bhbus.ba
December 27, 2024, 12:19:44 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 20   Go Down
  Print  
Author Topic: Autotransport, Šibenik  (Read 84983 times)
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« on: August 27, 2010, 02:28:53 »


Autotransport d.d. - u stečaju
Šibenik, Draga 14
tel. 022/212-557
www.atpsi.hr


Vozni park

1 - Irisbus Evadys HD
ZG-3624-FG

2 - Irisbus Iliade
ZG-3625-FG
ZG 4591-FG

2 - Irisbus Domino HD
ZG-8592-FG
ZG-8593-FG

1 - Setra S 319 GT-HD
ŠI-490-DM

3 - Eurobus AV120
ŠI-711-AL    
ŠI-323-CG
ŠI-685-FC - ex ŠI 585-ED

2 - Volvo 9900
ŠI-460-DM
ŠI-470-DM

1 - Volvo 8700 LE
ŠI 668-EG

6 - Volvo B10 BLE-60 Aabenraa
ŠI-682-CS
ŠI-684-CS
ŠI-693-CS
ŠI-453-FK - ex ŠI-201-ET
ŠI-696-CS
ŠI-698-CS

2 - MAN Lion's Regio R12
ŠI-282-DO
ŠI-283-DO

1 - MAN Lion's Regio C R14
ŠI-700-EL

1 - MAN Lion's Classic SÜ 313 (A72)
ŠI-133-DP

2 - MAN EL 262 Eurobus
ŠI-182-FEex ZET Zagreb gbr 867
ŠI-594-FE - ex ZET Zagreb gbr 865

1 - Temsa Safari HD
ŠI-100-DB

1 - Temsa Safari STD
ŠI-210-DD

1 - Temsa Opalin
ŠI 520-DB

2 - Bova Futura
RI-522-NF - ex Gaja, Križpolje
ŠI-141-DZ

10 - Mercedes Benz O405N2
ŠI-966-FL - ex ZET Zagreb gbr 815
ŠI-967-FL - ex ZET Zagreb gbr 809
ŠI-968-FL - ex ZET Zagreb gbr 813
ŠI-969-FL - ex ZET Zagreb gbr 806
ŠI-970-FL - ex ZET Zagreb gbr 808
ŠI-971-FL - ex ZET Zagreb gbr 420
ŠI-972-FL - ex ZET Zagreb gbr 812
ŠI-973-FL - ex ZET Zagreb gbr 816
ŠI-974-FL - ex ZET Zagreb gbr 424
ŠI-975-Fl - ex ZET Zagreb gbr 817

2 - Steyr Volvo SFL 12 HUA 360
ŠI-146-CP  
ŠI 148-CP

2 - Graf i Stift GSUH 270 M12
ŠI 582-BN
ŠI-583-BN

1 - TAM 331A119VT
ŠI-159-FM - ex ŠI-464-FE

3 - TAM 260 A 119 TK
ŠI-754-U  
ŠI-338-BE
ŠI-792-DN

1 - TAM 260 A 116 P Avtomontaža
ŠI-458-CM - ex Krka Promet

2 - TAM 260 A 116 M Autokaroserija
ŠI-456-CM - ex Krka Promet
ŠI-457-CM - ex Krka Promet

2 - Renault Master
ŠI-481-BZ
VŽ-632-LE - ex Vincek

3 - Opel Vivaro Tour
ŠI-105-DI
ŠI 652-FN
ŠI-923-DO



Autobusi koji više nisu u voznom parku prijevoznika:
Eurobus AV120 ŠI-554-ER
Eurobus AV120 ŠI-234-EL - ex ŠI 234-AP
Eurobus AV120 ŠI-593-EA
Eurobus AV120 ŠI 221-ET - ex ŠI 704-EB
Mercedes Benz O305 ŠI-531-AM
Mercedes Benz O307 ŠI-763-ET
Mercedes Benz O307 ŠI-598-DP
Steyr SFL11 HUA280 ŠI-139-CP
Steyr SFL11 HUA280 ŠI-792-CP
Steyr Volvo SFL 12 HUA 360 ŠI-136-CP
Steyr Volvo SFL 12 HUA 360 ŠI 147-CP
Graf i Stift GSUH 270 M12 ŠI-584-BN
TAM 260 A 119 T ŠI-298-DO
TAM 260 A 119 T ŠI 783-AD
TAM 260 A 116 P ŠI-368-DZ





Napomena: Vozni park prijevoznika sastavio član Eurobus AV120
« Last Edit: January 26, 2015, 00:25:56 by tomo » Logged


Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #1 on: August 27, 2010, 02:35:57 »

I njihovo održavanje nije bajno. Sva sreča pa su ti AV 120 žilavi inaće bi i oni ošli pa-pa  Smiley
Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #2 on: August 27, 2010, 02:54:32 »

I njihovo održavanje nije bajno. Sva sreča pa su ti AV 120 žilavi inaće bi i oni ošli pa-pa  Smiley
Ja ti obožavam vidjeti savršeno sređenog AV 120, ali se ne volim nikako voziti u njemu.... - bar ne u AT Šibenik kojeg sam isprobao na 15-20 min do Sukošana od Zadra....
Logged


Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #3 on: August 27, 2010, 03:01:35 »

I njihovo održavanje nije bajno. Sva sreča pa su ti AV 120 žilavi inaće bi i oni ošli pa-pa  Smiley
Ja ti obožavam vidjeti savršeno sređenog AV 120, ali se ne volim nikako voziti u njemu.... - bar ne u AT Šibenik kojeg sam isprobao na 15-20 min do Sukošana od Zadra....
Motor i podvozje su neuništivi ali ovo šta je eurobus radio je katastrofa poćevši od sjedala,krova koji prokišnjava itd.
Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #4 on: August 27, 2010, 03:35:26 »

Sjedala trebaju Kiel-ova, krov mi nikad nije prokišnjavao, ali dizajn je vrhunski i autentičan za razliku od Nibusa... ali motor i upravljanje za takvim busom ja bih kao veliki fan i dušu dao... to šaltanje i ubrzavanje je neprocjenjivo-to nema čak nijedna setra.. Kad bi se našao proizvođać da to tak uredi  to bi   bio kraj Setri 315GT-HD...
« Last Edit: August 27, 2010, 03:42:21 by tomo » Logged


Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #5 on: August 27, 2010, 08:49:20 »

Evo prekjucer slikan u Neumu,malo je losija slika zbog sunca :S


Logged

Neoplan VIP Class
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #6 on: August 30, 2010, 18:49:05 »





Logged


tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #7 on: August 30, 2010, 18:50:04 »

Logged


The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #8 on: August 30, 2010, 20:55:13 »

ovaj zadnji AV im je obojen za 10!
Logged


IK-115
Guest
« Reply #9 on: August 31, 2010, 17:51:36 »

To je stara šema od Touringa
Logged
Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #10 on: August 31, 2010, 20:02:21 »

Sjedala trebaju Kiel-ova, krov mi nikad nije prokišnjavao, ali dizajn je vrhunski i autentičan za razliku od Nibusa... ali motor i upravljanje za takvim busom ja bih kao veliki fan i dušu dao... to šaltanje i ubrzavanje je neprocjenjivo-to nema čak nijedna setra.. Kad bi se našao proizvođać da to tak uredi  to bi   bio kraj Setri 315GT-HD...
Sjedala su neudobna i premalo mjesta za noge,ja sam imao čast voziti od AP Varaždina i 120 i 120L i na oba su prokišnjavali,ali najveći horor je bio od Autotrista AV 119L na tom busu je vječito neki bog škripio,nabijao. Nibus je AV-u može sakrit jer je Nibus krama. Ovi koji drže Zagreb su još li-la ali ono šta drži tamo kod njih ono je katastrofa.kaj se tiće šaltanja u ubrzanja tu je svaki volvo nepogrešiv ali zato kad treba točit i tu se vidi to ubrzanje.
Logged
Alfa
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 59



« Reply #11 on: August 31, 2010, 22:23:32 »

1.ovi autobusi su stari preko 10 godina
2.vjerujem da rijetko koji ima manje od 2 milijuna km
3.krov najčešće propušta na zadnjem dijelu-spoj zadnje stijene i krova.ako je jedan neoplan imao problema s prokišnjavanjem, onda eurobusu nije to za zamjerit.do propuštanja dolazi jer su na spoju lijepljene trake koje se uslijed djelovanja vanjskh utjecaja odlijepe.
4.ugrađivale se su 2 vrste sjedala.Fainsa america kasnije zamijenjena isto fainsa sjedalima, no ergonomskim i tanjim.
5.kiel sjedala su sranje  Wink
6.dobar motor i mjenjač kao volvov vjerojatno nema razvijen niti jedan proizvođač.pogledajte na koliko km generalno sređuju motor
7.ovaj autobus je bio ispred vog vremena.samo pogledajte što su drugi proizvođači proizvodili kad je nastao prvi eurobus
8.nema autobusa kojeg u atp šibenik nisu uništili  Sad
Logged

Mile
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.549


« Reply #12 on: August 31, 2010, 23:59:53 »

1.ovi autobusi su stari preko 10 godina
2.vjerujem da rijetko koji ima manje od 2 milijuna km
3.krov najčešće propušta na zadnjem dijelu-spoj zadnje stijene i krova.ako je jedan neoplan imao problema s prokišnjavanjem, onda eurobusu nije to za zamjerit.do propuštanja dolazi jer su na spoju lijepljene trake koje se uslijed djelovanja vanjskh utjecaja odlijepe.
4.ugrađivale se su 2 vrste sjedala.Fainsa america kasnije zamijenjena isto fainsa sjedalima, no ergonomskim i tanjim.
5.kiel sjedala su sranje  Wink
6.dobar motor i mjenjač kao volvov vjerojatno nema razvijen niti jedan proizvođač.pogledajte na koliko km generalno sređuju motor
7.ovaj autobus je bio ispred vog vremena.samo pogledajte što su drugi proizvođači proizvodili kad je nastao prvi eurobus
8.nema autobusa kojeg u atp šibenik nisu uništili  Sad
2.Nema ni jedan
3.To putnika uopče ne zanima jel neoplan ili eurobus njemu je bitno da ne prokišnjava
4.Sjedala ova novija su ok al ova stara su užas
6.Je al troši
7.Ispred svog su svi volvo ali ih neodržavanjem ubijaju
8.Nedavno im se zapalio jedan koliko ja znam
Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #13 on: September 05, 2010, 00:41:53 »

Logged


tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #14 on: September 06, 2010, 21:19:10 »

ŠI-282-DO








« Last Edit: April 05, 2011, 22:41:05 by tomo » Logged


Pages: [1] 2 3 ... 20   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 22 queries.