| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #540 on: July 08, 2014, 17:41:14 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							08.07.2014.
  GRAS 15-832 15b-/ 23-409 i ujutro bi jutarnji krug trebao 405 ako sam dobro sračunao. 23a-464 23c-807 31e-405,410,416,418 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #541 on: July 09, 2014, 21:15:36 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							31 - 806/409 31e - 405, 410, 416, 418 47 - 840
  Što se tiče Centrotransa na 31e su 688, 314, 976, 981, 922, 923
  Novi su zamjenili starije Centrolinere čije rege završavaju na 913 i 977, pored njih tu su MAN-ovi i zglobni Centroliner kojem je na forumima prognoziran odlazak sa komercijale, ali eto ostao je bar ove hefte. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Ins
							
								Putnik 
								 
								  Offline
								Posts: 379
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #542 on: July 14, 2014, 11:26:23 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							CTS nastavlja sa svojim nebulozama: novi Centroline 4516 je u subotu vozio Sarajevo - Kakanj!     
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #543 on: July 14, 2014, 12:20:21 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Kakanjci se (na njihovu žalost) već 4 godine voze do Sarajeva pretežno u čistokrvnim gradskim autobusima. 
  Što se tiče linije 31 protekle sedmice je ponovo uspostavljena i tu je sad 806 i prvi put od kad je 826 ispao linija je bila u funkciji čitavu sedmicu. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #544 on: July 14, 2014, 12:58:00 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							CTS nastavlja sa svojim nebulozama: novi Centroline 4516 je u subotu vozio Sarajevo - Kakanj!    U njihovom stilu, dok su 363 ide na liniji za Vogošću i na Komercijali. Aplauz.    14.07.2014. GRAS 14-/ 15-832,840 15b-/ 16-/ 16b-854 (853 je trebao na 16b, a 854 na 14, shodno rotacionom pravilu. Ali pošto je 16b preče, onda je 854 rotirao za dva mjesta i došao na 16b.) 17-851 (LC Waikiki, nova reklama, biće slika.) 17b-/ 18-852 20-/ 20b-/ 21-409,415,419 21b-/ 22-406,425 22a-417 23-407,410 (Biće slika.) 23a-464 23c-807 31e-405,410,416,418 (416 katastrofa, još se nije prašina nahvataa, ali pozadi i bočno sastrugan lak, užas, po mojem kriteriju, a vi to znate šta znači, nadam se da će bilo šta uraditi uskoro. Reklama ili farbanje.) 41-850 41a-/ 65-/ 66-6 67-6 68-69 69-9 72-5 74-11 101-4430 102-4417,4406 103-4158,4144,4153 107-4148,44XX (Novi sa LC waikiki reklamom, zadnja tri broja rega su 528 ili 529, nešto slično, nije imao odštampan g.b.) 108-44XX  1-715,271 3-601,602,603,501,502,503,504,505,506,507,509,510,511,811,201,237,248,255,258,291,292 4-277,257 6-500,206,209,227,263,276,286  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Ins
							
								Putnik 
								 
								  Offline
								Posts: 379
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #545 on: July 14, 2014, 14:56:16 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							CTS uporno ignorise katastrofalnu situaciju na prigradskom saobracaju, i obnavlja vozni park na turistickom.
  Vec prije 3-4 godine je bila potreba za obnavljanjem autobusa, a sada je situacija vec kriticna sa ovim Steyerima ili Translinerima.
  Njima pod hitno trebaju Lion's Regio ili MAN NU ili SU... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Manas
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #546 on: July 14, 2014, 15:08:53 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Turisticki sektor ima vise posla i donosi vise zarade pa se tu najvise ulaze..al njima u svakom sektoru fali buseva, prigradski ce biti najgori kad pocnu crkavat Stajeri,Grafovi i Neoplani 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #547 on: July 14, 2014, 17:43:51 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							GRAS
  31 - 806 31e - 410, 416, 418, a 405 je popodne ispao. 37 - 325  47 - 321
  Centrotrans 31e - '850, '922, '923, '314, '976... 86 - '120 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							Ikarbus IK206
							
								Pješak  
								 
								  Offline
								Posts: 46
								
								 
								.
								
								
								
								
								
							  
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #548 on: July 14, 2014, 18:12:43 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							14:7:2014 GRAS  3-237-505-217-258-507-276-501-510-268 4-227-257 6-286-500-255-266-275 27-401-422 28-412-413 32-808 33-424-411-408 43-465 46-499-829 49-841 75-60-717 85-91 Ct 27a-799 27-114,kasnije 306 28-227
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						
							GRAS
							
								Putnik 
								 
								  Offline
								Posts: 208
								
								 
								
								
								
								
							 
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #549 on: July 17, 2014, 07:37:55 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Od jutros opet u funkciji linija Grbavica - Lukavica - Ilidza. Odrzava je ni manje ni vise nego MAN 325. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #550 on: July 17, 2014, 09:32:54 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ja mislim da radi od ponedjeljka. Vidio sam 325 u garaži s papirom Grbavica-Lukavica-Ilidža. Samo mislim da on odradi samo jednu turu, pošto ga onda vidjeh u garaži u 16 sati
 
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #551 on: July 17, 2014, 09:35:57 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Koja glupost, umjesto da se 325 stavi dvokratno na komercijalu, a da se neki zglob preusmjeri na liniju gdje je potreban.Al eto koja god linija da proradi dobro je.
  Send from bus No 464 using tapatalk 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: July 17, 2014, 09:47:42 by man 464 »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #552 on: July 17, 2014, 10:34:57 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Vala preskup je MAN Lion's Star i za komercijale i za Lukavice. I gorivo a pogotovo održavanje. Ako mu nešto ode ko će kupovati dijelove za njega?
  Mogla je linija 37 sačekati da dođu vozila jer ljudi su se već navikli da nema autobusa, a 319, 324, 325 i 326 bi najbolje bilo prodati, i kupiti nekoliko prigradskih autobusa tipa MAN SUxx3 i sl. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #553 on: July 17, 2014, 10:40:57 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ako bi se prodavalo, bolje je utrapiti sve fapove i 315 i 317 i ako se može išta paradobiti za 318 i 323...
  A 319,324,325,326 je grijeh prodati, ipak su to visokoturistički autobusi, trenutno su samo na ionako skolioznoj kičmi firme, ali ipak nisam za podaju. 
  Što se tiče potrošnje slažem se... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #554 on: July 17, 2014, 11:09:13 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Upitaj se zašto neki zapadnjaci prodaju autobuse kad navše 10, a u nekim slučajevima i 7-8 godina, a ta bi ih vozila mogla još toliko služiti? Pa jednostavno zato što su im se ta vozila već isplatila a sa 10 godina još mogu postići neku vrijednost.
  Od 319, 323, 324, 325, 326 bi se mogla izvući još neka vrijednost, a od vozila starih 22-23 godine može se izvući kita.
  Faponje su klasa ispod, mogu oni na linije tipa Trnovo, Dejčići... a isto i 315, 317... 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	 |