bhbus.ba
June 26, 2024, 16:04:25 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost (2)  (Read 61426 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #90 on: February 18, 2014, 21:40:22 »

g.b. 429 kod vječne vatre. Mislim da je u pitanju industrija ili vanredna.

April 1990
http://www.youtube.com/watch?v=RkDzUBPflu4
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #91 on: February 20, 2014, 15:36:12 »

Da nije neka predratna komercijala? hehehe šala mala Grin



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #92 on: February 22, 2014, 14:21:16 »

Sanos


Autor Stefan BGD sa Autobusi.NET
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #93 on: February 23, 2014, 14:21:35 »






elektroauto
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #94 on: February 23, 2014, 21:27:44 »

Sjetih se nečeg što sam skoro potpuno zaboravio.

Jednom davno (možda prije 7-10 godina) sam vidio jednog SG312, koji je imao veliko oštećenje s lijeve strane, otprilike između prve i druge osovine. Čini mi se da je bilo nešto loše zakrpljeno i ishrđano i gadno je izgledalo, ali to onako skroz kroz maglu.

Koji bi to g.b. mogao biti?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #95 on: February 25, 2014, 02:13:42 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #96 on: February 26, 2014, 23:44:06 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #97 on: March 02, 2014, 19:35:32 »

Quote
Jedno sjećanje na 2. mart '92. u Sarajevu: Ramo i Kenan su danas zaboravljeni

Tog 2. marta, Ramo se nalazio na gornjoj stanici trebevićke žičare, u društvu sa strojarom žičare Abdulahom Rizvanovićem.
Oko 14 sati, primijetili su veću grupu nepoznatih naoružanih ljudi kako opkoljavaju stanicu, a trojica suodmah pokušala ući u objekat tražeći da je Ramo i Abdulah njima predaju i napuste.

"Bili su to vojnici u maskirnim uniformama i u bijelim kombinezonima. Rekli su im, da su pripadnici specijalne vojne jedinice iz Rajlovca i da su naoružani
automatskim oružjem. Uvidjevši da su opkoljeni i da im prijeti opasnost po život, Ramo i Abdulah su skočili iz stanice i pojurili kroz šiblje i šumu trasom žičare prema gradu. Za njima su vojnici rafalno zapucali".


"Bilo je oko dva sata popodne. Baš smo pili kafu, pratili vijesti. Ostali smo iz prve smjene raditi zbog barikada i u jednom trenutku ugledah naoružanog čovjeka kako mi kroz prozorsko staklo, vrlo drsko, daje znak da izađem. Istovremeno vidjeh još dvojicu vojnika, ali i čuh Ramu kako mi govori da on vidi druge vojnike. Kao po komandi, instinktivno, naglo smo izjurili iz te prostorije i počeli trčati. Iza nas začula se gromoglasna rafalna paljba, dovikivanje, psovke, a mi smo i dalje trčali, trčali, padali, kotrljali se. Odjednom, Ramo je posrnuo, pa je opet ustao i u jednom času skrenuo je korak ulijevo. Dalje ne znam ništa više nego to da sam, činilo mi se, u sekundi uspio sjuriti do mjesne zajednice Mahmutovac. Poslije se ustanovilo da je Ramo bio
ranjen u leđa i stomak, a, očito, dokrajčen je pucnjem u sljepoočnicu", ispričao je Abdulah Rizvanović

Ramo je pronađen mrtav u blizini trećeg stuba trebevićke žičare.Sljedećeg dana, 3. marta, uviđaj su obavili radnici CSB-a Sarajevo, u saradnji s radnicima CSB-a Stari Grad, te sa sudijom Osnovnog suda u Sarajevu. Na mjestu ubistva pronađene su brojne čahure kalibra 7, 9, 62 mm, te čahure municije kalibra 7,65 mm. Sve dalje aktivnosti, o utvrđivanju ubistva Rame Bibera preuzeo je MUPBiH, no do danas nijeproveden krivični postupak, pa nije utvrđena ni odgovornost za taj zločin.
"Rahmetli Ramo je zaslužio da se gornja stanica nove trebevićke žičare nazove njegovim imenom".






(moliću da mi se gornji post izbriše jer nije dobro ispalo preko Opera mobile)
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #98 on: March 03, 2014, 00:04:23 »

Mislim da ove nismo imali. Ako su bile brišite koje su bile.









izvor fotografija je Flickr
« Last Edit: March 03, 2014, 00:52:19 by The_Dubster » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #99 on: March 03, 2014, 00:37:24 »

Sjetih se nečeg što sam skoro potpuno zaboravio.

Jednom davno (možda prije 7-10 godina) sam vidio jednog SG312, koji je imao veliko oštećenje s lijeve strane, otprilike između prve i druge osovine. Čini mi se da je bilo nešto loše zakrpljeno i ishrđano i gadno je izgledalo, ali to onako skroz kroz maglu.

Koji bi to g.b. mogao biti?

461 sto posto sigurno....auto ga udarilo , skoro pa prepolovilo.....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #100 on: March 05, 2014, 15:02:11 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #101 on: March 06, 2014, 00:20:27 »

Quote
Sarajewo

Straßenansicht: Polizisten sperren die Straße vor dem Präsidentenpalast - 00.05.1996
Date/period photographed

01.05.1996 - 31.05.1996



Quote

Croatia - Sarajevo: a female tram conductor controlling the tickets - 14.05.1943 Vintage property of ullstein bild
Date/period photographed

14.05.1943



Quote

Strassenbahnschaffnerin hilft beim rangieren eines Strassenbahnwagons

Croatia - Sarajevo: a female tram conductor helping to rank a tram car - Published by: 'Signal' 19/1943 Vintage property of ullstein bild
Date/period photographed

14.05.1943


Quote

Arbeitspause, Strassenbahnschaffnerinnen in einem kleinen Garten an der Endstation

Croatia - Sarajevo: workspace, female tram conductors in a small garden near the terminal stop - 14.05.1943 Vintage property of ullstein bild
Date/period photographed

14.05.1943
« Last Edit: March 06, 2014, 00:30:36 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #102 on: March 06, 2014, 22:29:13 »





















Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #103 on: March 07, 2014, 12:29:02 »

Ne tako davno utvdili smo da prije rata zglobne trole nisu radile na linijama 105 i 106. Naravno velika većina ih je bila na 103, ali jesu li se zglobne trole mogle vidjeti i na jednoj drugoj liniji, npr 102, eventualno 104? Mislim 23 zglobne trole su bile.

Dresdener imaš li možda informaciju koliko je trola bilo raspoređeno po linijama prije rata?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #104 on: March 07, 2014, 12:37:32 »















« Last Edit: March 07, 2014, 12:41:09 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 20 queries.