 »

ne, al će ti se ubacit na Ilijaš, Vogošću i komercijalu i za samo jedan dan dignuti velike pare...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #989 on: September 06, 2011, 22:37:39 »

ne, al će ti se ubacit na Ilijaš, Vogošću i komercijalu i za samo jedan dan dignuti velike pare...

i šta onda???
Svaki dan jedna smjena sa 4 vozila donese minimalno 3000 km na komercijali....i opet para nigdje
Logged
Pages: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 23 queries.