|
Mile
|
|
« Reply #1 on: August 27, 2010, 02:35:57 » |
|
I njihovo održavanje nije bajno. Sva sreča pa su ti AV 120 žilavi inaće bi i oni ošli pa-pa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #2 on: August 27, 2010, 02:54:32 » |
|
I njihovo održavanje nije bajno. Sva sreča pa su ti AV 120 žilavi inaće bi i oni ošli pa-pa Ja ti obožavam vidjeti savršeno sređenog AV 120, ali se ne volim nikako voziti u njemu.... - bar ne u AT Šibenik kojeg sam isprobao na 15-20 min do Sukošana od Zadra....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #3 on: August 27, 2010, 03:01:35 » |
|
I njihovo održavanje nije bajno. Sva sreča pa su ti AV 120 žilavi inaće bi i oni ošli pa-pa Ja ti obožavam vidjeti savršeno sređenog AV 120, ali se ne volim nikako voziti u njemu.... - bar ne u AT Šibenik kojeg sam isprobao na 15-20 min do Sukošana od Zadra.... Motor i podvozje su neuništivi ali ovo šta je eurobus radio je katastrofa poćevši od sjedala,krova koji prokišnjava itd.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #4 on: August 27, 2010, 03:35:26 » |
|
Sjedala trebaju Kiel-ova, krov mi nikad nije prokišnjavao, ali dizajn je vrhunski i autentičan za razliku od Nibusa... ali motor i upravljanje za takvim busom ja bih kao veliki fan i dušu dao... to šaltanje i ubrzavanje je neprocjenjivo-to nema čak nijedna setra.. Kad bi se našao proizvođać da to tak uredi to bi bio kraj Setri 315GT-HD...
|
|
« Last Edit: August 27, 2010, 03:42:21 by tomo »
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #5 on: August 27, 2010, 08:49:20 » |
|
Evo prekjucer slikan u Neumu,malo je losija slika zbog sunca :S
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #6 on: August 30, 2010, 18:49:05 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #7 on: August 30, 2010, 18:50:04 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #8 on: August 30, 2010, 20:55:13 » |
|
ovaj zadnji AV im je obojen za 10!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
IK-115
Guest
|
|
« Reply #9 on: August 31, 2010, 17:51:36 » |
|
To je stara šema od Touringa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #10 on: August 31, 2010, 20:02:21 » |
|
Sjedala trebaju Kiel-ova, krov mi nikad nije prokišnjavao, ali dizajn je vrhunski i autentičan za razliku od Nibusa... ali motor i upravljanje za takvim busom ja bih kao veliki fan i dušu dao... to šaltanje i ubrzavanje je neprocjenjivo-to nema čak nijedna setra.. Kad bi se našao proizvođać da to tak uredi to bi bio kraj Setri 315GT-HD...
Sjedala su neudobna i premalo mjesta za noge,ja sam imao čast voziti od AP Varaždina i 120 i 120L i na oba su prokišnjavali,ali najveći horor je bio od Autotrista AV 119L na tom busu je vječito neki bog škripio,nabijao. Nibus je AV-u može sakrit jer je Nibus krama. Ovi koji drže Zagreb su još li-la ali ono šta drži tamo kod njih ono je katastrofa.kaj se tiće šaltanja u ubrzanja tu je svaki volvo nepogrešiv ali zato kad treba točit i tu se vidi to ubrzanje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Alfa
Pješak
Offline
Posts: 59
|
|
« Reply #11 on: August 31, 2010, 22:23:32 » |
|
1.ovi autobusi su stari preko 10 godina 2.vjerujem da rijetko koji ima manje od 2 milijuna km 3.krov najčešće propušta na zadnjem dijelu-spoj zadnje stijene i krova.ako je jedan neoplan imao problema s prokišnjavanjem, onda eurobusu nije to za zamjerit.do propuštanja dolazi jer su na spoju lijepljene trake koje se uslijed djelovanja vanjskh utjecaja odlijepe. 4.ugrađivale se su 2 vrste sjedala.Fainsa america kasnije zamijenjena isto fainsa sjedalima, no ergonomskim i tanjim. 5.kiel sjedala su sranje 6.dobar motor i mjenjač kao volvov vjerojatno nema razvijen niti jedan proizvođač.pogledajte na koliko km generalno sređuju motor 7.ovaj autobus je bio ispred vog vremena.samo pogledajte što su drugi proizvođači proizvodili kad je nastao prvi eurobus 8.nema autobusa kojeg u atp šibenik nisu uništili
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #12 on: August 31, 2010, 23:59:53 » |
|
1.ovi autobusi su stari preko 10 godina 2.vjerujem da rijetko koji ima manje od 2 milijuna km 3.krov najčešće propušta na zadnjem dijelu-spoj zadnje stijene i krova.ako je jedan neoplan imao problema s prokišnjavanjem, onda eurobusu nije to za zamjerit.do propuštanja dolazi jer su na spoju lijepljene trake koje se uslijed djelovanja vanjskh utjecaja odlijepe. 4.ugrađivale se su 2 vrste sjedala.Fainsa america kasnije zamijenjena isto fainsa sjedalima, no ergonomskim i tanjim. 5.kiel sjedala su sranje 6.dobar motor i mjenjač kao volvov vjerojatno nema razvijen niti jedan proizvođač.pogledajte na koliko km generalno sređuju motor 7.ovaj autobus je bio ispred vog vremena.samo pogledajte što su drugi proizvođači proizvodili kad je nastao prvi eurobus 8.nema autobusa kojeg u atp šibenik nisu uništili 2.Nema ni jedan 3.To putnika uopče ne zanima jel neoplan ili eurobus njemu je bitno da ne prokišnjava 4.Sjedala ova novija su ok al ova stara su užas 6.Je al troši 7.Ispred svog su svi volvo ali ih neodržavanjem ubijaju 8.Nedavno im se zapalio jedan koliko ja znam
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #13 on: September 05, 2010, 00:41:53 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #14 on: September 06, 2010, 21:19:10 » |
|
|
|
« Last Edit: April 05, 2011, 22:41:05 by tomo »
|
Logged
|
|
|
|
|