bhbus.ba
April 25, 2024, 23:28:11 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 289080 times)
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« on: January 01, 2014, 02:08:06 »

sto se tice linije 28 ona je skroz ukinuta za Gras! tako mi rece vozac trece smjene sa vozila 411! radio zamjenu na kotorcu i radi gdje je potrebniji a za rakovicu samo Centrotrans vozi pa se ljudi zale jer im kuponi gras-a ne vaze! Sramota sta se radi  Angry
« Last Edit: January 05, 2014, 22:17:05 by The_Dubster » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1 on: January 01, 2014, 02:25:23 »

Ostaje im samo linija 75, i to onima koji budu imali sreće da uđe u bus!
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #2 on: January 01, 2014, 02:32:59 »

ma  i tome ce stati u kraj! Cak sam bio prisutan jednom uopste nije bio stao!
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #3 on: January 01, 2014, 13:20:08 »

Zna li neko jeli Centrotrans juče na liniju 28 stavio adekvatna vozila, s obzirom da je GRAS morao povući svoja vozila s te linije?

Novociti i solo Centroliner su tu nedovoljni ako GRAS ne radi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #4 on: January 02, 2014, 20:30:31 »

FB grupa GRAS
Quote
Saobraćajni inspektor Kantonalne uprave za inspekcijske poslove KS-a iz saobraćaja 31.12.2013.god. isključio autobus KJKP Gras koji saobraća na liniji Ilidža-Rakovica-Kobiljača, s obzirom na to da je Rješenjem Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo od 16. augusta 2013. ta linije privremeno dodijeljena kompaniji Centrotrans-Eurolines. a već u 03.01.2014 petak i 06.01.2014 ponedjeljak pripremaju isto da s stajalista Sutjeske vozila koja saobacaju 21.Sutjeska-Vogošća i 22.Sutjeska- Ilijaš-LJeševo i još jedan atak ministra Bubice na radnike Gras-a
Quote
danas od 12 do 15 i 30 bio blokiran centrotransov autobus u rakovici od strane mještana rakovice sutra ako gras ne proradi do 12 sati ponovo zakazan skup mještana
Quote
Od 30.12.2013 na relaciji Ilidza Rakovica Grasovi autobusi nevoze sto je Dana 02.01.2014 mjestani MZ rakovica blokirali Centrotrans kako bi se ponova na pomenutoj relaciji vratili grasovi autobusi.
Dana 03.01.2014 mjestani su odlucili ako do 12 h nevrate grasove autobuse na Rakovicu u 12 h ce blokirati Centrotransove autobuse
« Last Edit: January 02, 2014, 20:35:54 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #5 on: January 03, 2014, 10:48:34 »

http://www.radiosarajevo.ba/novost/136846/nocache

Quote
Novi problemi za GRAS: Inspekcija zabranila linije za Ilijaš, Vogošću i Rakovicu

I u novoj godini problemima u GRAS-u nema kraja. Nakon što su radnici na kraju 2013. najavljivali mogućnost nove obustave saobraćaja jer nisu dobili oktobarsku platu, Uprava za inspekcijske poslove Kantona Sarajevo je 31. decembra 2013. donijela rješenje o zabrani prevoza uz prijetnju isključenja GRAS-ovih vozila iz saobraćaja na tri od ukupno pet linija koje su od Ministarstva saobraćaja KS-a dodijeljene drugom prevozniku.

Avdo Vatrić, v.d. direktor Grasa, smatra da isključenja vozila iz saobraćaja nisu slučajna: „Mi smo od Uprave za inspekcijske poslove dobili zabranu obavljanja saobraćaja na tri linije i čak su nam skinuli tablice sa jednog autobusa, tako da mi ne vozimo liniju za Rakovicu, a zabranjene su nam linije za Vogošću i Ilijaš. Međutim, mi ne možemo da ostavimo građane bez prevoza na linijama za Vogošću i Ilijaš i vozimo na ove dvije linije dok nam ponovo ne isključe vozila, jer mi ne znamo šta drugo da radimo.“

U 2013. inspekcija je iz saobraćaja isključila 19 GRAS-ovih vozila jer nisu imala licencu, iako iz organizacije tvrde da vozila ispunjavaju sve tehnološke i tehničke uslove za obavljanje gradskog prevoza osim izmirenja javnih prihoda. „S obzirom na to da se na nezakonit način vrši uskraćivanje prava naših korisnika na kontinuitet i sveobuhvatnost usluga što se posebno odnosi na putnike koji koriste prigradske linije, očekujemo da će javnost i nadležne institucije prepoznati i demistificirati profitabilne interese koji su prikriveni floskulom protežiranja konkurentnosti i javnog interesa građana“, stoji u saopćenju za javnost preduzeća.

Iz GRAS-a su uputili žalbu na ova rješenja i čekaju presudu suda, donosi Oslobođenje.

„Pomenute linije su nelegalno dodijeljene Centrotransu i čekamo da nam se opet vrate jer je GRAS jedini operater koji može voziti na ovim linijama. Na neki način vrši se pritisak sa svih strana kako bi se preduzeće urušilo jer interes privatnog kapitala je da uđe na tržište i da diktira cijene gdje bi opet najviše stradali građani i radnici GRAS-a“, naglasio je Vatrić.

Radnici GRAS-a, kako je istakao Vatrić, još nisu dobili oktobarsku platu, ali su uz velike napore menadžmenta, uprave preduzeća i Vlade Kantona Sarajevo uspjeli isplatiti topli obrok. „Nadamo se da će oktobarska plata biti veoma brzo i vjerujem da su radnici svjesni situacije u kojoj se nalazi firma i da će biti strpljivi i čekati da se postepeno stvaraju uslovi da imamo redovne plate i da se poboljša gradski saobraćaj u cjelini. Saobraćaj se uredno odvija i vjerujem da neće biti obustave.“

Radiosarajevo.ba
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #6 on: January 03, 2014, 12:58:05 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #7 on: January 03, 2014, 19:18:40 »

Naravno da nije uključio adekvatna vozila kad ih nema, tj, zauzeta su na "njihovim" linijama

Danas je ubica ovako rasporedio, "maestralno kao i obično".

306 i 977 i 114 na Rakovici. (Ljudi uz negodovanje plaćaju karte skuplje nego po grasovoj tarifi kako sam čuo, ne postoje, dječije karete tako da i djeca starija od 6. godina moraju plaćati punu cijenu. 306 je bio prenatrpan, mogu mislit kako je kamp kućica novoCiti natovaren.)
988,976,913,689,144,113 na Komercijali (Opet scena sa kombijima, ljudi ostaju na Maršalki, ne mogu da uđu.)

Kako im ne radi mozak da autobuski saobraćaj ne mogu obavljati sa minibusima, to je neviđeno kako su tvrdoglavi.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #8 on: January 03, 2014, 20:09:09 »

Sad će zbog otvorenog animoziteta prema Centrotransu neki članovi iz drugih gradova i država reći da smo neobjektivni.

za one koji ne poznaju situaciju: 28 je opterećena linija na kojoj trebaju raditi zglobni autobusi

Vozila čija registracija završava na 306 i 977 su solo autobusi Neoplan Centroliner
Vozilo čija registracija završava na 114 je minibus Isuzu Novociti, u kojeg može stati max 50-tak putnika.

Juče radio  988

Što se tiče cijena karata, na ovo su upozoravali forumaši još prije skoro četiri godine kad su na svoju ruku upali na GRAS-ove linije i vozili za 1 KM. Sve je to bila propaganda, a kad dobiju šta su htjeli udariće na naše novčanike!

---------------------------------------

Forumaši iz drugih gradova, ili čak drugih zemalja su nam govorili kako im nismo jasni jer favorizujemo propali GRAS i njegove krševe a kudimo Centrotrans, koji ima kao čista, uredna, kvaliterna vozila. Eto kao oni 300, 500, 1000, 5000km dalje bolje znaju od nas.

Hajde dođite da se provozate se linijom 28 kad je špica, pa onda prosuđujte.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #9 on: January 03, 2014, 20:19:53 »

Sve ovo nam potrvđuje i članak iz novina:


Osim toga što vozaju sa minibusima i solo autobusima, nemaju RV, i ako ga imaju nije jasno istaknut i punici nisu informirani o vremenu polaska autobusa. Koliko sam mogao upratiti idu svako 40 minuta sa solo ili kombi vozilo na potezu Ilidža-Rakovica, do Kobiljače im treba duže, pa u tim turama kada bus ide sa Kobiljače ne možda stigne za 40 minuta, iako su grasova vozila stizala za 30 minuta, tada ubace treće vozilo.

Dakle osim što imaju neadekvatna vozila, i nemaju RV, treba im veći vremenski interval za obrt nego GRAS-u, očito je da GRAS ima neke "mlazne" autobuse  Roll Eyes
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #10 on: January 03, 2014, 22:10:48 »

Quote
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/kanton-nema-novca-ni-u-2014-nista-od-obnove-pruge

Ni ove godine neće biti ništa od obnove tramvajske pruge od Marindvora do Ilidže i nazad, potvrdili su nam u Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo. Razlog je nedostatak novca u budžetu, a prema riječima resornog ministra Jusufa Bubice (BPS), radovi na tom dijelu pruge već su dugo u planu.

Iz GRAS-a godinama upozoravaju na to da je obnova pruge neophodna, a na opasnosti u odvijanju saobraćaja ukazivali su i mnogi saobraćajni stručnjaci. Problem je to što se i ostala vozila oštećuju, jer točkovi upadaju u kratere oko pruge. 

Najkritičniji dio je na raskrsnici kod Tehničke škole na Marindvoru, upozoravali su stručnjaci. U Tužilaštvu KS kazali su nam da još nije poznat uzrok posljednjeg sudara tramvaja na ovom dijelu. Podsjećamo, na istoj raskrsnici 29. jula ove godine tramvaj je izletio iz šina.

- Obnovili smo prošle godine prugu od Baščaršije do Marindvora. Zbog ekonomske situacije u kojoj se nalazimo, nismo planirali novac za te namjene u budžetu za 2014. godinu. Želja postoji, kao i potreba, ali vjerovatno će trebati uzeti kredit, kao i za ostale značajnije projekte - kazao nam je Bubica.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #11 on: January 04, 2014, 17:49:37 »

Na 31e danas samo 3 vozila od CTS-a ? 144,689,913... Gdje su sad novinari da im kažu da na 31e treba 6 vozila, a oni vozaju sa samo 3? i dav od ta tri vozila su MIDI busi
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #12 on: January 04, 2014, 18:12:32 »

Quote
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/avdo-vatric-vd-direktor-grasa-do-10-januara-znat-cemo-koliko-je-viska-radnika
Avdo Vatrić, v.d. direktor Grasa: Do 10. januara znat ćemo koliko je viška radnika
Menadžment i uprava Grasa trebali bi do 10. januara završiti sistematizaciju radnih mjesta i kazati koliko radnika je u ovom preduzeću višak. Avdo Vatrić, v.d. direktor Grasa, kazao je da se još ne zna tačna brojka jer se podaci mijenjaju iz dana u dan.


Pravilnik o platama

- Formirana je komisija od šest ljudi koja već izvjesno vrijeme priprema sistematizaciju i s obzirom na to da će se neke funkcije objedinjavati, mi još nismo podvukli liniju, ali činjenica je da ćemo morati smanjiti broj radnika. Zajedno sa sistematizacijom radnih mjesta mora se donijeti pravilnik o platama i onda kada se to usvoji, ide raspoređivanje po kolektivnom ugovoru i sa onim koeficijentima koji su u skladu sa ugovorom o radu, istakao je Vatrić.

U Grasu je trenutno zaposleno oko 1.700 radnika, a prijedlog menadžmenta je bio da se taj broj smanji na 1.400 do 1.500 radnika.

- Neki su davali proizvoljne izjave, tvrdeći da je čak hiljadu radnika višak, a pri tome nemaju iskustvo u pravljenju sistematizacije jer ona zavisi od nekoliko faktora. Prije svega od voznog parka, strukture i starosti voznog parka, educiranosti radnika i njihove starosti. Špekulisanje o tome koliko ljudi treba na jedno vozilo je bitna odrednica, ali ne može biti glavni parametar. Vozila rade u tri smjene, a to znači da nam trebaju tri vozača po jednom vozilu. Tu je i održavanje, tako da su to kompleksnije stvari i tu se ne treba prije vremena govoriti o brojkama, naglasio je Vatrić.

Tarifni sistem


Što se tiče zaključaka koji su usvojeni na Skupštini KS-a, Vatrić je naglasio da se oni mogu realizovati ukoliko bude postojala dobra volja svih aktera. Pored sistematizacije radnih mjesta, zaključci Skupštine KS-a se odnose na smanjenje plata radnicima Grasa za deset posto i toplog obroka za četiri marke, zatim da se djelimično uskladi tarifni sistem u smislu povećanja subvencija.

Vlada je zadužena i da provede zaključak iz 2011. godine po kojem su budžetski korisnici obavezni da kupuju mjesečne kupone, da predloži odluku o obavezama i ovlaštenjima službenog osoblja operatera javnog prevoza, da preispita korekciju Kolektivnog ugovora i osigura finansijsku podršku Grasu za nabavku 13 rabljenih trolejbusa i 10 rabljenih autobusa.


Vozit će i Centrotrans i Gras?

Nakon što je Uprava za inspekcijske poslove KS-a, ukinula tri linije Grasu, Jusuf Bubica, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo kazao je da je situacija u Grasu teška, ali da u ovom preduzeću po običaju ne poštuju odluke resornog ministarstva kada su linije u pitanju.

- Centrotransu su ove tri linije prema Ilijašu, Vogošći i Rakovici, dodijeljene privremeno. Tender za sve linije biće uskoro raspisan i tada će se konačno riješiti ovaj problem. Privremene odluke ne poštuju ni Gras ni Centrotrans, a najviše ispaštaju građani. Gras ne priznaje kupone Centrotransa i obratno, tako da su korisnici prevoza najviše na udaru. U ponedjeljak ću imati sastanak sa inspekcijom i probat ćemo stvari vratiti na početak, odnosno dozvoliti da oba prevoznika voze na ovim linijama kao što je to bilo ranije pa neka građani sami odluče čije će usluge koristiti, zaključio je ministar Bubica.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #13 on: January 04, 2014, 18:17:12 »

Možda ih je inspekcija pritisnula, jer po ako liniju djele GRAS i Centrotrans pola-pola po važećem redu vožnje onda trebaju biti 2 GRAS-ova i 2 Centrotransova autobusa. (2 da rade dok treći pauzira)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #14 on: January 04, 2014, 18:25:24 »

Ako je tako, onda mi se termini polazaka poklapaju. Jer danas su išli po GRAS-ovom rv, u 12:30 je išao 416 grasov, pa u 12:50 412, po u 13:10 CTS 144, i u 13:30 CTS 689, pa opet 416,412 pa 913 i 144.... Išli su svako 20 minuta, bila 2 vozila grasova i 3 cts jer oni pauziraju.
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 21 queries.