| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #345 on: April 08, 2014, 20:14:01 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							08.04.2014.
  GRAS 15-823,840 (823 trenutno sam, ide na cijelo, i zadnji krug će u 23:20.) 15b-/ 18-Nikako da upratim šta radi, 850 je oko 17 sati profurao brzom cestom kraj A.Stanice prema garaži. 23-832,416 (416 u 06:10 samo.) 23a-419,410 (419 odradio rv 107, u drugu smjenu na rv 214 se uključio 410 i nastavio evo i u treću, milina se voziti, ali grijeh veliki. Rahmanović konačno na dobrom vozilu, i vozi fantastično, ni jednu rupu nije zakačio, klizi 70 drinskom, unutra je čist, ima na par mjesta potpis, ali super je.) 23c-807 31e-405,418,416. (418 se cakli izvana, stvarno ga čuvaju, još da se fino "prione" unutra da se svi potpisi uklone bio bi izvanredan.) 41-852 41a-/
  853 je na Domu, vjerovatno 16b. Zna li neko kako su nam raspoređeni classici, bilo je govora da 854 stoji kraj pumpe da u kvaru? Trebalo bi 16b-853, 17-851, 18-850, 41-852, a 854? 14? Vjerovatno ne radi?
  66-6 67-6 72-5 74-11
  1-715,710 (Ali 710 na dugačkom redu, a 715 se isključio po rasporedu u 17:24 sa stanice.) 2-502,217,263,277 3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,812,815,501,503,505,507,509,511,231,237,292 4-504,275,268 (504 je bio i na probi, ali onda su ga ubacili na dvokratni red 43.) 5-510,212,289,244,266,276,271,261 6-506,248,240,255,257,291,260,209,238 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: April 08, 2014, 20:23:27 by man 464 »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Manas
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #346 on: April 08, 2014, 20:25:32 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							kakvo je stanje na 21 ? jel jos 2 busa rade 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #347 on: April 08, 2014, 20:28:20 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Trebalo bi da su gore 409,407,406,425 i valjda se 419 uključio kad je završio sa 23a? 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #348 on: April 09, 2014, 17:04:30 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							09.04.2014.
  GRAS 14-850 15-840,823 15b-/ 16-/ 16b-853 17-851 17b-/ 18-854 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-/ 22-406,425 22a-415 23-832,416 23a-410,823 (Evo sad je završni krug reda 214 umjesto 410 odradio 823.) 23c-807 31e-405,416,418 41-852 41a-/
  66-6 67-6
  1-715,710 4-231,277,258 I bile su dvije satre na 5 506 i 507, ostalo da ne pišem, sve je slično. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: April 09, 2014, 17:12:42 by man 464 »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #349 on: April 10, 2014, 16:43:29 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Havarija na Ž. Stanici. Oko 08:15 ujutro je 410 bio iz Reljeva po rasporedu, radio zajedno sa 465, eh 465 ispao oko 8 sati 840 jutros već oko 7 ispao, 410 eto bio na Buća potoku probno, tako da je od 9 sati sve do sad sam 823 na Reljevu dok na Buća potoku od oko 9 do 13 nije bilo apsolutno ništa, evo sad su na stanici 3 auta 840,823,465, ja stvarno ne znam šta se dešava sa 410, koji mu je vrag. Ostalo je uobičajeno. Stvarno katastrofa od 9 do 13 sržati samo 823 na stanici, pa mislim to nema ni u Tanzaniji. Još sam dobro prošao, nisam dugo čekao.
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #350 on: April 11, 2014, 17:56:58 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							11.04.2014. GRAS 14-850 15-840,823 15b-/ 16-/ 16b-853 17-851 17b-/ 18-854 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-/ 22-406,425 22a-415 23-832,416 (416 uobičajeno.) 23a-410 (Iskočio je ture u 12:50 i 14:15, razlog ne znam, evo sad je u 15:30 i 16:50 odradio. Izvukao se bez znatnijih oštečenja i škrabotina, samo je neko napisao svoje ime na staklu predzadnjem u prikolici          , ostalo je OK. Danas ljudi baš komentarišu kako nam je autobus lijep          , da nam je "Bogdom" takva i linja.) 23c-807 (Mislim da nema pouzdanije linije u gradu, prošlih mjesec dana ako je 5 tura promašio dajem ruku u vatru, stvarno je redovan.) 31-826 (Naprijed sav lego, danas sam ga zagledao, ne smijem reć' da je gori od 813, ali tu je negdje, samo šta je sve 813 pregurao.) 31e-405,416,418 (416 miriše ko parfimerija, unutra neki lijepi osvježivač zraka naprskan, samo malo još stakla da se saperu i odlično.     .) 36-/ 37-/ 39-/ 41-852 (Očišćen još bolje, ništa ne zaostaje za 853, al 853 je 853.     ) 41a-/ 47-321 51-8 52-3 53-7X (Dorteller) 55-14 58-2 59-95 65-/ 66-6 67-6 68-69 69-9 72-5 73-4 74-11 1-715,710 2-266,277,286,291 3-302,303,304,601,602,603,801,802,811,812,815,502,503,504,505,506,507,508,509,511,275 4-263,231,292 5-300,510,244,268,212,257,260,237 6-501,206,238,255,258,261,271,276,235  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #351 on: April 12, 2014, 22:21:54 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Danas 
  850 na Rajlovcu u Prvoj smjeni radio čitavu smjenu. i 832 U trećoj 401 i 832 na Rajlovcu
  Buća potok Turkiš i Čipsi, Čipsi 840 tek u III.
  16b-853 17-851 18-854 41-852 31e-405,410,416,418 (Oko 18 su bila sva četiri.) 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #352 on: April 13, 2014, 13:49:00 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Nedjelja Na 23 je 840 sam, i 807 je iz pravca Stupske petlje naisao oko 13 sati, ali nije na 23. Na 23c ne vidjeh sta je.
  Send from bus No 464 using Tapatalk 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #353 on: April 13, 2014, 18:25:15 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Molim da se spoji
  850 na 23c 410 i 405 na 31e još i 401 i 465 na 23 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: April 13, 2014, 18:33:33 by man 464 »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #354 on: April 14, 2014, 21:16:12 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							14.04.2014.
  GRAS
  15-840,823,403 (većinom jedan, ujutro bili planirani 840 i 823, radio samo 823, popodne trebali 403 i 823 ,403 ispao, u trećoj sam 823.) 15b-/ 23-832,418 (418 samo krug ujutro.) 23a-410,465 (410 ispao u 10 sati tu vožnju obavio 465, iza toga je bio 410 redovan, i sad radi. Da ne komentarišem dalje za 410  :roll: ) 23c-807 31e-405,416,418 41-852  41a-/ 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #355 on: April 15, 2014, 19:35:32 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							15.04.2014. Jes' bio "zaklepetao" snijeg, mislio sam zatrpa nas.
  GRAS 14-852 (Ali naravno leteći je pa je tako danas bio na 15 dva ili 3 kruga, i nakon toga kad je 823 vraćen otišao na 29, oko 17:30 se vratio iz Kamenice i došao na Ž.stanicu, nalog pokupio i odfurao na Podhrastove.) 15-823,840,852 (840 i 823 su upisani, ali 840 nije nikako radio, zašto, ne znam, i jučer su isto trebali 823 i 840, ali 840 nije bio, 823 će završiti ko Barni, čitav dan radi sam, već kod maršalke ostaje raja, sramota.) 15b-/ 16-/ 16b-850 17-853 17b-/ 18-851 (Čim nema Nure, odmah 851 na 18.) 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-/ 22-406,425 (Kombinuju gore svi ovi busevi.) 22a-415 23-832,418 23a-410 (Prvi dan da radi, da nije iskočio ni jedan krug. Ujutro smo se zamalo havarisali, jer bio snijeg, i vozač da prikoči, nas 200 duša u busu, samo prokliza na sred ceste, zamal' se nije prelomio, prednjim točkom udario i trotoar sa druge strane ceste, suprotna traka, a prikolica se savila isto prema drugoj traci, napravio slovo "V" na cesti, da je bilo šta u susret bio bi strašan sudar, ljetne gume a ovaj snijeg, još Bog zna kakve su.) 23c-807 31e-405,418,416 41-854 41a-/
  66-6 67-6 72-5 74-11
  1-715,710 2-500,257,266,289 (Proradio nam je 500 poslije skoro mjesec dana, bio je i jučer.) 3-300,302,303,601,602,603,801,802,811,815,501,502,503,504,505,506,507,509,510,261,291 4-231,263,292 5-304,237,275,238,240,244,271,235 6-511,201,206,217,255,276,277,260,248 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							transformers
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #356 on: April 15, 2014, 20:42:57 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							de molim te mucni tom glavicom kad odlučiš da šta napišeš....kakve ba ljetne gume kod 410 kad su na vecini vozila protekt gume....znam ja da ti to ne znaš i da se baš i ne razumiješ u te stvari ali bolje prešuti nego da pišeš gluposti....
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #357 on: April 16, 2014, 17:54:59 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							16.04.2014.
  GRAS 14-852/- 15-823,840,832 (823 je čitav dan sam, kad je ispao, dva kruga je bacio 832 i nakon toga je 823 došao nazad i 832 sa prebacio na 23, 840 opet upisan, ali opet nije radio, stvarno bezveze, 823 se prolama koliko je natovaren.) 15b-/ 16-/ 16b-850/852 (Ovi na Domu se se bili pobrkali, ali vidjeh neki bijeli classic ide Alipašinom, znači samo može bit 16b jer je iz pravca Ciglana. Možda 852 upao.) 17-853  17b-/ 18-851 20-/ 20b-/ 23-832,418 23a-410 23c-807 31e-405,416,418 35-315 41-854 41a-/
  66-6 67-6 72-5 74-11
  1-710,201 2-715,257,263,292 3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,815,500,501,502,503,505,507,509,510,511,238 4-231,258,240 5-504,212,206,276,277,271,286,292 6-506,217,248,255,266,260,261,235,237 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #358 on: April 17, 2014, 20:10:24 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							840 i 813 na 15, Najljepši i najružniji sl222. 832 i 410 na 23a, maloumna stoka se dokačila 410-ke pa je tako 5-6 sjedala i jedna špera išarana sve isti potpisi, stoka zaostala. Tačno nam ni civare ne trebaju, brzo ga treba maknuti sa 23a, ubaciti nam 417 kako spada, a 410 vratiti kao četvrta kola na 31e. 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							man 464
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #359 on: April 18, 2014, 19:22:51 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							18.04.2014.
  Sve po starom u gradu 850-Koševsko brdo 851-Pofalići 852-Podhrastovi/Kamenica/Podhrastovi 853-Breka 854-Gornji Velešići 840 i 813-Buća potok 832 i 410-Rajlovac/Reljevo dom (Uz 418 u jutarnjim satima.) 807-Boljakov potok 405 i 410 i 418-Komercijala 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	 |